quote:wat bedoel je hier nou mee dan? tja heb nie veel lees kennis.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:31 schreef fto22000 het volgende:
Iemand enig idee wat er van haar geworden is, just curiosity!
Bij de LOI kun je je taal (talen) weer ophalen mocht dat nodig zijn.
"en dan wil ik volgend jaar met het echte krijgskunst traject beginnen, ninpo bujutsu. Dit is dus de authentieke ninja krijgskunst die uit de iga streek uit japan vandaan komt."
Echt als ik dat zo zie dan denk ik dat dat rechtstreeks uit de mond van Maarten of Guus zou komen. Wel grappig om het verschil met nu te zien.
Edit: je loopt ergens in de topic zelfs Ashida Kim te qouten. Dit is echt gewoon te grappig voor woorden.
Oh en ninja-mod was jij vorig jaar een nogal actieve gamer ofzo ? Je gebruikte nogal veel de woorden "w00t respect".
Maar van eene Bianca die les geeft bij de iga`s heb ik nog nooit gehoord. Er is voor zover ik weet maar 1 vrouw met een hoge kyu graad bij de iga`s alleen ben ik haar naam vergeten (maar ze geeft in iedergeval geen les, tenminste niet in oegstgeest).
[Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 03-08-2003 18:20]
quote:ik lach me rot
Op zondag 3 augustus 2003 12:07 schreef Jouke het volgende:
He erikh best wel grappig heb even het aller eerste ninjutsu topic doorgelezen. Daar was je in het begin nog een echte IGA, vooral deze paar regels vond ik wel grappig:"en dan wil ik volgend jaar met het echte krijgskunst traject beginnen, ninpo bujutsu. Dit is dus de authentieke ninja krijgskunst die uit de iga streek uit japan vandaan komt."
Echt als ik dat zo zie dan denk ik dat dat rechtstreeks uit de mond van Maarten of Guus zou komen. Wel grappig om het verschil met nu te zien.
Edit: je loopt ergens in de topic zelfs Ashida Kim te qouten. Dit is echt gewoon te grappig voor woorden.
Oh en ninja-mod was jij vorig jaar een nogal actieve gamer ofzo ? Je gebruikte nogal veel de woorden "w00t respect".
Maar van eene Bianca die les geeft bij de iga`s heb ik nog nooit gehoord. Er is voor zover ik weet maar 1 vrouw met een hoge kyu graad bij de iga`s alleen ben ik haar naam vergeten (maar ze geeft in iedergeval geen les, tenminste niet in oegstgeest).
en ik denk dat ik wel weet wie je bedoelt met die vrouw maar ik ga haar naam hier niet neerzetten vind ik niet netjes
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 03-08-2003 21:12]
quote:Ik wil dolgraag weer bij IGA (samen met met vriendin... Ik, door m'n hernia, inmiddels als een oude vent) komen kijken en trainen!
Op zondag 3 augustus 2003 12:07 schreef Jouke het volgende:- knip -
Train je daar? Guus is w.m.b. echt de leraar voor mij!
quote:Lijkt me zonder gein echt lachuh.
Op maandag 4 augustus 2003 10:47 schreef Bert-Spies het volgende:
Wat zou het toch geweldig zijn als Iga en Miko samen een trainingsdag zouden doen....BS
Ik ben voor. Michel heeft het ze al een keer voorgesteld maar helaas geen reactie ontvangen.
quote:Een training samen met die gasten lijkt me ook wel leuk moet ik eerlijk zeggen
Op maandag 4 augustus 2003 17:47 schreef ninja-mod het volgende:
bert ; we doen ons best!![]()
hier en daar een initiatiefje heeft nog niet echt tot resultaat geleid heb ik begrepen maar dat komt vast wel goed.
Vanuit de nieuwe genbukan trainingsgroep was men iig positief dus dat is al mooi
Maar mag ik julie er op wijzen dat ik als Iga warrior contact heb met iga warrior`s ik zou wel een berichtje door kunnen geven (aan de leerlingen).
quote:hum lol lijkt me enig Jouke. en bij die genbukan ga ik ook zeker eens heen. en ik zal ook nie de enige zijn denk ik zo.
Op maandag 4 augustus 2003 19:02 schreef Jouke het volgende:Maar mag ik julie er op wijzen dat ik als Iga warrior contact heb met iga warrior`s ik zou wel een berichtje door kunnen geven (aan de leerlingen).
quote:In haarlem zit er sinds kort 1
Op maandag 4 augustus 2003 19:02 schreef Jouke het volgende:
Zit er hier in zuid holland dan ook een genbukan ??? Ik dacht dat ze alleen in belgie en zuid brabant zaten.Maar mag ik julie er op wijzen dat ik als Iga warrior contact heb met iga warrior`s ik zou wel een berichtje door kunnen geven (aan de leerlingen).
We kunnen ze een keertje uitnodigen. Misschien dat Michel het ook wel een leuk idee vind.
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 04-08-2003 23:02]
quote:Hoi Jouke,
Op maandag 4 augustus 2003 19:02 schreef Jouke het volgende:
Zit er hier in zuid holland dan ook een genbukan ??? Ik dacht dat ze alleen in belgie en zuid brabant zaten.Maar mag ik julie er op wijzen dat ik als Iga warrior contact heb met iga warrior`s ik zou wel een berichtje door kunnen geven (aan de leerlingen).
opvallend dat jij hier open voor staat en het ook durft aan te geven. Ik weet uit ervaring dat het bij hen niet is toegestaan om andere dojo's te bezoeken.
BS
quote:Ik heb het toendertijd ook gewoon tegen ze gezegd dat ik naar de miko dojo ging voor een proefles. De week daarop heb ik opgezegd bij the iga's. Maar dat zij zeggen dat het niet is toegestaan andere dojo's te bezoeken vind ik nog steeds te belachelijk voor woorden. Als ik niet op Fok zat wist ik trouwens ook niet van het bestaan af van andere ninjitsu dojo's. Maar goed, genoeg hierover.
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:25 schreef Bert-Spies het volgende:[..]
Hoi Jouke,
opvallend dat jij hier open voor staat en het ook durft aan te geven. Ik weet uit ervaring dat het bij hen niet is toegestaan om andere dojo's te bezoeken.
BS
Zondag is er een trainingsdag bij de miko dojo, kom je ook meetrainen bert spies?
Trouwens van de week voor het eerste in jaren weer eens gejogd (meer een poging daartoe) om de conditie van nul weer op een hoger nivo te brengen. Maar dat vonden mij gewrichten en aanhechting niet leuk, lees knieen en bekken. Vanaf vandaag kan ik weer enigzins normaal lopen ;-)
Dus dat wordt wat als ik daar ooit een proefles ga doen.
Doen jullie nog looptrainingen bij jullie ninjutsu?
quote:Hoi,
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:36 schreef Erikro het volgende:
Nou die school in Amsterdam is zeker op vakantie, want ik heb al twee keer gemaild maar geen reactie ontvangen.
Of hij heeft per ongeluk met een werpster zijn LCD scherm geraakt :-)Trouwens van de week voor het eerste in jaren weer eens gejogd (meer een poging daartoe) om de conditie van nul weer op een hoger nivo te brengen. Maar dat vonden mij gewrichten en aanhechting niet leuk, lees knieen en bekken. Vanaf vandaag kan ik weer enigzins normaal lopen ;-)
Dus dat wordt wat als ik daar ooit een proefles ga doen.
Doen jullie nog looptrainingen bij jullie ninjutsu?
sommige dojo's doen erg veel aan junan taiso ( rekken en strekken: soort meridiaan strekking ) en conditie training. Anderen weer niet...
Normaal gezien zou een lichamelijke klacht geen reden moeten zijn waarom je niet mee zou kunnen doen: zelfs als je maar 1 been zou hebben moet je jezelf kunnen verdedigen en kunnen overleven, toch?
Als je duidelijk maakt wat je klacht is krijg je gewoon aangepast les: tenslotte is iedere partner ook weer anders gebouwd en moet je dezelfde klem soms op 5 manieren doen bij verschillende partners...
in Japan traint men alleen waar men voor komt: wil je conditie: ga dan hardlopen, wil je lenig worden: kom eerder en rek jezelf op, wil je mediteren: doe dat lekker thuis en wil je sterk worden moet je op fitness...
BS
quote:hij is weer helemaal
in Japan traint men alleen waar men voor komt: wil je conditie: ga dan hardlopen, wil je lenig worden: kom eerder en rek jezelf op, wil je mediteren: doe dat lekker thuis en wil je sterk worden moet je op fitness...
Ik ga er even over denken om eens langs te komen...wellicht nadat Michel terug is uit Japan???
Ik heb erg slechte ervaringen gehad met andere Ninjutsu ''leraren'' in jullie omgeving voordat ik naar hem overstapte. Helaas ben ik toen lichamelijk in de knoop geraakt en kwam er een verhuizing bij...
Ik vind het geweldig dat er nog steeds zo lesgegeven wordt en om op een afstandje mee te denken, dus voorlopig hou ik het daar maar op. Maar wie weet....
BS
trouwens geweldig van Jouke: gewoon bij Miko en Iga trainen!!! Dat is wel een unicum! Maar sinds er zoveel informatie beschikbaar is op internet zullen er wel meer mensen gaan nadenken over training....
quote:we hebben zo rond die tijd al een meeting in de planning zitten ; meteen een goeie reden
Ik ga er even over denken om eens langs te komen...wellicht nadat Michel terug is uit Japan???
quote:dat moet zijn: ''enige'' Ninja-mod!!!!
Op donderdag 7 augustus 2003 08:08 schreef ninja-mod het volgende:[..]
we hebben zo rond die tijd al een meeting in de planning zitten ; meteen een goeie reden
![]()
ik denk dat ik niet de enigste ben die irl met jou van gedachten wil wisselen![]()
En je moet me ook niet overschatten, hoor! Gewoon blijven trainen, blijven leren en positief blijven, ook als het een keer tegenzit met trainen. ( en dat kan wel eens een jaar duren...)
Zie bijvoorbeeld Ninjakvd: volgens mij traint hij al 20 jaar en als ik het goed heb weet hij de namen van de technieken nu nog niet...maar hij traint voor 100% en als het kan 4 of 5 keer per week en je kan er als beginner een hoop van leren omdat hij je laat trainen en veel geduld heeft.
En wat ook helpt is tussen de regels door luisteren naar je leraar...ik heb er veel van geleerd en het heeft mij geholpen bij mijn eigen training en het ontwikkelen van mijn eigen standpunten. Luister vooral niet naar de woorden....probeer de betekenis te vatten: vroeger maakte M. een hoop geintjes tussendoor die achteraf juist het kwartje hebben doen vallen....
Veel plezier as Zondag!
BS
quote:Hehe. M. maakt nog steeds een hoop grapjes tussendoor waar nog wel eens een extra bedoeling in zit.
Op donderdag 7 augustus 2003 08:26 schreef Bert-Spies het volgende:[..]
dat moet zijn: ''enige'' Ninja-mod!!!!
En je moet me ook niet overschatten, hoor! Gewoon blijven trainen, blijven leren en positief blijven, ook als het een keer tegenzit met trainen. ( en dat kan wel eens een jaar duren...)
Zie bijvoorbeeld Ninjakvd: volgens mij traint hij al 20 jaar en als ik het goed heb weet hij de namen van de technieken nu nog niet...maar hij traint voor 100% en als het kan 4 of 5 keer per week en je kan er als beginner een hoop van leren omdat hij je laat trainen en veel geduld heeft.En wat ook helpt is tussen de regels door luisteren naar je leraar...ik heb er veel van geleerd en het heeft mij geholpen bij mijn eigen training en het ontwikkelen van mijn eigen standpunten. Luister vooral niet naar de woorden....probeer de betekenis te vatten: vroeger maakte M. een hoop geintjes tussendoor die achteraf juist het kwartje hebben doen vallen....
Veel plezier as Zondag!
BS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |