[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 17-07-2003 20:32]
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:24 schreef jozef444 het volgende:
Hierbij een slow chat topic over een "normale" auto en s een keer geen superauto. Dus de peugeot 305
tags volgen nog
quote:beter dan een opel
Op donderdag 17 juli 2003 20:26 schreef Metalfreak het volgende:[..]
wat een afgrijselijke auto...
*gaat snel een andere maken*
quote:Succes!
Op donderdag 17 juli 2003 20:27 schreef Thermo het volgende:
fout topic, geen voorbereiding, geen oude links naar de topics
*gaat snel een andere maken*
Ander topic:
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:28 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Succes!
Ander topic:
* jozef444 gaat weer rennen zoekend naar medestanders
quote:ach een volgend topic wordt nou hopelijk ook geen peugeot topic, dus sorry ook geen geen slowchat 306 cabrio topic
Op donderdag 17 juli 2003 20:33 schreef pr0f het volgende:
Goed topic hoor, ze moeten gewoon hun bek houden!
quote:Nee, want dan valt er weinig te slowchatten...
Op donderdag 17 juli 2003 20:33 schreef pr0f het volgende:
Goed topic hoor, ze moeten gewoon hun bek houden!
[Dit bericht is gewijzigd door Thermo op 17-07-2003 20:35]
quote:idd dan blijf je nog langer tegen deze titel aan kijken
Op donderdag 17 juli 2003 20:34 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nee, want dan valt er weinig te slowchatten...
Ferrari 360 modena slowchat here we come
quote:joh als je daar blij om wordt
Op donderdag 17 juli 2003 20:36 schreef Thermo het volgende:
goed ik ga nu beginnen aan de openingspost van topic 36, hopen dat ik aanwezig ben wanneer die gepost moet worden
Ferrari 360 modena slowchat here we come
edit voor krea: Heb vanmiddag een keer rondgelopen in t 2de hands deel van de ASV die al eerder werd genoemd int vorige topic de aston stond er nog steeds een db7 en ook nog een ferrari en een smart roadster, khad ze ook nog ff gevraagd hoeveel ze terug wilden geven voor men volvo alleen toen keken ze me heeeeeeel raar aan
quote:tot 4 jaar terug was dat nog de radarauto die ze hier in de regio gebruikten, die was erg makkelijk te herkennen dat barrel zag je van zo'n 100 meter al staan (nu rijden ze een laguna daar rijden der teveel van rond om m van veraf te herkennen als radarding
Op donderdag 17 juli 2003 20:39 schreef pr0f het volgende:
De 305 is geen schoonheid om naar te kijken, maar hij kijkt wel lekker boos
Valt ook niet op ook
quote:Ik moet daar ook echt eens een keer gaan kijken
Op donderdag 17 juli 2003 20:37 schreef jozef444 het volgende:[..]
joh als je daar blij om wordt
edit voor krea: Heb vanmiddag een keer rondgelopen in t 2de hands deel van de ASV die al eerder werd genoemd int vorige topic de aston stond er nog steeds een db7
en ook nog een ferrari en een smart roadster, khad ze ook nog ff gevraagd hoeveel ze terug wilden geven voor men volvo alleen toen keken ze me heeeeeeel raar aan
Kun je daar gewoon met je vieze werk-kleren binnen wandelen terwijl ik voor het bedrijf onderdelen aan het halen ben ofzo
quote:zitten er geen remmen op dan?
Op donderdag 17 juli 2003 23:02 schreef ook_gek het volgende:
Je kan zeggen wat je wil. Maar die 305 blijft gewoon rijden. Is niet te stoppen
Ben dus helemaal voor nix met de AUTO gegaan, en aan t fris gezeten maar verder wel gezellig
met 2 lekkere vrouwen
quote:Ik ken het wel, mijn zus is er een keer geweest..
Op vrijdag 18 juli 2003 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Dan gaan we naar de Time-out in Gemert (iem die dat kent) schijnt leuk te zijn, ben er zelf nog niet geweest.
Mijn broer is er ook een keer geweest, en die vond het ook niet echt geslaagd..
Hij is dan vrij groot (2 mtr) en de uitsmijters en een paar andere gasten zaten um de hele tijd uit te dagen ze stoote de hele tijd "per ongeluk" tegen um aan in de hoop dat ie agressief zou worden...
Toen is ie ook maar naar huis gegaan want daar had ie geen zin in
Ik ga nu slapen...
Weltruste
quote:Das minder, ik weet dat er nogal een agressieve sfeer is, maar daar heb ik nooit zo'n last van. Ben nl nogal tenger, dus niemand daagt mij uit.
Op vrijdag 18 juli 2003 01:04 schreef Darknezz het volgende:[..]
Ik ken het wel, mijn zus is er een keer geweest..
Ze is meestal pas laat (rond een uur of 4 / 5) thuis maar ze was toen vrij snel thuis (rond een uur of 2), want echt gezellig vond ze het niet...Mijn broer is er ook een keer geweest, en die vond het ook niet echt geslaagd..
Hij is dan vrij groot (2 mtr) en de uitsmijters en een paar andere gasten zaten um de hele tijd uit te dagenze stoote de hele tijd "per ongeluk" tegen um aan in de hoop dat ie agressief zou worden...
Toen is ie ook maar naar huis gegaan want daar had ie geen zin in
Ik ga nu slapen...
Weltruste![]()
Ik ga met een vriend die eerder (lees: toen ie nog een lease-auto had ) elke week ging. En hij vind/vond t altijd geweldig. Ondanks dat ze hem al 2X met een mes zijn arm hebben open gehaald (op exact dezelfde plek), daar zit nu een grote 'winkelhaak.'
Ach zie morgen wel hoe t is, hoop dat t meevalt, tis nl een uur rijden.
Edit: Slaap lekker
Nog 8 uurtjes, en dan weekend.
Dit weekend es bezig met wat kippengaas.
Ik ben a.s. woensdag jarig en heb van mijn vriendin (alvast) mijn cadeau gehad, een mooie anderhalve meter strip echt racegaas.
Ik zal kijken of ik de digicam van mijn zuster kan lenen, dan zal ik hier een verslag van de inbouw neerzetten, aangezien ik ook ooit al eens een topic over het inbouwen heb gepost, maar niemand het antwoord wist
Ik heb gisteren een ongeluk gezien met een smart en een opel kadet. Wat denk je. Die opel helemaal in de kreukels. Die smart alleen wat plastic schade. De rest was nog helemaal goed. Die man van die smart heel droog. Morgen effe nieuwe boddy kitje halen bij de smart en we zijn klaar
het begon met dikke files (kut vrachtwagen met staallading)
Daarna zag ik 'n vito op 'n primera klappen, primera tegen 'n boompjes, hopla twee airbagjes, mannen stappen gewoon uit
Vervolgens ging ik naar huis, hoorde ik 'n tik geluidje...
ik checken, olie -> LEEG!
ff twee liter 'r in gedaan, klaar Gassen maar
quote:Meesterlijk.
Op vrijdag 18 juli 2003 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Heheh
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=30782 <--- Zal god dan toch bestaan
Er zijn nu een aantal mensen heeeeeel erg blij
Met de cabrio naar.... I love techno outdoor!
I can hear the techno sounds right now
@PeuRac: ben ook wel eens bij de Time Out geweest, kan best gezellig zijn, alleen vind ik er (op zaterdag tenminste) teveel van die opgefokte patsertjes rondlopen die allemaal menen dat ze geweldig zijn... (maar je blaast ze zo omver) Och ja, 't ligt er ook een beetje aan waar in de Time Out je bent en van welke muziek je houdt, er is op zich zat te beleven... De laatste keer dat ik er ben geweest vond ik 't eigenlijk ronduit kut... Moest toen wel rijden en was dus nuchter, misschien dat dat ook geholpen heeft.
quote:Ik weet niet zeker of ik wel ga, voel me nl best brak, en wil morgen de hele dag aan mn auto werken ipv vanaf 12u oid.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:23 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemorgen![]()
@PeuRac: ben ook wel eens bij de Time Out geweest, kan best gezellig zijn, alleen vind ik er (op zaterdag tenminste) teveel van die opgefokte patsertjes rondlopen die allemaal menen dat ze geweldig zijn... (maar je blaast ze zo omver) Och ja, 't ligt er ook een beetje aan waar in de Time Out je bent en van welke muziek je houdt, er is op zich zat te beleven... De laatste keer dat ik er ben geweest vond ik 't eigenlijk ronduit kut... Moest toen wel rijden en was dus nuchter, misschien dat dat ook geholpen heeft.
Ga na mn vakantie wel, is t ook wat gezelliger (hoop ik).
en om t toch ff over auto's te hebben kheb toen straks ff olie/koelvloeistof gecheckt bij de volvo en tlijkt wel alsof dat t koelvloeistof peil heel langzaam zakt (minder als een cm. per 2/3 weken) maar weet iemand waar dat aan kan liggen want in principe moet het toch een gesloten systeem zijn ?
quote:Ik al langer...
Op vrijdag 18 juli 2003 18:25 schreef jacco het volgende:
Heb nu officieel vakantie.................................
En nu hard aan 't werk aan je Honda? Ben er momenteel ook hard mee bezig. Straks als het iets is afgekoeld nog ff plamuur erop en dan zondag waarschijnlijk bijspuiten. Als dat lukt, verder naar de andere plekjes. O ja, moet ook nog eens olie verversen... Is dat een beetje te doen??? Heb wel al een handleiding gevonden hoe dat moet bij mijn auto.
grtz
quote:Foto's???
Op zaterdag 19 juli 2003 11:30 schreef ook_gek het volgende:goede morgen. Ik heb weer kut dagen achter de rug
Vrijdag iemand helpen met een nieuwe computer. Opeen een harde tik en HD niks meer doenEn die man zat al 8 weken te wachten op z,n pc. Dus wij gisteren terug met 2 nieuwe harde schijfen. Wat denk je. Beiden gewoon kapot
Ik denk dat die hele serie is gestuitert
Maar daar heb ik weer niks aan
Nu staat die pc hier maandag op m,n werk maken en dan terug gaan. Gelukkig is het daar wel reuze gezellie
En hij heeft een hele aardige dochter
quote:Onwijs knap is ze niet eens. Maar lief gestoord erg druk grote bek. Dat staat mij wel aan
Op zaterdag 19 juli 2003 11:50 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Foto's???
Mag ik jullie nog een tip geven?
Ga niet te snel middellange of lange afstanden in de auto zitten bij mensen die weliswaar 7 maanden hun rijbewijs hebben, maar daarvan 6 maand niet gereden hebben.....
Kan voor 'leuke' beginners foutjes zorgen
De hele dag met het blok van mijn vriend bezig geweest. Nu er eindelijk uit samen met het subframe. Maar we wilden het nieuwe subframe er weer onder maken. zodat de wielen eronder kunnen en we hem dan kunnen verzetten. Maar kregen de spies van de stuuras niet op het stuurhuis. Dus zwaar klotuh.
Strax maar weer proberen want hij moet er vanaaf op. En dan morgen het nieuwe blok erin.
grtz
Dat gaat me 150 euro per kop ex montage kosten.
quote:Tsja das minder nieuws. maar val in het niet bij mijn schade van 4400 euro
Op zaterdag 19 juli 2003 19:32 schreef PeuRac het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik 2 nieuwe koppen nodig heb (2![]()
tis een BOXER
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat me 150 euro per kop ex montage kosten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar succes, en die koppen kan je er toch ook zelf opzetten of durf je dat niet aan?
quote:Zo mag die van mij ook wel worden...
Op zaterdag 19 juli 2003 19:40 schreef jacco het volgende:
Nog ff wat foto's van een ander project:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar heeft hij nu dat achterste rechtopstaande ruitje ook meegespoten? Dan zie je toch niks meer naar achteren Zoals ik dat heb, vind ik het wel handig, genoeg zich naar achteren...
quote:Valt idd, mee. Maar jij krijgt t van de verzekering. En ik moet er zelf voor opdraaien.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:42 schreef jacco het volgende:[..]
Tsja das minder nieuws. maar val in het niet bij mijn schade van 4400 euro
Maar succes, en die koppen kan je er toch ook zelf opzetten of durf je dat niet aan?
Doordat er een boxermotor in licht moet de hele motor eruit, voor de koppen eraf kunnen en dat is veel werk. Plus dat ik mn auto veel gebruik, en dus lastig is als ik er bijv 3 dagen mee bezig ben, kan er nl niet full-time aan werken. Ook doordat ik donderdag al op vakantie ga, wat dus waarschijnlijk met mn moeders Charade 1000CC 3-cilinder uit '86 moet
quote:Deze is strax zo snel dat je niet naar achteren hoeft te kijken
Op zaterdag 19 juli 2003 19:44 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Zo mag die van mij ook wel worden...
Maar ik zou al tevreden zijn als mijn auto helemaal bijgewerkt was..Maar heeft hij nu dat achterste rechtopstaande ruitje ook meegespoten? Dan zie je toch niks meer naar achteren
Zoals ik dat heb, vind ik het wel handig, genoeg zich naar achteren...
Maar het is iid helemaal dichtgemaakt
quote:Dat ben ik met je eens, zier er idd niet uit. Wees eens orgineel, en doe er wat leuks mee (bijv geen zichtbare uitlaat)
Op zaterdag 19 juli 2003 20:37 schreef ook_gek het volgende:
jacco mooie bak zeg. Zeker de kleur vind ik heel erg mooi.
Maar ik vind die uitlaat zo lelijk. Ik zie ze toch vrij vaak. En ik blijf ze lelijk vinden. Het ziet er gewoon niet uit. Doe daar wat aanDan ben je weer orgineel
quote:Dit al beter???:
Op zaterdag 19 juli 2003 20:42 schreef PeuRac het volgende:[..]
Dat ben ik met je eens, zier er idd niet uit. Wees eens orgineel, en doe er wat leuks mee (bijv geen zichtbare uitlaat)
quote:Orgineel
Op zaterdag 19 juli 2003 21:15 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dit al beter???:
[afbeelding]
Mijn eigen CRX'je...
Goede morgen langs de weg
't was half 8 vanmorgen toen ik een keer binnen kwam wandelen...
Heb een supergezellige avond gehad in Duitsland met drie meiden! Eentje ervan:
Sjezus, wat kan ze lekker uit haar ogen kijken!
* Metalfreak denkt dat hij écht is...
Afijn, nog een paar dagen en dan 3 weken naar Hashi Bashi land (Tjechie, Polen, Slowakije en Hongarije)
Nog spannende dingen gebeurd?
quote:Mooie spons. Weet je waar ze hem gekocht heeft?
Op zondag 20 juli 2003 20:53 schreef Ultimora het volgende:
deze is voor Ook_Gek
Weer een werkweekje voor de boeg.
geeft niets, want het is mooi weer en woensdag ben ik lekker vrij
quote:
Op maandag 21 juli 2003 09:29 schreef Tjabbo het volgende:
Goedemorgen mannen.Weer een werkweekje voor de boeg.
geeft niets, want het is mooi weer en woensdag ben ik lekker vrij
5 augustus sollicitatie gesprek en als dat goed gaat meteen rijtest
* Xtreem zoekt mensen met een automaat die ik een keer rond mag rijden nog nooit automaat gereden
quote:Als iets makkelijk is en lekker rijden is het automaat
Op maandag 21 juli 2003 09:40 schreef Xtreem het volgende:[..]
morguh
werkweek... *opent de dikke vandale*
5 augustus sollicitatie gesprek en als dat goed gaat meteen rijtest
* Xtreem zoekt mensen met een automaat die ik een keer rond mag rijdennog nooit automaat gereden
![]()
Ga gewoon ergens effe een proefritje maken anders bij een dealer
quote:ABAZ Chauffeursdiensten (www.abaz.nl)
Op maandag 21 juli 2003 09:45 schreef Tjabbo het volgende:
waar heb je gesoll-iet dan?
Ook_Idioot:
ik heb een beetje de angst dat ik tijdens die rijtest uit automatisme wil koppelen.... en 'm dus vol het abs in jaag (wat een niet zo positieve uitwerking heeft op mijn kansen.... en ja, dealer moet ik idd binnenkort ff een x proberen (maar welke dealer laat een broekie van 19 een proefrit maken??)
quote:Kijk in de auto trader. Pak een bmw automaat. En ga langs voor een proefritje met je vader mee BV. Net zo makklijk. Ik heb nu ook m,n vaders auto bij me en dat is is een automaat. Rijd super.
Op maandag 21 juli 2003 09:48 schreef Xtreem het volgende:[..]
ABAZ Chauffeursdiensten (www.abaz.nl)
Ook_Idioot:
ik heb een beetje de angst dat ik tijdens die rijtest uit automatisme wil koppelen.... en 'm dus vol het abs in jaag(wat een niet zo positieve uitwerking heeft op mijn kansen.... en ja, dealer moet ik idd binnenkort ff een x proberen (maar welke dealer laat een broekie van 19 een proefrit maken??)
Linker voet ergens onder je stoel gas en rem en dat is alles Is net als karten
quote:hm... is een suggestie
Op maandag 21 juli 2003 10:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Kijk in de auto trader. Pak een bmw automaat. En ga langs voor een proefritje met je vader mee BV. Net zo makklijk. Ik heb nu ook m,n vaders auto bij me en dat is is een automaat. Rijd super.
Linker voet ergens onder je stoel gas en rem en dat is alles
Is net als karten
enneuh, ik weet niet hoe jij in je kart zit, maar ik rem dan toch echt met links
quote:Lijkt me lastig (en langzaam) karten met 1 voet...
Op maandag 21 juli 2003 11:13 schreef Xtreem het volgende:[..]
hm... is een suggestie
enneuh, ik weet niet hoe jij in je kart zit, maar ik rem dan toch echt met links
Goeiemorgen trouwens
quote:Bijna het zelfde als een kart
Op maandag 21 juli 2003 11:13 schreef Xtreem het volgende:[..]
hm... is een suggestie
quote:Luie vent...
Op maandag 21 juli 2003 11:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Bijna het zelfde als een kart
Het was nog vroeg. Nee maar automaat rijden is echt makkelijk en lekker ontspannen. Je gebruikt je linker voet niet. Je hebt echt geen gevoel betreft remmen met links. Ik rij vandaag ook lekker automaat. Super gewoon. Plankje gas gevenIk kan ook door middel van een tikje tegen de pook op en af schakelen als ik wat wil doen. MAar ik doe dat nooit. Lekker gas geven en remmen. Heerlijk
1 hand aan het stuur ander hand op midden steun en rijden maar. Die bak die stuurd zo aller jezus makkelijk. Met 1 pink kan ik nog sturen
quote:Maar wel makkelijk
Op maandag 21 juli 2003 11:23 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Luie vent...
quote:Airco is lekker nu ja... Maar ja, dat heb ik nu eenmaal niet...
Op maandag 21 juli 2003 11:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar wel makkelijk
En iedereen heeft z,n auto uit de zon staan hutje mutje op elkaar. En ik zet m,n vaders auto precies voor de deur hier
Ik stap vanavond in. Zet hem op 18 graden. En binnen 5 min zit ik er heeeeerlijk bij
En iedereen vraagt zich af van wie die dikke bak is
Ik heb geen flauw idee wat ik vandaag moet gaan doen...
En ga zo lekker gebak eten (weet alleen niet waarvoor maar dat hoor ik zo wel )
verder moet je zeer bewust je linkervoet gewoon DOELBEWUST onder je stoel dumpen en 10 min aan je voet denken, daarna lijkt het alsof je nooit anders hebt gedaan...
heb ook een keer dat niet gedaan (Mocht net het nieuwe model A8 (Demo) gaan aftanken en Ultimora was zo trots al een pauw! dus ik zitten, (denkend heelhouden die zooi heel houden HEEL HOUDEN en rijden, wil ik ff heel subtiel remmen voor de uitrit van het bedrijf sta ik helemaal vol te ankeren en de alarmlichten springen aan.. blunder van hier tot tokyo, moet je dus zien te voorkomen.. 10 min later besefte ik pas dat ik probeerde te koppelen
Maar ff een BMW proefrit maken en het komt goed of ff aan deze tekst denken
quote:die van die newbie?
Op maandag 21 juli 2003 17:53 schreef Kreator het volgende:
Je verhaal was wel okay op zich, Ultimora.. Jammer dat je het weghaalde...
quote:noujah zat nog een beetje aan mezelf te denken toen ik hier net kwam, van goh wat zlaq ik nu eens gaan verzinnen...... hmmmm dat klinkt wel stoer....
Op maandag 21 juli 2003 18:05 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja.
.
ik zag die tekst en dacht meteen... DATUM CHECK en idd 1 dag op FOK, en toen had ik zo iets van ik brand hem helemaal de grond in, maar, toen kwam mijn lievelijke spirit boven drijven met het idee dat hij dan mischien wel niet terug zal komen, en mij een klootzak zou vinden ofzo, dus ff gewijzigd op verstandige wijze..
(voelde me net een MOD, zo verstandig en efficient als ik gehandeld heb *slijm*
Maar ja, men mag best wel ff de waarheid vertellen natuurlijk. Bullshitverhalen heeft niemand wat aan.
quote:klopt.. maargoed ik ga t niet nog es wijzigen.. denk dat de message op deze wijze ook wel duidelijk is, maar als ik em nog es betrap tik ik em ff goed hard op de vingers
Op maandag 21 juli 2003 18:12 schreef Kreator het volgende:
hehehehe... eerst denken is wel een goede zet. Dat zouden meer mensen moeten doen (c) cup a soup.Maar ja, men mag best wel ff de waarheid vertellen natuurlijk. Bullshitverhalen heeft niemand wat aan.
quote:Welk topic
Op maandag 21 juli 2003 18:15 schreef Ultimora het volgende:[..]
klopt.. maargoed ik ga t niet nog es wijzigen.. denk dat de message op deze wijze ook wel duidelijk is, maar als ik em nog es betrap tik ik em ff goed hard op de vingers
quote:Cartuning Welke auto's en sites? check de post van de quote van mij... dan weet je genoeg.. ik hoef denk ik niet te vertellen dat het een groot koeiestront verhaal is hoop ik? neeh dat zal wel niet
Op maandag 21 juli 2003 18:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
Welk topic
wil ook kijken
quote:Vind het verhaal wel erg om te uhhh. laten we maar lachen zeggen
Op maandag 21 juli 2003 00:56 schreef Youp het volgende:
mjah ik heb ook nog een ombouprojectje staan... voor over ongeveer anderhalf jaar... dan mag ik namelijk de Citroen Saxo VTS 1,4 van mn moeder overnemen... en dan gaat er een ander motorblok invoor ongeveer 10.000 euro wil ik t dingetje ombouwen dus inclus motorblok en uiterlijk en intrieur... ik ken dan wel de juiste mensen me te helpen met het realisreren daar van
als motorblok heb ik mn keuze nog niet helemaal gemaakt... ik ben aan het denken aan een 2,5 4 cilinder met dubbele turbo's of een 3 liter met dubbele turbo's ofzo... het nadeel is alleen dat een 3 liter zeg maar gerust altijd 6 cilinder is... en dat gaat niet passen
4 cilinder is nog goed passend te maken.... maarja dat zie ik dan wel weer...
besides een maat van me heeft een eendje... een eendje.... citroen 2cv6 special V8 twin turbo
hij heeft idd een 4 liter V8 motor met 2 turbo's met wastegate's, intercoolers, luchtdrukcompressor op de inlaat en nog veel meer er in gelegd goed voor 600 pk
hij heeft er een 6 bak in liggen en hij gaat op top 325.... dat heeft hij er ook al mee gereden
en hij trekt met 100km/h nog een wheelspin.... en dat met een eendje
hij heeft wel 500 kilo aan versteviging er in gejast natuurlijk!! anders rammelt ie uit elkaar... maar geen eclipse, supra, evo, of wat dan ook wat hem bijhoudt
en het project heeft in totaal 48.000 gulden gekost...
![]()
quote:Ben er al achter dat hij dicht bij mij in de buurt woont, moet ik 'm maar eens uitdagen zodat ik kan komen kijken naar z'n projectje...
Op maandag 21 juli 2003 19:32 schreef jacco het volgende:[..]
Vind het verhaal wel erg om te uhhh. laten we maar lachen zeggen
quote:naam: Ultimora2
Op maandag 21 juli 2003 19:45 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ben er al achter dat hij dicht bij mij in de buurt woont, moet ik 'm maar eens uitdagen zodat ik kan komen kijken naar z'n projectje...
quote:'t is wel 'toevallig' dat in de vorige AV iets stond over een 2CV met een corvette motor...
Op maandag 21 juli 2003 19:32 schreef jacco het volgende:[..]
Vind het verhaal wel erg om te uhhh. laten we maar lachen zeggen
ulti: sportief.....
quote:Ja, dat klopt er rijdt er in Nederland eentje rond geloof ik, maar iig niet bij die persoon in de buurt, anders had ik het echt wel geweten... Heb die 2CV wel eens op tv gezien en dat was geloof ik ergens in de Randstad (of in ieder geval veel noordelijker dan Limburg..) Tja, en aangezien je vrienden toch meestal (ik zeg niet altijd) bij je in de buurt wonen...
Op maandag 21 juli 2003 21:12 schreef Xtreem het volgende:[..]
't is wel 'toevallig' dat in de vorige AV iets stond over een 2CV met een corvette motor...
maar vooruit, laat 't m maar bewijzen.....ulti: sportief.....
![]()
En Ulti: een beetje zelfspot kan nooit kwaad he..
quote:en hij heeft weer gepost, onze yoep.
Op maandag 21 juli 2003 23:01 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, dat klopt er rijdt er in Nederland eentje rond geloof ik, maar iig niet bij die persoon in de buurt, anders had ik het echt wel geweten... Heb die 2CV wel eens op tv gezien en dat was geloof ik ergens in de Randstad (of in ieder geval veel noordelijker dan Limburg..) Tja, en aangezien je vrienden toch meestal (ik zeg niet altijd) bij je in de buurt wonen...
Dan wil ik eerst eens bewijs zien...En Ulti: een beetje zelfspot kan nooit kwaad he..
No offence in mijn post tegenover ulti trouwens.
Kunnen we niet iets doen dat je eerst je rijbewijs nummer in moet voeren ofzo voordat je hier mag posten
Kreator wanneer ga jij weer even een weekje op vakantie
quote:Nu ook zit er zo'n gozer te twijfelen aan de echtheid van de foto's die ik post
Op maandag 21 juli 2003 23:42 schreef ook_gek het volgende:
We kunnen die nieuwe gasten weg pestenKreator wanneer ga jij weer even een weekje op vakantie
slaat nergens op
quote:idd. ik had ook al gereply-ed maar het schijnt niet te werken. jammer.
Op maandag 21 juli 2003 23:50 schreef jacco het volgende:[..]
Nu ook zit er zo'n gozer te twijfelen aan de echtheid van de foto's die ik post
slaat nergens op
en die youp ligt allang met een kusje van mams onder de wol. ik zie hem iig na mijn laatste postcannonade niet meer antwoorden hier
quote:Ja vast. Een ferrari 10sec op de top rijden en het is BOEM
Op zondag 20 juli 2003 16:34 schreef Youp het volgende:
mooi karretje.. wat jammer alleen dat het een ferrari is.... 10 seconden op topsnelheid rijden en je hebt een blowupals je dat niet meemaakt dan rij je er ongeveer max 10.000 km mee en dan is hij gaar
dan kan je een nieuwe kopen
quote:ferrari is dan ook bagger
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heheh hij is goed bezich hier op het forum. Lees dit dan even uit het Ferrari enzo topic
[..]Ja vast. Een ferrari 10sec op de top rijden en het is BOEM
geintje hij plaatst echt de meest grote bagger sinds wokschotel.
quote:Tsja echt kenners herken je zo hahaha
Op dinsdag 22 juli 2003 00:03 schreef ook_gek het volgende:
heheh hij is goed bezich hier op het forum. Lees dit dan even uit het Ferrari enzo topic
[..]Ja vast. Een ferrari 10sec op de top rijden en het is BOEM
quote:Ik denk overgens dat je foto,s nep zijn
Op dinsdag 22 juli 2003 00:05 schreef jacco het volgende:[..]
Tsja echt kenners herken je zo hahaha
quote:jij moet niet denken...............
Op dinsdag 22 juli 2003 00:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik denk overgens dat je foto,s nep zijn
Tot morgen
quote:Hoe minder rijdende Golfjes, hoe beter...
Op dinsdag 22 juli 2003 00:17 schreef jacco het volgende:
Zeg heren ik ga ervan tussen. Morgen vroeg die keerringen voor de versnellingsbak halen. En dan hopelijk hebben we hem morgen rijdend.Tot morgen
Maar ik ben er ook weer vandoor...
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 08:20 schreef Kreator het volgende:
Hé Tjabbo, wanneer zwaai je nou es terug.. Vanmorgen 8 uur. A35 thv hengelo.
Damn... net gemist...
Ik ben stekeblind in de auto, dat blijkt wel.
Wij zullen deze heuglijke feiten in onze
beperkte hersenruimte trachten op te slaan
wees echter niet verbaasd
wanneer wij nogmaals verzuimen te zwaaien
want, o edele meester, zet niet de beperktheid
van anderen
uw grootheid extra luister bij?
Het is goed raak laatste tijd. 2 weken geleden (of was het vorige week) 2 Renault Clio v6 achter op een trailer langs zien komen en gistermiddag een Murcielago... . Tering, wat een geluid.
Vamorgen reed er een motoragent. Ik kwam aan met 160; kruissnelheid zeg maar... rijdt er een busje voor me, gaat ie 100x de rem aantikken en toen ik er naast reed ging ie wijzen en zwaaien! . Ik had die motormuis echt niet gemist ofzo op een compleet lege snelweg...maar goed, toch lief.
Naja je kan natuurlijk niet alles zien he.
Ze controleren daar idd wel vaak de laatste tijd. veel motormuizen, ik heb de laatste tijd geen flitscontroles gezien. Alleen bij hengelo waar ze met de weg bezig waren...
goede morgen vrienden
quote:Die zie je best vaak rijden hier...niet zo gek natuurlijk met een dealer om de hoek...
Op dinsdag 22 juli 2003 08:30 schreef Tjabbo het volgende:
Afgelopen week 's middags van enschede richting almelo een Ferrari F50 gezien.
Mogge, ookgek.
quote:Elke ochtend denkt Kreator weer. He daar komt die wannabe ferrari_gek ook weer aan met z'n kutposts
Op dinsdag 22 juli 2003 08:46 schreef ook_gek het volgende:
Elke ochtend denkt Kreator weer. He daar gaat een vleugel met een auto er aangoede morgen vrienden
Môgguh ookgek
Krea, waar zit je dan aan de singel? ik moet dus 's avonds altijd terug langs de singel in almelo. dan weet ik waar ik ongeveer kijken moet.
quote:Ik vind je lief
Op dinsdag 22 juli 2003 09:20 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Elke ochtend denkt Kreator weer. He daar komt die wannabe ferrari_gek ook weer aan met z'n kutposts
Môgguh ookgek
quote:Niet elke dag, maar toch wel 1 of 2 keer per maand.
Op dinsdag 22 juli 2003 09:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik vind je lief
Maar uhm krea als je elke dag een ferrari ziet rijden. Maak dan eens foto,s
quote:polman stadion dus. daar waar het cbr tegenwoordig af laat rijden...
Op dinsdag 22 juli 2003 09:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zit IN het Heracles stadion.. Ik neem de digicam wel ff mee de komende tijd, maar je bent vaak veel te laat voor een foto..
quote:Wat snapte je neit aan: in het stadion zelf.
Op dinsdag 22 juli 2003 09:37 schreef Tjabbo het volgende:[..]
polman stadion dus. daar waar het cbr tegenwoordig af laat rijden...
in het stadion zelf, of in dat gebouw ervoor?
quote:kon zijn dat je op de grasmat zat
Op dinsdag 22 juli 2003 09:50 schreef Kreator het volgende:[..]
Wat snapte je neit aan: in het stadion zelf.
.
En dan aan de weg-kant.
quote:je bent wel heel erg off topic boefje.
Op dinsdag 22 juli 2003 09:50 schreef Kreator het volgende:[..]
Wat snapte je neit aan: in het stadion zelf.
.
En dan aan de weg-kant.
quote:Hij heeft het toch over de "weg" of niet.
Op dinsdag 22 juli 2003 10:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
je bent wel heel erg off topic boefje.
Ik ga noooit off topic
quote:Môgge jacco.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:17 schreef jacco het volgende:
Goedemorgen
Al onderdelen besteld voor de visstick?
quote:Bumpers zijn al in Nederland, ben nu bezig de rest bij elkaar aan het zoeken. Maar zit een beetje in tijdnood. Want iedreen wil ineens met de auto aan de gang.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:20 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Môgge jacco.
Al onderdelen besteld voor de visstick?
maar dat mag de pret niet drukken
quote:gaat je eigen auto niet voor dan?
Op dinsdag 22 juli 2003 11:24 schreef jacco het volgende:[..]
Bumpers zijn al in Nederland, ben nu bezig de rest bij elkaar aan het zoeken. Maar zit een beetje in tijdnood. Want iedreen wil ineens met de auto aan de gang.
maar dat mag de pret niet drukken
Heb jij btw ervaring met race-gaas vastzetten? Ik heb alvast een stripje gekregen voor mijn verjaardag morgen van mijn vriendin. Heb al een malletje gemaakt van karton, daar wil ik dan 2cm ruim omheen knippen, maar het geheel moet nog vast. Kan ik beter hele kleine schroefjes gebruiken, of 2 componentenlijm, of nog iets anders misschien?
quote:Mijn auto is nu ff op hold. Het besluit is genomen dus hij komt af. Maar doe dan liever wat rustiger aan. Dan overhaast hem weer zo snel mogelijk op de weg te krijgen.
Op dinsdag 22 juli 2003 11:27 schreef Tjabbo het volgende:[..]
gaat je eigen auto niet voor dan?
dat neem ik toch aan eigenlijk...Heb jij btw ervaring met race-gaas vastzetten? Ik heb alvast een stripje gekregen voor mijn verjaardag morgen van mijn vriendin. Heb al een malletje gemaakt van karton, daar wil ik dan 2cm ruim omheen knippen, maar het geheel moet nog vast. Kan ik beter hele kleine schroefjes gebruiken, of 2 componentenlijm, of nog iets anders misschien?
En met dat race-gaas krijg je het beste resultaat. Als je het groter uitknipt als het gat wat je wilt opvullen. Dan buig je het te grote om de rand en plak je het vast met polyester. Dat zijn van die matjes die je in moet smeren en die leg je dan over het gaas en de bumper. Dat zit dan aan de achterkant waardoor je aan de voorkant er nix van ziet. Maar als dat polyester dan is uitgehard zit het echt muurvast.
suc6
quote:ik zal als het kan foto's maken ja.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:33 schreef ook_gek het volgende:
Krijgen we wel foto,s te zien van dat race gaas en van jacco z,n auto dagen
* Metalfreak dacht dat hij niet meer later kon ontwaken, maar het is toch wel gelukt...
Zometeen het bijgeplamuurde stukje op m'n auto maar eens fatsoenlijk bijschuren... Wie weet hoe je het beste het randje tussen plamuur en lak naadloos kan krijgen?
Ik slaap maar 3 a 4 uurtjes per nacht. Elke keer wakker worden en zo. DRAMA. En dat al van af afgelopen woensdag bijna een week dus. Ik sta op instorten
quote:het randje wegschuren
Op dinsdag 22 juli 2003 13:38 schreef Metalfreak het volgende:
Goeiemiddag* Metalfreak dacht dat hij niet meer later kon ontwaken, maar het is toch wel gelukt...
Zometeen het bijgeplamuurde stukje op m'n auto maar eens fatsoenlijk bijschuren... Wie weet hoe je het beste het randje tussen plamuur en lak naadloos kan krijgen?
quote:Dat is al van ver voor afgelopen woensdag.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik sta op instorten
quote:Ik ga dadelijk eens wat proberen... Wel ff nieuw (heel fijn) schuurpapier halen, want ik heb alleen vrij grof schuurpapier. Ben echt eens benieuwd naar het eindresultaat als dit bijgespoten is...
Op dinsdag 22 juli 2003 13:40 schreef Tjabbo het volgende:[..]
het randje wegschuren
quote:ZO vroeg zulk duur gelul? goed bezig
Op dinsdag 22 juli 2003 08:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Damn... net gemist...
Ik ben stekeblind in de auto, dat blijkt wel.Wij zullen deze heuglijke feiten in onze
beperkte hersenruimte trachten op te slaan
wees echter niet verbaasd
wanneer wij nogmaals verzuimen te zwaaien
want, o edele meester, zet niet de beperktheid
van anderen
uw grootheid extra luister bij?
Ik stel voor dat we onze v/h Hek wannabee een simpel lesje geven: niets weten is je bek houden
quote:Gezien het feit dat het vroeg in de ochtend is,
Op dinsdag 22 juli 2003 13:51 schreef Xtreem het volgende:[..]
ZO vroeg zulk duur gelul? goed bezig
quote:Dit is de reden jacco ik heb niet alles op 1 rij meer
Op dinsdag 22 juli 2003 13:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik slaap maar 3 a 4 uurtjes per nacht. Elke keer wakker worden en zo. DRAMA. En dat al van af afgelopen woensdag bijna een week dus. Ik sta op instorten
quote:Tsja dan vergeef ik het je
Op dinsdag 22 juli 2003 14:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is de reden jacco ik heb niet alles op 1 rij meer
quote:De spijker op zijn hoofd mijn waarde.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Gezien het feit dat het vroeg in de ochtend is,
wil niet zeggen dat correcte Nederlands duur is.
Gezien de situatie en tijdstip van het juist
communiceren van 2 personen is dit niet meer dan
normaal in onze kringen waar in wij ons begeven. En waar we
samen leven met verschillende mensen van stand
quote:Dit was gecopy/paste uit een bericht dat ik kreeg van een collega. ik heb het slechts aangepast aan de situatie.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:51 schreef Xtreem het volgende:[..]
Ik stel voor dat we onze v/h Hek wannabee een simpel lesje geven: niets weten is je bek houden
quote:ga jij es snel weer formatteren
Op dinsdag 22 juli 2003 14:52 schreef jozef444 het volgende:
g'middag mensen, na afgelopen weekend gezeik te hebben gehad met men pc en m compleet heb moeten formatten ben ik nu weer online om jullie morele steun te geven in deze moeilijke tijden in de wereld
quote:ga jij s fijn zelf achter dat kippengaas zitten
Op dinsdag 22 juli 2003 14:58 schreef Tjabbo het volgende:[..]
ga jij es snel weer formatteren
(voor krea weer boos wordt, kheb vandaag in een smart roadster gereden, t schakelt voor geen meter maar rijdt wel humorvol )
quote:Ik neem aan dat je dat ding MOEST rijden van je baas, OF, je hebt hem gereden omdat je in lange tijd niet meer gelachen had.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:20 schreef jozef444 het volgende:[..]
ga jij s fijn zelf achter dat kippengaas zitten
(voor krea weer boos wordt, kheb vandaag in een smart roadster gereden, t schakelt voor geen meter maar rijdt wel humorvol
)
klopt dat?
quote:Ik denk dat als ik t kon betalen dat ik er wel een zou kopen (of hij moet echt bagger rijden). Zo'n 'snelle' versie Roadstar coupe (moet wel op vakantie kunnen). Ik vind ze er wel goed uitzien, en kunt er nog open mee rijden ook.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik neem aan dat je dat ding MOEST rijden van je baas, OF, je hebt hem gereden omdat je in lange tijd niet meer gelachen had.
klopt dat?
quote:kerel daar heb ik vrijwillig een proefritje ingemaakt waarna ik daarna met een stalen gezicht vroeg of ze 5000 euro op men volvo'tje trug gaven
Op dinsdag 22 juli 2003 15:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik neem aan dat je dat ding MOEST rijden van je baas, OF, je hebt hem gereden omdat je in lange tijd niet meer gelachen had.
klopt dat?
quote:Deed t pijn die trap naar buiten, die je toen kreeg
Op dinsdag 22 juli 2003 15:31 schreef jozef444 het volgende:[..]
kerel daar heb ik vrijwillig een proefritje ingemaakt waarna ik daarna met een stalen gezicht vroeg of ze 5000 euro op men volvo'tje trug gaven
Dat ze je lieten rijden als je aankomt met een Volvo 340, ik denk dat ze daar bij de meeste bedrijven niet intrappen.
quote:Die rooie van de ASV?! Kreeg je de vanquish niet mee
Op dinsdag 22 juli 2003 15:20 schreef jozef444 het volgende:[..]
ga jij s fijn zelf achter dat kippengaas zitten
(voor krea weer boos wordt, kheb vandaag in een smart roadster gereden, t schakelt voor geen meter maar rijdt wel humorvol
)
Volgende keer als ik daar ben toch die vanquish eens opentrekken, want volgens mij stond ie gewoon open. Toch eens voelen hoe dat nou zit . Een proefritje zit er niet in ben ik bang
. Misschien toch eens van m'n pa eisen dat ie vraagt om een proefritje in de Cayenne turbo daaro.
quote:Regel voor mij ook ff zo'n proefrit dan
Op dinsdag 22 juli 2003 16:29 schreef jozef444 het volgende:
Nee, was bij een garage van een kennis van me, die had me beloofd om daar een keer in te laten rijden (en nee niet de asv een garage in oss) maar euh die verkoper wist daar dus niks van en die kennis (de eigenaar ) had tegen de verkoper gezegd dat ik in een 850 t5 reed
(die kerel keek heel raar op toen ie mijn 340 zag, ksnap niet waarom
)
Hoe was t eigenlijk, en welke motor had je?
quote:de roadster coupe dus de 60 kw motor derin, maar euh kdenk niet dat ik nog een proefritje kan regelen want hij had er gister al een koper voor (twas een 2e handsje van 1 of andere rijke stinkerd, maar zen vrouw vond de kleur niet mooi, hij had nog onder de 1000 km. gelopen
Op dinsdag 22 juli 2003 16:36 schreef PeuRac het volgende:[..]
Regel voor mij ook ff zo'n proefrit dan
wil wel eens weten hoe zoiets rijd. Lijkt me super gaaf.
Hoe was t eigenlijk, en welke motor had je?
En nee dat ben ik niet op de foto
quote:andere bodypanels?
Op dinsdag 22 juli 2003 16:50 schreef jozef444 het volgende:[..]
de roadster coupe dus de 60 kw motor derin, maar euh kdenk niet dat ik nog een proefritje kan regelen want hij had er gister al een koper voor (twas een 2e handsje van 1 of andere rijke stinkerd, maar zen vrouw vond de kleur niet mooi, hij had nog onder de 1000 km. gelopen
Best nice dingetje, hoewel ik de kleur beter op een TVR vind staan
quote:Ik werk altijd achter de schermen haha.
Op dinsdag 22 juli 2003 18:32 schreef Thermo het volgende:
Je zou maar eens op de foto komen heBest nice dingetje, hoewel ik de kleur beter op een TVR vind staan
quote:Waar doe je dat ergens Jacco? in een schuur ergens in de buurt ofso?
Op dinsdag 22 juli 2003 18:26 schreef jacco het volgende:
Zo toch nog ff wat foto's van het andere "projectje" wat loopt hij is bijna klaar nu het interieur nog:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Heb verschillende plekken waar ik klus. De ombouw van de golf gebeurt gewoon in een garagebox. En deze crx word in een Garage van een vriend omgebouwd
Op dinsdag 22 juli 2003 18:55 schreef PeuRac het volgende:[..]
Waar doe je dat ergens Jacco? in een schuur ergens in de buurt ofso?
Thunderraces
Nu.
Opdracht van vandaag:
Kleine auto met een grote motor bouwen.
En daarna racen dus.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 22-07-2003 19:06]
quote:He leuke vakantie gehad?
Op dinsdag 22 juli 2003 19:05 schreef GizartFRL het volgende:
DiscoveryChannelThunderraces
Nu.
quote:Jups, lekker op Terschelling vertoefd.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:06 schreef jacco het volgende:[..]
He leuke vakantie gehad?
Erg veel Terreinwagens.
quote:dan kun jij dus weer eindeloos met J22flyingdown lullen.
Op dinsdag 22 juli 2003 19:07 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Jups, lekker op Terschelling vertoefd.
Dat is echt Jeeptown.Erg veel Terreinwagens.
Maar ik ga weer see ya
quote:Thanx, ga meteen kijken
Nu.
Opdracht van vandaag:
En daarna racen dus.
quote:is een herhaling
Nu.
Opdracht van vandaag:
En daarna racen dus.
quote:Boeie is wel super gaaf (nog net iets leuker als scrapheap)
Op dinsdag 22 juli 2003 19:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
is een herhaling
quote:Hmmm, zo mag die van mij ook wel worden...
Op dinsdag 22 juli 2003 18:26 schreef jacco het volgende:
Zo toch nog ff wat foto's van het andere "projectje" wat loopt hij is bijna klaar nu het interieur nog:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Erg mooi!!!
quote:Tsja als je het geld ervoor hebt is alles mogelijk
Op dinsdag 22 juli 2003 19:58 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, zo mag die van mij ook wel worden...
Erg mooi!!!
quote:Tja, dat ontbreekt een beetje, ben blij als ik die van mij al eens netjes zou hebben in z'n originele kleur...
Op dinsdag 22 juli 2003 21:16 schreef jacco het volgende:[..]
Tsja als je het geld ervoor hebt is alles mogelijk
Maar ik neem aan dat die CRX ook helemaal gestript is? Hoe lang heeft zoiets dan geduurd? Want daar ben je toch wel ff mee bezig...
quote:Hier zijn we vanaf 1 mei al bezig. Maar nu begitn het dus echt ergens op te lijken. En je moet ook bedenken dat dit allemaal in onze vrije tijd gebeurt. Behalve het spuitwerk. Maar al de rest is allemaal eigen werk. Het lassen en al het montagewerk. Waaronder de motor de remmen en het interieur. Maar aan dat laatst word morgen de laatste hand gelegd. En dan word er een belletje naar het taxatie bureau gedaan.
Op dinsdag 22 juli 2003 21:41 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Tja, dat ontbreekt een beetje, ben blij als ik die van mij al eens netjes zou hebben in z'n originele kleur...
Maar ik neem aan dat die CRX ook helemaal gestript is? Hoe lang heeft zoiets dan geduurd? Want daar ben je toch wel ff mee bezig...
Op de onderste foto zie je dus dat hij idd helemaal gestript is geweest
Misschien garagemensjes mij nu is goed helpen ?!?!?
quote:Gizart heeft dat naar ONZ verbannen, gek he???
Op dinsdag 22 juli 2003 23:45 schreef jacco het volgende:
Waar is ineens dat topic over hoe ik mijn wagen opvallender maak?
Hoezo, had je nog ideëen???
en dat vrede, fortuin en veel geluk op u mag nederdalen op deze vroege zomerochtend, waar den nachtenghael fluit, den voogel zingt, en tjabbo al lekker vroeg zijn biertje drinkt
quote:*proost*
Op woensdag 23 juli 2003 08:00 schreef Tjabbo het volgende:
Een gigantisch enorm geweldig dag gewenst kinders!en dat vrede, fortuin en veel geluk op u mag nederdalen op deze vroege zomerochtend, waar den nachtenghael fluit, den voogel zingt, en tjabbo al lekker vroeg zijn biertje drinkt
ik wens jullie ook dat wat Tjabbo net zei
quote:Wat heb ik het dan toch zwaar...
Op woensdag 23 juli 2003 08:42 schreef t0n het volgende:
één goede ochtend...
het is vroeg, ik ben moe...
en zit op me werk...conclusie... = forum.fok.nl
* Xtreem gaat vandaag ff kastje schoonmaken en spuiten ( )
Gisteraav nog een 300zx 'er uit gereden' meneer trok wel wat harder op, maar bij 130 (80 weg) haakte -ie toch af..
quote:Met wat voor auto trok je hem er uit dan?
Op woensdag 23 juli 2003 09:04 schreef Xtreem het volgende:[..]
Wat heb ik het dan toch zwaar...
sinds begin juni vakantie* Xtreem gaat vandaag ff kastje schoonmaken en spuiten (
)
Gisteraav nog een 300zx 'er uit gereden' meneer trok wel wat harder op, maar bij 130 (80 weg) haakte -ie toch af..
quote:2000 hyundai excel 1.3 van mijn mama
Op woensdag 23 juli 2003 09:08 schreef t0n het volgende:[..]
Met wat voor auto trok je hem er uit dan?
quote:Ja gek he dat ze dan af haken
Op woensdag 23 juli 2003 09:04 schreef Xtreem het volgende:[..]
Wat heb ik het dan toch zwaar...
sinds begin juni vakantie* Xtreem gaat vandaag ff kastje schoonmaken en spuiten (
)
Of zit je in een dikke amerikaan. Staat er een golfje naast je te gassen en beetje met de banden te piepen. Gaat die gast in z,n US bak gewoon effe spinnen met z,n wielen en kijk naar die golf. Dan stopt die golf ook meteen. Of er staat een CRX naast die US bak. Geeft een paar keer goed gas. Die US bak geeft 1X gas en weg is de CRX.
Snap er niks van
quote:Je reactie komt echt bij me over van. KIJK EENS WAT IK KAN. KIJK EENS
Op woensdag 23 juli 2003 09:03 schreef Kreator het volgende:
Geweldig apparaat. Had em al es gezien in de autoweek idd...
....
Ehm....que?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 09:15 schreef Kreator het volgende:[..]
Je reactie komt echt bij me over van. KIJK EENS WAT IK KAN. KIJK EENS
....Ehm....que?
Oh en mensen ik ga nu werken dus tot vanmiddag of zo. Of tot vanavond laat pas
quote:beetje jammer is dat ja
Op woensdag 23 juli 2003 09:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja gek he dat ze dan af haken
Bij mij doen ze dat altijd al bij de 100 waar je 50 mag rijden
Beetje heel erg jammer.
Of zit je in een dikke amerikaan. Staat er een golfje naast je te gassen en beetje met de banden te piepen. Gaat die gast in z,n US bak gewoon effe spinnen met z,n wielen en kijk naar die golf. Dan stopt die golf ook meteen. Of er staat een CRX naast die US bak. Geeft een paar keer goed gas. Die US bak geeft 1X gas en weg is de CRX.
Snap er niks van
quote:waarom snap ik hier nou helemaal niets van? jij quote jezelf en ookgek reageert?
Op woensdag 23 juli 2003 09:15 schreef Kreator het volgende:[..]
Je reactie komt echt bij me over van. KIJK EENS WAT IK KAN. KIJK EENS
....Ehm....que?
quote:psst.. niet op letten.... ook_gek doet z'n naam eer aan, en krea slaapt nog half.....
Op woensdag 23 juli 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
waarom snap ik hier nou helemaal niets van? jij quote jezelf en ookgek reageert?
quote:Kwam uit een ander topic..ik deed edit ipv quote.
Op woensdag 23 juli 2003 09:23 schreef Tjabbo het volgende:[..]
waarom snap ik hier nou helemaal niets van? jij quote jezelf en ookgek reageert?
Ik ging er niet serieus op in, ookgek, maar ik snap em ook niet als grapje. .
quote:hmm ja. ik zocht al op andere topics, maar kon niet vinden zo.
Op woensdag 23 juli 2003 09:25 schreef Kreator het volgende:[..]
Kwam uit een ander topic..ik deed edit ipv quote.
Ik ging er niet serieus op in, ookgek, maar ik snap em ook niet als grapje.
.
als grapje snap ik hem ook niet
Hmm oja ik ga weer werken
Best wel stoer om een dikke V8 te hebben en als je gas geeft dat iedereen schrikt
Iedereen komt opeens met ideeen voor auto,s voor mij Er word zelfs al naar auto,s gekeken voor me zo van ja die moet je nemen staat daar en daar
quote:goede morgen. Lekker knutselen vandaag weer
Op woensdag 23 juli 2003 11:45 schreef jacco het volgende:
Goedemorgen.............
quote:Vandaag de laatste hand aan de golf. En dan vanmiddag lekker rijden. We zijn gister best nog wel een tijd bezig geweest met de versnellingsbak afstellen. En hebben nu ook de deuren gemonteerd. Die zijn namelijk nu helemaal kaal. Dus geen klinken meer. Maar gaat nu met afstandsbediening.
Op woensdag 23 juli 2003 11:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
goede morgen. Lekker knutselen vandaag weer
hoe gaat het met de golf was het toch? Rijd het al?
Dus vanmiddag moet hij de weg op.
quote:Oke daar wil ik wel effe een foto van zien
Op woensdag 23 juli 2003 11:59 schreef jacco het volgende:[..]
Vandaag de laatste hand aan de golf. En dan vanmiddag lekker rijden. We zijn gister best nog wel een tijd bezig geweest met de versnellingsbak afstellen. En hebben nu ook de deuren gemonteerd. Die zijn namelijk nu helemaal kaal. Dus geen klinken meer. Maar gaat nu met afstandsbediening.
quote:goed bezig
Vandaag de laatste hand aan de golf. En dan vanmiddag lekker rijden. We zijn gister best nog wel een tijd bezig geweest met de versnellingsbak afstellen. En hebben nu ook de deuren gemonteerd. Die zijn namelijk nu helemaal kaal. Dus geen klinken meer. Maar gaat nu met afstandsbediening.
echt, respect voor de tijd & (technische) kennis
quote:Leuk als de batterijen van de afstandsbediening leeg is...
Goeiemorgenmiddag mensen!
Vandaag eens de achterbumper van m'n CRX demonteren, heb al een schroef moeten uitboren omdat die helemaal gaar was. Hij zit nu alleen nog in het midden vast, maar weet niet precies waar, zometeen even zoeken.
quote:Haha thanx
Op woensdag 23 juli 2003 12:10 schreef Xtreem het volgende:[..]
goed bezig
echt, respect voor de tijd & (technische) kennis
en heb nu vakantie en dat is bij mij vaak lekker klussen. En wat ik nu allemaal doe is gewwon uit ervaring (en veel kijken bij mensen die ervoor geleerd hebben). En je moet ook gewoon durven een auto uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Maar als je dan de eerste keer de sluitel omdraait en het loopt is echt mooi. Hij heeft dan ook al gelopen. Maar alleen zat er alleen de spaghetti op en de rest nix. En dan hoog in de toeren. BLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAPPPPPPP
Dat gaat hard. Maar de groep A uitlaat ligt er al naast. dus die kan er ook onder. En dan lekker rustig inrijden.
grtz
quote:Tsja dat is het risico. het is ook niet mijn auto. Het probleem is ook dat je zo niet door de keuring heen komt. Want als je een ongeluk zou krijgen krijgt niemand van buitenaf de deuren los.
Op woensdag 23 juli 2003 12:15 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Leuk als de batterijen van de afstandsbediening leeg is...
Goeiemorgenmiddag mensen!
Vandaag eens de achterbumper van m'n CRX demonteren, heb al een schroef moeten uitboren omdat die helemaal gaar was. Hij zit nu alleen nog in het midden vast, maar weet niet precies waar, zometeen even zoeken.
Een vriend van mij heeft nu zijn Golf 2 bij de spuiter staan en word helemaal muisgrijs gespoten (audi TT) En hij maakt een porsche klink onder stootranden. Alleen aan de bestuurderskant. Dus als de batterij leeg zou zijn. Dan kan hij altijd nog met de hand openen.
quote:Ow, da's ook een oplossing ja...
Op woensdag 23 juli 2003 12:20 schreef jacco het volgende:[..]
Tsja dat is het risico. het is ook niet mijn auto. Het probleem is ook dat je zo niet door de keuring heen komt. Want als je een ongeluk zou krijgen krijgt niemand van buitenaf de deuren los.
Een vriend van mij heeft nu zijn Golf 2 bij de spuiter staan en word helemaal muisgrijs gespoten (audi TT) En hij maakt een porsche klink onder stootranden. Alleen aan de bestuurderskant. Dus als de batterij leeg zou zijn. Dan kan hij altijd nog met de hand openen.
Net de achterbumper van de CRX af gehaald... Tering wat is het heet om dat in de brandende zon te doen... Kwam nog achter een niet zo leuk roestplekje (moet een nieuw stukje in komen, maar dat gaat wel lukken met de hulp van m'n vader en m'n neef) Zometeen maar weer eens gaan schuren... Lekker heet...
quote:Zeker de laatste paar dagen al. Is niet rustig op m,n werk
Op woensdag 23 juli 2003 16:51 schreef Tjabbo het volgende:
't Is rustig, op het forum...
quote:gokje: je bent geen schrijver?
Op woensdag 23 juli 2003 17:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zeker de laatste paar dagen al. Is niet rustig op m,n werk
* ook_gek heeft radio heel hart aan staan met Tom Harding aan
Zullen de buren leuk vinden en de verkoop
quote:Nee ik ben geen schrijver nee
Op woensdag 23 juli 2003 17:07 schreef Xtreem het volgende:[..]
gokje: je bent geen schrijver?
Nu is mn auto alleen nog niet klaar, en vrijdag ga ik al op vakantie
Dit ding is echt gaaf met een superscherp tft display met 65.536 kleuren. En nog meer van die ongein. Zal morgen die foto's ff plaatsen.
Ga strax naar de zomerfeesten in Zutphen aan het bier
Groeten PeuRac
quote:Ook al
Op woensdag 23 juli 2003 20:51 schreef PeuRac het volgende:
De chat is dood, ben de komende 2 weken op vakantie. DoeiGroeten PeuRac
quote:Nou, veel plezier op vakantie!
Op woensdag 23 juli 2003 20:51 schreef PeuRac het volgende:
De chat is dood, ben de komende 2 weken op vakantie. DoeiGroeten PeuRac
En 't is idd al erg rustig de laatste tijd... ook_gek, je typt niet hard genoeg... Maar ik ga nu slapen...
U kunt uit zoeken. Een BMW 850 alpina
Gewoon een bod op doen. Heb je het hoogste bod mag je hem meteen betalen en mee nemen Dienst domeinen
Gisteren verjaardag gevierd. man wat ben ik brak.
Als het meezit vandaag lekker ff het stekkertje van het toetsenbord eraf, anders piept de pc zo als ik erop lig te slapen.
quote:Gefeliciteerd man
Op donderdag 24 juli 2003 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen dan maar weer.
Gisteren verjaardag gevierd. man wat ben ik brak.Als het meezit vandaag lekker ff het stekkertje van het toetsenbord eraf, anders piept de pc zo als ik erop lig te slapen.
quote:Thnx.
Op donderdag 24 juli 2003 09:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
Gefeliciteerd man
Wist niet dat je jarig was
http://www.autoweb.nl/_files/php/search_detail.php?id=43961
Dat is toch wel heeel erg leuk Verzekering goedkoop LPG er in en gaan met die banaan
Alleen zwart is hij mooier
nou ik lees dus net goed nieuws hier in een topic en ze gaan dus de afleveringen van afgelopen seizoen top gear op veronica uitzenden, dus voor degene die t programma met reclame onderbrekingen willen zien kunnen in t najaar der geluk niet op
quote:Zomerfeesten waren opzich best gezellig... maar wat allejezus lame dat die bandjes (en die de taps) al om 23.30 kapten....
Op woensdag 23 juli 2003 18:19 schreef jacco het volgende:
Zo vanmiddag een rondje gereden met de Golf. En hij reed perfect. Heb ook ff een nieuwe phone gekocht. Namelijk de V200 met camera dus heb er ook ff pics van geschotenWe hebben alleen de tussendemper nog niet dus hij maakt nu een hels kabaal
Dit ding is echt gaaf met een superscherp tft display met 65.536 kleuren. En nog meer van die ongein. Zal morgen die foto's ff plaatsen.
Ga strax naar de zomerfeesten in Zutphen aan het bier
quote:Heb de hele avond en nacht in Camelot gezeten aan de bar. En het was daar zeer wel uit te houden. Volgende week weer
Op donderdag 24 juli 2003 12:34 schreef Xtreem het volgende:[..]
Zomerfeesten waren opzich best gezellig... maar wat allejezus lame dat die bandjes (en die de taps) al om 23.30 kapten....
quote:Goeiemiddag!
Op donderdag 24 juli 2003 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen dan maar weer.
Gisteren verjaardag gevierd. man wat ben ik brak.Als het meezit vandaag lekker ff het stekkertje van het toetsenbord eraf, anders piept de pc zo als ik erop lig te slapen.
Tjabbo: nog gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Hoe oud is de man geworden???
KUT! het regent hier, dus kan niet verder aan de auto...
quote:24. + 1 dag nu
Op donderdag 24 juli 2003 13:51 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Goeiemiddag!
Tjabbo: nog gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Hoe oud is de man geworden???
KUT! het regent hier, dus kan niet verder aan de auto...
hier schijnt de zon (enschede), kom je hier toch lekker heen.
gezellig
quote:Heb je bier???
Op donderdag 24 juli 2003 15:50 schreef Tjabbo het volgende:[..]
24. + 1 dag nu
hier schijnt de zon (enschede), kom je hier toch lekker heen.
gezellig
Maar ja, m'n auto ligt uit elkaar... Ik denk niet dat ik ver kom zonder achterbumper... Onze grote blauwe vrienden (nee, niet de smurfen... )hebben me dan al lang van de weg gehaald..
quote:Zijn smurfen dan zo sterk
Op donderdag 24 juli 2003 16:15 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Maar ja, m'n auto ligt uit elkaar... Ik denk niet dat ik ver kom zonder achterbumper... Onze grote blauwe vrienden hebben me dan al lang van de weg gehaald..
Hoe gaat het verder met je auto. Alle plekjes al weg. Of moet er nog gelast gaan worden?
en waar blijven de foto,s
quote:nee.... smurfen zijn niet sterk... zag ze woensdag aav met 3 man een ouwe junk overmeesteren
Op vrijdag 25 juli 2003 09:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zijn smurfen dan zo sterk
![]()
Hoe gaat het verder met je auto. Alle plekjes al weg. Of moet er nog gelast gaan worden?
quote:Nou, er moet dus zeker nog aan gelast worden
Op vrijdag 25 juli 2003 09:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zijn smurfen dan zo sterk
![]()
Goeiemiddag trouwens...
quote:Doet u mij ook maar zo'n weekendje...
Op vrijdag 25 juli 2003 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
goedemiddag mensen.
bijna weekend. gelukkig.
zand zee sex vrouwen bier en sex. dat wordt de hoofdmoot
quote:Ze waren in de aanbieding, hier om de hoek.
Op vrijdag 25 juli 2003 13:34 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Doet u mij ook maar zo'n weekendje...
quote:de vrouwen of het weekend?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:36 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ze waren in de aanbieding, hier om de hoek.
quote:Beide
Op vrijdag 25 juli 2003 13:37 schreef Xtreem het volgende:[..]
de vrouwen of het weekend?
Hier heb ik de achterbumper eraf liggen, hier is ook te zien dat het plaatje waarop het nummerbord bevestigd is, flink verroest is, dit heb ik inmiddels ook al weggehaald, maar waarschijnlijk zal m'n vader hier nog een ander plaatje voor maken.
Hier is het resultaat van het bijschuren van een roestplek te zien:
Hierop is dus ook dat helemaal verroeste stuk te zien, onder de wielkast (die ook veel roest vertoont).
Hetzelfde plekje na plamuren en glad maken:
Bijgewerkt plekje op de rechterdeur:
Totaal overzicht:
Kortom, zoals je kunt zien, nog werk zat...
Was ik maar zo handig
gisteren trouwens ook nog een Scorpio doorverkocht
quote:bij 5 bier 1 vrouw gratis ofzo?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:38 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Beide
quote:Dat bij de wielkast is te erg, moet eens advies vragen aan een oud-klasgenoot van me die zo'n zelfde auto heeft (in dezelfde kleur ook nog, alleen helemaal getuned), die was zo'n dingen ook al tegengekomen.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:00 schreef ook_gek het volgende:
Waarom heb je niet meteen dat stukje mee gepakt bij je wilkas? Of is dat te erg?Was ik maar zo handig
Dit bijschuren en zo is trouwens helemaal niet moeilijk, je moet er gewoon aan beginnen en je niet van tevoren al druk maken van "ik kan dat niet" Gewoon eraan beginnen en als je problemen tegenkomt, gewoon ergens advies vragen (op internet bijv.) Is allemaal goed te doen...
quote:Precies gewoon doen je leert gaandeweg
Op vrijdag 25 juli 2003 14:48 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Dat bij de wielkast is te erg, moet eens advies vragen aan een oud-klasgenoot van me die zo'n zelfde auto heeft (in dezelfde kleur ook nog, alleen helemaal getuned), die was zo'n dingen ook al tegengekomen.
Dit bijschuren en zo is trouwens helemaal niet moeilijk, je moet er gewoon aan beginnen en je niet van tevoren al druk maken van "ik kan dat niet" Gewoon eraan beginnen en als je problemen tegenkomt, gewoon ergens advies vragen (op internet bijv.) Is allemaal goed te doen...
quote:Yep, nergens bang voor zijn... Een auto is eigenlijk helemaal zo moeilijk niet, gewoon er de tijd voor nemen en rustig uitzoeken hoe alles in elkaar zit.
Op vrijdag 25 juli 2003 14:52 schreef jacco het volgende:[..]
Precies gewoon doen je leert gaandeweg
Jacco, ik zag net trouwens nog die Civic Coupe die hier in de buurt rondrijdt, echt extreem getuned (Alu wing, dubbele uitlaten, witte achterlichten, mooie bodykit, motorkap met booskijkers en grote lichtmetalen velgen). Wel in dezelfde kleur als die van jou.
Thunderraces.
quote:Dat is nu toch afgelopen
Op vrijdag 25 juli 2003 19:50 schreef GizartFRL het volgende:
Jullie kijken allemaal naar Discovery Channel nu neem ik aan?Thunderraces.
Wat zijn dat voor superman icoontjes bij de sticky topics
En 't is maar erg rustig hier, we zijn al veel te lang met die lelijke Peugeot bezig...
quote:Nog steeds open
Op donderdag 17 juli 2003 20:33 schreef D-Devil het volgende:
Gelukkig hebben ze nu niet meer van die lelijke strontketels.
Een kennis van me is de trotse eigenaar van een buick riviera uit 72. Gisteren is daar een vuilniswagen tegen aan gereden. Dat was niet goed voor die man die er heel makkelijk over deed. Vervolgens politie er bij en die zie heel droog. Meneer als u zo gehecht bent aan uw auto. Waarom zet u hem dan op straat? Nee we nemen hem de volgende keer mee en leggen hem onder het bed
Nu is de schade niet heel erg duidelijk of zo. Maar het is wel erg. Paar deuken aan de rechter kant en lak schade. Dat is niet het ergste uitdeuken en spuiten is het probleem niet. Het grote probleem is dat er een strip van de voor naar de achterkant loopt op de zijkant. En die is dus kapot voor een gedeelte. Aan die strip is bijna niet te komen. En is zeer zeldsaam. Nu ben ik al op zoek naar die strip. Als jullie tijd en zin hebben. Kunnen jullie dan mee zoeken? Of als iemand een site weet waar ze dit soort dingen verkopen? Maakt niet uit waar ter wereld het is. Liefst in NL of in de buurd. Maar de US mag ook. Ik zet even hier onder een foto met daar om heen een vakje zo dat je snapt wat ik bedoel.
Binnen dat 4kantje is die auto dus geraakt. Maar het is 1 hele strip en die moeten we hebben voor de rechterkant van een buick riviera uit 72.
al vast bedankt voor de gene die even willen zoeken
quote:Wat een eikel van een agent!
Op zaterdag 26 juli 2003 11:56 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen PTA vrienden. Ik ga jullie hulp even in roepen.Een kennis van me is de trotse eigenaar van een buick riviera uit 72. Gisteren is daar een vuilniswagen tegen aan gereden. Dat was niet goed voor die man die er heel makkelijk over deed. Vervolgens politie er bij en die zie heel droog. Meneer als u zo gehecht bent aan uw auto. Waarom zet u hem dan op straat? Nee we nemen hem de volgende keer mee en leggen hem onder het bed
![]()
Nu is de schade niet heel erg duidelijk of zo. Maar het is wel erg. Paar deuken aan de rechter kant en lak schade. Dat is niet het ergste uitdeuken en spuiten is het probleem niet. Het grote probleem is dat er een strip van de voor naar de achterkant loopt op de zijkant. En die is dus kapot voor een gedeelte. Aan die strip is bijna niet te komen. En is zeer zeldsaam. Nu ben ik al op zoek naar die strip. Als jullie tijd en zin hebben. Kunnen jullie dan mee zoeken? Of als iemand een site weet waar ze dit soort dingen verkopen? Maakt niet uit waar ter wereld het is. Liefst in NL of in de buurd. Maar de US mag ook. Ik zet even hier onder een foto met daar om heen een vakje zo dat je snapt wat ik bedoel.
Binnen dat 4kantje is die auto dus geraakt. Maar het is 1 hele strip en die moeten we hebben voor de rechterkant van een buick riviera uit 72.
al vast bedankt voor de gene die even willen zoeken
Ik zou alleen niet weten op welke termen ik moet zoeken, ben een poging aan 't doen (heb toch niks beters te doen op het werk), maar kan niet echt iets vinden...
Bron: http://www.buick-riviera.nl/
quote:
Rick Bax
Achterstraat 1
4315 AH DREISCHOR HOLLAND
0111-401820
06-20914674no website
Rick has many parts of the 6 boattails he took apart.
email: bier@zeelandnet.nl
Voor alle Hollanders en Belgen: behalve een schuur vol onderdelen van boattails, kan Rick je ook aan new old stock (NOS) helpen want hij heeft veel contacten in Amerika. Bovendien weet hij regelmatig auto's overal te staan, hier en in Amerika.
Hét boattail-contact-adres voor de BeNe (Lux) dus!
quote:Ja die heb ik ook al. Ga ik straks mailen. Heb ook al een bedrijf in belgie en nog 1 in nederland. Bedankt voor het zoeken
Op zaterdag 26 juli 2003 12:18 schreef Metalfreak het volgende:
Hier heb je misschien succesBron: http://www.buick-riviera.nl/
[..]
Ik ga straks weer verder met zoeken ik moet nu helaas weg
Er waren 2 politie wagens er bij en die hadden op een gegeven moment door dat ze beter weg konden gaan. Was maar goed ook als ik de verhalen mag geloven.
Word er gezegt. Ag het is een verzekerings zaak. Nee dat is het dus niet want die strip is echt nergens te krijgen. Hoe gaat die verzekeraar dat oplossen dan. Het waren niet echt slimme gasten. En die vuilniswagen rijd achter uit er word 3X hard geroepen STOP maar nee gewoon door rijden. Staat hij er tegen aan wil hij er schuin van af rijden. Zo dat hij dan meteen de hele deur zou mee nemen. Gelukkig konden ze hem nog toppen. Ongelovelijk!!! Dus nu word het jagen naar die strip
quote:Hallo
Op zaterdag 26 juli 2003 13:09 schreef jacco het volgende:
Goedemiddag
quote:Heb daar al vaker wat van gehoord maar ik zie hem wel, en anderen ook maar naar het schijnt dus niet iedreen. Toch vreemd
Op zaterdag 26 juli 2003 13:10 schreef D-Devil het volgende:[..]
Hallo
. Hoezo werkt jouw icon eigenlijk nooit, tis een teken van herkenning
.
quote:Zet hem elders online, ik zie hem hier niet en thuis ook niet en bij mijn pa thuis ook al niet
Op zaterdag 26 juli 2003 13:14 schreef jacco het volgende:[..]
Heb daar al vaker wat van gehoord maar ik zie hem wel, en anderen ook maar naar het schijnt dus niet iedreen. Toch vreemd
quote:Maar je kan hem toch gewoon naar hier uploaden?
Op zaterdag 26 juli 2003 13:15 schreef D-Devil het volgende:[..]
Zet hem elders online, ik zie hem hier niet en thuis ook niet en bij mijn pa thuis ook al niet
.
quote:Ik zie hem tegenwoordig ook nergens, terwijl ik 'm eerder wel zag...
Op zaterdag 26 juli 2003 13:20 schreef jacco het volgende:[..]
Maar je kan hem toch gewoon naar hier uploaden?
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 14:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zie hem wel. Elke keer is het een ander
Maar wie ziet hem nu dan?
quote:Ik zie hem nu. Je naam met soort van lichten er achter zo dat het er door heen schijnt.
Op zaterdag 26 juli 2003 15:37 schreef jacco het volgende:[..]
Maar wie ziet hem nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |