1. Ajax
2. PSV
3. Heerenveen
4. Feyenoord
5. RKC
6. NEC
7. FC Utrecht
8. Groningen
9. Vitesse
10. Roda JC
11. Twente
12. Willem II
13. NAC
14. Volendam
15. RBC
16. Ado Den Haag
17. AZ
18. FC Zwolle
Ajax heeft goed ingekocht.
PSV blijft stabiel...
Feyenoord, Willem II en AZ hebben intern teveel problemen om een geslaagd seizoen te hebben.
Heerenveen heeft voldoende scandinavisch talent binnengehaald om ver te komen.
NEC bewijst geen eendagsvlieg te zijn..
Zwolle kan de druk niet aan... Trainer eruit... Nieuwe trainer red het ook niet...
Wat is jouw mening? Wat is jouw voorspelling?
quote:Dat dacht ik ook al. Daar heb ik mijn hele eindstand al gezet, 1 x is meer dan genoeg.
Op donderdag 17 juli 2003 19:25 schreef mitt het volgende:
TOP 3+ nacompetitie voor HCE & GGD voorspellenzoiets ?
quote:Ik kijk het even aan, maar laat dit voorlopig het laatste voorspellingentopic zijn, want zo langzamerhand komen we om in de voorspellingentopics.
Op donderdag 17 juli 2003 19:32 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ben benieuwd wat Golfer met dít voorspellings-topic doet.
Feyenoord heeft na de winterstop geen 1 wedstrijd verloren. Niet echt slecht dus. Waarom zouden ze dat niet nog even vol kunnen gaan houden?
En ze kúnnen het wel, de kwaliteit om goed te spelen is er. (Zie Twente b.v.).
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt... .
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 17-07-2003 21:35]
quote:de beker
Op donderdag 17 juli 2003 21:32 schreef Loek-B het volgende:. Iedereen zegt dat Feyenoord 3e of 4e gaat worden.... Ik lach me dood als ze kampioen worden.
Feyenoord heeft na de winterstop geen 1 wedstrijd verloren. Niet echt slecht dus. Waarom zouden ze dat niet nog even vol kunnen gaan houden?
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt...
.
quote:Al die gewonnen wedstrijden zijn niet allemaal gewonnen op pure kwaliteit hoor
Op donderdag 17 juli 2003 21:32 schreef Loek-B het volgende:. Iedereen zegt dat Feyenoord 3e of 4e gaat worden.... Ik lach me dood als ze kampioen worden.
Jammer dat die trainer er geen beweging in krijgt...
.
Verder is het veel te vroeg om Feyenoord al af te schrijven. Ze hebben slechts twee wedstrijden gespeeld, en om daar nou al uit te concluderen dat het niks is... Verder is het wel zo dat Feyenoord op papier verzwakt is, voornamelijk in de aanval met het vertrekken van drie basisspelers, maar misschien knalt Dankotje er wel een stuk of 20 in, samen met Buffel. Je weet maar nooit...
Ik waag me iig niet aan voorspellingen, we zien het aan het eind van het komende seizoen wel .
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 20:55 schreef planethugo het volgende:
1.PSV
2.Feyenoord
3.Roda JC
4.Ajax
5.Utrecht
6.NAC
7.RKC Waalwijk
8.Heerenveen
9.AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. ADO
13. Groningen
14. Twente
15. Willem II
16. RBC
17. Zwolle
18. Volendam
quote:Dit meen je serieus???
Op donderdag 17 juli 2003 22:04 schreef Engelaartje het volgende:
Waarom nac zo laag bij meesten, team is alleen maar beter geworden met henk vos en aanstormende talenten 3e plaats moet reikbaar zijn voor lokhoff en maten
quote:Ik vrees van wel
Op vrijdag 18 juli 2003 11:29 schreef methodmich het volgende:[..]
Dit meen je serieus???
zoiets dacht ik
quote:Omdat H ten C. een goede trainer was/is, en aangezien hij weg is zal het daar een stuk minder gaan dan vorig jaar
Op donderdag 17 juli 2003 22:04 schreef Engelaartje het volgende:
Waarom nac zo laag bij meesten, team is alleen maar beter geworden met henk vos en aanstormende talenten 3e plaats moet reikbaar zijn voor lokhoff en maten
Uitleg genoeg?
quote:Zeker genoeg uitleg, en we weten meteen waarom NEC bij jou zo hoog staat...
Op vrijdag 18 juli 2003 15:49 schreef numero_uno het volgende:
1. PSV -> de selectie die nog over is van vorig jaar en met van Bommel, Robben, Kezman superselectie
2. Ajax -> nieuwe goaltjesdief maar zonder Chivu en vd Meyde net niet
3. Feyenoord -> wederom op achterstand. goals van van Hooijdonk worden zeer gemist
4. RKC -> degelijk als altijd met misschien wel de beste coach
5. NEC -> we kunnen als geen ander op resultaat spelen en met de geweldenaarin de goal gewoon weer Europa in
6. Roda JC -> hebben geen spits die een wedstrijd beslist
7. Utrecht -> financiele zorgen zijn voorbij en kunnen nu weer opt voetbal richten
8. NAC -> geen Europees door gebrekkige spitsen en verdediging maar wel Schreuder
9. Willem II -> Quinn doet zn ding maar de rest niet
10. Heerenveen -> met een echte spits komen ze hoger maar ja die hebben ze niet
11. Twente -> zonder Boschker en spitsen komen ze niet hoog maar wel genoeg kwaliteit
12. ADO -> Rinus zorgt voor Eredivisie behoud
13. RBC -> die ideale middenmoter
14. AZ -> klote als altijd maar wel met Barry
15. Groningen -> gooit het op een akkoordje zodat ze geen nacomp hoeven te spelen
16. Fietstas -> deze keer geen geluk
17. FC Zwolle -> niet direct maar misschien net wel via nacomp (wel leuke ploeg)
18. Volendam -> sorry voor het oranje dat wel pingels kan scorenUitleg genoeg?
kut keb trouwens een fout gezien
NEC en RKC moeten natuurlijk omgedraaid staan he
quote:Ik denk ook eerder zoiets. Misschien dat Utrecht wat lager gaat eindigen. En Ado misschien wel eens onderaan kan gaan eindigen door de vele punten die afgetrokken zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 19:29 schreef mat_herben het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. Heerenveen
5. FC Utrecht
6. Roda JC
7. Vitesse
8. NEC
9. RKC
10.AZ
11. NAC
12. Willem II
13. Twente
14. Ado Den Haag
15. RBC
16. Groningen
17. Volendam
18. FC Zwolle
Ik denk dat Roda en Heerenveen ons gaan verrassen.
In Co Adriaanse heb ik veel vertrouwen dus AZ gaat ook leuk meedoen.
quote:Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
Op donderdag 24 juli 2003 15:24 schreef Potter het volgende:
Anti voetballer!!
Wie wil er nou dat Feyenoord, Ajax of PSV degradeerd?? Dat zijn de mooiste wedstrijden van het seizoen, de rest stelt geen reet voor en heeft geen historie.
Beetje triest, maar zulke mensen heb je nu eenmaal.
Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
quote:Heel eerlijk gezegd leert de historie dat Emmen niet promoveert maar als ze een kans maken is het wel dit seizoen!
Op donderdag 24 juli 2003 15:23 schreef keepertje het volgende:
En wie promoveert uit de GGD?
PSV blijft intact en daarom geef ik ze de meeste kansen.
Ajax is alleen Chivu echt kwijt, van der Meijde is makkelijk op te vangen.
Feyenoord spreekt voor zich, wordt net aan 3e denk ik.(helaas)
Groningen wordt de verassing van het jaar.
Volendam gaat net zo hard terug als ze zijn gekomen.
Utrecht Krijgt het erg moeilijk.
quote:ze gaan ver-assen? Mooi! Liever ver-assen dan verrassen!
Groningen wordt de verassing van het jaar.
quote:Lijkt me een regelrecht nieuwsbericht!
Op donderdag 24 juli 2003 15:36 schreef DaPinky het volgende:[..]
ze gaan ver-assen? Mooi! Liever ver-assen dan verrassen!
quote:Alleen over mijn club? Kun je niet lezen, ik zei dat PSV, Feyenoord en Ajax niet moeten degraderen en een beetje voetballiefhebber is het daar mee eens hoe erg je minachting over 1 van die clubs ook is.
Op donderdag 24 juli 2003 15:34 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
.
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 15:40 schreef Potter het volgende:[..]
Alleen over mijn club? Kun je niet lezen, ik zei dat PSV, Feyenoord en Ajax niet moeten degraderen en een beetje voetballiefhebber is het daar mee eens hoe erg je minachting over 1 van die clubs ook is.
quote:Leg dan maar eens uit waarom ik niet lees.
Op donderdag 24 juli 2003 15:45 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
volgens mij kan jij niet lezen! Maar ben de kwaadste niet nog een keer een
erop. Misschien dat je het nog wel eens leert
quote:Ga het nog 1 keer proberen en dat is dan ook de laatste poging voor ik je opgeef voor het topic van Doopy...
Op donderdag 24 juli 2003 15:48 schreef Potter het volgende:
Leg dan maar eens uit waarom ik niet lees.
dit schreef ik...
quote:Misschien valt de witregel je nu wel op die ik tussen
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.Valt me wel op dat jij flink agressief kan reageren als het over jouw club gaat. Weet niet of dat zoveel zin heeft. Ik mag mijn mening hebben en jij de jouwe dus doe ff lekker normaal
quote:en
Ben nog nooit voor jouw club geweest en ik wil niet dat ajax of psv degradeert, dus die bewering is onzin.
quote:heb geplaatst!
Verder probeer ik je duidelijk te maken dat ik mijn eigen mening erop na mag houden. Wat ik dus ook doe Hierbij laat ik het wat dit onderwerp betreft.
quote:Begrijp wel dat je dit vindt en inderdaad is de Klassieker in Nederland onovertroffen. Dat is toch niet hetzelfde als dat ik het niet voor 1 keertje heel erg grappig zou vinden als ze zouden degraderen. Ik heb geen sentimenten wat betreft jouw club dus...
Op donderdag 24 juli 2003 15:48 schreef Potter het volgende:
De 3 topclubs horen er nou eenmaal in.
Ach je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
In dit topic kan je zien dat ik ze niet heb laten degraderen.
Vertrokken zijn: Yuri Nikiforov, Rob van Dijk, Peter van den Berg, Garry de Graef. 4 steunpilaren.
Nieuw zijn: Boutahar, Olfers, Van Hintum. En nog wat minder noemenswaardige spelers.
Als je kijkt naar het spelersmateriaal van enkele andere clubs als Heerenveen, NEC, en NAC verwacht ik toch echt niet teveel. Ik denk dat we blij mogen zijn met een plek in het linkerrijtje.
quote:Ik vind het allemaal heel mooi uitgelegd en daarom begrijp ik ook niet waaruit je opmaakt dat ik iets verkeerd heb begrepen.
Op donderdag 24 juli 2003 16:01 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Ga het nog 1 keer proberen en dat is dan ook de laatste poging voor ik je opgeef voor het topic van Doopy...
dit schreef ik...
[..]Misschien valt de witregel je nu wel op die ik tussen
[..]en
[..]heb geplaatst!
Kortom je moet die los van elkaar lezen.
Gaat over jouw reacties in het algemeen en niet alleen in het vorige topic die inmiddels gesloten is.Verder probeer ik je duidelijk te maken dat ik mijn eigen mening erop na mag houden. Wat ik dus ook doe
Hierbij laat ik het wat dit onderwerp betreft.
[..]Begrijp wel dat je dit vindt en inderdaad is de Klassieker in Nederland onovertroffen. Dat is toch niet hetzelfde als dat ik het niet voor 1 keertje heel erg grappig zou vinden als ze zouden degraderen. Ik heb geen sentimenten wat betreft jouw club dus...
Leedvermaak is het mooiste vermaak zegt men wel eens.
of
De wens is de vader van de gedachteAch je moet het allemaal niet zo serieus nemen.
In dit topic kan je zien dat ik ze niet heb laten degraderen.
Maar dan denk ik eerder dat Ajax 1e wordt, dan PSV... Die worden lekker 3e. .
quote:Lekker puh.
Op donderdag 24 juli 2003 22:58 schreef Loek-B het volgende:
Ik denk dat Doc best wel is gelijk kan krijgen.Maar dan denk ik eerder dat Ajax 1e wordt, dan PSV... Die worden lekker 3e.
.
quote:Denk van de eredivisie ook zoiets..feyenoord heeft alle goeie spelers van de hand gedaan dusjah.. daar verwacht ik niet veel van en um zwolle zal wel degraderen met dat anti voetbal van hun
Op zaterdag 26 juli 2003 23:30 schreef Jadakis het volgende:
01 - AFC Ajax
02 - PSV
03 - SC Heerenveen
04 - Roda JC
05 - NAC Breda
06 - Feyenoord
07 - RKC Waalwijk
08 - FC Utrecht
09 - NEC Nijmegen
10 - Vitesse
11 - Willem II
12 - FC Groningen
13 - AZ Alkmaar
14 - FC Twente
15 - RBC Roosendaal
16 - FC Volendam
17 - ADO Den Haag
18 - FC Zwolle
Kortom:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord (vanaf deze plaats kan elke club het wel worden)
4. NAC
5. Heerenveen
6. RKC
7. FC Utrecht
8. Roda JC
9. Vitesse
10. Twente
11. Willem 2
12. NEC
13. AZ
14. FC Groningen
15. RBC
16. Ado Den Haag
17. Volendam
18. FC Zwolle
quote:En toch zet je Volendam zo goed als onderaan... Heb je uberhaupt wel nagedacht over je lijstje?
het zou me niets verbazen als Volendam ofzo 3e / 4e wordt (oke dat is weer iets te genuanceerd maar het is maar om aan te geven in welke situatie we verkeren)
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 11:38 schreef DaPinky het volgende:[..]
En toch zet je Volendam zo goed als onderaan... Heb je uberhaupt wel nagedacht over je lijstje?
-Top 3 blijft te sterk voor de rest
-RKC dit keer wel europees
-Vitesse klimt weer naar boven door Sturing en Aalbers
-Nac is te sterk afgezwakt zonder een Ten Cate, Schreuder etc.
-Datzelfde geldt voor Utrecht
-Twente zal voor de 3de keer op rij ergens onder de middelmoot eindigen
-Volendam zal het zwakste blijken van de degradatiekandidaten.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:39 schreef NatteKip het volgende:
6.NEC ( ook de laatste jaren sterk ) wanneer was dat dan m.u.v. vorig jaar??
7.Twente ( ode aan de superboeren ) Twente op plek 7? hihihihi
11. ADO en Haag ( Rinus GO Rinus GO ) en ADO boven Vitesse...echt serieus kan je je voorspelling niet nemen.
12. Vitesse ( hebben nog heel wat te verbeteren )
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke op 31-07-2003 23:10]
quote:Twee keer PSV en geen F'noord?
Op donderdag 31 juli 2003 22:45 schreef Schanulleke het volgende:
1. Ajax
2. Heerenveen
3. PSV
4. NEC
5. PSV
6. Roda JC
7. RKC Waalwijk
8. NAC
9. FC Twente
10. Willem II
11. Vitesse
12. FC Utrecht
13. AZ
14. FC Groningen
15. FC Zwolle
16. RBC Roosendaal
17. ADO Den Haag
18. Volendam
Gauw effe 2de PSV wegeditten
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:51 schreef Zwolsemalloot het volgende:
5. Roda (saai,
14. FC Zwolle (met sambavoetbal op weg naar uitstekend seizoen
Er moet toch iemand zijn die iets positiefs over zwolle vertelt..... Zeker nog nooit in oosterenk geweest?
En dat biedt ook iets meer tegengas aan de woorden anti-voetbal etc. die hier al over Zwolle zijn gebezigd. De Graafschap, Excelsior, Helmond, Den Bosch en GA Eagles waren gewoon niet goed genoeg en dat had niets met anti-voetbal van Zwolle te maken .
quote:*kuch*
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:22 schreef Zwolsemalloot het volgende:
Volgens mij snap je hem niet helemaal... Dit was gewoon mijn voorspelling met mijn commentaar. En van dat sambavoetbal meen ik dus
En dat biedt ook iets meer tegengas aan de woorden anti-voetbal etc. die hier al over Zwolle zijn gebezigd. De Graafschap, Excelsior, Helmond, Den Bosch en GA Eagles waren gewoon niet goed genoeg en dat had niets met anti-voetbal van Zwolle te maken
.
PSV en Ajax zullen wel niet veel voor elkaar onder doen.
Feyenoord toch 3e want ondanks vertrek van basisspelers is het verschil met de subtop toch nog groot.
Heerenveen heeft gewoon een super-aanval
Twente heeft veel aan creativiteit ingekocht met Ramzi,Gakhokidze en Christensen en zal de verassing van t seizoen zijn
Tja,eigenlijk kan het vanaf de 4e tot de 13e plek iedereen zijn...zoveel verschil zal er niet inzitten...
Helaas gaat Volendam degraderen...
(tof hoor trouwens...Volendam eindelijk weer terug...is de uitwedstrijd op een woensdagavond in December )
Verder hoop ik ook dat Zwolle er uit vliegt...bah..
De verrassing van het jaar, twente degradeert!!
quote:Ten Rouwelaar en Sibum zitten er nu ook bij hoor!!!
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Dat lijkt me wel weer een beetje overdreven...
quote:Ik weet het, maar het leek me zo'n leuk scenario opeens..
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:41 schreef methodmich het volgende:
Dat lijkt me wel weer een beetje overdreven...
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:48 schreef kamagurka het volgende:De verrassing van het jaar, twente degradeert!!
quote:Remember Vitesse
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:19 schreef Neede-Radicals het volgende:[..]
Zijn geen leuke verassingen...
Kans lijkt me wel erg klein trouwens...
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:37 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
01. Ajax
02. PSV
03. NEC
04. Feyenoord
05. FC Utrecht
06. Roda JC
07. Heerenveen
08. NAC
09. FC Utrecht
10. Ado Den Haag
11. AZ
12. FC Twente
13. FC Groningen
14. Willem II
15. Vitesse
16. RBC Roosendaal
17. FC Zwolle
18. FC Volendam
quote:Welja... vergeet allebei maar om RKC te laten eindigen
Op zaterdag 2 augustus 2003 19:35 schreef tukkeronline het volgende:
01. Ajax
02. PSV
03. Heerenveen
04. Feyenoord
05. FC Twente
06. NEC
07. Roda JC
08. NAC
09. FC Utrecht
10. Vitesse
11. AZ
12. FC Utrecht
13. FC Gronimgen
14. Willem 2
15. Ado Den Haag
16. FC Zwolle
17. RBC Roosendaal
18. FC Volendam
Nee jongens, jullie zijn kenners van het spelletje, dat heb ik wel gemerkt.
quote:Hey, neem er nog eentje joh
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:16 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
RKC gaat failliet dit seizoen en wordt overgenomen door FC utrecht
Fundering: Ik heb Heerenveen in de intertoto 20x beter zien spelen dan wat Feijenoord tot nu toe heeft laten zien. Ik heb daar totaal geen vertrouwen in, ik zal elk detail buiten beschouwing laten.
Roda jc is een gokkertje, het gaat mij er in eerste instantie om dat Feyenoord geen 1,2 of 3de wordt. Daar geloof ik niet in.
Ajax wordt kampioen met die selectie creatieve spelers waar ik als neutrale toeschouwer van sta te smullen.
PSV wordt gewoon tweede, ook als "volbloed hollander" Van Bommel opsodeflikkert voor de poen.
Gezien de stand van zaken bij Feyenoord, verwacht ik dat ze niet tweede worden, en derde verwacht ik ook niet, eerlijk gezegt
En omdat ik verwacht dat van bommel eindelijk eens weggaat, dat psv het slechter zal doen dan normaal, en dat heereveen dus, de verrasing van het jaar, de tweede plek oppakken
O ja, en natuurlijk, ajax kampioen, en om alvast voor het gezwabber van heereveen te compenseren, ik verwacht dat ajax de achtste haalt, verder dan dat, is echt mooi meegenomen
Laat het seizoen maar beginnen
Wat doet je hiertoe besluiten?
Ik heb ze ongeveer laten degraderen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:27 schreef mat_herben het volgende:
AZ, toch wel de verassing dit seizoen, wordt door veel mensen niet echt hoog ingeschat. Alleen sqlsmurft en Tong zitten in de buurt. (respectievelijk 6e en 5e plaats)
Of je leest even waar het topic over gaat?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:46 schreef Nyluzzz het volgende:
Mijn voorspelling voor de top:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
5. Heerenveen
Jammer, joh, volgend seizoen gewoon weer 2 keer een enorm beladen risico matchquote:Op donderdag 24 juli 2003 22:51 schreef tong80 het volgende:
18 - ADO den Haag
Altijd weer iets naar uit te kijken ...quote:Op maandag 17 mei 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer, joh, volgend seizoen gewoon weer 2 keer een enorm beladen risico match
quote:Op maandag 17 mei 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer, joh, volgend seizoen gewoon weer 2 keer een enorm beladen risico match 3 punten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | PSV Feyenoord SC Heerenveen AZ Roda JC Willem II FC Twente NAC Breda FC Utrecht RKC Waalwijk RBC Roosendaal FC Groningen NEC ADO Den Haag Vitesse FC Volendam FC Zwolle |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |