quote:
Op maandag 29 november 2004 22:12 schreef Joralf het volgende:
Ik heb alleen Sing The Sorrow, is het dan wel de moeite waard, of kan ik beter een andere kopen?
Dan kan ik me voorstellen dat je het niet op BSF vond lijken, want Sing The Sorrow is een stuk.. ehm.. langzamer en minder agressief dan de rest, de rest is namelijk wel behoorlijk punk, maar dan toch op hun eigen manier.
Ik vind die oude cd's ook niet op BSF lijken trouwens, maar in vergelijking met Sing The Sorrow komt het wel wat dichter in de buurt.
Die eerste 2 cd's zijn echte typische HC cd's uit die tijd uit die streek, best ok om te luisteren maar het is nog niet echt AFI stijl, erg simplistisch allemaal, wat je van de huidige AFI niet kunt zeggen.
Nummers die ik je zou aanraden van de cd Very Proud Of Ya zijn: He Who Laughes Last, Perfect Fit en This Secret Ninja, maar er zijn er wel meer die wel de moeite waard zijn.
Dan komt Shut Your Mouth And Open Your Eyes, dat begint al wat meer op de moderne stijl van ze te lijken, maar het is nog steds behoorlijk HC, tips zijn Three Reasons, A Single Second en Let It Be Broke.
Daarna komen
Black Sails In The Sunset en
The Art Of Drowning, en daar staan eigenlijk alleen maar goeie nrs op, moet je zeker eens proberen, want dat zijn de 2 beste AFI cd's.
Ze hebben ergens tussendoor ook nog een EP gemaakt genaamd All Hallows, die is ook goed, doet niet onder voor de 2 bovengenoemde cds, alleen jammer dat er maar 4 tracks opstaan
[ Bericht 0% gewijzigd door Ixnay op 30-11-2004 00:11:56 ]