quote:Ik ook, maar ben zo stom om vakantie werk te doen.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:27 schreef Loek-B het volgende:[..]
Dat is waar, das wel zeer klote.
.
Gelukkig heb ik vakantie.
.
Sta nu dus in een productie hal (zonder airco) de hele dag te sjouwen met dozen en pallets (oke voor die pallets is er een electrische sleepgeval) maar toch.
Maar jah, zo verdien ik weer eens geld ipv uitgeven aan totaal nutteloze dingen.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:31 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ik ook, maar ben zo stom om vakantie werk te doen.
Sta nu dus in een productie hal (zonder airco) de hele dag te sjouwen met dozen en pallets (oke voor die pallets is er een electrische sleepgeval) maar toch.
Maar jah, zo verdien ik weer eens geld ipv uitgeven aan totaal nutteloze dingen.
En volgende week nog een week , maar das van 6 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags, dus alleen de laatste 1 a 2 uur heb je een beetje last van de hitte.
En ik heb wél airco. .
quote:Dat bedrijf heet toch niet toevallig Illbruck??
Op zaterdag 19 juli 2003 18:34 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Dat meen je niet?
Ik heb precies hetzelfde gedaan, 2 weken geleden.En volgende week nog een week
, maar das van 6 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags, dus alleen de laatste 1 a 2 uur heb je een beetje last van de hitte.
En ik heb wél airco.
.
quote:Nope, Bouwhuis.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:35 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Dat bedrijf heet toch niet toevallig Illbruck??
quote:Jammer anders had ik ff een kit vat over je heen gedonderd
Op zaterdag 19 juli 2003 18:36 schreef Loek-B het volgende:[..]
Nope, Bouwhuis.
.
En ach, zomer is altijd wel fijn, maar dit soort temperaturen zijn net wat te hoog. Zeker omdat ik volgende week 6 dagen mag gaan werken Hopen dat het dan wat afgekoeld is...
quote:Stickeren is saai en de huid van de topjes van me vingers gaan er een beetje kapot van.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:39 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jammer anders had ik ff een kit vat over je heen gedonderd
.
[quote]. Dan ging jij de poedervermaler in.
.
[quote]Ik mag overigens (volgens de voorlopige planning) doosjes gaan stickeren, dat deed ik al, alleen dan voor de machine waar ik aan stond. Ach jah, nu loop ik weer minder risico om onder het kit thuis te komen
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:42 schreef FLR het volgende:
Ghe, aan wat voor nutteloze dingen geef je je geld dan uit?
.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 19-07-2003 18:52]
quote:Heb ik idd ook, en ik moet nog 14 dagen.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:47 schreef Loek-B het volgende:[..]
Stickeren is saai en de huid van de topjes van me vingers gaan er een beetje kapot van.
. Maar ja. Nog 5 daagjes volhouden.
.
Zelfs ik voel me nog slim tussen die mensen die daar werken, waarvan de helft maar Nederlands kan spreken
quote:Eumh:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:42 schreef FLR het volgende:
Ghe, aan wat voor nutteloze dingen geef je je geld dan uit?En ach, zomer is altijd wel fijn, maar dit soort temperaturen zijn net wat te hoog. Zeker omdat ik volgende week 6 dagen mag gaan werken
Hopen dat het dan wat afgekoeld is...
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:50 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Heb ik idd ook, en ik moet nog 14 dagen.
Zelfs ik voel me nog slim tussen die mensen die daar werken, waarvan de helft maar Nederlands kan spreken
quote:Gevolg, je snapt er zelf ook geen hout meer van.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:54 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Ja, idd. En ze denken altijd dat ze alles beter weten, en als je het ze probeert uit te leggen snappen ze er niks van, want ze begrijpen de helft van de woorden niet.
.
En dan van die mensen die gaan staan wijzen als er iets fout gaat, terwijl je het zelf aan lang gezien hebt en al bezig bent met herstellen......
Of je bent klaar met herstellen, komen ze kijken zeg je: "Werkt weer", gaan ze zelf staan vroeten.....
quote:Bek dicht kutnewbie, anders krijg je 'n hoek.
Op zaterdag 19 juli 2003 18:22 schreef Loek-B het volgende:
Stelletje zeikerds.. Als jullie het warme weer zo kut vinden, dan ga je toch lekker op de noordpool wonen ofzo?
.
THE SUMMER RULES!
.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Gevolg, je snapt er zelf ook geen hout meer van.
En dan van die mensen die gaan staan wijzen als er iets fout gaat, terwijl je het zelf aan lang gezien hebt en al bezig bent met herstellen......
Of je bent klaar met herstellen, komen ze kijken zeg je: "Werkt weer", gaan ze zelf staan vroeten.....
quote:Jah, en zijn allemaal voor Feyenoord
Op zaterdag 19 juli 2003 19:03 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Ongeloofelijk. Ik mag niet generaliseren maar zijn dan écht alle 'fabrieks-buitenlanders' hetzelfde?
.
quote:Kijk, dat ze de NLse taal niet zo goed snappen, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen verstand van voetbal zouden hoeven hebben.
Op zaterdag 19 juli 2003 19:19 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jah, en zijn allemaal voor Feyenoord
quote:We hebben het hier wel over domme buitenlanders he. Hoe kunnen die nou verstand hebben van iets dan?
Op zaterdag 19 juli 2003 19:23 schreef Loek-B het volgende:[..]
Kijk, dat ze de NLse taal niet zo goed snappen, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen verstand van voetbal zouden hoeven hebben.
.
quote:Had je wat tegen domme buitenlanders ofzo?
Op zaterdag 19 juli 2003 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
We hebben het hier wel over domme buitenlanders he. Hoe kunnen die nou verstand hebben van iets dan?
quote:Ja. Hoezo? Je weet toch wel dat ik feyenoorders niet zo mag!
Op zaterdag 19 juli 2003 19:39 schreef Loek-B het volgende:[..]
Had je wat tegen domme buitenlanders ofzo?
quote:Ze vergelijken zich zelf dan ook met de Feyenoord spelers, ze passen precies bij hun namelijk
Op zaterdag 19 juli 2003 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
We hebben het hier wel over domme buitenlanders he. Hoe kunnen die nou verstand hebben van iets dan?
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 19:40 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Ze vergelijken zich zelf dan ook met de Feyenoord spelers, ze passen precies bij hun namelijk
quote:Stom argument. Waar in Nederland wel?
Op zaterdag 19 juli 2003 19:58 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Dan zouden ze juist veel eerder naar Ajax gaan, want daar praat 90 % ook geen Nederlands.
quote:Bij Feyenoord zal toch echt wel meer dan 40 % Nederlands zijn. En bij PSV nog meer denk ik.
Op zaterdag 19 juli 2003 20:02 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Stom argument. Waar in Nederland wel?
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 20:03 schreef Loek-B het volgende:[..]
Bij Feyenoord zal toch echt wel meer dan 40 % Nederlands zijn. En bij PSV nog meer denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |