abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12598606
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 11:46 schreef err het volgende:

[..]

als je hiervan houdt raad ik je ECHT aan CT Special Forces: Back To Hell te kopen

helemaal top, dit lijkt hier erg veel op

Die heeft geen save, maar passwords ... dat zuigt echt ... hoe komen ze op het idee om in 2002/2003 nog games te maken die met passwords werken (tombraider, iridium II, etc).
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_12598846
Het grote Gamecube topic [deel 35] linkje naar Persbericht Nintendo met ook veel GBA nieuws.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:01:24 #203
17061 mvt
blame Canada
pi_12598899
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:41 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd wat dit gaat worden. Misschien wel gewoon Pokemon [vul hier een groene edelsteen die bij de kleur van Rayquaza past in, bijv. Emerald], Yellow en Crystal verkochten immers ook als een trein.

Ja hallo dan moet ik een 3e pokemon game kopen
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 21 augustus 2003 @ 11:25:22 #204
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_12599588
Kan iemand aan een totale Pokemon-nitwit uitleggen wat voor soort spellen dat eigenlijk zijn?

Ik weet alleen dat Pokemon een soort beestjes zijn (sorry). Maar wat moet je dan doen? Is het een soort tamagotchi (daar heb ik ook alleen vaag wat van gehoord)?

Het is zo populair, dat het wel leuk moet zijn (voor bepaalde doelgroepen tenminste), dus voordat ik misschien iets mis wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden, wil ik er graag meer over horen...

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:00:51 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12601757
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:25 schreef lizardtattoo het volgende:
Kan iemand aan een totale Pokemon-nitwit uitleggen wat voor soort spellen dat eigenlijk zijn?

Ik weet alleen dat Pokemon een soort beestjes zijn (sorry). Maar wat moet je dan doen? Is het een soort tamagotchi (daar heb ik ook alleen vaag wat van gehoord)?

Het is zo populair, dat het wel leuk moet zijn (voor bepaalde doelgroepen tenminste), dus voordat ik misschien iets mis wat ik eigenlijk wel leuk zou vinden, wil ik er graag meer over horen...

Je moet als Poke Trainer deze beestjes vangen en sterker laten worden dmv de poke gevechten. Het zijn RPG's maar in plaats van dat jij de hoofdpersoon speelt en sterker moet laten worden zijn het de beestjes.

Verder gaat het verhaal erom dat je de beste trainer moet worden.

Alle spinoffs van Pokemon zijn spellen als Pinball met Poke thema

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:30:20 #206
17061 mvt
blame Canada
pi_12602437
Pokemon :

Je zit in een "land" daar leven Pokemon. Er zijn in het water, in grotten en in het gras wilde pokemon. Die kan je vangen of tegen vechten. Je hebt daar natuurlijk wel een eigen pokemon voor nodig. Je kan aan het begin tussen 3 verschillende pokemon kiezen (behalve bij geel, daar begin je met Pikachu (net als in de tekenfilm)).

De bedoeling is dat je een pokemon meester wordt. Hiervoor moet je aan een kampioenschap meedoen. Om toegang te krijgen tot dit kampioenschap moet je badges verdienen. Die verdien je door van gymleiders te winnen.

Je kan 2 gevechten houden. Tegen wilde pokemon die opeens op je weg tegenkomen (je ziet ze niet, maar opeens gaat je scherm knipperen) of tegen andere mensen. Zoals gezegt kan je wilde pokemon vangen. Je moet ze deels bewusteloos slaan met jouw pokemon en dan een bal naar ze werpen. Van andere trainers kan je ze niet vangen. In dat soort gevechten is het zo dat je de pokemon vande ander bewusteloos moet slaan en dan win je.

Als je van een pokemon wint krijgt je pokemon ervaringspunten. Hoe meer punten je krijgt hoe hoger zijn level wordt. De meeste pokemon kunnen tevens veranderen (evolueren) in een andere pokemon.
Als je van een trainer wint ontvang je tevens geld om ballen, potions en andere hulpmiddelen te kopen.

Als je pokemon allen bewusteloos zijn geslagen ga je automatisch terug naar het laatstbezochtte pokemon center waar je pokemon hersteld worden, maar je verliest de helft van je geld. Game Over bestaat gewoon niet in dit spel (behalve als je het uitspeelt, maar zelfs dan kan je nog verder).

De gevechten zijn simpel. Je hebt maximaal 6 pokemon bij je (de rest bewaar je in de computer en in de pokemon centers kan je van pokemon wisselen). Alle pokemon kenne maximaal 4 moves. Je begint altijd met de eerste pokemon in je verzameling, maar je kan altijd wisselen. Je selecteerd van de gewenste pokemon de aanval die je wilt doen en nav de speed en andere stats van je pokemon wordt bepaald wie als eerste mag aanvallen, jij of de CPU. Dan worden de aanvallen gedaan, eventueel kan je aanval, defensie, etc verhoogd danwel verlaagd worden of je kan vergiftigd worden, slapen, gevangen genomen worden, whatever of dat doen bij de andere pokemon. Degene die overblijft heeft gewonnen.

donderdag 21 augustus 2003 @ 14:01:13 #207
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_12603351
Thnx, duidelijke uitleg! Klinkt wel als iets wat ik leuk zou vinden inderdaad...
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:01:33 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12604985
Wéééééér 2 nieuwe kleuren in Japan:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_12611926
AW2 besteld @play.com
  Moderator donderdag 21 augustus 2003 @ 21:50:08 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_12615203
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:49 schreef Webby het volgende:

[..]

Die heeft geen save, maar passwords ... dat zuigt echt ... hoe komen ze op het idee om in 2002/2003 nog games te maken die met passwords werken (tombraider, iridium II, etc).

mjah dat komt omdat lsp niet zo'n groot bedrijf is

metal slug zal ongetwijfeld autosave meekrijgen omdat de titel alleen al 10duizenden kopietjes gaat verkopen, al zouden ze een lege cartridge in de doos zetten

ik ben het met err eens, ik verwacht meer van CT special forces 2 dan van Metal Slug

om te beginnen zijn de graphics een stuk beter

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_12627935
quote:
Mario and Luigi
The forthcoming RPG reunites the Mario Bros. in a quirky roleplaying game that mixes platformer, puzzle, and RPG gameplay. After a witch stole Princess Peach's voice and replaced it with explosives, Mario and Luigi team up with the most unlikely ally to find the witch and break the curse: Bowser. But it's not long that Mario and Luigi find out their new friend's true worth and go back to rely on themselves instead. The Game Boy Advance title is slated for a November 21 release in Europe.
Dit gaat echt superleuk worden!
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:37:08 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12627974
Alleen balen dat het op een klote tijd gereleased word Ik ben dan nog bezig met Golden Sun 2 en FF:TA
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 17:09:36 #213
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12635508
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah dat komt omdat lsp niet zo'n groot bedrijf is

metal slug zal ongetwijfeld autosave meekrijgen omdat de titel alleen al 10duizenden kopietjes gaat verkopen, al zouden ze een lege cartridge in de doos zetten

ik ben het met err eens, ik verwacht meer van CT special forces 2 dan van Metal Slug

om te beginnen zijn de graphics een stuk beter

[afbeelding][afbeelding]

waarom is het eigenlijk zo vreselijk duur om een save optie in te bakken?
pi_12636346
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:09 schreef err het volgende:

[..]

dan moet de cartridge ook gemaakt zijn om er op te schrijven?
  Moderator zaterdag 23 augustus 2003 @ 21:40:12 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_12664882
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:09 schreef err het volgende:

[..]

er moet een batterijtje in de cartridge (en de cartridges zijn zo al te duur).
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_12679020
Heeft iemand ergens een goede (p)review van Final Fantasy: Tactics Advance? Als hij zo goed is, dan ga ik hem alvast preorderen .
  zondag 24 augustus 2003 @ 22:28:41 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12688529
Nintendo Power Magazine (Officieel Nintendo Magazine in de US !)

Ik heb hem daar gekocht en gelezen en ik ben ervan overtuigd, mede door die preview, dat FF:TA gaat heersen.

pi_12695987
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:11 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand ergens een goede (p)review van Final Fantasy: Tactics Advance? Als hij zo goed is, dan ga ik hem alvast preorderen .
Gamespot Preview
*access denied*
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:01:11 #219
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12696608
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wéééééér 2 nieuwe kleuren in Japan:

[afbeelding]

[afbeelding]

dit zijn duidelijk de girlie editions...
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:05:09 #220
17061 mvt
blame Canada
pi_12696687
Heeft trouwens een van jullie een idee of er een groene verkrijgbaar is (of eventueel ooit uitkomt)? Ik zit nog wel eens te denken om naast mijn GBA een SP te kopen, maar dan wil ik hem wel in mijn lievelingskleur.
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:32:28 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12697183
Nog geen groene aangekondigd voor Europa
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:36:32 #222
17061 mvt
blame Canada
pi_12697269
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog geen groene aangekondigd voor Europa
En voor de rest van de wereld? Geen idee of er vanuit de tropische regenwouden eentje is in een mooie camouflagekleur?
  maandag 25 augustus 2003 @ 11:50:04 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12697588
Japan heeft vast wel een groene... Die hebben zo'n beetje elke kleur. Of je er een kan halen uit Japan ligt aan Lik-Sang
pi_12734494
Hi, effe een snel vraagje, geef effe een snel antwoordje (want hij is vast al 100 keer gesteld ).

Als ik een lampje voor mijn GBA ga kopen, wat geeft het beste resultaat?

* Worm light (lampie op een stokkie)
http://www.lik-sang.com/info.php?category=48&products_id=817&
* CCFL verlichting van bovenaf (reflectie a-la wormlight)
http://www.lik-sang.com/info.php?category=48&products_id=1520&
* CCFL backlight (afterburner)
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P146
* Halo light (reflectieverlichting die je bovenop klikt)
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P588

Ik zit zelf te denken aan de afterburner, maar eigenlijk is het display er niet zo goed voor geschikt, te weinig contrast. Misschien is zo'n HALO light wel effectiever omdat het schermpje voor reflectie bedoeld is.

Edit: als iemand weet waar ik een afterburner voor minder dan bij Lik-Sang/PSXSHOP kan krijgen, hou ik me aanbevolen...

dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:13:48 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12734715
Afterburner is het best, maar het duurst geloof ik. Ik had een worm light en was er gewoon tevreden over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')