M'n pa heeft nu een Volvo 164 uit '69. Helemaal opnieuw laten bekleden, en na laswerk opnieuw laten spuiten. Overigens een automaat, met kickdown. Zit een 6-cilinder 3L motor in, geweldig ding! Gas installatie erin, mooi hoor.
Zijn overigens ook Volvo 164's uitgekomen met Airco's, stoelverwarming en zelfs met stekker, zodat je de motor warm kon houden..
Ook lid van de Volvo club btw.. zelfs wezen scheuren op het circiut met deze auto.. Rij er af en toe ook zelf in, geweldig! Wat een bakbeest. Luxe, helemaal voor een auto van 33 jaar oud. En best pittig, die kickdown..
quote:oh sorry dude, mijn fout, zit achter afgeschermd bedrijfsnetwerk, sommige dingen zijn behoorlijk dom 'beveiligd'
Op donderdag 17 juli 2003 14:27 schreef innerSheep het volgende:
pic doet het niet
quote:jeps.
Op donderdag 17 juli 2003 14:30 schreef nogeenmaarten het volgende:
uit 1973. is dat al een oldtimer?
(foto komt nog)
Mercedes E55 AMG V8 Compressor.
Wat heeft er nou meer stijl?
quote:dat is voor zweden enzo zelf, anders zou alles in die moter bevriezen, had mijn vader ook
Op donderdag 17 juli 2003 14:25 schreef Oksel het volgende:
en zelfs met stekker, zodat je de motor warm kon houden..
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 17-07-2003 14:37]
quote:Het ging toch om oldtimers?
Op donderdag 17 juli 2003 14:35 schreef Oksel het volgende:
Overigens rijden we ook een normale auto, want met deze kom je niet aan bij een klant.Mercedes E55 AMG V8 Compressor.
[afbeelding]Wat heeft er nou meer stijl?
Peugeot 404 uit 1964. Sorry voor de slechte foto, ik zal eens wat nieuwe maken (dit was nog met een oude brakke Apple digicam genomen).
Mijn pa heeft vroeger ook 404 gereden. Toen ik hem zei dat ik een 404 ging kopen was het 'Wat? Zo'n vierkante bak?' Totdat hij erachter kwam dat een cabrio toch iets anders uitziet.
quote:Iemand met smaak en STIJL
Op donderdag 17 juli 2003 14:35 schreef Oksel het volgende:
Overigens rijden we ook een normale auto, want met deze kom je niet aan bij een klant.Mercedes E55 AMG V8 Compressor.
[afbeelding]Wat heeft er nou meer stijl?
Ik wil ook ooit een oldtimer gaan kopen
Ik wil een Mercedes 450SEL uit 75 ofzo (met een 6.9l V8
) die zijn HEFTIG, maar daar wacht ik nog even mee
totdat ik financieel wat beter zit en um kan kopen
[Dit bericht is gewijzigd door Darknezz op 17-07-2003 14:39]
quote:Nee, liegen
Op donderdag 17 juli 2003 14:37 schreef daNpy het volgende:[..]
Het ging toch om oldtimers?
Of wou je zonodig patsen met je pappie's MB ?
Kwam deze foto toevallig tegen
Mijn paps rijdt geen AMG, was het maar zo.
Ik had zelf bijna een oldtimer.. een Suzuki Alto uit '86, maar zakte bijna door de bodem, en had de wielkast gerepareerd met een colablikje en popnagels. Kwam niet door de APK, gek he?
quote:ik vind em mooi!
Op donderdag 17 juli 2003 14:37 schreef mdeen het volgende:
[afbeelding]Peugeot 404 uit 1964. Sorry voor de slechte foto, ik zal eens wat nieuwe maken (dit was nog met een oude brakke Apple digicam genomen).
Mijn pa heeft vroeger ook 404 gereden. Toen ik hem zei dat ik een 404 ging kopen was het 'Wat? Zo'n vierkante bak?' Totdat hij erachter kwam dat een cabrio toch iets anders uitziet.
quote:Gaaf he, en dat in zo'n oude auto.
Op donderdag 17 juli 2003 14:39 schreef r8ality het volgende:
Wij hebben ook een 164 gehad, zelfde kleur zelfs.. Mijn pa had daar zelf airco, centrale vergrendeling op afstand en cruise control ingebouwd (het was een automaat). Reed echt heerlijk.
Degelijk, simpel en doeltreffend.
De gemiddelde Opel haalt de 20 jaar niet eens
quote:Idd.
Op donderdag 17 juli 2003 14:40 schreef Oksel het volgende:[..]
Gaaf he, en dat in zo'n oude auto.
Degelijk, simpel en doeltreffend.
De gemiddelde Opel haalt de 20 jaar niet eens
quote:Omgeving Boskoop. (Gouda/Alphen)
Op donderdag 17 juli 2003 14:40 schreef r8ality het volgende:
Welke regio trouwens? (Volvo-club)
|
Forum Opties | |