Ik ben overigens gewoon gaan werken deze 2 dagen.
Hier klopt toch iets niet.
stel ik de schade mischien uit doordat ik ben gaan werken???
wat denken julie????
tanx
quote:Spuit elf
Op vrijdag 18 juli 2003 18:29 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
39 graden koorts is echt niet okay hoorJe voelt het niet omdat je half verdoofd bent door de koorts
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 18:35 schreef StephanL het volgende:[..]
Spuit elf
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 18:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Kon je niet meer reageren
quote:Prima
Op vrijdag 18 juli 2003 18:38 schreef StephanL het volgende:[..]
daar laat ik het bij,
Ontopic: 39 is niegezond
met 39 graden is Ullrich over de Alpen heen gereden
quote:Dat moest ook haast wel!
Op vrijdag 18 juli 2003 22:37 schreef dubbel0zeven het volgende:
Ik voel me nu toch wel ********** na een beetje slapen en een liter camille thee
quote:Had je niet zo'n nieuwe? Daar schijnt wel vaker iets niet helemaal goed mee te gaan.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:44 schreef Shadowbyte het volgende:
Ik zou dan maar eens je thermometer nakijken, want met 39 graden koorts kun je je gewoon niet 'goed' voelen!
quote:thanks,
Op vrijdag 18 juli 2003 22:43 schreef UFOtje het volgende:[..]
Dat moest ook haast wel!
Beterschap!
Het erge is vandaag moest ik dus met vakantie
en in plaats daavan lig ik in bed. me zusje zegt je moet juist geen deken over je heen doen, want je bent warm genoeg. nou ik heb het echt koud.
Ik dacht bij mezelf, nog 2 daagjes werken en dan ben ik vrij, ik kan het toch niet maken om 2 dagen voor mijn vakantie te zeggen, jongens ik ben ziek. maar ik heb het alleen maar erger gemaakt. als ik gewoon was blijven uitzieken, was ik nu mischien beter en onderweg naar Kroatie.
Dat doe ik dus nooit meer. ziek is ziek.
ik heb nog steeds griep,
en kan nog steeds niet weg.,
al 2 dagen van mijn vakantie op
En ik heb het ook gehaald btw
quote:Ehm , als je er net zo uitziet als je icoon dan zou ik me idd zorgen gaan maken
Op vrijdag 18 juli 2003 18:27 schreef dubbel0zeven het volgende:
Er is iets raars aan de hand, Ik heb gisteren en vandaag koorts gehad, gister 38 met super hoofdpijn, vandaag 39, en ik heb niet eens hoofdpijn als ik me beweeg.Ik ben overigens gewoon gaan werken deze 2 dagen.
Hier klopt toch iets niet.
stel ik de schade mischien uit doordat ik ben gaan werken???
wat denken julie????
tanx
quote:ik heb toen ik een jaar of 11 / 12 was een half jaar lang tussen de 38.5 en 39.5 graad koorst en ik voelde me kei lekker dus ik ging gewoon naar school etc. ermee naar de dokter geweest in het ziekenhuis gelegen voor onderzoek maar er kwam niks uit en is toen vanzelf over gegaan en waarom dat ik het doen had weten ze nog steeds niet.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:44 schreef Shadowbyte het volgende:
Ik zou dan maar eens je thermometer nakijken, want met 39 graden koorts kun je je gewoon niet 'goed' voelen!
quote:Als je écht griep hebt, dan kun je je hele vakantie wel op je buik schrijven, want dan ben je de komende 10 dagen ziek, waarvan - als het meezit slechts - 5 dagen strontziek. En dan heb je daarna nog een paar dagen nodig om weer een beetje op poten te komen. Als met al dus een dag of 14...
Op zaterdag 19 juli 2003 08:52 schreef dubbel0zeven het volgende:
ik heb nog steeds griep,
Je moet er juist blij mee zijn :-)
mzzlss Lennard
quote:zegtie dokter dat dan niet gewoon even tegen je ? ik denk niet dat de mensen hier het wel weten als die dokter het niet weet
Op zondag 15 februari 2004 20:38 schreef Double-U het volgende:
Beetje oud topic maar ja, wel mijn probleem. Heb namelijk al een week koorts. Niet hoog, meestal rond de 38 maar toen ik ging werken kreeg ik een koortsaanval. Heel hoge koorts. Ben naar de dokter geweest, die zei dat het een virus was. Weet iemand wat dit kan zijn?
quote:Misschien iemand die hetzelfde heeft gehad?
Op zondag 15 februari 2004 20:40 schreef PalmSpeciale het volgende:[..]
zegtie dokter dat dan niet gewoon even tegen je ? ik denk niet dat de mensen hier het wel weten als die dokter het niet weet
groetjes
quote:Thermometer geeft een graad te weinig aan. Normaal is bij deze 36.0 tot 36.5. Tenminste, dat heeft m'n vriend en ik ook als ik geen koorts heb. Maar daar zit ik nu de laatste 2 weken met vlagen boven. Aanvallen, niet de hele tijd.
Op zondag 15 februari 2004 23:50 schreef Brennie het volgende:
Of, je thermometer werkt niet optimaal..
Of je hebt van jezelf een normale temperatuur van rond de 38 graden.
Als dat zo is, dan kan je soms nog redelijk functioneren met 39 graden koorts. ( al voel je je dan echt niet optimaal )
Ik heb hetzelfde namelijk, en van mezelf een wat hogere lichaamstemperatuur.
Heel vreemd.....maar ja, zo is het leven.
Dus bij een flinke koorts kan je je opperbest voelen
quote:Ja, maar als het 3 weken duurt niet meer, hoor. Geloof me. Ik slaap zo 11 uur in een nacht.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:54 schreef zoooitje het volgende:Dus bij een flinke koorts kan je je opperbest voelen
Ik voel me overigens hondsberoerd als ik 39 graden koorts heb. Over het algemeen algemeen ben ik namelijk niet veel warmer dan 37.0 graden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |