quote:niet zeuren.. ik ga om 10.30 uur weg en ben pas maandag weer terug
Op vrijdag 18 juli 2003 07:40 schreef olavski het volgende:
Zitten weer die twee tantes me de oren van het hoofd te kleppen.kom hier voor de rust
* just me gaat er een gezellig weekend van maken
quote:Ja, maar het is geen aanranding als de vrouw instemt he...
Op vrijdag 18 juli 2003 09:42 schreef olavski het volgende:
Heb je die aanranding van Robje op een dame ook live gezien DD ?
quote:De show wel, de sfeer en het geluid veel minder, met name het geluid (maar dat is niet de schuld van Robbie, dat ligt aan die kut UFO)
Op vrijdag 18 juli 2003 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Speciaal voor alle Robbie-haters:
Was prima!
O ja: Vak 420 heeft nu wel 3 stoeltjes minder
Wat vond je van die temijer met d'r blote noppen DD ?
O en justme, goed weekend!
quote:Staanplaatsen
Op vrijdag 18 juli 2003 10:10 schreef DIGGER het volgende:O ja: Vak 420 heeft nu wel 3 stoeltjes minder
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
De show wel, de sfeer en het geluid veel minder, met name het geluid (maar dat is niet de schuld van Robbie, dat ligt aan die kut UFO)
Show was gaaf, sfeer (in de vakken) en vooral het geluid was inderdaad bagger eerste klas.
O ja: Vak 420 heeft nu wel 3 stoeltjes minder
He wat jammer nou zeg
Wat vond je van die temijer met d'r blote noppen DD ?
Prima voer. Wat dacht je van die persoon die ineens Robbie aan de telefoon heeft? Of dat vrouwtje in het groen (bij Come undone) die bijna van het podium afsopte?
O en justme, goed weekend! Van mij ook
quote:Publiek bij Robbie is niet het publiek dat doorgaans in die UFO komt hoor.
Op vrijdag 18 juli 2003 10:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Robbie is voor homo's en 15 jarige bakvissen. Beslis zelf maar tot welke groep je hoort
(on a serious note, het publiek viel me mee).
tot maandag
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:35 schreef just me het volgende:dag lieve Hools!! Maak elkaar niet helemaal af hier !
tot maandag
Have fun!
quote:Ik zou niet durven, over wie zou ik dan m'n gal moeten spuien?
Op vrijdag 18 juli 2003 10:35 schreef just me het volgende:dag lieve Hools!! Maak elkaar niet helemaal af hier !
quote:Gedraag je, blijf van het gore witbier af, drink ook niet te veel wijn en laat je P$V shirts aub thuis.tot maandag
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 10:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik zou niet durven, over wie zou ik dan m'n gal moeten spuien?
[..]Gedraag je, blijf van het gore witbier af, drink ook niet te veel wijn en draag vol trots je PSV shirts aub.
quote:Het is inderdaad wel erg zo met die twee ouwe mutsen...
Op vrijdag 18 juli 2003 07:40 schreef olavski het volgende:
Zitten weer die twee tantes me de oren van het hoofd te kleppen.kom hier voor de rust
Ga wat breien op jullie schommelstoel
Have fun.
ofzo.
voor de rest
quote:Nice idea, een lekkere warme muts komt over een aantal maanden weer goed van pas.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:07 schreef Doc het volgende:Ga wat breien op jullie schommelstoel
En Bluezz, als je toch aan het breien bent: ik kan nog wel een stringetje gebruiken.
quote:Dus dat was jij die gisteren z'n string op het podium flikkerde.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:34 schreef golfer het volgende:En Bluezz, als je toch aan het breien bent: ik kan nog wel een stringetje gebruiken.
quote:zolang jij gratis drank blijft geven zul je mij niet horen
Op vrijdag 18 juli 2003 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG komt speciaal om Doopy te zieken ff bij Hools binnenwandelen!
Vision en ik kwamen eigenlijk tot de conclusies dat de moderators hier alles goed in de hand hebben, aangezien verschillende clubliefde toch altijd botsen.
Er is hier gewoon een sfeer gecreerd waarbij (bijna) iedereen enigzins 'respect' voorelkaar op kan brengen, en er dus, naast de gebruikelijke grappen en pesterijen (wat er ook bij hoort, en het leuk maakt), op een fatsoenlijke manier wordt gediscuseerd over Voetbal.
Ik vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden!
Doc & Golfer
quote:justme, of je ff terug kan komen vanuit Limburg, een of andere cafe bezoeker heeft de bar onder geslijmd
Op vrijdag 18 juli 2003 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:Ik vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden!
Doc & Golfer
btw, wie is 'vision'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |