abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:17:47 #151
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_12311215
Hmmm niet bij de Dixons in dit dorp... volgende week andere stad proberen. Thanks!
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_12321234
In de bus na Oostenrijk wilde de halve bus Chu chu rocket spelen op mijn gba . En dat terwijl ik er eigenlijk alweer op uit ben gekeken. Ik verwachtte meer een actiepuzzlespel zoals tetris, en niet iets waarbij je uren moet nadenken. Ik wil scores verbeteren, en niet uren naar hetzelfde puzzeltje staren..
pi_12325912

deel 12 alweer...

iets te lang niet gekeken geloof ik...

FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2003 @ 11:49:18 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_12333148
Over een uurtje heb ik mijn USB flash-link kabeltje.

Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.

Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?

zondag 10 augustus 2003 @ 13:03:50 #155
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12334185
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:

Nou is zo'n kabeltje opzich niet illegaal nauurlijk (dan zouden CD-r's ook illegaal zijn), maar iedereen weet wat je ermee wil doen.

Maar... ik zou wel eens willen proberen zelf wat te coden voor die GBA. Ik neem aan dat er een soort van SDK is voor de GBA. Iemand enig idee waar je die vandaan haalt?

[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]

kijk hier eens:

www.gbadev.org

dat is DE eh...gbadev site

woensdag 13 augustus 2003 @ 03:33:43 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12397525
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

USA heerst best wel soms !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 13 augustus 2003 @ 07:38:48 #157
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_12398095
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 03:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

die kam om half 4 's ochtends binnen ?
pi_12398618
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Roy heeft ook een SP

90 euro, nieuw

Damn had ik ook aan moeten denken, de gba is natuurlijk regio vrij... Maarja 130 was ie ook wel waard...
  woensdag 13 augustus 2003 @ 09:27:03 #159
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_12398845
Is er eigenlijk ook voor de GBA een releaselijst? Ik zoek zoiets als voor de Cube op Cube-Europe dus ook op regio selecteerbaar en liefst ook Australië erbij?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_12398992
quote:
Heb je er meteen een adapter bij gekocht?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Moderator woensdag 13 augustus 2003 @ 15:42:53 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_12407247
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 13:03 schreef err het volgende:

[..]

[zeurende mod mode]niets aangaande flashkits mag hier besproken worden[/zeurende mod mode]

kijk hier eens:

www.gbadev.org

dat is DE eh...gbadev site

speaking of which ... check deze shit gek

als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 15:48:25 #162
17061 mvt
blame Canada
pi_12407383
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:42 schreef sp3c het volgende:
als nu zelfs amateurs vette 3d shit gaan lopen ontwikkelen dan mag Nintendo ook wel is wat in elkaar sleutelen imo
Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.

En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.

We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 13 augustus 2003 @ 15:48:53 #163
17061 mvt
blame Canada
pi_12407393
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dat nou die ene waar ik je op wees toen je net terug was van vakantie of een andere?
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:11:44 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12430327
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb je er meteen een adapter bij gekocht?

Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator donderdag 14 augustus 2003 @ 20:47:16 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_12438378
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:48 schreef mvt het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk ook om dat het nog wel een beetje speelbaar is. Die demo's zijn altijd wel leuk, maar ook bij de demoscene van de PC zitten er demo's tussen die enorm veel processorkracht vragen en eigenlijk alleen maar gebrijk maken van de wondere wereld van API's en visuele variaties op compressie technieken. Uiteindelijk kan je dan enorm vele uit zo'n ding krijgen, maar je hebt er nog niets aan. Geen AI, geen controller, geen mogelijkheid om beeld ook maar op een manier te beinvloeden (draai naar links of rechts kan niet). Kortom. Die demo's zijn erg leuk, maar geven hoouit aan wat het maximum aan grifische kracht kan zijn als je de rest negeert.

ongetwijfeld, maar het blijft indrukwekkend nonetheless

Als hij er daadwerkelijk een spelletje of iig een speelbare demo van kan bouwen (dat istie wel van plan namelijk) dan ben ik seriously impressed

quote:
En het zou wel erg jammer zijn om een soort Super Mario Sunshine poort te hebben waar je Mario niet in kan besturen.
mwah als kleine bedrijfjes als pocketeers en karma studios redelijk speelbare shit in elkaar weten te draaien dan moet nintendo met al zijn bakken met geld (die het nota bene over het algemeen aan de gba verdient!) toch wel iets indrukwekkenders kunnen ontwikkelen.

zelfs al wordt het niet verkocht en speelt het zwaar klote dan krijgen de uitgevers iig het idee dat de GBA serieus genomen dient te worden en dan niet als een portmachine voor oude 16 (of minder) bits klassiekers.

Dan hebben de oudere gamers er misschien ook weer wat meer zin an

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_12441330
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Reis stekker jetser is genoeg, de SP adapter kan met 110 en 220 overweg

Jetser Kutstudent
  donderdag 14 augustus 2003 @ 23:15:44 #167
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12442236
kep een nieuwe GBA gekocht dit keer een silveren SP-tje. Echt super! Vooral de link met de gamecube is beter (stekker zit zuper vast).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_12449215
Net Bruce Lee uitgespeeld. Wat een leuk spel is dat zeg! Voor een side scrolling beat m up/ stealth game een hele grote variatie aan moves. Redelijk pittig op sommige momenten, en in totaal 3.5 uur puur gameplay (veel voor een sidescroller!). De graphics zijn redelijk, de animatie is goed, geluid zoals elk gba spel.

Toch wel een redelijke aanrader vind ik, iemand anders die dit spel heeft (uitgespeeld) ?

Nu verder met Castlevania Aria of Sorrow, daar vlieg ik alleen doorheen tot nu toe... (wel leuk trouwens)

vrijdag 15 augustus 2003 @ 08:47:57 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12449264
Ik ben nu bezig met Golden Sun 2. Wat is dat spel goed zeg! stukken beter als deel 1, vooral door de vrijheid die je nu hebt.
pi_12452463
ff een vraagje tussen door he,

zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?

want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,

beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen

vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:10:40 #171
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12452476
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:47 schreef BMH het volgende:
Ik ben nu bezig met Golden Sun 2. Wat is dat spel goed zeg! stukken beter als deel 1, vooral door de vrijheid die je nu hebt.
Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:48:17 #172
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12453265
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Dat vind ik wel nog is moeilijk, Ik ben er ook mee bezig maar ik was in een tempel gegaan helemaal tot het eind en toen kon ik niet verder, moest eerst wat anders doen

Had ik ook bij Golden Sun 1. Ik was door de laatste woestijn heen ( EINDELIJK!!), maar dan kom ik er achter dat ik iets moest doen in het stadje voor de woestijn
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:10 schreef flappiewappie het volgende:
ff een vraagje tussen door he,

zien jullie nou de gba gewoon als een console, zoals in het rijtje xbox en shit, waar je thuis ook mee zit te spelen.., of is het meer gewoon vooor "nood" dat je ook kunt gamen als je weg bent van huis?

want ik ben nu terug van vakantie en heb uitermate genoten van castelvenia crossroads.., nog niet helemaal uitgespeeld (70%) en sinds ik nu weer thuis ben en weer kan gamen op de pc en gamecube helemaal geen zin meer heb om mijn gba te pakken, terwijl ik redelijk verslaafd aan castelvenia was...,

beetje rare vraag, maar ik zag hoeveel games jullie allemaal hadden.., dan moesten jullie wel of heel veel reisen.., of thuis ook gamen

Als ik thuis ben zit ik ook vooral achter men Gamecube en PC. Maar op skool speel (multiplayer met anderen) ik gemiddeld wel zeker 1.5 uur op men GBA per dag. Thuis speel ik vooral single player games (+- 1 uur per dag).

De GBA hoort gewoon in het rijtje van Xbox, Gamecube, PS2 en PC thuis.

Wat GBA nieuwtjes:

Shinyaku Seiken Densetsu GBA editie

De vernieuwde Boktai: The Sun in Your Hands is on-line gegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 15-08-2003 12:54]

pi_12453716
Seiken Densetsu .

Ik zie de GBA trouwens ook gewoon als een console, ik speel er ook wel vaker op als ik gewoon binnen zit. Of lekker in de tuin .

vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:55:21 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12460224
Ik speel de GBA vooral onderweg, thuis speel ik op mijn Cube (evt MET aangesloten GBA wel )

Ik zie handhelds als console, maar dan niet als homeconsole Dat is de GBA Player

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:20:41 #175
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12460987
Voor mij is het een 'beetje allebei' gevoel. Ik heb mijn GBA SP aangesloten via de link kabel aan mijn Cube, en tevens een GBA player, zodat ik ook alles nog een keer fullscreen op TV kan spelen.

Niet dat ik dat tot nu toe echt al gedaan heb, maar dat is meer omdat ik nog zoveel heb liggen.

Ik ben vast van plan om bijvoorbeeld FF tactics en GS 2 tegen die tijd gewoon lekker vanuit mijn luie stoel te gamen op TV. De SP is voor mij meer voor op vakantie, of voor 's avonds een keer in bed, als ik nog geen slaap heb.

Ben eigen baas en werk vanuit huis, dus reizen doe ik ook al niet.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')