Tikkeltje aangeschoten
* Yuki vraagt zich af of de dagen de komende 13 dagen zo eeuwig lang blijven duren
mis mn vriendje
quote:Wordt maar eens twintig...
Op vrijdag 18 juli 2003 07:49 schreef Yuki het volgende:
moe... moet werken, heb nie echt veel zin* Yuki vraagt zich af of de dagen de komende 13 dagen zo eeuwig lang blijven duren
mis mn vriendje
Wanneer ben je oud?
* RedDevil085 denkt: en zij denkt dat zij het moelijk heeft...
Straks om 16.00 uur voel ik me vast beter!
Ik voel me beter dan vannacht, stukken beter maar nog steeds heel slecht. Ik ben moe (dat komt ervan als je al 2 nachten amper slaapt), ik heb koppijn (idem), ik ben bezorgd, ik sterf van de honger en ik kan me amper bewegen van de pijn in m'n lichaam.
Maargoed, het komt wel goed..
ben beetje down omdat twee best wel gezellige meiden nou weer terug naar dedemsvaart zijn. (
bijna weekend, t00t. er is alleen echt wat mis met mij, ging rond half negen, negen uur naar bed, en vanochtend nog steeds moe. ik kan gewoon niet om 6 uur opstaan ofzo
Natuurlijk maak ik me nog enorm veel zorgen om m'n oma maar ik probeer het nu zo aangenaam mogelijk te maken. Ik heb net boodschappen gedaan, beetje opgeruimd en misschien maak ik zo nog wat schoon.. Dat het iig een beetje fijn thuiskomen is..
Misschien kan ik nog wat leuks bedenken om 'r te geven
Nouja, we zien wel, de dag is nog niet voorbij.
moet zo nog naar het stadsdeelkantoor..
heb ik helemaal geen zin in.
ik heb helemaal nergens zin in......
voel me bang, onzeker over alles en nutteloos
En ik verheug me op het weekend.
quote:Het komt wel weer goed mop!
Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Xilantof het volgende:
nutteloos.......moet zo nog naar het stadsdeelkantoor..
heb ik helemaal geen zin in.
ik heb helemaal nergens zin in......voel me bang, onzeker over alles en nutteloos
quote:als je weet hoe lang het al speelt, krijg je daar steeds minder hoop op
Op vrijdag 18 juli 2003 12:04 schreef Smurfer het volgende:[..]
Het komt wel weer goed mop!
quote:dit gevoel ken ik
Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Xilantof het volgende:
voel me bang, onzeker over alles en nutteloos
quote:Ik weet niet hoe lang het bij jou speelt nu. Bij mij heeft het in totaal 2 1/2 jaar geduurd voordat ik eindelijk lekker in mijn vel zat.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Xilantof het volgende:[..]
als je weet hoe lang het al speelt, krijg je daar steeds minder hoop op
Soms heeft het wat meer tijd nodig. Maar je moet wel blijven hopen op mooie momenten.
Succes en sterkte.
En keep on smiling als het ff lukt
[edit] Ik voel me goed, nou ja als er vanaaf een zeker persoon belt, dan voel ik me helemaal super. En als ze niet belt dan bel ik haar [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Aardwetenschapper op 18-07-2003 12:22]
ik wil graag alles goed regelen, om zo snel mogelijk alles op orde te hebben en aan de slag te kunnen... maar bijna niemand werkt echt mee en dan word ik nog uitgemaakt voor asociaal en profiteur e.d. ook
gelukkig bestaan er wel mensen die wel nog normaal kunnen doen en daar hou ik me dan maar aan vast
quote:Eigenlijk precies hetzelfde.
Op vrijdag 18 juli 2003 13:26 schreef ellufie het volgende:
ik ben een beetje boos...ik wil graag alles goed regelen, om zo snel mogelijk alles op orde te hebben en aan de slag te kunnen... maar bijna niemand werkt echt mee en dan word ik nog uitgemaakt voor asociaal en profiteur e.d. ook
gelukkig bestaan er wel mensen die wel nog normaal kunnen doen en daar hou ik me dan maar aan vast
Bah, .
Maargoed, zometeen wat te eten in elkaar flansen.. ik sterf van de honger.
quote:Alleen maar door mensen, voor wie kortzichtig nog een eufemistische omschrijving is.
Op vrijdag 18 juli 2003 13:26 schreef ellufie het volgende:
...dan word ik nog uitgemaakt voor asociaal en profiteur e.d. ook...
quote:Ken het. Een eindje lopen helpt meestal wel iets. Sterkte.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:21 schreef Tally het volgende:
Het zinnetje :"Ik haat je, maar ik hou van je... Kan niet stoppen om aan je te denken".. Dat spookt de hele tijd in mn hoofd.. Maar een stukje gaan lopen.. Mn pauze gebruiken om mn hoofd leeg te krijgen...
quote:bij mij speelt het vergeleken met dat nog niet zo heel lang
Op vrijdag 18 juli 2003 12:20 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Ik weet niet hoe lang het bij jou speelt nu. Bij mij heeft het in totaal 2 1/2 jaar geduurd voordat ik eindelijk lekker in mijn vel zat.
Soms heeft het wat meer tijd nodig. Maar je moet wel blijven hopen op mooie momenten.
Succes en sterkte.
En keep on smiling als het ff lukt
en hopen op die mooie moment.......
volgens mij kan ik daar ook echt alleen maar op hopen...
of ze komen........
denk het niet.......
Pfoe, ik voel me echt vervelend.. Kriebelig om weg te komen op het moment, niet echt fijn...
quote:Simuleer een zonne-steek
Op vrijdag 18 juli 2003 14:03 schreef sundae het volgende:
Toe aan vakantie..![]()
Pfoe, ik voel me echt vervelend.. Kriebelig om weg te komen op het moment, niet echt fijn...
Maar das ook het enige waar ik me druk om maak dus
echt frustrerend
ik had een leuke dag kunnen hebben, maar dat gaat dus ook niet meer door...
knuf
quote:ruilen???
Op vrijdag 18 juli 2003 14:38 schreef Frenkie het volgende:
een stuk beter dan vanmorgen, lichemelijk en fysiek
quote:hmm jammer... voelde me vanmorgen nog zo goed
Op vrijdag 18 juli 2003 14:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
nee
iemand vechten
offtopic: lichamelijk en fysiek zijn ut zelfde Frenkie
quote:I know
Op vrijdag 18 juli 2003 14:51 schreef zwaaibaai het volgende:
offtopic: lichamelijk en fysiek zijn ut zelfde Frenkie
maar ik ga een leuk weekend tegemoet, dus zodra ik in de bus naar huis stap voel ik me beterder.
^Dat was mijn fysieke toestand (schop naar Frenkie )
Mijn geestelijke toestand is oké! Leuke dingen in het vooruitzicht dit weekend.
quote:wat bij mij wel helpt als ik me zo voel, is veel vrolijke muziek draaien! In het begin irriteert het, maar je gaat je er wel beter door voelen!
Op vrijdag 18 juli 2003 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil met rust gelaten worden, rust in m'n hoofd.Even geen zorgen.
Laat het snel over zijn.
quote:ik hoop met je mee! Sterkte!
Op vrijdag 18 juli 2003 16:27 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik maak me een zorgen om een goede vriendin....ik hoop dat ze pfeifer heeft...niet omdat dat leuk is....maar dan zijn de andere dingen iig uitgesloten....ze heeft namelijk te weinig bloedplaatjes...wat ook kan duiden op leukemie.....ik hoop niet dat dat t is.....
quote:Pfeifer heerst momenteel nogal volgens mij. Om me heen krijgen steeds meer mensen het. Vervelend, maar in jouw geval misschien een beetje een geruststelling?
ik maak me een zorgen om een goede vriendin....ik hoop dat ze pfeifer heeft...niet omdat dat leuk is....maar dan zijn de andere dingen iig uitgesloten....ze heeft namelijk te weinig bloedplaatjes...wat ook kan duiden op leukemie.....ik hoop niet dat dat t is.....
quote:het is iig geen pfeifer en ook geen leukemie...nu nog maar afwachten wat het wel is...ze moet iig maandag weer bloedprikken...en krijgt dinsdag dan de uitslag....ik ben benieuwd.....
quote:Sorry
Op vrijdag 18 juli 2003 16:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil met rust gelaten worden, rust in m'n hoofd.
quote:wil je je zorgen/problemen niet een keer aan iemand voor leggen
Op vrijdag 18 juli 2003 17:30 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
.
Maar nu wil ik toch wel wat horen, het begint een beetje alleen te worden hier.
quote:Als ik nou een vriend/vriendin had zou dat echt een goed idee zijn ja
Op vrijdag 18 juli 2003 17:31 schreef Xilantof het volgende:[..]
wil je je zorgen/problemen niet een keer aan iemand voor leggen
waarschijnlijk heeft een vriend/vriendin/een goed luisterend oor wel wat advies...
Nee serieus: Ik heb geen IRL vrienden, alleen wat op Fok! en die werp ik al omver met m'n gezeur .
nog 13 nachtjes -->
dit weekend ff bij schoonmamma langs en dan volgende week weer werken... als t net zo gezellig en melig wordt als vandaag heb ik er wel zin in!
merk dat t langzamerhand beter gaat... laten we t zo houden
quote:maar je ziet hem nooit irl?
Op vrijdag 18 juli 2003 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik heb jou toch echt via Fok! leren kennen hoor, of niet?
quote:ik vind van wel, mijn beste vriendin is iemand die ik via internet heb leren kennen, maar nu ook vaak mee bel/mail/msn
Op vrijdag 18 juli 2003 17:56 schreef milagro het volgende:[..]
maar je ziet hem nooit irl?
en is iemand met wie je intensief mailt/belt buiten Fok geen irl vriend?
ontopic:
goed, zojuist voor mezelf besloten dat ik de juiste beslissingen heb genomen!
quote:een man zonder zijn vriendin --> helemaal de klust kwijt
Op vrijdag 18 juli 2003 18:22 schreef WebForce het volgende:
Vriendin is vanochtend weggegaan op vakantie, we zien elkaar 14 augustus pas weer. Ik wist dat ik haar ging missen, maar zoveel als dat ik nu doe had ik nooit verwacht. Vanochtend tijdens werk liet ik dingen vallen, liep ik plaatsen voorbij waar ik heen wou... Gaat nu al iets beter, hopen dat het missen minder wordt...
quote:een vrouw zonder haar vriend hoor hoor
Op vrijdag 18 juli 2003 18:26 schreef addie het volgende:[..]
een man zonder zijn vriendin --> helemaal de klust kwijt
Nu even op zoek naar een zwembad(je?) voor in de tuin
quote:misschien eens contact zoeken met die mensen van FOK!
Op vrijdag 18 juli 2003 17:32 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Als ik nou een vriend/vriendin had zou dat echt een goed idee zijn ja
.
Nee serieus: Ik heb geen IRL vrienden, alleen wat op Fok! en die werp ik al omver met m'n gezeur
.
(heb zelf gemerkt dat het wel fijn is om met iemand te kunnen praten IRL)
quote:hmmz hoe komt het dat je irl geen vrienden hebt dan?
Op vrijdag 18 juli 2003 19:03 schreef Xilantof het volgende:[..]
misschien eens contact zoeken met die mensen van FOK!
zodat het ook IRL vrienden (kunnen) worden?(heb zelf gemerkt dat het wel fijn is om met iemand te kunnen praten IRL)
quote:tja, je bent toch gewend aan de mening en steun van je partner, zal zeker meewerken
Op vrijdag 18 juli 2003 18:46 schreef Yuki het volgende:[..]
een vrouw zonder haar vriend hoor hoor
quote:Skate ze
Op vrijdag 18 juli 2003 19:02 schreef DuchessX het volgende:
0,0 energie maar ik ga dalijk toch proberen om te skaten.Nu even op zoek naar een zwembad(je?) voor in de tuin
Hoe kom je aan al die energie ineens
Zit je stiekem van de suiker te snuiven ofzo
Of kijk je teveel tour de france.
quote:Oorpijn? Dat is niet lekker zeg... Hoe kom je daar nou aan? In een meer wezen zwemmen ofzo?
Op vrijdag 18 juli 2003 19:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik voel me sinds lange tijd weer eens echt kloten! Ik voel op elk moment, iedere seconde (oor)pijn.
quote:Stuur me maar de foto's als jij je old-school lingerie setje hebt gefotografeerd
Op vrijdag 18 juli 2003 19:32 schreef Little_Missy het volgende:
Ik voel me goed, ben net kleren wezen kopen en ontzettend geslaagd!Weer een beetje de old-school kant op, maar dat mocht schijnbaar deze zomer!!
Grapje. Wat is old school dan precies
Heeft dat iets te maken met gabber
quote:Geschatte reparatiekosten 700 a 800 Euro
Op vrijdag 18 juli 2003 14:08 schreef Prins-Punika het volgende:
Gisteren een deuk in m'n auto gereden, mooi kutMaar das ook het enige waar ik me druk om maak dus
Ach
quote:feli
Op vrijdag 18 juli 2003 19:44 schreef Maaikietje het volgende:
Ik voel me verliefd*fladdert tussen alle Fokkers heen*
quote:Het begon toen ik aan het zwemmen was geweest... Toen hoorde ik al wat minder en had een klein beetje pijn. Vervolgens ben ik met een wattenstaafje iets te hardhandig en iets te vaak mijn oor in gegaan. Toen hoorde ik nog steeds slecht. Daarna ben ik nog een keer gaan zwemmen en vanaf toen heb ik echt pijn. Twee keer na de dokter geweest en de tweede keer constateerde die dat ik een geïrriteerde gehoorgang had, die opgezwollen was.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:43 schreef Little_Missy het volgende:[..]
Oorpijn? Dat is niet lekker zeg... Hoe kom je daar nou aan? In een meer wezen zwemmen ofzo?
Wat heerlijk om even je verhaal te doen
Net lekker gegeten en dat heeft goed gedaan.
quote:dankjewel!
Op vrijdag 18 juli 2003 19:45 schreef addie het volgende:[..]
feli
![]()
* Maaikietje straalt
quote:Ik heb vanmiddag ook een leuk shirt gekocht ook een beetje retro, wel geinig iig.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:32 schreef Little_Missy het volgende:
Ik voel me goed, ben net kleren wezen kopen en ontzettend geslaagd!Weer een beetje de old-school kant op, maar dat mocht schijnbaar deze zomer!!
quote:*Bonk
Op vrijdag 18 juli 2003 19:44 schreef Maaikietje het volgende:
Ik voel me verliefd*fladdert tussen alle Fokkers heen*
Kijk je uit
quote:kan het me voorstellen
Op vrijdag 18 juli 2003 19:46 schreef Maaikietje het volgende:[..]
dankjewel!
* Maaikietje straalt
quote:Eeej eej eej, die krijg jij helemaal niet te zien...
Op vrijdag 18 juli 2003 19:44 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Stuur me maar de foto's als jij je old-school lingerie setje hebt gefotografeerd
Grapje. Wat is old school dan precies
Heeft dat iets te maken met gabber
Mijn kleren zijn weer in mijn 'oude' stijl, een beetje wat alternatiever in plaats van de kleren die ik de afgelopen tijd heb (moeten) dragen. En het bevalt weer perfect!
quote:Ja dat kan ik me voorstellen..
Op vrijdag 18 juli 2003 19:45 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Het begon toen ik aan het zwemmen was geweest... Toen hoorde ik al wat minder en had een klein beetje pijn. Vervolgens ben ik met een wattenstaafje iets te hardhandig en iets te vaak mijn oor in gegaan. Toen hoorde ik nog steeds slecht. Daarna ben ik nog een keer gaan zwemmen en vanaf toen heb ik echt pijn. Twee keer na de dokter geweest en de tweede keer constateerde die dat ik een geïrriteerde gehoorgang had, die opgezwollen was.
Wat heerlijk om even je verhaal te doen
quote:oei, balen! knuffel?
Op vrijdag 18 juli 2003 19:47 schreef addie het volgende:[..]
kan het me voorstellen
, heb er zelf ook "last" van, is alleen niet geheel wederzijds
Die van mij is gelukkig wel wederzijds
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik heb vanmiddag ook een leuk shirt gekocht ook een beetje retro, wel geinig iig.
De verkoopster vond het goed staan omdat ze vond dat ik donker haar en een beetje getinde huis hadkom ik thuis vond me moeder me er ook al lekker gekleurd er uit zien.. Ik heb maar twee uurtjes in de zon gelegen van de week.. morgen maar de hele dag dan, dan ben ik echt irresistable
quote:Die van mij ook!!
Op vrijdag 18 juli 2003 19:51 schreef Maaikietje het volgende:[..]
oei, balen! knuffel?
quote:*knuffel*
Op vrijdag 18 juli 2003 19:52 schreef Faithy het volgende:alleen maar alleen......
quote:ow ja vorig weekend ben ik ook wel veel buiten geweest. barbequen, tennissen enzo.. was ik ff vergeten..
Op vrijdag 18 juli 2003 19:52 schreef Little_Missy het volgende:[..]
Klinkt niet verkeerd nee! Ik heb vorig weekend wel veel in de zon gezeten, nou dat heb ik geweten... Was wel verbrand! Trok gelukkig wel erg snel weg en daarna heb ik me toch complimentjes gekregen!!
quote:knuffel is altijd welkom
oei, balen! knuffel?
en wees er blij om, anders voelt het behoorlijk kut
Rare manier van flieft zijn zo
[Dit bericht is gewijzigd door WebForce op 18-07-2003 20:03]
Mixed bag hier dus
quote:De laatste tijd zie ik hem amper IRL ja.
Op vrijdag 18 juli 2003 17:56 schreef milagro het volgende:[..]
maar je ziet hem nooit irl?
en is iemand met wie je intensief mailt/belt buiten Fok geen irl vriend?
En we mailen of bellen niet intensief.
Maar volgens mij heb ik me verkeerd uitgedrukt, vat het niet te erg op .
quote:*straalt mee*
Op vrijdag 18 juli 2003 19:53 schreef Little_Missy het volgende:[..]
Die van mij ook!!
*straalt*
Weet je...
Je kunt niet zeggen: "het komt allemaal wel goed"
Als je dat zegt, erken je dat het allemaal niet goed gaat nu, en dat het inderdaad slecht is...
Het is een van de laatste dingen die jij wilt horen, en geloof me, ook een van de laatste dingen die ik wil horen..
Het is moeilijk, en het lukt 9 van de 10 keer niet, maar je kunt beter overal iets positiefs in zoeken, dan zeggen: "het komt allemaal wel goed"... dan blijf je er namelijk op wachten...
*zucht*
waarom kan ik dat zo makkelijk zeggen, maar zo moeilijk DOEN??
quote:yeah I know...
Op vrijdag 18 juli 2003 19:54 schreef addie het volgende:[..]
knuffel is altijd welkom
![]()
en wees er blij om, anders voelt het behoorlijk kut
*knuffelt*
Gaat het nu weer wat beter?
quote:lees ff
Op vrijdag 18 juli 2003 19:05 schreef onlogisch het volgende:[..]
hmmz hoe komt het dat je irl geen vrienden hebt dan?
ik reageer op Blaatschaap...
ik zeg toch zelf dat ik gemerkt heb dat het fijn is om iemand IRL te hebben......
quote:dat heb ik ook
Op vrijdag 18 juli 2003 20:02 schreef Faithy het volgende:*zucht*
heb ik ook met andere,
kan iemand die het zelfde probleem als mij heeft, goed advies geven.. maar mezelf ......
dat is toch moeilijker..
waarom?
geen flauw idee
Ik heb een hele gladde rug, ik kan echt heel erg veel hebben, maar nu is het eind even bereikt van mijn geduld en vergiffenis, ik ben het spuugzat, ik kots op een paar luitjes of 1 persoon en wie dat zijn dat weten ze zelf wel, ik helaas niet....
quote:Ik ken het "probleem".. Je weet wat er is.. Het is allemaal niet zo moeilijk.. Zeggen of opschrijven gaat makkelijk.. Nu nog doen.. Waarom kan ik nu niet gewoon zijn zoals het hoort.. Waarom kan ik niet doen wat ik zeg..
Op vrijdag 18 juli 2003 20:02 schreef Faithy het volgende:
Heb net geschreven in een Fotoboek van iemand:
Weet je...Je kunt niet zeggen: "het komt allemaal wel goed"
Als je dat zegt, erken je dat het allemaal niet goed gaat nu, en dat het inderdaad slecht is...
Het is een van de laatste dingen die jij wilt horen, en geloof me, ook een van de laatste dingen die ik wil horen..
Het is moeilijk, en het lukt 9 van de 10 keer niet, maar je kunt beter overal iets positiefs in zoeken, dan zeggen: "het komt allemaal wel goed"... dan blijf je er namelijk op wachten...
*zucht*
quote:lieverd
Op vrijdag 18 juli 2003 20:04 schreef devv05 het volgende:
....
ontopic...t gaat wel goed...alleen altijd t zelfde gezeik de dag voordat we op vakantie gaan....nouja...bijna alles is opgeruimd....ik moet zo alleen mijn tas nog even in pakken en de rest van mijn kleren terug in de kast leggen....
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 18-07-2003 20:21]
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:52 schreef Faithy het volgende:alleen maar alleen......
Jij hebt geen reden om alleen te zijn
Je bent toch een leuk mens
Af en toe een beetje gek. Maar dat is niet erg.
Foto van 100 procent Faithy komt bij mij ook over als super spontaan en lief
Dikke kusssss dus.
Dat jij nog vrijgezel bent.
Zoek een leuke man in de buurt en doe daar iets mee. Volgens mij krijg je kansen genoeg. Maar je benut ze niet.
quote:*slik*
Op vrijdag 18 juli 2003 20:02 schreef Faithy het volgende:
Heb net geschreven in een Fotoboek van iemand:
Weet je...Je kunt niet zeggen: "het komt allemaal wel goed"
*zucht*
heb het nu pas door
quote:Was het maar zo'n feest...
Op vrijdag 18 juli 2003 20:20 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Jij hebt geen reden om alleen te zijn
Je bent toch een leuk mens
Af en toe een beetje gek. Maar dat is niet erg.
Foto van 100 procent Faithy komt bij mij ook over als super spontaan en lief
Dikke kusssss dus.
Dat jij nog vrijgezel bent.
Zoek een leuke man in de buurt en doe daar iets mee. Volgens mij krijg je kansen genoeg. Maar je benut ze niet.
happy single me
quote:idem.
Op vrijdag 18 juli 2003 20:28 schreef Faithy het volgende:[..]
Was het maar zo'n feest...
Als ze me beter leren kennen haken ze altijd af....
als ze me beter kennen, schrikken ze bij mij af, van wat er allemaal rond spookt in mijn hoofd...
met het zelfde effect (afhaken)
quote:thnx
Op vrijdag 18 juli 2003 20:02 schreef Maaikietje het volgende:[..]
yeah I know...
*knuffelt*Gaat het nu weer wat beter?
ja gaat weer beter, heb haar net gesproken en ik weet iig dat een hechte vriendschap er zeker inzit
quote:hoe kan dat dan ??????
Op vrijdag 18 juli 2003 20:28 schreef Faithy het volgende:[..]
Was het maar zo'n feest...
Als ze me beter leren kennen haken ze altijd af....
* Levensgenieter wilt jou wel eens goed leren kennen...lijkt me wel interessant ook
quote:ik hoop voor jou (en je vriendin) dat de uitkomst gunstig is
Op vrijdag 18 juli 2003 21:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed...mijn tas is ingepakt, volgens mij heb ik alles bij me...en zo niet..nouja pech dan....dat merk ik daar dan wel weerdinsdag iig die goede vriendin van me bellen voor de uitslagen van der nieuwe bloedonderzoek....ik hoop maar dat t niets ernstigs is.....
quote:ik hoop t ook....ik denk zelf dat t wel mee valt enzo....dat t vooral te maken heeft met de overstap van school naar fulltime werken...en dan ook nog elke avond in de kroeg zitten en de nodige alcohol drinken....maarja...dat kun je natuurlijk nooit zeker weten.....
Op vrijdag 18 juli 2003 21:03 schreef addie het volgende:[..]
ik hoop voor jou (en je vriendin) dat de uitkomst gunstig is
quote:Dat ken ik ook...
Op vrijdag 18 juli 2003 20:48 schreef Xilantof het volgende:[..]
idem.
als ze me beter kennen, schrikken ze bij mij af, van wat er allemaal rond spookt in mijn hoofd...
met het zelfde effect (afhaken)
heb er sinds gisteren weer een en voel me daarom ook een stuk happier
Ik zie hem morgen weer! Ben dus een beetje zenuwachtig...
quote:komt vast goed
Op vrijdag 18 juli 2003 21:40 schreef Little_Missy het volgende:
Ik vind uitdagingen ook wel positief werken voor mijn eigen gevoel, omdat het vaak korte termijn dingen zijn die je als 'tijdelijk doel' kan stellen en daar een kick van krijgt als ze lukken!Ik zie hem morgen weer!
Ben dus een beetje zenuwachtig...
Argh, de dag duurt zo langggggg.....
Kan iemand niet wat verzinnen zodat de dag wat sneller voorbij gaat?
Ik wou dat het morgen was...
quote:*Knuffelt*
Op vrijdag 18 juli 2003 22:00 schreef QyRoZ het volgende:
Erg verdrietig.... ik mis iemand die ik nooit meer zal zien..
Hoe komt 't? Of wil je er niet over praten?
quote:Omdat ze dood is.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:05 schreef Little_Missy het volgende:[..]
*Knuffelt*
Hoe komt 't? Of wil je er niet over praten?
Heb erg de behoefte om nu met haar te praten, maar goed, dat gaat een beetje moeilijk.
quote:Was het dan een goede vriendin?
Op vrijdag 18 juli 2003 22:12 schreef QyRoZ het volgende:
Heb erg de behoefte om nu met haar te praten, maar goed, dat gaat een beetje moeilijk.
quote:De beste die ik ooit gehad heb ongeveer.
Op vrijdag 18 juli 2003 22:16 schreef Anosmia het volgende:[..]
Was het dan een goede vriendin?
quote:Nog maar heel even slowchatten dan, (solly DarkElf)
Op vrijdag 18 juli 2003 22:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De beste die ik ooit gehad heb ongeveer.
quote:Slowchat boeit me ff niet. Ik vind het heel klote voor je QyRoZ, ik wens je heel veel sterkte!
Op vrijdag 18 juli 2003 22:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De beste die ik ooit gehad heb ongeveer.
-edit: ja, ik weet dat het wat langer geleden is, heb het ook meer over het feit dat je haar mist!
geeft me wel wat te denken of wat ik zelf de afgelopen jaren uitgevreten heb...
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 22:31 schreef ellufie het volgende:
ik vind het wel indrukwekkend om dit zo te lezen (en stukje van dat ene topic)...geeft me wel wat te denken of wat ik zelf de afgelopen jaren uitgevreten heb...
quote:jaja, daar gaat het ook niet om...
Op vrijdag 18 juli 2003 22:33 schreef addie het volgende:[..]
met jou komt het wel goed
ben nu wel happy
quote:en dat ben ik
oei, balen! knuffel?
*ook ontzettend flieft*
maaik!
zo maar slapen, ben best moe, en hoe meer ik slaap, hoe sneller de tijd verstrijkt
Ik ga straks slapen maar
Chris JX wil ik naast me hebben liggen
Anders blijf ik wakker
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 19:48 schreef SolidArt het volgende:
weekend he...al heb ik niet echt een weekend gevoel :/
Voel me een beetje vervelend, nog steeds....
quote:Ik ben toch maar niet meer gaan skaten maar we hebben een zwembad gekocht
Op vrijdag 18 juli 2003 19:22 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Skate ze
Hoe kom je aan al die energie ineens
Zit je stiekem van de suiker te snuiven ofzo
Of kijk je teveel tour de france.
Ik heb niet veel energie maar het skaten geeft me wel energie
quote:ik had al vermoedens
Op vrijdag 18 juli 2003 23:40 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik ben toch maar niet meer gaan skaten maar we hebben een zwembad gekocht
Ik heb niet veel energie maar het skaten geeft me wel energie
Gebruik maar lekker van die ruimte Die ruimte is van jou
En van niemand anders.
Arghhhhhhhhhhhhh ik ben gek jah Maar ik ben niet dronken....ik vind dat jij en ook darkelf ..........het beste verdienen
quote:zelfde hier, zou haar nog spreken, maar ze zal al wel slapen
Op zaterdag 19 juli 2003 00:00 schreef hardsilence het volgende:
Gosh k dacht en had gehoopt dat k m zou spreken vanavond, maar kenneluk niet meer![]()
(Zou d'r dan mesg. iets leuks op de tv zijn..)
quote:slapen? joh you never know
Op zaterdag 19 juli 2003 00:06 schreef addie het volgende:
zelfde hier, zou haar nog spreken, maar ze zal al wel slapen
maar ja, voel me toch wel goed, ben immers jarig
quote:nu nog niet, waarschijnlijk volgend weekend, heb alleen nog geen flauw idee wat
Op zaterdag 19 juli 2003 00:07 schreef hardsilence het volgende:[..]
slapen? joh you never know
maar eey proficiat!van 't weekend big party?
-edit: bedankt trouwens
quote:Same here...
Op zaterdag 19 juli 2003 00:00 schreef hardsilence het volgende:
Gosh k dacht en had gehoopt dat k m zou spreken vanavond, maar kenneluk niet meer![]()
(Zou d'r dan mesg. iets leuks op de tv zijn..)
Al moet ik zeggen dat ik ook een hele tijd tv gekeken heb!
Ga ook maar slapen, des te eerder is het zaterdag. Trusten!
quote:Veel plezier, morgen, en owja, zomaar weggaan zonder even gedag te zeggen is beneden alle peil
Op zaterdag 19 juli 2003 00:10 schreef Little_Missy het volgende:[..]
Same here...
![]()
Al moet ik zeggen dat ik ook een hele tijd tv gekeken heb!
Ga ook maar slapen, des te eerder is het zaterdag. Trusten!
quote:Misschien is dat n slimmer idee dan dat ik hier beetje doelloos achter de pc ga zitten. Ik ben niet echt moe, maar echt veel zin om te blijven wachten totdat ie eventueel nog online komt, ja beetje doelloos. Ik kijk nog heel eventjes aan..
Op zaterdag 19 juli 2003 00:10 schreef Little_Missy het volgende:
Ga ook maar slapen
quote:Ow, sorry.... Ik werd gekicked door mn zusje...
Op zaterdag 19 juli 2003 00:12 schreef nozem het volgende:[..]
Veel plezier, morgen, en owja, zomaar weggaan zonder even gedag te zeggen is beneden alle peil
quote:Ik denk dat dat ook beter is voor je... Is alleen maar frustrerend om te blijven zitten! Ga maar slapen meisje!
Op zaterdag 19 juli 2003 00:15 schreef hardsilence het volgende:[..]
Misschien is dat n slimmer idee dan dat ik hier beetje doelloos achter de pc ga zitten. Ik ben niet echt moe, maar echt veel zin om te blijven wachten totdat ie eventueel nog online komt, ja beetje doelloos. Ik kijk nog heel eventjes aan..
quote:Ja, klopt! Jij ook truste!
Op zaterdag 19 juli 2003 00:23 schreef Little_Missy het volgende:
Ik denk dat dat ook beter is voor je... Is alleen maar frustrerend om te blijven zitten! Ga maar slapen meisje!
quote:Heb ze je ook gefeliciteerd
Op zaterdag 19 juli 2003 00:56 schreef addie het volgende:
goed! heb zojuist gewenste telefoontje gehad
ik weer helemaaltis alleen echt niet wederzijds
quote:daarvoor belde ze
Op zaterdag 19 juli 2003 00:58 schreef hardsilence het volgende:[..]
Heb ze je ook gefeliciteerd
Mja mooi dat je d'r nog aan de foon hebt gehad!
En ja dat 't niet wederzijds is, is flink balen en jammer, mja life is hard
quote:Joh, was ze wel ehm 1 uur te laat
Op zaterdag 19 juli 2003 00:59 schreef addie het volgende:
daarvoor belde ze
ach, ik kom er wel overheen, we blijven goede vrienden hoor
quote:klopt! en daarom voel ik me ook helemaal niet slecht ofzo
Op zaterdag 19 juli 2003 01:02 schreef hardsilence het volgende:[..]
Joh, was ze wel ehm 1 uur te laat
Goede vrienden is ook veel waard!
quote:Fijn, das beter!
Op zaterdag 19 juli 2003 01:02 schreef addie het volgende:
klopt! en daarom voel ik me ook helemaal niet slecht ofzo
quote:wat is iedereen de laatste dagen trouwens met mij begaan
Op zaterdag 19 juli 2003 01:04 schreef hardsilence het volgende:[..]
Fijn, das beter!
quote:Nouja, ik weet het niet, ben er blij mee of niet
Op zaterdag 19 juli 2003 01:05 schreef addie het volgende:
wat is iedereen de laatste dagen trouwens met mij begaan
Ff weer over hoe k me voel: Ik twijfel, msn status is off, degene die ik wilde spreken is on... wrom twijfel ik nu om on te gaan terwijl ik weet dat ik hem wel wil spreken
quote:ik zou online gaan, als je zelf wilt, denk ik dat je zenuwachtig bent, niet doen, niet teveel nadenken!
Op zaterdag 19 juli 2003 01:11 schreef hardsilence het volgende:[..]
Nouja, ik weet het niet, ben er blij mee of niet
Ff weer over hoe k me voel: Ik twijfel, msn status is off, degene die ik wilde spreken is on... wrom twijfel ik nu om on te gaan terwijl ik weet dat ik hem wel wil spreken
ps: ik ben er blij mee, daardoor ben ik steeds minder gefrustreerd
voel me nu ook weer top!
quote:Oke, mooi om te horen!
Op zaterdag 19 juli 2003 01:15 schreef addie het volgende:
ik zou online gaan, als je zelf wilt, denk ik dat je zenuwachtig bent, niet doen, niet teveel nadenken!ps: ik ben er blij mee, daardoor ben ik steeds minder gefrustreerd
voel me nu ook weer top!
quote:Ik ook... niet op u hoor
Op zaterdag 19 juli 2003 01:17 schreef E_Motion het volgende:
Damnit, ik ben verliefd
quote:Ohneej toch.. allemaal verliefde mensen hiero
Op zaterdag 19 juli 2003 01:20 schreef bassiebas het volgende:
Ik ook... niet op u hoor
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 19-07-2003 01:35]
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 01:21 schreef hardsilence het volgende:[..]
Ohneej toch.. allemaal verliefde mensen hiero
Er beginnen nu wat meer dingen moeilijker te worden daardoor
ik spoken dingen door mijn hoofd waarvan ik niet weet ik er mee aan moet. ze simpel weg vergeten, er voor gaan...
ik voel me verward, te veel dingen heb ik aan mijn hoofd.
Ik heb eczeem en astma en dat is gewoon erg beroerd met deze hitte.
Buiten 30 graden, binnen wel 35 graden.
Plat dak, ventilatoren werken ook niet erg lekker.
Maar goed, nog ff, en dan weer kou.
Kan niet wachten tot het oktober is.
quote:troost je
Op zaterdag 19 juli 2003 08:50 schreef QyRoZ het volgende:
Grmblz. Dat stomme werk heeft mn hele ritme in de war geschopt. Ben al vanaf 7 uur klaarwakker..
quote:8 uur hier :| heb gelukkig 2 uur langer kunnen slapen dan door de weeks, moet er niet aan denken om om 6 uur wakker te worden op zaterdag.
Op zaterdag 19 juli 2003 08:50 schreef QyRoZ het volgende:
Grmblz. Dat stomme werk heeft mn hele ritme in de war geschopt. Ben al vanaf 7 uur klaarwakker..
met mij gaat het verder wel ok, eindelijk weekend en blij met de nieuwe logitech drivers. kan eindelijk elke toets en combinaties daarvan aan me muisknoppen binden, dus nu kan ik oa met m'n muis next en previous track geven in winamp (terwijl ie nog in tray zit) . Kon ik vroeger al met MS drivers maarjah, ik heb nu logitech
.
Daar ben ik dus wel blij mee
Straks ff afwassen en daarna zie ik het allemaal wel weer
quote:Gefeliciteerd!!
Op zaterdag 19 juli 2003 08:12 schreef addie het volgende:
Moeben half slapend mijn kleren aan het pakken! maar ben wel jarig, dat helpt dan wel weer
![]()
ga zo wel de deur uit, ff naar den haag wat dingen shoppen en straks mijn gerepareerde MTB ophalen, kan ik weer lekker beulen met dat ding. Dat gaat ongetwijfeld schelen voor bovengenoemd gevoel... maar nu...
quote:mail es een foto van je bad?
Op zaterdag 19 juli 2003 11:21 schreef DuchessX het volgende:
Moe. Straks bikini aan en lekker zwemmen in de tuin
verder gaat het eigenlijk wel prima
quote:Ik ook!! En dat voelt goed
Op zaterdag 19 juli 2003 01:17 schreef E_Motion het volgende:
Damnit, ik ben verliefd
onbegrijpbaar
Heb het gister uitgemaakt met mijn vriend, blijkbaar heeft hij al een jaar een vriendin terwijl ik pas een maand wat met hem had
Tja....
quote:Lullige actie
Op zaterdag 19 juli 2003 14:03 schreef dikkiedik87 het volgende:
Voel me genaaid![]()
Heb het gister uitgemaakt met mijn vriend, blijkbaar heeft hij al een jaar een vriendin terwijl ik pas een maand wat met hem had
Tja....
Voor zijn vriendin die hij al een jaar heeft ook trouwens.
Wat een klootzak
Stel je zijn vriendin op de hoogte
quote:Tja zijn vriendin heb ik blijkbaar gesproken?? Daardoor weet ik het.
Op zaterdag 19 juli 2003 14:06 schreef Levensgenieter het volgende:
Lullige actie
Voor zijn vriendin die hij al een jaar heeft ook trouwens.
Wat een klootzak
Stel je zijn vriendin op de hoogte
ik wil eigenlijk buiten gaan schilderen, maar het is zelfs in de schaduw nog warm
quote:*knuffel geeft*
Op zaterdag 19 juli 2003 10:32 schreef matthijn99 het volgende:
machteloos, leeg en doelloosga zo wel de deur uit, ff naar den haag wat dingen shoppen en straks mijn gerepareerde MTB ophalen, kan ik weer lekker beulen met dat ding. Dat gaat ongetwijfeld schelen voor bovengenoemd gevoel... maar nu...
![]()
As for me: Ik heb net een film gekeken, ben iets meer uitgerust (tot 12 uur geslapen .) en zit te wachten tot ik naar het ziekenhuis kan. Iig STUKKEN beter dan gister maar nog steeds niet al te positief.
opruimen helpt ook tegen t missen... ik ga weer verder!
[Dit bericht is gewijzigd door Boschjesman op 19-07-2003 14:47]
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik voel mij net een vla. Zo'n laffe, vormloze klieder zonder enige intelligente eigenschappen.
quote:done
Op zaterdag 19 juli 2003 11:23 schreef DarkElf het volgende:[..]
mail es een foto van je bad?
Ik heb heerlijk in de tuin in ons zwembad gezeten/gelegen en ben nu bruin maar ook verbrand omdat ik een bikini aanhad en mijn lijf nog niet helemaal aan de zon gewend was
Dalijk heerlijk burritos eten, jammie
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 17:38 schreef ellufie het volgende:
ff offtopic (sorry sorry sorry), maarre... dj robbie... coooooooole avatar...
Louis Royo is geweldig!!!
quote:Hehehehe onze Snuggles was ook al zo nieuwsgierig naar ons zwembad
Op zaterdag 19 juli 2003 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Relaxed. Lekker in het nieuwe zwembadje van de kiddies gelegen (de oude was lek gegaan door oa mijn drinklustige polle die voortdurend op de rand ging staan om water te drinken)
maar vooral heel blij dat ik net even een half uurtje stem van mn vriendje gehoord heb, en dat we t er allebei over eens zijn dat we volgend jaar met zn 2tjes weg moeten, en NOOIT meer met de vrienden waarmee ie nu weg is
en nou ffies relaxen
ik voel me net zo klote als gister.......
is er iemand voor een goed gesprek??
quote:meldt
Op zaterdag 19 juli 2003 19:13 schreef Xilantof het volgende:
quote:Kerel!!! Je bent nog jong man!!! Je doet nu alsof je in het bejaarden tehuis zit en alle kansen verspeelt hebt.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:13 schreef Xilantof het volgende:
vandaag was weer een standaard dag.
zo'n dag dat niets goed gaat.
alles lijkt grijs, zelf met dit prachtig weer.
werd vanochtend wakker met een klote gevoel, dat gevoel was er de hele dag, en is er nu nog steeds.
alles lijkt grijs vandaag, niets lijkt goed te gaan, ben om de 2 minuten moe. kon nergens om lachen, niets zag er goed uit.
op het ene moment liep ik de hitte te vervloeken, en 1 minuut later de airco omdat die alles in de winkel juist koel houd.
voelde me de hele dag leeg,
leeg van binnen, niet mijn maag, met mijn maag was een keertje niets aan de hand.
voel me leeg, ik weet zo duidelijk wat is mis, ik weet alleen niet wat ik moet doen om het op te vullen...
ik weet wel dingen. die "oplossingen" zijn echter niet zoals ik ben
dus een echte oplossing weet ik niet....
ga steeds meer betreuren of ik ooit een liefde krijg.
damn, dis de eerst keer dat ik dat zo openlijk zeg....![]()
ik voel me net zo klote als gister.......
Ik weet goed dat ik jou geen moed kan inpraten. Je zit zo in je negatieve spiraal dat je zelf een weg moet zoeken.
Zoek dus die weg!!!!!!!!!
quote:weg of modderpad?
Op zaterdag 19 juli 2003 20:14 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Kerel!!! Je bent nog jong man!!! Je doet nu alsof je in het bejaarden tehuis zit en alle kansen verspeelt hebt.
Ik weet goed dat ik jou geen moed kan inpraten. Je zit zo in je negatieve spiraal dat je zelf een weg moet zoeken.
Zoek dus die weg!!!!!!!!!
ligt allemaal wat lastiger,, tis niet zo dat ik dit gewoon 1, 2 , 3 bedenk...
zit wel wat achter.....
zo maar eens aan de drank denk ik. en ik heb ffs ook de hele dag al hoofdpijn.
gvd waar is iedereen
[Dit bericht is gewijzigd door Whistler112 op 19-07-2003 20:41]
ik heb hoofdpijn... en voel me weer beetje wegzakken... terwijl t net zo goed ging laatste tijd
quote:is dit serieus?
Op zaterdag 19 juli 2003 19:25 schreef Yuki het volgende:[..]
meldt
als in nu lees:
"drinken als je hoofdpijn hebt, is niet zo verstandig..."
dan weet ik het ff niet
quote:ik ben best bereid als praatpaal te dienen of een serieus gesprek te voeren hoor
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef Xilantof het volgende:[..]
is dit serieus?
als in nu lees:
dan weet ik het ff niet
ontopic: eenzaam en eigenlijk best wel kut, jarig geweest, wel leuk, alleen net diegene die ik erbij had willen hebben, was er niet
quote:hoezo?
Op zaterdag 19 juli 2003 21:39 schreef Xilantof het volgende:[..]
is dit serieus?
als in nu lees:
dan weet ik het ff niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |