320kbps is een onzinnige bitrate in principe. Volgens dit artikel benaderd deze bitrate de cd-kwaliteit, maar dat is bij 192kbps ook al het geval: http://www.hifi.nl/artike(...)_-_Lossy_codecs.htmlquote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Desunoto het volgende:
Klinkt inderdaad niet goed. Maar Torch Song is inderdaad nice.
Nu ik hem toch op heb staan luister ik hem wel even af.. en dan gooi ik hem eraf en wacht ik op een 320 kbps rip.
Toch vind ik 192 nog niet echt in de buurt komen van CD's. Luister liever naar WAV's. Das pas genietenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef cleany het volgende:
[..]
320kbps is een onzinnige bitrate in principe. Volgens dit artikel benaderd deze bitrate de cd-kwaliteit, maar dat is bij 192kbps ook al het geval: http://www.hifi.nl/artike(...)_-_Lossy_codecs.html
ja eigenlijk vind ik ook dat cd's die je echt goed vindt gewoon moet kopen...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Met 192 kbps neem ik ook genoegen hoormits het een originele rip is en niet slecht klinkt als een 128 kbps rip. Want dat moet iedereen toch wel toegeven.. 128 is gewoon bagger.
Het verschil tussen 192 en 320 is ook wel te horen. Heb tijden een album geluisterd op 192 kbps toen ik in ene een 320 rip tegenkwam. Dus die maar gedownload en geluisterd. Ik vond het allemaal toch nét iets.. hoe zeg je dat.. helderder en scherper klinken zeg maar. Maar het verschil is wel relatief klein.
Ik las net dat de deluxe versie maar liefst 4 bonus tracks kent.![]()
Even daarop wachten dan.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef cleany het volgende:
[..]
ja eigenlijk vind ik ook dat cd's die je echt goed vindt gewoon moet kopen...
da's wel veel geld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Ik heb dat ene album waar ik het over had in die post nu ook in het rek zitten.![]()
Alleen je kan niet alles kopen omdat het zo duur is.. 5 albums.. al 100 euro. Gekkenwerk.![]()
Heb trouwens net een 320 kbps rip gevonden. Ga zo luisteren of het een goede is.
Sing the Sorrow was nog enigszins alternatief maar bij Decemberunderground was het al eigenlijk 100% pop-rock. Met Crash Love gaan ze daarop door maar dan anders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef Ixnay het volgende:
1 keer met moeite de hele cd geluisterd, maar ik moet toch toegeven dat dit niks voor mij is.
Het hele punk gevoel is weg uit AFI.
Ik heb ook wat stukjes gehoord (vriendin was hem aan het draaien) maar werd er een beetje van in de war.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef Ixnay het volgende:
1 keer met moeite de hele cd geluisterd, maar ik moet toch toegeven dat dit niks voor mij is.
Het hele punk gevoel is weg uit AFI.
iedereen is altijd lyrisch over die plaat, maar Sing The Sorrow heeft me eigenlijk nooit zo kunnen boeien. Decemberunderground vind ik eigenlijk beter. Crash Love dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sing the Sorrow was nog enigszins alternatief maar bij Decemberunderground was het al eigenlijk 100% pop-rock. Met Crash Love gaan ze daarop door maar dan anders.![]()
Ik vind het een heerlijk album nog steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |