Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.
Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?
quote:[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]
Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Over een uurtje heb ik mijn USB flash-link kabeltje.Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.
Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?
kijk hier eens:
dat is DE eh...gbadev site
Roy heeft ook een SP
90 euro, nieuw
USA heerst best wel soms !
quote:die kam om half 4 's ochtends binnen ?
Op woensdag 13 augustus 2003 03:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhRoy heeft ook een SP
90 euro, nieuw
quote:Damn had ik ook aan moeten denken, de gba is natuurlijk regio vrij... Maarja 130 was ie ook wel waard...
JaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhRoy heeft ook een SP
90 euro, nieuw
quote:Heb je er meteen een adapter bij gekocht?
quote:speaking of which ... check deze shit gek
Op zondag 10 augustus 2003 13:03 schreef err het volgende:[..]
[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]
kijk hier eens:
dat is DE eh...gbadev site
als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo
quote:Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.
Op woensdag 13 augustus 2003 15:42 schreef sp3c het volgende:
als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo
En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.
quote:Is dat nou die ene waar ik je op wees toen je net terug was van vakantie of een andere?
Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Over een uurtje heb ik mijn USB flash-link kabeltje.
quote:Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg
Op woensdag 13 augustus 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Heb je er meteen een adapter bij gekocht?
quote:ongetwijfeld, maar het blijft indrukwekkend nonetheless
Op woensdag 13 augustus 2003 15:48 schreef mvt het volgende:[..]
Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.
Als hij er daadwerkelijk een spelletje of iig een speelbare demo van kan bouwen (dat istie wel van plan namelijk) dan ben ik seriously impressed
quote:mwah als kleine bedrijfjes als pocketeers en karma studios redelijk speelbare shit in elkaar weten te draaien dan moet nintendo met al zijn bakken met geld (die het nota bene over het algemeen aan de gba verdient!) toch wel iets indrukwekkenders kunnen ontwikkelen.
En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.
zelfs al wordt het niet verkocht en speelt het zwaar klote dan krijgen de uitgevers iig het idee dat de GBA serieus genomen dient te worden en dan niet als een portmachine voor oude 16 (of minder) bits klassiekers.
Dan hebben de oudere gamers er misschien ook weer wat meer zin an
quote:Jetser
Op donderdag 14 augustus 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg
Toch wel een redelijke aanrader vind ik, iemand anders die dit spel heeft (uitgespeeld) ?
Nu verder met Castlevania Aria of Sorrow, daar vlieg ik alleen doorheen tot nu toe... (wel leuk trouwens)
zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?
want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,
beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen
quote:Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:47 schreef BMH het volgende:
Ik ben nu bezig met Golden Sun 2. Wat is dat spel goed zeg! stukken beter als deel 1, vooral door de vrijheid die je nu hebt.
quote:Had ik ook bij Golden Sun 1. Ik was door de laatste woestijn heen (
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef HomerJ het volgende:[..]
Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen
![]()
quote:Als ik thuis ben zit ik ook vooral achter men Gamecube en PC. Maar op skool speel (multiplayer met anderen) ik gemiddeld wel zeker 1.5 uur op men GBA per dag. Thuis speel ik vooral single player games (+- 1 uur per dag).
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef flappiewappie het volgende:
ff een vraagje tussen door he,zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?
want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,
beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen
De GBA hoort gewoon in het rijtje van Xbox, Gamecube, PS2 en PC thuis.
Wat GBA nieuwtjes:
Shinyaku Seiken Densetsu GBA editie
De vernieuwde Boktai: The Sun in Your Hands is on-line gegaan.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 15-08-2003 12:54]
Ik zie de GBA trouwens ook gewoon als een console, ik speel er ook wel vaker op als ik gewoon binnen zit. Of lekker in de tuin .
Ik zie handhelds als console, maar dan niet als homeconsole Dat is de GBA Player
Niet dat ik dat tot nu toe echt al gedaan heb, maar dat is meer omdat ik nog zoveel heb liggen.
Ik ben vast van plan om bijvoorbeeld FF tactics en GS 2 tegen die tijd gewoon lekker vanuit mijn luie stoel te gamen op TV. De SP is voor mij meer voor op vakantie, of voor 's avonds een keer in bed, als ik nog geen slaap heb.
Ben eigen baas en werk vanuit huis, dus reizen doe ik ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |