abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2003 @ 15:56:36 #1
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11861557
quote:
Feyenoords toekomst ziet er rooskleurig uit
[ Door Jean ]

Ik lees in de media constant slechte berichten dat de zogenaamde vaste krachten het hazenpad kiezen en dat Feyenoord hierdoor minder sterk wordt geacht dan voorgaande twee seizoenen. Ik ben het hier niet mee eens zeker na het zien van wat beelden in de, hoe verzin je het, Alpencup.

Laten we beginnen bij vorig seizoen waarin Feyenoord na een goed begin in de competitie het liet afweten en er onnodig veel punten verloor en ondanks een goede eindsprint het lucratieve Champions League niet haalde. Toen morde het legioen en begon Van Hooijdonk in het openbaar zijn collega's af te vallen voor de Nederlandse media.

Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor de sfeer in de groep, zeker niet als je het constant via de media naar buiten brengt i.p.v. het netjes binnenskamers te houden. Dit maakt van Van Hooijdonk niet een mondige jongen maar iemand die constant het gezag van zijn trainer ondermijnt en de sfeer binnen een ploeg verziekt, want dat is het gewoon.

Het is natuurlijk niet voor niets dat Van Hooijdonk bij 80% van zijn clubs constant met problemen is weggegaan en dan laten we maar in het midden of dat een financiële kwestie is geweest of niet.

Verder moeten de andere maar eens bij zichzelf te rade gaan of het wel aan de trainer ligt of dat het misschien aan henzelf ligt want het kan toch niet zo zijn dat 3 a 4 gelouterde spelers de sfeer kunnen verzieken in een selectie van zon 25 man?!

Maargoed, nu maar eens kijken naar het seizoen 2003/2004 en de verdere toekomst van Feyenoord want Feyenoord heeft het blik gericht op de toekomst, dat mag nu wel duidelijk zijn. Laten we kijken naar de wisselingen van Feyenoord:

Kuyt (Kalou) Een jongen die zowel diep als achter spitsen kan spelen en een echte publiekslieveling kan worden(of is hij het al?). Lazovic (Van Hooijdonk) Een jongen die gehaald is voor de toekomst maar misschien al over een maand een gevierde spits is en Van Hooijdonk naar de vergetelheid heeft gespeeld.

Gezien zijn optreden in de Alpencup gaat dat ook gebeuren want hij is (voetbal)intelligent, werkt hard en technisch begaafd. Jean (Rsaza) Een speler die volgens Roberto Carlos zijn opvolger gaat worden in het nationale team dus je kan stellen dat dit wel een aardige voetballer aan het worden is en hopelijk is dit dan de linksback die Feyenoord al jaren mist.

Dit zijn alweer goede aankopen voor het aanstaande seizoen en ik verwacht dat zij hun voorgangers naar de vergetelheid kunnen spelen.

Emerton is natuurlijk ook vertrokken maar voor hem had Feyenoord vorig seizoen al Song aangtrokken en dat is een uitstekende back die naast zijn voetballende capaciteiten ook nog een marketing technisch een uitstekende aankoop is van Feyenoord.

Naast deze aankopen gaat het ook nog om een stukje financieel beleid, het gaat Feyenoord na het missen van de CL niet voor de wind en moet pas op de plaats gemaakt worden en dat is verstandig want taferelen als bij Vitesse zit niemand te wachten.

Frisse wind zal het succes moeten gaan bepalen en dat ziet er niet in mijn ogen goed uit in tegenstelling tot de vele posts op deze site, misschien dat we allemaal maar moeten werken aan een goed seizoen en niet zo negatief moeten zijn voordat er een bal gerold heeft in een officiële wedstrijd. Dus Put your hands up voor Feyenoord..

Groet,
Jean (de enige echte!)

Je hebt van die positivo's

Echt, ik begrijp zulke mensen niet. Altijd maar positief blijven denken. Op mijn werk vandaag ook al iemand die vertelde dat hij het "wel goed" vond gaan zoals ze nu bezig zijn bij Feyenoord.

WORDT EENS WAKKER!

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 18-07-2003 16:09]

A.M.A.B
  FOK!fotograaf vrijdag 18 juli 2003 @ 16:08:48 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_11861890
wel eens van breaks gehoord? blijf scrollen
pi_11865032
tja de resultaten zijn slecht, maar echt slecht speelde feyenoord niet in de alpencup. de kansen werden gewoon niet afgemaakt
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:15:55 #4
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11865377
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 15:56 schreef Cart_man het volgende:

Je hebt van die positivo's

Ja, vind je het gek! Is geschreven door Jean! Die wilt zich een basisplaats lullen door positief te doen!

Nee ff serieus, ik vrees voor een behoorlijk fucked up seizoen waarin vaker "Helemaal Niets!" zal klinken tegen ons!

Hopelijk heb ik het mis!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:17:36 #5
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_11865412
gvd zeg al dat gezeik dan man.
hoe meer dat geouwehoer in de medio komt hoe meer het opgeblazen word.

852002IWASTHERE
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:20:34 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11865466
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:17 schreef F1908 het volgende:
gvd zeg al dat gezeik dan man.
hoe meer dat geouwehoer in de medio komt hoe meer het opgeblazen word.

Welles - Nietes spelletje van v.d. Herik en v. Hooijdonk irriteert me ook mateloos.

Net twee kleine kinderen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:22:34 #7
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_11865512
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Welles - Nietes spelletje van v.d. Herik en v. Hooijdonk irriteert me ook mateloos.

Net twee kleine kinderen!

idd wat een gezeik om niks allemaal.
Pierre gaat gewoon weg, klaar. Hij zal ook ongetwijfeld meer poen verdienen. Net alsof dat voor het eerst zo is. Het nederlandse voetbal kan nu eenmaal geen goede spelers behouden. Uiteindelijk kiest 90 % voor het geld, buitenland dus
852002IWASTHERE
pi_11866021
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:22 schreef F1908 het volgende:

[..]

idd wat een gezeik om niks allemaal.
Pierre gaat gewoon weg, klaar. Hij zal ook ongetwijfeld meer poen verdienen. Net alsof dat voor het eerst zo is. Het nederlandse voetbal kan nu eenmaal geen goede spelers behouden. Uiteindelijk kiest 90 % voor het geld, buitenland dus

Bullshit. Een beetje club houdt echt wel Blackburn, Fenerbahçe en Auxerre buitend de deur!

Oke, als AS Roma en Inter Milan langskomen heb je gewoon eenvoudig weg pech, want die hebben het geld en dé macht. Maar die subtoppers mogen ook een club zoals Feyenoord niet leeg roven...

pi_11866116
ik loop achter... van marwijk weg?
  vrijdag 18 juli 2003 @ 20:00:37 #10
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11866371
Ik zie het ook niet positief in op het moment maar dat komt voornamelijk door het beleid waar ik geen touw aan vast kan knopen en de trainer.
Op zich over de selectie ben ik helemaal niet negatief veel talent en potentie maar dan moet er wel een ander persoon aan het roer staan die er meer uit kan halen ipv van die lamlul die er nu staat, die nu nog steeds niet doorheeft dat een lurling zn kans nu wel heeft gehad en inziet dat een Paauwe al een tijdje over zn top is.
Maar waar ik mn hoop uit put is uit het feit dat juist op deze momenten Feyenoord wel eens heel verrassend uit de hoek kan komen.

Trouwens net op Tv Rijnmond tijdens een reportage over het trainingskamp werd er gezegd dat Feyenoord nog steeds bezig is met een vijfde aankoop.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11866406
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:49 schreef Olmo het volgende:
ik loop achter... van marwijk weg?
pi_11866598
Neuj, hij is niet weg, maar niet iedereen is daar blij meej...
pi_11866670
Wat is eigenlijk het doel van Feyenoord?

A) Zoveel mogelijk spelers kwijt raken, om te zien hoe het is om te strijden voor degradtie?

B) Zoveel mogelijk talent de kans geven om zich te bewijzen en dan kijken of ze zich toch nog in de middenmood kunnen handhaven?

zaterdag 19 juli 2003 @ 17:22:07 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11879156
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 20:00 schreef Vikingo het volgende:

Trouwens net op Tv Rijnmond tijdens een reportage over het trainingskamp werd er gezegd dat Feyenoord nog steeds bezig is met een vijfde aankoop.

Zal wel een aanvaller worden uit de bossen van Verwegistan!
  zaterdag 19 juli 2003 @ 17:38:41 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11879403
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zal wel een aanvaller worden uit de bossen van Verwegistan!

Namen die genoemd worden: Bouhlarouz, Babos, Feher, Kallström en Sonkaya.
A.M.A.B
pi_11879433
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:38 schreef Cart_man het volgende:
Kallström
Wow, dat zou wel een hele goede koop zijn... Hopen dat dit gerucht waar is. .
pi_11879851
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:41 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Wow, dat zou wel een hele goede koop zijn... Hopen dat dit gerucht waar is. .

Hmm, ik geloof dat nu elke club in Europa nu wel met in verband is gebracht, maar tjah het is idd een leuke speler (ik hoop dus dat dit gerucht niet waar is )
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_11879861
Tsja, En Jorien mag eigenlijk niet weg. Dankzij hem is Feyenoord er nu nog. Ik mag hem ook niet, maar hij heeft ontzettend veel van z'n eigen geld in Feyenoord gestoken. Beetje meer respect, en áls die weg moet, dan wel eervol. .
pi_11879875
Hoe minder zielen hoe meer vreugd...

kop op jongens! uefa cup is ook heel leuk samen met alle andere sub toppers om beker strijden...

pi_11879912
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:13 schreef Loek-B het volgende:
Tsja, En Jorien mag eigenlijk niet weg. Dankzij hem is Feyenoord er nu nog. Ik mag hem ook niet, maar hij heeft ontzettend veel van z'n eigen geld in Feyenoord gestoken. Beetje meer respect, en áls die weg moet, dan wel eervol. .
Juissst..daar ben ik ut met je eens
pi_11879916
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
Hoe minder zielen hoe meer vreugd...

kop op jongens! uefa cup is ook heel leuk samen met alle andere sub toppers om beker strijden...

.

...En nog leuker is om dan die beker weer te winnen.

En om Ajax uit te lachen die weer snel uit de CL worden geschopt.

En om PSV nog harder uit te lachen omdat die er nog sneller uit worden geschopt.

pi_11879926
quote:
Tjah, toch vetrouw ik die gast nog minder dan van Praag, een jaar geleden las/zag ik ergens een stukje over hem en de periode voordat ie bij Feyenoord kwam, ik geloof dat ie het een en ander had opgelicht en er zelfs voor vast had gezeten ofzo. (weet niet 100% zeker). En dat ie bij Feyenoord ook handelde als een echte dictator. Maar tjah of dat allemaal waar ik weet ik dus niet. Maar toch, zodra hij in het nieuws komt is vaak negatief.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 18:21:34 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11879975
quote:
Schop onder zijn reet kan hij krijgen van mij.

Hij heeft veel goeds gedaan maar zoals hij nu bezig is.

A.M.A.B
pi_11880011
Hoeveelste centraal feyenooit topic is dit eigenlijk??
pi_11880026
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hoeveelste centraal feyenooitrd topic is dit eigenlijk??
De 14e ofzo?

-edit-
De 14e idd.

zaterdag 19 juli 2003 @ 18:25:54 #26
49425 ijsvries
Fokker-Parents
pi_11880041
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:23 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hoeveelste centraal feyenooit topic is dit eigenlijk??
1e
pi_11880418
ik word een beetje moe van Feyenoord. Maar kan ook komen omdat ik honger heb

Maar ehhh, ik moet gewoon niet meer denken aan aankomen seizoen, gewoon zien. Al dat gespeculeer... Ik weet alleen dat als Bosvelt weggaat we wel een serieus probleem hebben. Maar zover dat niet gebeurt kan het slecht als goed gaan. En ik zie het vanzelf wel, wat het wordt.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_11881163
We zullen wel zien wat het nieuwe seizoen ons zal brengen. Ik was blij dat vorig seizoen afgelopen was, maar ik heb nu toch wel weer veel zin in het nieuwe seizoen.
  zaterdag 19 juli 2003 @ 19:43:09 #29
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11881192
Ik hoop in ieder geval wel dat van Driel en Swerts bij de selectie blijven, maar dat zal wel niet.
The Most Incredible, Baby
pi_11885497
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Ik hoop in ieder geval wel dat van Driel en Swerts bij de selectie blijven, maar dat zal wel niet.
Zal vast wel niet, is eigen jeugd.
  zondag 20 juli 2003 @ 06:46:09 #31
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11887499
Inderdaad, maar straks is die Jean een keer geblesseerd, of valt ie tegen..krijg je weer Paauwe.. .
  zondag 20 juli 2003 @ 10:13:59 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11887874
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Driel is al uitgeleend aan Excelsior en Swerts mag verkocht worden volgens mij...
A.M.A.B
pi_11887987
Oud nieuw alweer, maar wil het hier toch nog evenplaatsen.

Feyenoordfan klaagt voetbalclub aan

De supporter achter de FR kledinglijn heeft gisteren voor de Rotterdamse rechtbank een kortgeding aangespannen tegen Feyenoord. De eis in het kortgeding is dat Feyenoord het kledingmerk FR uit de winkels haalt.

Gepubliceerd op: 17 juli 2003

bron: www.lunaticnews.nl

zondag 20 juli 2003 @ 10:41:47 #34
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11888054
quote:
18-07-2003: Feyenoord volgt jong Oostenrijks talent
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord scout momenteel de 18-jarige Oostenrijkse jeugdinternational Jürgen Säumel. De middenvelder speelt in zijn geboorteland bij Strum Graz en viel op door een wonderschone treffer tegen Engeland op een internationaal toernooi voor spelers onder 19 jaar. Niet alleen Feyenoord zou interesse hebben in Säumel, want ook scouts van Manchester United, Aston Villa, Liverpool, 1860 Munchen en Hamburg waren aanwezig bij het duel en lieten weten gecharmeerd te zijn van hem. Säumel komt ook uit voor Jong Oostenrijk.

19-07-2003: 'Feyenoord haalt binnenkort nog een speler'
[Bron: Rtv Rijnmond]

Tv Rijnmond wist gisteren te melden dat er een vijfde nieuwe aankoop aan zit te komen voor Feyenoord. De Rotterdammers zouden in onderhandeling zijn met een speler. Om welke speler het gaat werd niet gezegd en hebben wij nergens kunnen vinden, maar wellicht doelt de Rotterdamse zender op Mirel Radoi, de Roemeense rechtsbenige verdediger die al enkele maanden in verband wordt gebracht met Feyenoord. Ook is het mogelijk dat er onderhandelingen zijn met Jürgen Säumel, de jeugdspeler die op dit moment gescout wordt door Feyenoord (lees meer hierboven). Het zou ook kunnen gaan om een speler voor de rechterflank, die nu behoorlijk verzwakt is door het vertrek van Kalou en Emerton.

Stel dat Radoi en die Säumel zouden komen, dan verwacht ik wel iets van komend seizoen.
pi_11888268
Sinds wanneer heet Radoi ineens Mirel trouwens...

Zo goed is die niet hoor, beetje een Roemeense Peter v/d B.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 juli 2003 @ 11:11:27 #36
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11888280
Ajax was er anders ook geintresseerd in.
pi_11888323
2 jaar geleden inderdaad, toen Radoi nog werd gezien als een mogelijke topper. Sindsdien is ie ook zijn plek in de nationale 11 kwijtgeraakt en is de internationale interesse geluwd.
www.thuisuiteten.nl
pi_11888821
Mmz... Misschien komt het het komende seizoen toch nog een beetje goed. . Maar we zullen zien...
pi_11889091
Ik weet het niet... Erg benieuwd wat het gaat worden dit seizoen, maar superveel vertrouwen heb ik er nog niet in Magoe, misschien valt het zelfs mee.
  zondag 20 juli 2003 @ 12:57:12 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11889417
quote:
Op zondag 20 juli 2003 10:30 schreef Luni het volgende:
Oud nieuw alweer, maar wil het hier toch nog evenplaatsen.

Feyenoordfan klaagt voetbalclub aan

De supporter achter de FR kledinglijn heeft gisteren voor de Rotterdamse rechtbank een kortgeding aangespannen tegen Feyenoord. De eis in het kortgeding is dat Feyenoord het kledingmerk FR uit de winkels haalt.

Gepubliceerd op: 17 juli 2003

bron: www.lunaticnews.nl

Goede zaak ja, al acht ik het kansloos. Feyenoord heeft een legertje advocaten en zal vast wel gelijk krijgen.

Mooie Henry Loyd spullen heeft hij ook te koop!

A.M.A.B
pi_11891441
Als ze volgend jaar de Champions League maar halen.
pi_11891459
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Als ze volgend jaar de Champions League maar halen winnen.
pi_11893002
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Als ze volgend jaar de Champions League maar halen winnen verdienen
pi_11893278
quote:
Op zondag 20 juli 2003 16:40 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Daar gaat het tegenwoordig niet meer om... Alsof Milan dit jaar de CL verdiende. . .
  zondag 20 juli 2003 @ 17:10:15 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11893592
quote:
Op zondag 20 juli 2003 16:53 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Daar gaat het tegenwoordig niet meer om... Alsof Milan dit jaar de CL verdiende. . .

Je had zeker liever ajax gezien
A.M.A.B
pi_11893773
Volgens vi.nl is Ghali dus die 5e aankoop waar TV Rijnmond het van de week over had:
quote:
Egyptenaar Ghali meldt zich bij Feyenoord

Feyenoord en Al-Ahly onderhandelen over Hosam Ghali. De 21-jarige Egyptenaar moet de verdediging van de Rotterdamse club komen versterken. Dinsdag zou de international met zijn zaakwaarnemer naar Nederland komen, om te praten met Feyenoord.
De Rotterdammers volgen de multifunctionele verdediger al maanden. Ghali is ondermeer een vaste waarde in het nationale elftal van Egypte. Feyenoord zou al anderhalf miljoen euro voor hem hebben geboden, maar Al-Ahly eist meer geld voor zijn speler: twee miljoen euro. Naast Feyenoord zou ook Borussia Dortmund interesse hebben in Ghali.

In afwachting van de onderhandelingen zal Ghali meetrainen met de selectie van coach Bert van Marwijk. Bovendien is het de bedoeling dat de Egyptenaar komende vrijdag meespeelt, als Feyenoord oefent tegen Manchester City, in het Deense Aarhus.

pi_11893891
die hele cl kan me roesten. Ik wil kampioen worden, en het liefst dan uefa cup spelen. En de beker moet naar R'dam. Als goedmakertje voor vorig seizoen.

Maar ja, ik heb zoveel te willen... Eerst maar 's op vakantie en dan feyenoord wat puntjes zien halen.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 20 juli 2003 @ 17:29:04 #48
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11893936
Hij is in elk geval geen 30+.
pi_11894015
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:26 schreef mister_popcorn het volgende:
die hele cl kan me roesten. Ik wil kampioen worden, en het liefst dan uefa cup spelen. En de beker moet naar R'dam. Als goedmakertje voor vorig seizoen.
. Waarom UEFA cup??? CL is 10 keer mooier dan die UEFA cup.
  zondag 20 juli 2003 @ 17:51:20 #50
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_11894291
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:33 schreef Loek-B het volgende:

[..]

. Waarom UEFA cup??? CL is 10 keer mooier dan die UEFA cup.

Wat is er mooier aan dan?
Ik zie het liefst 1ste ronde champions league en daarna maakt me het niet echt uit of het champions league of ufea cup wordt.
Feyenoord Rotterdam
pi_11894383
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:51 schreef Elmotje het volgende:
Wat is er mooier aan dan?
Het geld.

De tegenstanders.

De eer.

pi_11894435
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Goede zaak ja, al acht ik het kansloos. Feyenoord heeft een legertje advocaten en zal vast wel gelijk krijgen.

Mooie Henry Loyd spullen heeft hij ook te koop!

Heb gisteren wat inside information gehoord, en echt kansloos is hij naar mijn mening zeker niet! Die HL spullen zijn ook mooi, alleen die prijs.
pi_11894455
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:55 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Het geld.

De tegenstanders.

De eer.

De opzet van de CL is kut, en waar staat die C voor?
pi_11894674
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:01 schreef Luni het volgende:

[..]

De opzet van de CL is kut, en waar staat die C voor?

Ja, FC Porto, dat zijn echte 'Champions'. De beste club ter wereld. .
pi_11894947
En de winnaar van de Uefa-cup 2003...
pi_11894999
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:14 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Ja, FC Porto, dat zijn echte 'Champions'. De beste club ter wereld. .

Champion staat voor kampioen, las alleen de kampieoen mee zouden doen in de CL zou de UEFA Cup qua tegenstanders ook een stuk aantrekkelijker zijn. En dat poule systeem vind ik ook geen klote aan, gwoon een k.o. systeem invoeren, maar nee hoor, UEFA Cup word volgend jaar ook een poule systeem.
  zondag 20 juli 2003 @ 19:53:02 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11896499
quote:
Op zondag 20 juli 2003 17:55 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Het geld.

De tegenstanders.

De eer.

Fuck all that. Commerciële klucht is het...en net wat Luni zegt. Als er nou eens alleen maar kampioenen aan meededen
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb gisteren wat inside information gehoord, en echt kansloos is hij naar mijn mening zeker niet! Die HL spullen zijn ook mooi, alleen die prijs.

Mooi, laten we hopen dat hij het geding wint. Nu is het wel afgeprijsd hoor. Nog steeds is het duur daar niet van. Ik vind het allemaal prachtig spul casualkleding, (Henri Loyd, Burberry, Paul&Shark, Stone Island) maar verder echt onbetaalbaar. Zal lang duren voordat ik ook maar iets zal kopen van dat spul.
A.M.A.B
pi_11899573
quote:
Op zondag 20 juli 2003 18:32 schreef Luni het volgende:

[..]

Champion staat voor kampioen, las alleen de kampieoen mee zouden doen in de CL zou de UEFA Cup qua tegenstanders ook een stuk aantrekkelijker zijn. En dat poule systeem vind ik ook geen klote aan, gwoon een k.o. systeem invoeren, maar nee hoor, UEFA Cup word volgend jaar ook een poule systeem.

Mja, dat ben ik helemaal met je eens.
Het is nu een 'schande' om in de UEFA cup te spelen als je een beetje mee wilt tellen, helaas.Het zou veel leuker zijn als ze idd alleen de kampioenen mee lieten doen. Dan krijg je ook geen finale's zoals dit jaar meer... Maar ja, d'r zal wel weer een of andere financiele reden zijn waarom die kut-FIFA dat niet doet.

Dus dan zie ik Feyenoord toch liever in de CL, want ik zie liever
Feyenoord - Arsenal, dan Feyenoord - Sturm Graz. .

En de CL brengt nou eenmaal véél meer geld op, en als jullie zo ontevreden zijn over de aankopen moet je toch maar hopen op CL-voetbal, want dan hebben ze stuk hoger budget voor nieuwe spelers. .

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 20-07-2003 22:35]

zondag 20 juli 2003 @ 23:07:31 #59
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11900448
20/7/2003 - Ghaly komt dinsdag naar Rotterdam
(Van onze verslaggever K)

De 22-jarige middenvelder Ghaly komt maandag of dinsdag al met zijn zaakwaarnemer naar Rotterdam. In afwachting van de onderhandelingen zal de Egyptenaar al met de A-selectie meetrainen. Het is zelfs de bedoeling dat Ghaly mee zal doen in de oefenwedstrijd van Feyenoord in Aarhus tegen Manchester City. Komende week hoopt Feyenoord de onderhandelingen met zijn club af te ronden. De bevestiging van Feyenoord komt nadat we eerder vandaag al uit Egypte de berichten over de stage hadden gemeld.
Door de komst van Ghaly lijkt de kans groot dat Loovens aan Excelsior wordt uitgeleend.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_11900757
quote:
Op zondag 20 juli 2003 23:07 schreef Vikingo het volgende:
20/7/2003 - Ghaly komt dinsdag naar Rotterdam

De 22-jarige middenvelder Ghaly komt maandag of dinsdag al met zijn zaakwaarnemer naar Rotterdam. In afwachting van de onderhandelingen zal de Egyptenaar al met de A-selectie meetrainen. Het is zelfs de bedoeling dat Ghaly mee zal doen in de oefenwedstrijd van Feyenoord in Aarhus tegen Manchester City. Komende week hoopt Feyenoord de onderhandelingen met zijn club af te ronden. De bevestiging van Feyenoord komt nadat we eerder vandaag al uit Egypte de berichten over de stage hadden gemeld.
Door de komst van Ghaly lijkt de kans groot dat Loovens aan Excelsior wordt uitgeleend.

Aargh, hier kan ik nou echt pissed van raken Een buitenlandse vervanger voor Loovens zoeken... We moeten zeker net zo veel centrale verdedigers als linksvoors hebben. Als ze nou gewoon een 3e linksback aantrekken, maar nee hoor... Blegh, hebben we gewoon nog iemand uit de jeugd die kan uitgroeien tot een keiharde verdediger, doen ze dit. Kutzooi...
  maandag 21 juli 2003 @ 00:41:53 #61
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11902479
Op zich zou ik het geen verkeerde aankoop vinden mits hij wordt gehaald voor de rechterkant, aangezien die minder bezet is na het vertrek van Kalou en Emmerton. En ik zie die mafhaas er nog vooraan ook om die Lurling gewoon weer wekelijks op te stellen. Alleen hierom al is deze aankoop voor mij een geruststelling.
Alleen snap ik dan inderdaad niet waarom ze dan loovens aan Excelsior zouden gaan verhuren. Ok hij zal speelminuten krijgen daar maar hij zal daar niet veel bij leren als je kijkt naar het niveau van de GGD, en van Ferry de Haan zal hij ook niet veel wijzer worden.
Het beste voor Loovens is gewoon om bij Feyenoord meer speelminuten te krijgen veel minder als de Nooijer zal die het niet doen en van zijn medespelers kan hij bij Feyenoord veel meer leren als van die jonge onervaren gasten bij Excelsior.
Maarja ik ben al blij dat ze hem niet ruilen voor een ouwe lul van 32.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 juli 2003 @ 08:45:18 #62
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11904729
quote:
Manchester City boss Kevin Keegan hopes to complete the signing of Feyenoord's John Bosvelt in time for the match against the Dutch side on Friday (Daily Star).
Gerucht op bedrukt brits pleepapier, en ze noemen hem John. Dat wel. Dus hoe waar het is, is nog maar de vraag.

Of zou het een geniale truc zijn van de GKL om de broer van Paul te verkopen

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11906959
Ik snap echt niet dat sommige Feyenoord-supporters nog denken dat Glenn Loovens potentie heeft. Die jongen is een drama op voetbalschoenen, de 2e Ferry de Haan. Hoe sneller je die weg kan doen, hoe beter. Maar goed, van mij mag ie een basisplaats bij Feyenoord krijgen. Dat is genieten voor elke spits.
www.thuisuiteten.nl
pi_11908403
quote:
Op maandag 21 juli 2003 11:23 schreef methodmich het volgende:
Ik snap echt niet dat sommige Feyenoord-supporters nog denken dat Glenn Loovens potentie heeft. Die jongen is een drama op voetbalschoenen, de 2e Ferry de Haan. Hoe sneller je die weg kan doen, hoe beter. Maar goed, van mij mag ie een basisplaats bij Feyenoord krijgen. Dat is genieten voor elke spits.
Het ligt aan het referentiekader, als je hem vergelijkt met spelers als Gyan, Rzasa en de Haan, is hij zo slecht nog niet
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_11908688
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Het ligt aan het referentiekader, als je hem vergelijkt met spelers als Gyan, Rzasa en de Haan, is hij zo slecht nog niet

maandag 21 juli 2003 @ 13:27:22 #66
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11909805
quote:

[..]

Sinds jij die award voor meest onopvallende poster heb gewonnen heb ik jou al meerdere malen betrapt op schokkende en stoere posts.
Zo ben jij helemaal niet joh. Zit je niet lekker in je vel of ben je niet blij met jezelf??
Je moet gewoon jezelf blijven jochie dalijk krijg je nog een identiteitscrisis.
En met Rasza, de Haan en Gyan in de basis hebben wij mooi wel de UEFA cup gewonnen
pi_11910839
En dat zegt meer over de kwaliteiten van van Hooijdonk dan die van Gyan, Rzasa en co.
pi_11911160
quote:
Op maandag 21 juli 2003 13:27 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Sinds jij die award voor meest onopvallende poster heb gewonnen heb ik jou al meerdere malen betrapt op schokkende en stoere posts.
Zo ben jij helemaal niet joh. Zit je niet lekker in je vel of ben je niet blij met jezelf??

Toch maar eens wat meer rondneuzen in wat oude Feyenoord topics joh..................
pi_11917980
quote:

[..]

Vergelijkbaar... Gyan vind ik dan nog wat nuttiger en Rzasa als linkshalf ook... Niet als linksback inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_11928727
De kans is groot dat Paul Bosvelt Feyenoord nog deze week verruilt voor Manchester City. Manager Kevin Keegan van de Engelse club wil de international volgens Engelse kranten koste wat kost binnenhalen.

Bosvelt trainde maandagmiddag nog gewoon in Rotterdam, maar bevestigde dat hij in gesprek is met Manchester City. Daarnaast blijft het de vraag of Feyenoord nou wel of niet wil meewerken aan een transfer van de ex-aanvoerder.

pi_11931929
Da's kut, want als PSV'er vind ik Bosvelt een van de meest sympathieke Feyenoorders. Niet zeiken, gewoon gaan
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 12:23:04 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11932621
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 08:15 schreef Luni het volgende:
De kans is groot dat Paul Bosvelt Feyenoord nog deze week verruilt voor Manchester City. Manager Kevin Keegan van de Engelse club wil de international volgens Engelse kranten koste wat kost binnenhalen.

Bosvelt trainde maandagmiddag nog gewoon in Rotterdam, maar bevestigde dat hij in gesprek is met Manchester City. Daarnaast blijft het de vraag of Feyenoord nou wel of niet wil meewerken aan een transfer van de ex-aanvoerder.

Ik denk eerlijk gezegd dat-ie gewoon blijft...

Die Engelse kranten waar het in staat zijn bij mijn weten veredeld WC papier...

pi_11933254
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 12:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 12:57:08 #74
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11933322
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 12:54 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt!

Ik niet
  dinsdag 22 juli 2003 @ 14:55:33 #75
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11936633
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 12:23 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij bevestigde het zelf ook tegen Rijnmond, dus het lijkt te kloppen:
quote:
Bosvelt bevestigt in gesprek te zijn met Manchester City

Tegenover Radio Rijnmond heeft Paul Bosvelt bevestigd in gesprek te zijn met Manchester City over een mogelijke overgang. Bosvelt moet daar mogelijk de overleden Foe doen vergeten. Het is volgens de zender nog onduidelijk of Feyenoord nu wel of niet wil meewerken aan een transfer van de routinier. Zoals vanmorgen vroeg gemeld berichten de Britse boulevardpers vandaag dat Manchester City Bosvelt al voor het einde van de week zou willen overnemen.

De manager van Manchester City wil de naam van Bosvelt nog steeds niet bevestigen, dat heeft Bosvelt nu zelf dus voor hem gedaan. Wel liet de manager weten "fairly confident" te zijn dat de gewenste middenvelder inderdaad op korte termijn wordt aangetrokken.

Zwaar verkankerd als hij vertrekt.
A.M.A.B
pi_11936757
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 14:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij bevestigde het zelf ook tegen Rijnmond, dus het lijkt te kloppen:
[..]

Zwaar verkankerd als hij vertrekt.

denk dat het bestuur het belang van de 3 vertrokken spelers + evt. het vertrek van bosvelt zwaar onderschat.... zeg het niet graag maar voor feyenoord is bosvelt een hele goede speler.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  dinsdag 22 juli 2003 @ 16:05:59 #77
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11938746
Wat zijn het toch een godsellendige kankerlijers bij Feyenoord (sorry voor het woord, maar het moet er ff uit!)

Laten ze Kalou en Emerton gaan onder het mom van "beter iets dan niet", Pi-Air wordt voor een schijntje van de hand gedaan. En nu willen ze Paul Bosvelt, de (spel)leider van Feyenoord ook nog laten gaan.

Way to go boyz!

Ach ja, we zien de toekomst rooskleurig tegenmoet met tropische verrassingen zoals Lazovic, Jean en Ghali.

Maar ja, de Servische, Braziliaanse en Egyptische markt heeft Feyenoord nog niet commercieel verkend........... weet je wat, begin meteen opleidingsinstuten daar, net zoals die succesvolle in Ghana etc.

Walgelijk hoe het bestuur van Feyenoord bezig is momenteel, als ze Bosvelt laten gaan voorspel ik een Heilige Oorlog vanuit supporters kant!

pi_11938932
Snap zowiezo niet dat Baan daar nog steeds zit, hij heeft vrijwel alleen maar middelmatige spelers gehaald en daar is ie nu nog steeds mee bezig. Wat moeten Feyenoord nu met van der berg
pi_11940995
vd berg zal wel een leuke speler zijn, maar om hem te halen en loovens te verhuren...
  Moderator dinsdag 22 juli 2003 @ 18:52:30 #80
42184 crew  DaMart
pi_11942680
Nu op het Sportjournaal: Vd Herik dreigt met opstappen als Korthals wordt aangesteld als hoogste baas van de KNVB.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 18:55:24 #81
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11942737
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:52 schreef DaMart het volgende:
Nu op het Sportjournaal: Vd Herik dreigt met opstappen als Korthals wordt aangesteld als hoogste baas van de KNVB.
Hoe gaat Feyenoord dit oplossen?
  Moderator dinsdag 22 juli 2003 @ 18:57:13 #82
42184 crew  DaMart
pi_11942778
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:55 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Hoe gaat Feyenoord dit oplossen?

Ze stellen mij aan... ik heb veel ervaring met het leiden van voetbalclubs...

Al sinds Championship Manager 2

Even on-topic en serieus. Vd Herik wil niet aan vergaderingen deelnemen als Korthals voorzitter wordt, omdat Korthals minister van justitie was toen vd Herik werd vervolgd. Zo iemand kan en wil hij niet accepteren als voorzitter van vergaderingen.

dinsdag 22 juli 2003 @ 19:01:58 #83
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11942869
Korthals voor President
A.M.A.B
pi_11943269
Jorien

Ja en ik weet dat hij Feyenoord ooit gered heeft.

pi_11943636
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 18:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ze stellen mij aan... ik heb veel ervaring met het leiden van voetbalclubs...

Al sinds Championship Manager 2

Even on-topic en serieus. Vd Herik wil niet aan vergaderingen deelnemen als Korthals voorzitter wordt, omdat Korthals minister van justitie was toen vd Herik werd vervolgd. Zo iemand kan en wil hij niet accepteren als voorzitter van vergaderingen.

Die Van der Herik is echt GEK he!

Je mag momenteel niet eens meer verdacht zijn van iets, want dan is je naam gekwetst. Hij is toch vrijgesproken, dus werkt justitie toch goed (of niet, en is ie zo schuldig als ik weet niet hoe)

Moderator dinsdag 22 juli 2003 @ 19:38:30 #86
42184 crew  DaMart
pi_11943702
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:35 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Die Van der Herik is echt GEK he!

Je mag momenteel niet eens meer verdacht zijn van iets, want dan is je naam gekwetst. Hij is toch vrijgesproken, dus werkt justitie toch goed (of niet, en is ie zo schuldig als ik weet niet hoe)

Ik, als Feyenoordfan vind het ook een beetje overdreven reactie, maar het gaat hem er om dat Korthals minister van justitie was toen hij werd aangeklaagd. Het openbaar ministerie, dat vd Herik aanklaagde, valt ook onder justitie en dus toentertijd onder de verantwoordelijkheid van Korthals.
pi_11943829
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik, als Feyenoordfan vind het ook een beetje overdreven reactie, maar het gaat hem er om dat Korthals minister van justitie was toen hij werd aangeklaagd. Het openbaar ministerie, dat vd Herik aanklaagde, valt ook onder justitie en dus toentertijd onder de verantwoordelijkheid van Korthals.

is gewoon een principezaak die iets te ver gaat
als ik zeik met de belasting krijg en een maat van me werkt daar toevallig ga ik toch ook niet meer met hem om
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:44:30 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11943850
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan nog is het ronduit zielig dat hij zo reageert. Korthals is tegen de meldingsplicht. Goede zaak
A.M.A.B
  dinsdag 22 juli 2003 @ 19:47:07 #89
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11943903
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
Mwoah in die FIOD zaak heeft het OM toch niet echt netje gehandeld hoor. Eerder onbeschoft! Zoals ze dat ook bij Ajax en andere clubs deden. Stelletje publiciteitsgeilerds
pi_11944138
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:47 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Mwoah in die FIOD zaak heeft het OM toch niet echt netje gehandeld hoor. Eerder onbeschoft! Zoals ze dat ook bij Ajax en andere clubs deden. Stelletje publiciteitsgeilerds

Oke, maar om dan zo te gaan doen, Korthals kan er ook weinig aan doen, dat de oa de media zo inging op deze zaak. En nee het is idd niet netjes zoals je bij Ajax en Nac zijn binnengevallen (maybe konden ze beter bij invallen doen bij de AH). Maar of Korthals daar nu zoveel aan kan doen.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 20:04:43 #91
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11944264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 19:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Oke, maar om dan zo te gaan doen, Korthals kan er ook weinig aan doen, dat de oa de media zo inging op deze zaak. En nee het is idd niet netjes zoals je bij Ajax en Nac zijn binnengevallen (maybe konden ze beter bij invallen doen bij de AH). Maar of Korthals daar nu zoveel aan kan doen.
Korthals is verantwoordelijk. sim-pel.
En het was niet de media die uit zichzelf inging op de zaak. De media werd door de FIOD van te voren uitgenodigd als er een inval plaats zou vinden. Schandelijk. Volkert van der Graaf noemen we Volkert van der G. en dat is toch echt een moordenaar, maar een voorzitter van een BVO nagelen we aan de schandpaal zonder bewijzen
pi_11944355
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:04 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Korthals is verantwoordelijk. sim-pel.
En het was niet de media die uit zichzelf inging op de zaak. De media werd door de FIOD van te voren uitgenodigd als er een inval plaats zou vinden. Schandelijk. Volkert van der Graaf noemen we Volkert van der G. en dat is toch echt een moordenaar, maar een voorzitter van een BVO nagelen we aan de schandpaal zonder bewijzen

En dat wist ik dus niet..... Maar dan nog, het blijft triest van Van der Herik, ook hij heeft voor z'n Feyenoord tijd ook niet echt een vlekkeloos verleden (iets met oplichting toch?)
pi_11944379
quote:
Overigens verklaarde Van Marwijk ook via Ahmed Hossam het een en ander over Ghali te weten zijn gekomen. 'Van Mido weet ik toevallig wél dat hij gecharmeerd is van Ghali. En een mening van een voetballer is vaak nog niet zo slecht.'
Mido <--> Van Marwijk
pi_11944668
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 20:10 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Mido <--> Van Marwijk

Misschien heeft Bert nog een dochter die met voetballers scharrelt??
www.thuisuiteten.nl
pi_11945096
Ik zal het niet echt erg vinden als Jorien verdwijnt en dat hij dan een ietwat vage reden heeft, best hoor... Hij heeft veel gedaan voor Feyenoord, maar ik denk dat we nu behoefte hebben aan een nieuwe voorzitter en een nieuw beleid.

En Bosvelt moet natuurlijk blijven... Maar ik vrees het ergste eigenlijk.

pi_11946133
quote:
Paul Bosvelt voor twee jaar naar Man City

22/7/2003 21:17

Paul Bosvelt vertrekt dan toch bij Feyenoord. De middenvelder, die twee weken geleden teleurgesteld zijn aanvoersband inleverde, kwam dinsdagavond tot een akkoord met Manchester City over een tweejarig contract.

pi_11946373
Verdomme!!

Het zat er aan te komen, maar het blijft niet leuk

pi_11946875
k@%kerzooi Bosvelt ook al weg. Help effe de club naar de klote. Ik wil Korthals aan de macht. GKL neem gelijk Rob Baan mee als je toch oprot!!!!!!!!!
pi_11946942
pi_11946974
Hmmmz. Dit gaat niet de goede kant op in rotterdam. Bosvelt weg mag een grote aderlating genoemd worden. Heel eerlijk moet ik zeggen dat ik het een beetje jammer vind. Hij was wel de verpersoonlijking van feyenoord van de laatste jaren en een begenadigd voetballer. De Nederlandse competitie verliest hiermee toch wel een charismatische voetballer.

Maar goed, de Premier League past wel bij hem, kan me herinneren dat ook hij het als een droom zag in Engeland te voetballen, toch?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_11947006
Paul Bosvelt is verkocht aan Manchester City. Vanavond hebben beide clubs een akkoord bereikt over de transfersom. De 33-jarige Bosvelt, die zes seizoenen in De Kuip speelde, vliegt morgen naar Manchester om het contract te tekenen. City meldde zich pas dinsdagmorgen als potentiële koper nadat Feyenoord geweigerd had Bosvelt transfervrij naar Glasgow Rangers te laten vertrekken.
Paul Bosvelt: Ik hoopte dat de club zou meewerken aan deze transfer en dat de club het uiteindelijk heeft gedaan, is voor mij een bevestiging dat Feyenoord mij dit gunde. Natuurlijk had ik liever transfervrij weggegaan. Maar ik realiseer me nu achteraf dat Feyenoord geen charitatieve instelling is ten bate van andere clubs. Er moet ook geld zijn om een vervanger te zoeken.

Bosvelt verder: Er is de laatste weken gesuggereerd dat er nog steeds iets zou zijn tussen mij en de trainer. Dat is absolute onzin. Ik heb de aanvoerdersband ingeleverd, omdat ik in april al dacht: hier wil ik vanaf. Ik heb met de trainer toen een goed gesprek gehad en daarmee was voor ons de kous af. Al die indianenverhalen die er bij gehaald zijn, sloegen echt nergens op. Het enige voordeel daarvan is geweest dat die verhalen de aandacht trokken van onder meer Manchester City, die uiteindelijk wel een transfersom wilde betalen.

Bosvelt verder: Van den Herik heeft me maandagavond verzekerd dat hij me in zijn hart die transfervrije status best had gegund, maar niet als alleen de nieuwe club daarvan profiteert. Nu is er na een paar weken dan een andere oplossing en daar ben ik tevreden mee. Ik heb zes fantastische jaren bij Feyenoord gehad. Ik kijk er met veel plezier op terug. We gaan goed uit elkaar en dat hebben twee partijen zo gewild. Het liefst speel ik het komend weekeinde daarom ook niet met Manchester tegen Feyenoord. Ik wil gewoon het publiek en de club bedanken in De Kuip.
pi_11947044
Nou, dat wordt nacompetitie....

Vierde wedstrijd van het seizoen 0 puntjes in het doldwaze Oosterenk!!!

pi_11947068
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:52 schreef Zwolsemalloot het volgende:
Nou, dat wordt nacompetitie....

Vierde wedstrijd van het seizoen 0 puntjes in het doldwaze Oosterenk!!!

Humor heb je wel
  dinsdag 22 juli 2003 @ 21:53:48 #104
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11947069
sorry.....

BWOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

dinsdag 22 juli 2003 @ 21:55:35 #105
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11947134
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 16:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Walgelijk hoe het bestuur van Feyenoord bezig is momenteel, als ze Bosvelt laten gaan voorspel ik een Heilige Oorlog vanuit supporters kant!
* Doopy-X- is er klaar voor!!

geven jullie ene seintje als de popcorn warm gemaakt kan worden?

pi_11947215
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:55 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

* Doopy-X- is er klaar voor!!

geven jullie ene seintje als de popcorn warm gemaakt kan worden?

Heb je dan helemaal geen medelijden met die kakkerlakjes?
Ze dachten echt dat ze kampieoen konden worden.....
  dinsdag 22 juli 2003 @ 21:59:05 #107
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11947249
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:58 schreef aldostuta het volgende:

[..]

manman, wat een heerlijk nieuws, ben echt verguld van blijdschap atm....wat zullen die kakkerlakken er dood- en doodziek van zijn!!

DOEIIIIIIIII PAUL B.

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:00:50 #108
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11947298
v.d.Herik : Bosvelt mag niet weg......

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_11947316
Ik gun het Bosvelt wel, het is een zeer degelijke voetballer en hij komt altijd wel vriendelijk over. Kan hij ook nog een paar jaartjes in een topcompetitie spelen.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:02:50 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_11947340
LOL

Nu nog hopen dat van Persie aan Ajax wordt verkocht dan is Feyenoord niet meer dan elementaire RBC

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_11947395
Rob Baan (DE talentenscout) kennende zullen ze wel een oude, versleten middenvelder van een subtopper als vervanger halen....

Wat dacht je van Jan de Visser, Zeljko Petrovic of Marco Roelofsen? Ze kunnen natuurlijk ook Jan van Halst nog overhalen om toch weer even tegen een balletje te trappen....

:W:W

pi_11947425
Goede ongedierteverdelger hier.................
pi_11947444
En Van den Herik gaat dus waarschijnlijk ook weg, vanwege de benoeming van Korthals bij de KNVB. Wat willen ze nou eigenlijk bij die club, zijn het volwassen mensen of..................???
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:10:40 #114
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11947573
Nu maar hopen dat Bosschaart komt....
pi_11947602
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:10 schreef RedGuy het volgende:
Nu maar hopen dat Bosschaart komt....
Dan zijn alle problemen opgelost
pi_11947643
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:58 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ja joh, dat dachten we echt
pi_11947680
En er schijnt ook al interresse te zijn voor Van Persie van een niet nader te noemen buitenlandse club, gaat lekker daar in Rotterdam
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11947687
Ik neem aan dat je Pascal bedoeld, want Arjan komt nu echt niet meer. Hij wil namelijk wel graag voor Europees voetbal spelen dit seizoen...

Bovendien houdt ie ook van concurrentie op zijn plaats...

pi_11947693
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:12 schreef FLR het volgende:

[..]

Ja joh, dat dachten we echt

En weer terugkrabbelen, voorspelbaar.................:W
pi_11947697
Stel toch eens dat Van den Herik echt zou vertrekken: dan vind ik die Korthals nu al geweldig
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:16:36 #121
779 WaStEd
Hellaluha
pi_11947773
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:11 schreef aldostuta het volgende:

[..]

ja
ha
haha
hahaha
hahahahaha
hahahhahahahahah
hahahahahahahhahaha

zoals u ziet antwoord ik hier bevestigend op en tegelijkertijd toon ik aan dat ik ook knettergek ben ..

too much is not enough....
pi_11947800
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:11 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik kan zelf niet anders dan tot de conclusie komen dat Feyenoord in een diep dal zit. Zelf vind ik dit, zelfs als Ajacied, niet echt leuk. Ik zie liever een aantal topclubs in Nederland, en Feyenoord begint nu echt af te haken. Misschien zit ik helemaal mis, en worden ze 3e, of met een gigantische stunt 1e of 2e, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Het is een grote puinhoop in Rotterdam, zelfs Van den Herik dreigt met aftreden.

pi_11947812
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:14 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En weer terugkrabbelen, voorspelbaar.................:W

(blegh, ik ga nog happen ook...)

Zoek maar s een reactie op waarin ik (en anderen) dat zeg(t)(gen), zou k zeggen

Van Persie blijft, want Feyenoord zal hem niet echt (=eufemisme) laten gaan... Bovendien wil hij zelf denk ik geeneens.

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:20:05 #124
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_11947875
Jeetje wat een chaos daar
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_11947895
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:04 schreef Zwolsemalloot het volgende:
Rob Baan (DE talentenscout) kennende zullen ze wel een oude, versleten middenvelder van een subtopper als vervanger halen....
Schreuder gaat niet naar Austria 'om priveredenen' (www.voetbalzone.nl)

Opvolger lijkt me dus duidelijk:
SCHREUDER IN FEYENOORD 1

pi_11947918
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:17 schreef FLR het volgende:

[..]

(blegh, ik ga nog happen ook...)

Zoek maar s een reactie op waarin ik (en anderen) dat zeg(t)(gen), zou k zeggen

Van Persie blijft, want Feyenoord zal hem niet echt (=eufemisme) laten gaan... Bovendien wil hij zelf denk ik geeneens.

Jullie voelden je toch superieur aan Ajax? Als dat zo is, moet je wel kampioen worden.

Waarom zou ons aller Robin nou nog bij Feyenoord willen blijven, het is niet alsof hij een prijs gaat pakken komend seizoen.

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:22:21 #127
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11947939
tjonge zeg.

stelletje debielen, je laat Bosvelt en van Hooijdonk toch niet vertrekken

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:24:04 #128
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11947999
van Wonderen volgt deze week, let maar op...
A.M.A.B
pi_11948017
Toch denk ik dat Feyenoord nog wel eens kan gaan verrassen. Samen met Utrecht. Clubs die nu een beetje de underdogs worden en waar de wat 'mindere goden' frank en vrij kunnen gaan spelen.

kijk: die akelige arrogantie van ajacieden die denken dat ze de CL al gewonnen hebben, moet ook weer even in perspectief worden gezet

pi_11948039
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:24 schreef Cart_man het volgende:
Zat ik net ook al aan te denken, toeval...

En Paauwe? Ziet hij hier een kans terug naar de as te verhuizen, aanvoerder te worden en zijn jacht op eerherstel te openen?

In Southern Sun
pi_11948045
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:21 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Jullie voelden je toch superieur aan Ajax? Als dat zo is, moet je wel kampioen worden.

Waarom zou ons aller Robin nou nog bij Feyenoord willen blijven, het is niet alsof hij een prijs gaat pakken komend seizoen.

Het zou inderdaad best mogelijk kunnen zijn dat Van Persie ook nog eens vertrekt, ook al verwacht ik het niet. Als speler heb je het denk ik ook niet echt naar je zin als de ene naar de andere steunpilaar vertrekt. Ik zou er ook niet raar van opkijken als Van Marwijk nog vertrekt, of misschien voordat het seizoen is afgelopen. Als trainer heb je het nu ook niet echt makkelijk.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:26:22 #132
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11948084
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:20 schreef Zapper het volgende:
Jeetje wat een chaos daar

Lekker begin van het seizoen.

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 22-07-2003 22:26]

pi_11948088
Ferry de Haan terug?
De doorbraak van Lurling?
pi_11948110
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:21 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik voel me gevoelsmatig superieur aan Ajax, omdat ik het een kutclub vind. Kwalitatief gezien voel ik me niet superieur (te veel matige spelers uit het buitenland en een verdediging die nou nog steeds niet alles is)

Robin blijft omdat hij wil slagen bij Feyenoord... En nog jong genoeg is om (eventueel) later naar een club te gaan waar hij (meer) prijzen wint.

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:27:31 #135
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11948121
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:26 schreef SCH het volgende:
Ferry de Haan terug?
De doorbraak van Lurling?
Ruud Heus maar eens bellen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11948140
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:27 schreef mitt het volgende:

[..]

Ruud Heus maar eens bellen.

Uli
In Southern Sun
  dinsdag 22 juli 2003 @ 22:29:14 #137
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11948173
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:27 schreef FLR het volgende:

[..]
Robin blijft omdat hij wil slagen bij Feyenoord... En nog jong genoeg is om (eventueel) later naar een club te gaan waar hij (meer) prijzen wint.

Robin is ook niet in een opperbeste stemming. Zat al te janken omdat hij gewisseld werd in Innsbruck...
A.M.A.B
pi_11948190
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:27 schreef FLR het volgende:

[..]

Kwalitatief gezien voel ik me niet superieur (te veel matige spelers uit het buitenland en een verdediging die nou nog steeds niet alles is)

nou nou, zelfkennis het moet niet gekker worden.
pi_11948228
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Robin is ook niet in een opperbeste stemming. Zat al te janken omdat hij gewisseld werd in Innsbruck...

Owh... Dat heb ik gemist, was toen op vakantie. (naja, wat ik gehoord heb, heb ik eigenlijk weinig gemist aan de Alpencup geloof k). Maar ik zie hem nog steeds minder snel gaan dan bv. Van Wonderen.
pi_11948473
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:24 schreef Cart_man het volgende:
Zal me inderdaad niet verbazen. Aan de ene kant hoop ik dat het echt een zwaar kut seizoen word en echt de pleurus uit breekt. Aan de andere kant hoop ik dat dat ze gewoon keihard toe zullen slaan en gewoon om de prijzen mee spelen.

Ga jij nog naar Aarus?

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:48:29 #141
30732 -F-
He's here He's there
pi_11948695
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:59 schreef Doopy-X- het volgende:
wat zullen die kakkerlakken er dood- en doodziek van zijn!!
Zacht uitgedrukt
He's fuckin everywhere
pi_11948717
Het is een enorm zooitje, maar we moeten niet te hard van stapel lopen:

Zoetebier

Song - Van Wonderen - Paauwe - Van Driel

Buffel - Acuña - Ono - Van Persie

Kuyt - Lazovic

Met bovenstaande selectie kunnen ze best nog wel iets uitrichten. Aanval, middenveld en verdediging zijn allemaal een beetje matig, maar ze hebben nog steeds wel de 3e selectie van Nederland.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 22:52:51 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11948812
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:24 schreef SCH het volgende:
Toch denk ik dat Feyenoord nog wel eens kan gaan verrassen. Samen met Utrecht. Clubs die nu een beetje de underdogs worden en waar de wat 'mindere goden' frank en vrij kunnen gaan spelen.
Zou je best gelijk in kunnen hebben.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:24 schreef SCH het volgende:
kijk: die akelige arrogantie van Ajacieden die denken dat ze de CL al gewonnen hebben, moet ook weer even in perspectief worden gezet
En daar heb je zeker gelijk in.

... maar aan de andere kant is een teleurgestelde F'noorder altijd een goede F'noorder in de ogen van een Ajacied, dus in die zin is het vandaag een mooie dag

pi_11948885
Nou Nou, ik las het nieuws net op vi.nl, maar toen schrok ik toch ff! Ik dacht dat Bosvelt wel zou blijven, maar oke, ik gun het hem. Toen scrolde ik verder, staat er dat vd Herik misschien weg gaat..

Nou, lekkere puinhoop

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:56:56 #145
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11948895
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Zal me inderdaad niet verbazen. Aan de ene kant hoop ik dat het echt een zwaar kut seizoen word en echt de pleurus uit breekt. Aan de andere kant hoop ik dat dat ze gewoon keihard toe zullen slaan en gewoon om de prijzen mee spelen.

Moet eerst de trainer opzouten voordat we om de prijzen mee kunnen spelen. Ziet er erg somber uit. De pleuris moet gewoon uitbreken. Vind niet dat het zo langer door kan gaan.
quote:
Ga jij nog naar Aarhus?
Ja, donderdag om 20.00 vanaf de Kuip met een bus. Ging jij ook?
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 22:58:10 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11948920
Kop op jongens: Coach Van Marwijk ziet Ghali wel zitten

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-07-2003 22:58]

dinsdag 22 juli 2003 @ 22:58:18 #147
32974 Xante
Levend en wel
pi_11948925
Waarom wordt Ajax niet leeggekocht, zij hadden het toch zo goed gedaan op Europees niveau, niet Feyenoord.

* Xante op Europees voetbal hoopt
* Xante geliefde nieuwe Feyenoord shirt nu nog vaker dragen gaat

'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  dinsdag 22 juli 2003 @ 23:00:44 #148
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11948978
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:58 schreef Doc het volgende:
Kop op jongens: Coach Van Marwijk ziet Ghali wel zitten
Optyfen met die kamelenneuker...ik wil een herkenbaar team geen vreemdelingenlegioen...

Schijnt interesse te zijn in van Wonderen (Werder Bremen?)

A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:00:51 #149
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11948983
't Zal gezellig in Aarhus worden... Zou Paul daar in Citizen op gaan treden?
pi_11949004
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:52 schreef Doc het volgende:
... maar aan de andere kant is een teleurgestelde F'noorder altijd een goede F'noorder in de ogen van een Ajacied, dus in die zin is het vandaag een mooie dag
Niet altijd hoor, ik vind het helemaal niet zo erg als Feyenoord succes heeft, als het maar niet ten koste van Ajax is. In de HCE zie ik ze dus graag verliezen, en in de Amstel Cup ook, maar in Europa gun ik ze alles zolang ze maar niet tegen Ajax spelen. Voor het Nederlandse voetbal, en dus ook voor Ajax, is het gunstig als Feyenoord het goed doet ik Europa. We kunnen iedere punt op de UEFA-ranking goed gebruiken, die 3e CL plek moeten we zo snel mogelijk weer terug hebben.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:58 schreef Xante het volgende:
Waarom wordt Ajax niet leeggekocht, zij hadden het toch zo goed gedaan op Europees niveau, niet Feyenoord.
Ajax heeft geleerd na de laatste CL overwinning, Ajax wordt niet meer zo snel leeg gekocht. En als er al iemand vertrekt kom er meteen een goede vervanger terug.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 22-07-2003 23:02]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:01:34 #151
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949005
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:00 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Optyfen met die kamelenneuker...ik wil een herkenbaar team geen vreemdelingenlegioen...

Schijnt interesse te zijn in van Wonderen (Werder Bremen?)

dinsdag 22 juli 2003 @ 23:01:59 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11949021
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:00 schreef Doc het volgende:
't Zal gezellig in Aarhus worden... Zou Paul daar in Citizen op gaan treden?
Staat in het artikel dat hij dat wil doen.
A.M.A.B
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:03:36 #153
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949067
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Niet altijd hoor, ik vind het helemaal niet zo erg als Feyenoord succes heeft, als het maar niet ten koste van Ajax is. In de HCE zie ik ze dus graag verliezen, en in de Amstel Cup ook, maar in Europa gun ik ze alles zolang ze maar niet tegen Ajax spelen. Voor het Nederlandse voetbal, en dus ook voor Ajax, is het gunstig als Feyenoord het goed doet ik Europa, we kunnen iedere punt op de UEFA-ranking goed gebruiken. Die 3e CL plek moeten we zo snel mogelijk weer terug hebben.

Allemaal lief en aardig en heel medelevend en zo, maar zo denk ik er niet over

Die derde CL plek zal me aan me reet roesten. Ajax moet gewoon kampioen worden en zo CL spelen.

dinsdag 22 juli 2003 @ 23:05:27 #154
30732 -F-
He's here He's there
pi_11949125
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door -F- op 22-07-2003 23:05]

He's fuckin everywhere
pi_11949137
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Allemaal lief en aardig en heel medelevend en zo, maar zo denk ik er niet over

Die derde CL plek zal me aan me reet roesten. Ajax moet gewoon kampioen worden en zo CL spelen.

Neuh, zo denk ik er niet over. Bij mij is de rivaliteit niet zo groot dat ik hoop dat Feyenoord verliest in Europa. Ik zie in dat dit niet zo slim is, omdat het voor het Nederlandse voetbal ongunstig is. In de HCE, Amstel Cup en onderlinge Europese duels wil ik dat Ajax het zo goed mogelijk doet, en Feyenoord zo slecht mogelijk.
pi_11949148
Het lijkt me dat er betere verdedigers ( lees, betere toekomst) zijn te halen voor een club.. Wie wil v Wonderen nou nog hebben?
  Moderator dinsdag 22 juli 2003 @ 23:06:53 #157
42184 crew  DaMart
pi_11949170
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:52 schreef Doc het volgende:

[..]

Zou je best gelijk in kunnen hebben.
[..]

En daar heb je zeker gelijk in.

Net zoals het volgende maand voor Feyenoorders een mooie dag is als Ajax toch UEFA cup moet gaan spelen na de voorronde CL

Maar ff ontopic. het is jammer dat hij weggaat, maar het is niet anders. Ik gun het hem ook wel. Voor Bosvelt is het natuurlijk nog een mooie stap zo aan het eind van zijn carriere.

Ik zou trouwens Feyenoord nog maar niet afschrijven voor het kampioenschap. Ik vind het sowieso erg zielig gedrag van mensen die voordat er een bal is getrapt in het nieuwe seizoen Feyenoord al kansloos achten. Vergeet niet dat Ajax ook spelers is kwijtgeraakt, en jullie maar moeten afwachten of de nieuwe spelers kunnen brengen wat er van ze verwacht wordt.

Ook Feyenoord heeft nieuwe spelers aangetrokken, dus de posities van de vertrokken mensen kunnen worden ingevuld. Misschien zijn die kwalitatief wat minder dan hun voorgangers, maar ik ga er van uit dat ze genoeg potentie hebben (de jonge spelers dan) om uit te groeien tot volwaardig opvolgers van hen die ons verlaten hebben. (dat klinkt best luguber eigenlijk ).

De moraal van dit verhaal: wacht maar tot er een aantal wedstrijden gespeeld zijn met oordelen. Want vergeet niet het aloude gezegde: 'Wat je een ander toewenst, zal je zelf geschieden.'

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:07:26 #158
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949194
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:01 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Staat in het artikel dat hij dat wil doen.

Ik heb uit het artikel begrepen dat-ie woensdag het contract tekent maar dat-ie vrijdag al voor ze speelt daar zal ik dan over heen gelezen hebben. Ik vind het dan wel zeer snel gaan: woensdag tekenen en twee dagen later spelen...
pi_11949209
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:56 schreef Cart_man het volgende:
Ja, donderdag om 20.00 vanaf de Kuip met een bus. Ging jij ook?
Nee, ga vrijdag lekker voor 11 dagen naar Albufeira in Portugal. Ik denk dat ik maar eens 11 dagen géén kranten koop en géén internet bekijk, word daar niet echt vrolijk van.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:09:36 #160
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949258
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Net zoals het volgende maand voor Feyenoorders een mooie dag is als Ajax toch UEFA cup moet gaan spelen na de voorronde CL

Als dat gebeurt verwacht ik ook niets anders dan lachende F'noorders -zoals altijd wanneer Ajax in/voor de CL wordt uitgeschakeld-, maar goed dan kan Ajax zich gewoon rustig op het NLs kampionesschap richten. Laat die UEFA cup maar zitten...

Maar NU lachen wij

pi_11949276
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 21:51 schreef Luni het volgende:
Het liefst speel ik het komend weekeinde daarom ook niet met Manchester tegen Feyenoord. Ik wil gewoon het publiek en de club bedanken in De Kuip.
  Moderator dinsdag 22 juli 2003 @ 23:11:01 #162
42184 crew  DaMart
pi_11949306
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Als dat gebeurt verwacht ik ook niets anders dan lachende F'noorders -zoals altijd wanneer Ajax in/voor de CL wordt uitgeschakeld-, maar goed dan kan Ajax zich gewoon rustig op het NLs kampionesschap richten. Laat die UEFA cup maar zitten...

Maar NU lachen wij

Mij best... lachen jullie nu maar... wij lachen wel het laatst en dus het best
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:12:18 #163
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949326
quote:
Want vergeet niet het aloude gezegde: 'Wat je een ander toewenst, zal je zelf geschieden.'
In het verleden heeft F'noord ok gelachen toen Ajax leeg liep hoor, en de uitschakeling van Ajax in voorrondes CL tegen Celtic waren ook lachend door F'noord begroet...

Nu is het onze beurt weer. Later weer die van jullie. Zo gaat het altijd.

(en dat maakt het leuk )

pi_11949330
quote:

Maar ff ontopic. het is jammer dat hij weggaat, maar het is niet anders. Ik gun het hem ook wel. Voor Bosvelt is het natuurlijk nog een mooie stap zo aan het eind van zijn carriere.

Ik zou trouwens Feyenoord nog maar niet afschrijven voor het kampioenschap. Ik vind het sowieso erg zielig gedrag van mensen die voordat er een bal is getrapt in het nieuwe seizoen Feyenoord al kansloos achten. Vergeet niet dat Ajax ook spelers is kwijtgeraakt, en jullie maar moeten afwachten of de nieuwe spelers kunnen brengen wat er van ze verwacht wordt.

Ook Feyenoord heeft nieuwe spelers aangetrokken, dus de posities van de vertrokken mensen kunnen worden ingevuld. Misschien zijn die kwalitatief wat minder dan hun voorgangers, maar ik ga er van uit dat ze genoeg potentie hebben (de jonge spelers dan) om uit te groeien tot volwaardig opvolgers van hen die ons verlaten hebben. (dat klinkt best luguber eigenlijk ).

De moraal van dit verhaal: wacht maar tot er een aantal wedstrijden gespeeld zijn met oordelen. Want vergeet niet het aloude gezegde: 'Wat je een ander toewenst, zal je zelf geschieden.'

Tuurlijk gun ik het hem ook wel, tis alleen verdomd jammer voor Feyenoord zelf. En ik probeer altijd optimistisch te kijken naar het nieuwe seizoen, dus het kampioenschap ga ik niet bij voorbaat uit sluiten. Maar als je al dat gezeur en gerommel van de laatste weken ziet + het feit dat er veel nieuwe spelers zijn die zich moeten aanpassen + het feit dat de verschillende nationaliteiten van de spelers vast weer voor de nodige communicatie-stoornissen gaan zorgen, geef ik Feyenoord toch minder kans dan bv. vorig jaar...

Maar ik hoop van harte met je mee hoor dat het allemaal mee gaat vallen...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:13:07 #165
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949349
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Bedankt
pi_11949350
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij vindt het grappig dat de term kamelenneuker gebruikt wordt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:13:58 #167
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949380
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mij best... lachen jullie nu maar... wij lachen wel het laatst en dus het best

DAT zullen we nog wel eens zien
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:15:09 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949419
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vindt het grappig dat de term kamelenneuker gebruikt wordt?

Ja, dat vond ik bijzonder komisch en orgineel gevonden. Jij niet dan
pi_11949446
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:15 schreef Doc het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik bijzonder komisch en orgineel gevonden. Jij niet dan

Nou, het wordt op Fok nogal vaak in racistische discussies gebruikt, zal hier niet zo bedoeld zijn, maar origineel is het niet, en grappig?
  dinsdag 22 juli 2003 @ 23:20:19 #170
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_11949612
Normaal gesproken vind ik het een leuke sport om een beetje Feijenoord te bashen, maar mij bekruipt het angstige gevoel dat dat dit seizoen met sport niets meer van doen zal hebben.
Life is what you make it.
pi_11949621
Mwoahhahahahahahahhaaha ik lig hier toch ff dubbel zeg, dat wordt een zware strijd om nacompetitie te ontlopen jongens!
  dinsdag 22 juli 2003 @ 23:21:25 #172
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11949650
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, het wordt op Fok nogal vaak in racistische discussies gebruikt, zal hier niet zo bedoeld zijn, maar origineel is het niet, en grappig?

Je bent gewoon jaloers dat hij wel kamelen kan krijgen en jij niet
A.M.A.B
pi_11949670
Ik krijg jeuk van Feyenoord maar krijg hier toch het ernstige voorgevoel dat sommige mensen iets te vroeg juichen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:22:17 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949671
quote:

[..]

You're so funny...

pi_11949712
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:22 schreef Doc het volgende:

[..]

You're so funny...

Ik dacht laat maar zitten, maar di's weer zo'n ontzettend domme reactie. Alles is weer geoorloofd zolang jouw vijanden maar afgezeken worden???
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:26:39 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949807
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik krijg jeuk van Feyenoord maar krijg hier toch het ernstige voorgevoel dat sommige mensen iets te vroeg juichen.
Zoals ik ook zei/impliceerde: of het vertrek van PB bij F'noord betekent dat F'noord nu echt niets meer voor het kampioenschap mee kan doen zal je mij niet horen zeggen. Dat is een (geheel) ander verhaal dat in wezen los staat van het (leed)vermaak dat ik nu heb.

(en zoals bij de meeste clubs in NL: na een periode van succes volgt ook weer een periode dat het minder gaat: en dat is uiteindelijk goed voor de echte supporters omdat de fakeheads moven en de club uiteindelijk weer sterker terug kan komen)

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:28:09 #177
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949865
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik dacht laat maar zitten, maar di's weer zo'n ontzettend domme reactie. Alles is weer geoorloofd zolang jouw vijanden maar afgezeken worden???

Je heb het nog steeds niet door geloof ik?

Welke vijanden? de Egyptenaren?

Als je hier weer serieus op in gaat geef ik je een key-word, OK?

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 22-07-2003 23:29]

pi_11949897
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Je heb het nog steeds niet door geloof ik?

Welke vijanden? de Egyptenaren?

Laat maar.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:30:47 #179
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949944
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat maar.

Snap je 'm nou of niet? Of ontgaat de ironie je nou compleet?
pi_11949947
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:26 schreef Doc het volgende:

(en zoals bij de meeste clubs in NL: na een periode van succes volgt ook weer een periode dat het minder gaat: en dat is uiteindelijk goed voor de echte supporters omdat de fakeheads moven en de club uiteindelijk weer sterker terug kan komen)

pi_11949968
quote:

[..]

Prima dat je opkomt voor allochtonen, maar ik heb het idee dat je daar soms een beetje te ver in doorschiet. Vanmiddag ook al.
pi_11949986
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Snap je 'm nou of niet? Of ontgaat de ironie je nou compleet?

Aaangezien ik niet snap over welke ironie je het hebt, zal het me wel compleet ontgaan ja.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 juli 2003 @ 23:32:23 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11949996
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:30 schreef Luni het volgende:

[..]

daarom vond ik toendertijd die downfall van Ajax ook niet zo erg...
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:06:57 #184
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11950926
durven ze geen NEE te zeggen bij feyenoord als een club komt voor je belangrijkste spelers

sorry hoor maar wat een malloten

pi_11950990
Feyenoord heeft door alle verkopen het nodige geld ontvangen. Het zal mijn niet verbazen dat Jorien, die het nodige geld in de club heeft zitten, dit eruithaald en oprot.
pi_11951072
Die gaat toch wel als een bepaalde ex-minister hoofd KNVB wordt..
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:16:41 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11951161
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:32 schreef Doc het volgende:

[..]

daarom vond ik toendertijd die downfall van Ajax ook niet zo erg...

* twi bodysnatcher gil wijzend naar Doc

pi_11951655
er wordt te snel geoordeeld terwijl we pas stuk of 3 wedstrijdjes van feyenoord hebben gezien.

en misschien komt er nog een leuke naam bij...

hoeveel is er voor paultje betaald?

pi_11952720
Zal wel lekker zijn voor feyenoord als er nog iemand bij kot ik denk alleen niet dat er snel iemand uit de top zal vertrekken dit doordat degene die er problemen mee haden verkocht zijn

-Raffie-

Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  woensdag 23 juli 2003 @ 01:47:00 #190
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11952819
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:13 schreef Lucyfurr het volgende:
Die gaat toch wel als een bepaalde ex-minister hoofd KNVB wordt..
dat is toch altijd goed nieuws?
Jorien heeft echt zo'n onsympathieke kop
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 23 juli 2003 @ 07:55:34 #191
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11953807
We hebben trouwens nog een groter probleem erbij.

Wie gaat er nu model worden voor FR Casuals?

woensdag 23 juli 2003 @ 08:10:23 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11953871
Patrick Lodewijks? Dan ga je er kwa lelijkheid niet echt op achteruit...
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 08:34:58 #193
42184 crew  DaMart
pi_11953983
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 00:40 schreef Sloggi het volgende:
er wordt te snel geoordeeld terwijl we pas stuk of 3 wedstrijdjes van feyenoord hebben gezien.

en misschien komt er nog een leuke naam bij...

hoeveel is er voor paultje betaald?

Ik las van de week ergens dat Bosvelt 2,4 miloen Euro moest kosten. Dus zoiets zullen ze ook wel gekregen hebben vermoed ik.

Ik hoop wel dat Feyenoord nog een extra seler erbij halt voor komend seizoen (6e aankoop dan), aangezien het middenveld aardig uitgedund is. Ik zou niet weten wie alleen. Misschien Landzaat van Willem II ? In Cm heb ik die ook wel eens gehaald en toen deed hij het niet slecht. Maar ja, om CM nou als graadmeter te gaan gebruiken...

Anders misschien toch Bosschaart of zo. Maar ja, Feyenoord kennende komen ze dan wel met een talentje uit verweggistan aanzetten of zo.

woensdag 23 juli 2003 @ 08:47:17 #194
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_11954068
Aaaiiii... doet zeer of niet?

Paul Bosvelt vertrekt definitief uit Rotterdam. De middenvelder heeft een akkoord hebben bereikt met Manchester City over een tweejarig contract. Vanavond hebben beide clubs een akkoord bereikt over de transfersom, zo meldt Feyenoord.nl. Tegen de off. site liet Bosvelt dat beide partijen in goed overleg uit elkaar zijn gegaan en dat hij graag terugkomt om afscheid te nemen. Hij wil dan ook het liefst komende week niet met Manchester City uitkomen tegen Feyenoord. Morgen zal hij een contract ondertekenen in Manchester City.

Paul Bosvelt is inmiddels verwijderd uit de spelerslijst en daarmee niet meer beschikbaar voor de favoriete opstelling'. Fans die hem hadden opgenomen zullen een lege plek aantreffen en deze moeten opvullen met een andere speler.

Paul was toch wel op en top Feyenoorder...?

meer weet ik ook niet van Feyenoord als Ajaxied...

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  woensdag 23 juli 2003 @ 09:08:16 #195
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11954260
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 08:47 schreef -Spoon- het volgende:
Aaaiiii... doet zeer of niet?

Paul Bosvelt vertrekt definitief uit Rotterdam. De middenvelder heeft een akkoord hebben bereikt met Manchester City over een tweejarig contract. Vanavond hebben beide clubs een akkoord bereikt over de transfersom, zo meldt Feyenoord.nl. Tegen de off. site liet Bosvelt dat beide partijen in goed overleg uit elkaar zijn gegaan en dat hij graag terugkomt om afscheid te nemen. Hij wil dan ook het liefst komende week niet met Manchester City uitkomen tegen Feyenoord. Morgen zal hij een contract ondertekenen in Manchester City.

Paul Bosvelt is inmiddels verwijderd uit de spelerslijst en daarmee niet meer beschikbaar voor de favoriete opstelling'. Fans die hem hadden opgenomen zullen een lege plek aantreffen en deze moeten opvullen met een andere speler.

Paul was toch wel op en top Feyenoorder...?

meer weet ik ook niet van Feyenoord als Ajaxied...

1: dit is gisterenavond al allemaal aan de orde geweest
2: het is AjaCied!

Jammer dit

woensdag 23 juli 2003 @ 09:16:45 #196
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_11954377
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

1: dit is gisterenavond al allemaal aan de orde geweest
2: het is AjaCied!

Jammer dit

eh... wat... tis nog vroeg...
beetje rustig aan hé Doopy! niet zo opgefokt op de vroege morgen!
This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
pi_11954431
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:16 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

Als ik jou ondertitel zo lees........................
  woensdag 23 juli 2003 @ 09:22:27 #198
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11954445
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:16 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

* Doopy-X- raakt altijd geirriteerd als ik iemand zie die zegt dat ie supporter van mijn club is en dan ajaXied schrijft.

woensdag 23 juli 2003 @ 09:43:43 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11954700
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

* Doopy-X- raakt altijd geirriteerd als ik iemand zie die zegt dat ie supporter van mijn club is en dan ajaXied schrijft.

Kan je 'm toch lekker uitschelden?

VUILE AJAXIED!!!!

edit: even toevoegen, anders krijg ik hier weer mauw-reacties

woensdag 23 juli 2003 @ 10:15:29 #200
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_11955154
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

weet je... je maakt je te druk om niks...
ik ben al vanaf m'n 6e ajaCied en omdat
ik een typ fout maak krijg ik jouw shit over me heen..
verbruik je energie ergens anders op....

Find someone how gives a ....!

woensdag 23 juli 2003 @ 10:22:00 #201
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11955274
Net wakker, en nu al een kutdag!

Paultje Bosvelt weg, de speler die jaren het gezicht was van Feyenoord, de aanjager, de 'echte' Rotterdam qua inzet en spel.

Paul, veel succes bij Manchester City, wij zullen je hier in Rotterdam Zuid in ieder geval nooit vergeten!

Als ik nu kijk naar de transfers kan ik het niet laten dat me toch een gevoel besluipt van "Godverdomme!":

quote:
<-- Vertrokken:
Bosvelt
Van Hooijdonk
Emerton
Kalou

--> Gekomen:
Van de Bergh
Lazovic
Jean
(Ghali)

Ik dacht dat we dit jaar een paar verdedigers zouden kopen, om na de voorhoede ook de defensie aan te sterken. Op deze manier moet ik het allemaal nog wel zie dit seizoen.

Er moet toch iets gebeuren vanuit de kant van de supporters om ons ongenoegen over deze situatie duidelijk te maken!?!?
Op internet suggereerde iemand om masaal de SCC in te laten trekken, maar dat vind ik persoonlijk achterbaks. Ik ga nog kijken naar Feyenoord al zetten ze het D-elftal op het veld.

MAar ik ben niet blij met deze situatie, absoluut niet! Feyenoord is imho haar identiteit behoorlijk kwijt!

pi_11955381
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Er moet toch iets gebeuren vanuit de kant van de supporters om ons ongenoegen over deze situatie duidelijk te maken!?!?
Gewoon het nieuwe team zo goed mogelijk steunen misschien? Als je wilt dat die jongens gaan presteren, moet je misschien geen negatieve acties ontwikkelen.
pi_11955463
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:12 schreef FLR het volgende:

[..]

En ik probeer altijd optimistisch te kijken naar het nieuwe seizoen, dus het kampioenschap ga ik niet bij voorbaat uit sluiten.

En gisteravond gaf hje nog toe dat Feyenoord minder kwaliteit heeft dan Ajax. Dan is de tweede plaats het hoogst haalbare lijkt mij
pi_11955493
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En gisteravond gaf hje nog toe dat Feyenoord minder kwaliteit heeft dan Ajax. Dan is de tweede plaats het hoogst haalbare lijkt mij

Dat is toch allemaal louter speculeren, misschien wordt RKC wel kampioen, of Heerenveen? Wie zal het zeggen. Ik sluit zeker Feyenoord ook niet uit - clubs die in het nauw zitten maken rare sprongen.
pi_11955505
quote:
Soms zegt kwaliteit niet zoveel.
pi_11955507
quote:

[..]

Als Feyenoord minder kwaliteit heeft dan Ajax, dan heeft het zeker ook minder kwaliteit dan PSV. Derde is dan dus maximaal lijkt me.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 23 juli 2003 @ 10:32:25 #207
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_11955551
Moeilijk hè, 'nee' zeggen als iemand een speler van je wilt kopen . Damn zeg, zien die leeghooden nou niet in dat als je Emerton, Van Hooijdonk en Kalou laat gaan, je toch ook niet nog eens Bosvelt moet laten gaan .

Ik zou hier als coach niet echt blij mee gaan, vier basisspelers weg, waaronder de twee belangrijkste .

Stelletje debielen.

Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 juli 2003 @ 10:33:17 #208
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11955572
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:32 schreef TC03 het volgende:

Ik zou hier als coach niet echt blij mee gaan, vier basisspelers weg, waaronder de twee belangrijkste .

a. Coach heeft nix te zeggen binnen Feyenoord
b. Twee van de vier basisspelers die weg zijn hadden conflict met coach
  woensdag 23 juli 2003 @ 10:45:59 #209
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_11955896
Debuut Bosvelt live op Eurosport

De oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Manchester City van aanstaande vrijdag is extra beladen door de transfer van Paul Bosvelt. Het duel in het Deense Aarhus wordt waarschijnlijk het debuut van de oud-aanvoerder van Feyenoord bij zijn nieuwe club, waar hij de overleden Marc-Vivien Foe zal vervangen. De oefenwedstrijd is rechtstreeks te zien op Eurosport met commentaar van Frank Kramer.
Helemaal zeker is het overigens niet dat Bosvelt daadwerkelijk mee zal spelen in deze wedstrijd. Zelf heeft hij aangegeven liever eerst fatsoenlijk afscheid te nemen van het Feyenoord-publiek, voordat hij het eventueel opneemt tegen zijn oude club. Als manager Kevin Keegan hem echter toch wil opstellen, zal de middenvelder daaraan gehoor geven

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 10:50:35 #210
42184 crew  DaMart
pi_11955993
Volgens Feyenoordnet hoeft Man City slecht ¤ 350.000 te betalen. Lekker slim weer, om zo'n belangrijke speler die voor je elftal van onschatbare waarde is, voor zo'n belachelijk laag bedrag te laten vertrekken
pi_11956023
Ik snap trouwens niet waarom Bosvelt naar zo'n clubje als Manchester City gaat. Dat is toch absoluut geen verbetering...
  woensdag 23 juli 2003 @ 10:52:21 #212
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11956037
quote:
Net wakker, en nu al een kutdag!

Paultje Bosvelt weg, de speler die jaren het gezicht was van Feyenoord, de aanjager, de 'echte' Rotterdam qua inzet en spel.

Paul, veel succes bij Manchester City, wij zullen je hier in Rotterdam Zuid in ieder geval nooit vergeten!

Als ik nu kijk naar de transfers kan ik het niet laten dat me toch een gevoel besluipt van "Godverdomme!":
[..]

Ik dacht dat we dit jaar een paar verdedigers zouden kopen, om na de voorhoede ook de defensie aan te sterken. Op deze manier moet ik het allemaal nog wel zie dit seizoen.

Op internet suggereerde iemand om masaal de SCC in te laten trekken, maar dat vind ik persoonlijk achterbaks. Ik ga nog kijken naar Feyenoord al zetten ze het D-elftal op het veld.

MAar ik ben niet blij met deze situatie, absoluut niet! Feyenoord is imho haar identiteit behoorlijk kwijt!

Dit gaat weer een ouderwetse 5-0 worden rofl
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11956095
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:51 schreef SCH het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom Bosvelt naar zo'n clubje als Manchester City gaat. Dat is toch absoluut geen verbetering...
Misschien wil hij ook wel iets anders dan de HCE, en de Premier League is niet bepaald een verslechtering. Daarnaast is Man City niet zomaar een 'clubje'.
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 11:02:22 #214
42184 crew  DaMart
pi_11956210
quote:
23/7/2003 - Spelers en Van Marwijk verrast door transfer Bosvelt

Het hing al enige dagen in de lucht, Bosvelt bevestigde het contact met Manchester City aan het begin van de week al, maar toch reageerden Van Marwijk en ook Buffel erg verrast tegenover het Rotterdams Dagblad over de transfer van de voormalig aanvoerder, die naar verluidt slechts 350.000 euro opleverde voor Feyenoord. Van Marwijk wilde er niet teveel over kwijt. "Ik wil hier eerst intern over praten. Het vertrek van Paul is verrassend, ook voor mij...".
"Ik dacht dat ze Bosvelt niet zouden laten gaan" aldus Bosvelt Buffel, die vreest nu wel erg veel kwaliteit te moeten inboeten.

Lekker is dat zeg. De trainer wist gewoon van niks. Het lijkt me dat je die toch wel zou moeten inlichten over dit soort zaken ?

Misschien dat van Marwijk nu wel zo onstemt is dat hij ook de handdoek in de ring werpt ?

pi_11956496
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:55 schreef nikk het volgende:

[..]

Misschien wil hij ook wel iets anders dan de HCE, en de Premier League is niet bepaald een verslechtering. Daarnaast is Man City niet zomaar een 'clubje'.

Nee maar t' is wel een stapje terug.
pi_11956634
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:15 schreef SCH het volgende:
In welk opzicht? Bosvelt is ook niet de jongste meer en Feyenoord is met het vertrek van Kaloe, Emerton en Van Hooijdonk ernstig verzwakt. Dat je dan een overstap maakt naar een subtopper in de Premier League zou ik niet willen zien als een stapje terug. Voetballen met spelers als Fowler en Anelka moet ook geen ramp zijn lijkt me.
pi_11956676
quote:
Ik denk dat je de nieuwe spelers eerst het voordeel van de twijfel moet geven, maar als na een wedstrijd of 10 blijkt dat dit een verloren seizoen is, moeten we zeker van ons laten horen, en dat zal gebeuren ook, daar ben ik niet bang voor.
pi_11956732
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat dat wel meevalt...

Feyenoord:

Zoetebier; Song, van den Berg, van Wonderen, Jean (of de Nooijer); Buffel, Ono, Paauwe, van Persie; Lazovic, Kuyt

Man City:

Seaman; Distin, Dunne, Sommeil; Sinclair, Bosvelt, Berkovitch, Horlock, Tarnat; Fowler, Anelka

Lijkt me toch licht in City-voordeel...

www.thuisuiteten.nl
pi_11956789
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat dat wel meevalt...

Feyenoord:

Zoetebier; Song, van den Berg, van Wonderen, Jean (of de Nooijer); Buffel, Ono, Paauwe, van Persie; Lazovic, Kuyt

Man City:

Seaman; Distin, Dunne, Sommeil; Sinclair, Bosvelt, Berkovitch, Horlock, Tarnat; Fowler, Anelka

Lijkt me toch licht in City-voordeel...

Nou dat zie ik niet meteen. Het gaat ook om de prijzen die je kunt halen, Europees voetbal etc.
pi_11956974
Okee, maar dat komt ook doordat de Nederlandse competitie over het geheel genomen zwakker is dan de Engelse.

In Nederland moeten Ajax, PSV en Feyenoord wel erg slecht zijn om een jaar Europees voetbal mis te lopen, met Man City moet je inderdaad een topseizoen draaien om Europees voetbal te halen. Maar dan speel je wel in een aantrekkelijkere competitie. Bosvelt heeft hier alles al gezien, dan gaat je honger wel weg.

Weer naar Twente, kom ik weer die van der Doelen tegen.. Oh leuk, Heerenveen, weer eens tegen Radomski. Enzovoort.

www.thuisuiteten.nl
pi_11957033
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 11:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dat komt ook doordat de Nederlandse competitie over het geheel genomen zwakker is dan de Engelse.

In Nederland moeten Ajax, PSV en Feyenoord wel erg slecht zijn om een jaar Europees voetbal mis te lopen, met Man City moet je inderdaad een topseizoen draaien om Europees voetbal te halen. Maar dan speel je wel in een aantrekkelijkere competitie. Bosvelt heeft hier alles al gezien, dan gaat je honger wel weg.

Weer naar Twente, kom ik weer die van der Doelen tegen.. Oh leuk, Heerenveen, weer eens tegen Radomski. Enzovoort.

Plus Paultje zal een flinke zak geld krijgen en zo zijn carrière leuk kunnen afsluiten.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:08:07 #222
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11957664
quote:
23-07-2003: 'Feyenoord-legioen voelt zich verraden'
Bron: RD

De Feyenoordfans zetten na het vertrek van Van Hooijdonk, Emerton en Kalou en de komst van een aantal onbekende talenten al vraagtekens bij het aan- en verkoopbeleid van hun club. Maar nu de clubleiding ook hun allergrootste held Paul Bosvelt zomaar naar Manchester City laat gaan, voelt het legioen zich verraden. Niet zo vreemd, vindt Pierre van Hooijdonk: ,, Nog voor er één bal is getrapt, zijn de supporters van Feyenoord de grote verliezers.''

Van Hooijdonk, met zijn nieuwe club Fenerbahce op trainingskamp in Duitsland, kreeg gisteravond een smsje waarin zijn vriend Bosvelt hem meldde dat de zaak rond was. Als een van de weinigen reageerde Pi-Air niet verrast op dat nieuws. Al eerder had de topschutter voorspeld dat de mondige Bosvelt de volgende zou zijn die uit de Kuip zou moeten vertrekken, ook al wilde Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik vorige week nog doen geloven dat de immens populaire middenvelder niet weg mocht.

Van Hooijdonk kreeg bij die gelegenheid onder meer het verwijt van de preses dat hij Bosvelt in zijn val meesleurde. ,,Maar als je Paul een beetje kent, weet je dat hij zich door niemand laat beïnvloeden,'' reageert Van Hooijdonk. ,,Van den Herik zei in mijn geval overigens precies hetzelfde, namelijk dat ik 'in principe' zou blijven, maar dat 'je in de voetballerij nooit iets zeker weet'. Daarmee zeg je natuurlijk nooit iets verkeerds.''

Geloofwaardig
Willem Veenman, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord, is het daar niet mee eens. ,,Als Van den Herik eerst zegt dat Bosvelt niet weg mag en hem nu toch laat gaan, is hij niet geloofwaardig,'' meent Veenman. ,,De club heeft de plicht ons recht in ons gezicht te zeggen hoe het zit. Wij moeten diep in de buidel tasten voor Feyenoord. Dat vinden we niet erg, want we zijn de trouwste supporters van Nederland. Maar wees dan wel eerlijk tegen ons. Zeg gewoon 'we hebben geen geld en verwacht niet te veel, maar blijf ons komend seizoen steunen'. Daar is toch niets mis mee?''

Dat Feyenoord Bosvelt 'zijn transfer gunt', zoals de clubleiding heeft laten weten, noemt Veenman een 'lulverhaal'. ,,Paul gaat weg omdat het bij Feyenoord rommelt,'' is zijn overtuiging. ,,Maar zijn hart ligt in Rotterdam. Ik geloof niet dat hij echt weg wilde. Ik vind dat Feyenoord daarin open moet zijn. Dat scheelt een hoop onrust. Veel fans zullen zich nu verraden voelen.''

Maar ook de spelers snappen het niet allemaal meer. ,,Ik dacht dat ze Bosvelt niet zouden laten gaan,'' is Thomas Buffel verbaasd. ,,Wat moet ik er op zeggen? Het vertrek van Kalou en Van Hooijdonk zag ik wel aankomen, maar dit is voor mij een verrassing. Het is op deze manier een vreemde voorbereiding aan het worden. Voor Paul is het mooi dat hij op zijn leeftijd nog in de Premier League kan spelen, maar de ploeg schiet hier natuurlijk weinig mee op. We boeten wel erg veel kwaliteit in. Bosvelt was voor ons heel belangrijk. We moeten nu maar afwachten hoe anderen het op zijn positie oppikken.''

Afschrijven
,,Ik neem aan dat Feyenoord hier goed over nagedacht heeft,'' zegt Van Hooijdonk, die vindt dat de Stadionclub wel erg snel afscheid neemt van zijn dragende spelers. ,,Ik denk dat je pas iemand moet afschrijven als hij niet meer vooruit te branden is,'' zegt Pi-Air. ,,Maar dat gaat natuurlijk niet op voor Paul en mij. Daar wil ik het bij laten, want ik heb er de afgelopen tijd al genoeg over gezegd. Laat anderen hun conclusies nu maar trekken.''

Bert van Marwijk voelt zich niet geroepen om dat meteen te doen. De trainer verwijst slechts naar de verklaring van de Feyenoord-leiding en onderstreept nog eens dat zijn conflict met Bosvelt, die eerder deze voorbereiding zijn aanvoerdersband inleverde, al lang is uitgepraat. ,,Tussen ons is er niets aan de hand,'' zegt Van Marwijk. ,,Maar daar is al zo veel over gezegd en geschreven. Ik wil hier eerst intern over praten. Het vertrek van Paul is verrassend, ook voor mij...''

Maar nog het meest voor het legioen, dat zijn held en lieveling met lede ogen ziet vertrekken. ,,Ik weet ongeveer hoe de gemiddelde supporter over Van Hooijdonk denkt,'' zegt Veenman.

,,Pierre is een broodvoetballer van wie iedereen wist dat hij zou vertrekken als hij ergens anders honderd euro meer kon verdienen. Dat is overigens zijn goed recht. Maar Paul is mister Feyenoord. Daarom doet dit dubbel zo zeer. In Rotterdam zijn we gek op technisch hoogstaand voetbal, maar we houden o zo van werkers als Bosvelt. Hij stroopte zijn mouwen op voor de club tot hij erbij neerviel. Er zijn maar weinigen die dat kunnen.''

Even over opmerking van Luni eerder.
Ik ben ook van mening dat de nieuwe spelers het voordeel van de twijfel moeten krijgen, maar ik vind ook dat we het ongenoegen over het laten gaan van (voornamelijk) Bosvelt, aan het bestuur duidelijk kenbaar moeten maken!
pi_11957768
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
...
Zo'n voorzitter van de supportersvereniging: "wij zijn de trouwste supporters van Nederland" =
pi_11957820
Zitten de Feyenoorders hier eigenlijk met een dubbel gevoel?

Aan de ene kant dat jullie het Bosvelt gunnen om een aardig centje te verdienen aan het eind van z'n carriere. Zeg maar een bonus voor bewezen diensten

En aan de andere kant iets van "verrader", ook jij laat ons in de steek!

Welk gevoel overheerst

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:13:40 #225
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11957824
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n voorzitter van de supportersvereniging: "wij zijn de trouwste supporters van Nederland" =

Inderdaad, slaat nergens op! Iedereen weet dat Heereveen de trouwste supporters van Nederland heeft!

*proest*

pi_11957846
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Inderdaad, slaat nergens op! Iedereen weet dat Heereveen de trouwste supporters van Nederland heeft!

*proest*

Nee ook niet, wij claimen dat niet. Als je het zo hard moet roepen dan is er blijkbaar iets mis. Zo'n onzin om je daar op voor te staan.
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:15:06 #227
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11957859
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zitten de Feyenoorders hier eigenlijk met een dubbel gevoel?

Aan de ene kant dat jullie het Bosvelt gunnen om een aardig centje te verdienen aan het eind van z'n carriere. Zeg maar een bonus voor bewezen diensten

En aan de andere kant iets van "verrader", ook jij laat ons in de steek!

Welk gevoel overheerst

Bosvelt is geen verrader, ik gun hem dit van harte! Als er al een verrader is in deze kwestie dan is het het bestuur, die laten een sleutelspeler hem voor een prikje gaan!
pi_11957994
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, het is algemeen bekend dat Den Haag de trouwste en de beste supporters heeft.
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:21:53 #229
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11958036
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:20 schreef nikk het volgende:

Inderdaad, het is algemeen bekend dat Den Haag de trouwste en de beste supporters heeft.

De trouwste supporters ja, die jaren niet in het zuiderpark zijn geweest en nu na het promoveren weer in grote getalen zullen komen kijken!
pi_11958037
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie. Zullen we de bezoekersaantallen van de laatste jaren er ff bijpakken.
pi_11958072
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:15 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Bosvelt is geen verrader, ik gun hem dit van harte! Als er al een verrader is in deze kwestie dan is het het bestuur, die laten een sleutelspeler hem voor een prikje gaan!

Toch gek dat Bosvelt er dan weer mee wegkomt. Hij gaat toch lang niet vrijuit met zijn arrogante gedrag - echt solidair is ie niet geweest.
  woensdag 23 juli 2003 @ 12:24:19 #232
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_11958102
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:23 schreef SCH het volgende:

Toch gek dat Bosvelt er dan weer mee wegkomt. Hij gaat toch lang niet vrijuit met zijn arrogante gedrag - echt solidair is ie niet geweest.

Bosvelt heeft hart voor de club en supporters, zijn gedrag was puur jegens bestuur en trainer!
pi_11958153
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:21 schreef Fulton het volgende:
Tuurlijk jochie. Zullen we de bezoekersaantallen van de laatste jaren er ff bijpakken.
Trouw gaat verder dan een kaartje kopen. Maar goed, we zien het komend seizoen wel hoe echte supporters zich gedragen.
pi_11958174
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:23 schreef SCH het volgende:

Ik als outsider vond Bosvelt toch de speler met het grootste Feyenoord hart
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11958220
PSV heeft de trouwste supporters: je hoort ze niet, maar ze zijn er wel altijd (en we hadden het niet over de luidruchtigste supporters).
Wat een vrouw!
spits!
pi_11958272
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
PSV heeft de trouwste supporters: je hoort ze niet, maar ze zijn er wel altijd (en we hadden het niet over de luidruchtigste supporters).
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11958351
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 12:24 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Bosvelt heeft hart voor de club en supporters, zijn gedrag was puur jegens bestuur en trainer!

Dat hoort allemaal bij elkaar.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 juli 2003 @ 12:46:34 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11958651
Haarlem heeft de trouwste supporter(s) van het land. Het is er een hij heet ultra, maar komt wel altijd. En dan nu weer over naar F'noord en laten we dat gelul over wie de trouwste supporters van het land maar over aan de zelfbevlekkende voorzitters van de supportersclubs...
  woensdag 23 juli 2003 @ 13:16:26 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11959345
Als 'ie echt zo'n groot hart voor Feyenoord had, had 'ie blijven ballen in Rotterdam. En zéker niet op zo'n manier vertrekken.
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 13:30:50 #240
42184 crew  DaMart
pi_11959769
Er is nog hoop:
quote:
Manchester City wil nog niet te vroeg juichen over de komst van Feyenoord middenvelder Paul Bosvelt. Volgens een zojuist gepubliceerd statement op de website van de club wacht de club nog op de officiele bevestiging van Feyenoord van de acceptatie van het bod en wordt er de komende dagen vervolgens gesproken met Bosvelt zelf. Daarnaast moet er nog een medische keuring plaatsvinden. Keegan komt daarvoor terug vanuit het trainingskamp in Denemarken, waar de ploeg aanstaande vrijdag Manchester City treft. De ploeg gaat er vanuit alles te kunnen afronden, zodat hij zich op maandag bij de selectie zou kunnen voegen.
... al zal het wel vergeefse hoop zijn
pi_11961496
Bosvelt zal zeer waarschijnlijk niet tegen Feyenoord spelen:
quote:
Bosvelt has asked City boss Keegan to leave him out of the side on Friday if the deal does go through.

He says he will find it hard to leave a Feyenoord team with which he won the UEFA Cup in 2002.

'I have had six fantastic years at Feyenoord,' he told the club's website.

'I look back on them with pleasure. We are parting amicably and that is what the two parties wanted.

'That's why I would prefer not to play with Manchester City against Feyenoord. I just want to thank the fans and the club at De Kuip.'

Ik verwacht wel dat Keegan dit respecteert. Toch jammer, ik zou het wel leuk vinden als Bosvelt gewoon mee zou doen.
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 14:40:00 #242
42184 crew  DaMart
pi_11961648
Het houdt ook niet op he
quote:
Aanklacht KNVB tegen Feyenoord
[ NOS ]

Feyenoord is door de KNVB in staat van beschuldiging gesteld voor het niet afstaan van Robin van Persie en Glenn Loovens aan het Olympisch Elftal voor de EK-kwalificatiewedstrijd op 6 juni tegen Wit-Rusland.

De aanklager betaald voetbal heeft de zaak aan de tuchtcommissie voorgelegd. Ook van Persie en Loovens zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat zij geen gevolg gaven aan de oproep van de KNVB om zich bij de selectie te voegen.

Wat een gezeik weer
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:11:56 #243
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_11962460
KNVB kan de kanker krijgen...slaat nergens op. Een aanklacht indienen omdat twee spelers niet afgestaan worden voor het Nederlands (Olympisch) elftal

Tyft toch lekker op met dat elftal. Het moet helemaal geen verplichting zijn om te spelen voor zoiets. Mijn humeur blijft kut...

A.M.A.B
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 15:16:38 #244
42184 crew  DaMart
pi_11962602
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:11 schreef Cart_man het volgende:
KNVB kan de kanker krijgen...slaat nergens op. Een aanklacht indienen omdat twee spelers niet afgestaan worden voor het Nederlands (Olympisch) elftal

Tyft toch lekker op met dat elftal. Het moet helemaal geen verplichting zijn om te spelen voor zoiets. Mijn humeur blijft kut...

inderdaad. Als ik het me goed herinner speelde het nederlandse team toch al voor spek en bonen mee en viel er sowieso niks meer te halen, met of zonder die twee spelers...
pi_11962688
quote:

De spelers zijn ook niet verplicht om te spelen hoor.
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:21:11 #246
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11962715
quote:

wat is er allemaal knul, waarom ben je verdrietig?

- omdat 4 van de meest bepalende spelers weg zijn?
- omdat jullie voorzitter een onbetrouwbare hond is?
- omdat je nu pas inziet dat jullie waarschijnlijk het linker rijtje nog niet eens halen (jullie zijn nu niet beter als RKC)
- of alleen omdat Bosveld heeft gezegd?

woensdag 23 juli 2003 @ 15:25:26 #247
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11962812
Titel voor het volgende topic kan dus zijn:
Centraal Feyenoord topic: Na Pierre is ook Paul weg
pi_11962845
quote:

Neuzel niet, hoort gewoon bij de afspraken en Feyenoord moet maar eens leren dat ze niet altijd en overal een uitzondering is.
  woensdag 23 juli 2003 @ 15:30:51 #249
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_11962927
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:25 schreef planethugo het volgende:
ik vind het wel zielig dat je het er zo inwrijft hoor
quote:
'Feyenoord-legioen voelt zich verraden'

Nog voor er één bal is getrapt, zijn de supporters de grote verliezers

Door Wietse Dijkstra

De Feyenoordfans zetten na het vertrek van Van Hooijdonk, Emerton en Kalou en de komst van een aantal onbekende talenten al vraagtekens bij het aan- en verkoopbeleid van hun club. Maar nu de clubleiding ook hun allergrootste held Paul Bosvelt zomaar naar Manchester City laat gaan, voelt het legioen zich verraden. Niet zo vreemd, vindt Pierre van Hooijdonk: ,, Nog voor er één bal is getrapt, zijn de supporters van Feyenoord de grote verliezers.''

Rotterdam - Van Hooijdonk, met zijn nieuwe club Fenerbahce op trainingskamp in Duitsland, kreeg gisteravond een smsje waarin zijn vriend Bosvelt hem meldde dat de zaak rond was. Als een van de weinigen reageerde Pi-Air niet verrast op dat nieuws. Al eerder had de topschutter voorspeld dat de mondige Bosvelt de volgende zou zijn die uit de Kuip zou moeten vertrekken, ook al wilde Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik vorige week nog doen geloven dat de immens populaire middenvelder niet weg mocht.

Van Hooijdonk kreeg bij die gelegenheid onder meer het verwijt van de preses dat hij Bosvelt in zijn val meesleurde. ,,Maar als je Paul een beetje kent, weet je dat hij zich door niemand laat beïnvloeden,'' reageert Van Hooijdonk. ,,Van den Herik zei in mijn geval overigens precies hetzelfde, namelijk dat ik 'in principe' zou blijven, maar dat 'je in de voetballerij nooit iets zeker weet'. Daarmee zeg je natuurlijk nooit iets verkeerds.''

Geloofwaardig
Willem Veenman, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord, is het daar niet mee eens. ,,Als Van den Herik eerst zegt dat Bosvelt niet weg mag en hem nu toch laat gaan, is hij niet geloofwaardig,'' meent Veenman. ,,De club heeft de plicht ons recht in ons gezicht te zeggen hoe het zit. Wij moeten diep in de buidel tasten voor Feyenoord. Dat vinden we niet erg, want we zijn de trouwste supporters van Nederland. Maar wees dan wel eerlijk tegen ons. Zeg gewoon 'we hebben geen geld en verwacht niet te veel, maar blijf ons komend seizoen steunen'. Daar is toch niets mis mee?''

Dat Feyenoord Bosvelt 'zijn transfer gunt', zoals de clubleiding heeft laten weten, noemt Veenman een 'lulverhaal'. ,,Paul gaat weg omdat het bij Feyenoord rommelt,'' is zijn overtuiging. ,,Maar zijn hart ligt in Rotterdam. Ik geloof niet dat hij echt weg wilde. Ik vind dat Feyenoord daarin open moet zijn. Dat scheelt een hoop onrust. Veel fans zullen zich nu verraden voelen.''

Maar ook de spelers snappen het niet allemaal meer. ,,Ik dacht dat ze Bosvelt niet zouden laten gaan,'' is Thomas Buffel verbaasd. ,,Wat moet ik er op zeggen? Het vertrek van Kalou en Van Hooijdonk zag ik wel aankomen, maar dit is voor mij een verrassing. Het is op deze manier een vreemde voorbereiding aan het worden. Voor Paul is het mooi dat hij op zijn leeftijd nog in de Premier League kan spelen, maar de ploeg schiet hier natuurlijk weinig mee op. We boeten wel erg veel kwaliteit in. Bosvelt was voor ons heel belangrijk. We moeten nu maar afwachten hoe anderen het op zijn positie oppikken.''

Afschrijven
,,Ik neem aan dat Feyenoord hier goed over nagedacht heeft,'' zegt Van Hooijdonk, die vindt dat de Stadionclub wel erg snel afscheid neemt van zijn dragende spelers. ,,Ik denk dat je pas iemand moet afschrijven als hij niet meer vooruit te branden is,'' zegt Pi-Air. ,,Maar dat gaat natuurlijk niet op voor Paul en mij. Daar wil ik het bij laten, want ik heb er de afgelopen tijd al genoeg over gezegd. Laat anderen hun conclusies nu maar trekken.''

Bert van Marwijk voelt zich niet geroepen om dat meteen te doen. De trainer verwijst slechts naar de verklaring van de Feyenoord-leiding en onderstreept nog eens dat zijn conflict met Bosvelt, die eerder deze voorbereiding zijn aanvoerdersband inleverde, al lang is uitgepraat. ,,Tussen ons is er niets aan de hand,'' zegt Van Marwijk. ,,Maar daar is al zo veel over gezegd en geschreven. Ik wil hier eerst intern over praten. Het vertrek van Paul is verrassend, ook voor mij...''

Maar nog het meest voor het legioen, dat zijn held en lieveling met lede ogen ziet vertrekken. ,,Ik weet ongeveer hoe de gemiddelde supporter over Van Hooijdonk denkt,'' zegt Veenman.

,,Pierre is een broodvoetballer van wie iedereen wist dat hij zou vertrekken als hij ergens anders honderd euro meer kon verdienen. Dat is overigens zijn goed recht. Maar Paul is mister Feyenoord. Daarom doet dit dubbel zo zeer. In Rotterdam zijn we gek op technisch hoogstaand voetbal, maar we houden o zo van werkers als Bosvelt. Hij stroopte zijn mouwen op voor de club tot hij erbij neerviel. Er zijn maar weinigen die dat kunnen.''

pi_11963000
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:25 schreef planethugo het volgende:
Ik dacht meer aan: Wie is de volgende?

* Dylan Dog gokt Kees

[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 23-07-2003 15:34]

Wat een vrouw!
spits!
pi_11963009
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kijk 's een paar posts terug
pi_11963051
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:33 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan: Wie is de volgende?

* Dylan Dog gokt Kees

Ono?
pi_11963304
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:35 schreef nikk het volgende:

[..]

Ono?

Ik gok op Buffel. Een tijdje geleden heeft hij al laten weten dat hij zijn contract niet gaat verlengen. Zie hier. Dit seizoen verwacht ik dat er niemand meer vertrekt, maar na dit seizoen kan Feyenoord wederom een massale leegloop verwachten.
pi_11963397
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:45 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik gok op Buffel. Een tijdje geleden heeft hij al laten weten dat hij zijn contract niet gaat verlengen. Zie hier. Dit seizoen verwacht ik dat er niemand meer vertrekt, maar na dit seizoen kan Feyenoord wederom een massale leegloop verwachten.

Zou Feyenoord hem dan gratis laten gaan volgend jaar? Ik denk niet dat ze dat zullen doen, waarschijnlijk verkopen ze 'm liever dit jaar nog.
  Moderator woensdag 23 juli 2003 @ 15:52:16 #255
42184 crew  DaMart
pi_11963489
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:45 schreef Qi het volgende:

[..]

Ondertussen heeft hij zijn contract al met een jaar of 3 / 4 verlengd hoor.
pi_11963494
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Zou Feyenoord hem dan gratis laten gaan volgend jaar? Ik denk niet dat ze dat zullen doen, waarschijnlijk verkopen ze 'm liever dit jaar nog.

Daar heb je inderdaad gelijk in, stond ik nog niet bij stil. Ik denk dan dat ze hem in de winterstop verkopen, want als ze hem nu verkopen gaan er denk ik gekke dingen gebeuren. Supporters die woedend worden enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')