Tikkeltje aangeschoten
* Yuki vraagt zich af of de dagen de komende 13 dagen zo eeuwig lang blijven duren
mis mn vriendje
quote:Wordt maar eens twintig...
Op vrijdag 18 juli 2003 07:49 schreef Yuki het volgende:
moe... moet werken, heb nie echt veel zin* Yuki vraagt zich af of de dagen de komende 13 dagen zo eeuwig lang blijven duren
mis mn vriendje
Wanneer ben je oud?
* RedDevil085 denkt: en zij denkt dat zij het moelijk heeft...
Straks om 16.00 uur voel ik me vast beter!
Ik voel me beter dan vannacht, stukken beter maar nog steeds heel slecht. Ik ben moe (dat komt ervan als je al 2 nachten amper slaapt), ik heb koppijn (idem), ik ben bezorgd, ik sterf van de honger en ik kan me amper bewegen van de pijn in m'n lichaam.
Maargoed, het komt wel goed..
ben beetje down omdat twee best wel gezellige meiden nou weer terug naar dedemsvaart zijn. (
bijna weekend, t00t. er is alleen echt wat mis met mij, ging rond half negen, negen uur naar bed, en vanochtend nog steeds moe. ik kan gewoon niet om 6 uur opstaan ofzo
Natuurlijk maak ik me nog enorm veel zorgen om m'n oma maar ik probeer het nu zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb net boodschappen gedaan, beetje opgeruimd en misschien maak ik zo nog wat schoon.. Dat het iig een beetje fijn thuiskomen is..
Misschien kan ik nog wat leuks bedenken om 'r te geven
Nouja, we zien wel, de dag is nog niet voorbij.
moet zo nog naar het stadsdeelkantoor..
heb ik helemaal geen zin in.
ik heb helemaal nergens zin in......
voel me bang, onzeker over alles en nutteloos
En ik verheug me op het weekend.
quote:Het komt wel weer goed mop!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Xilantof het volgende:
nutteloos.......moet zo nog naar het stadsdeelkantoor..
heb ik helemaal geen zin in.
ik heb helemaal nergens zin in......voel me bang, onzeker over alles en nutteloos
quote:als je weet hoe lang het al speelt, krijg je daar steeds minder hoop op
Op vrijdag 18 juli 2003 12:04 schreef Smurfer het volgende:[..]
Het komt wel weer goed mop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |