quote:Ook een 2e GBA erbij gekocht om met jezelf te ruilen?
Op dinsdag 29 juli 2003 23:20 schreef Frey het volgende:
ik heb gisteren Pokémon Ruby en Sapphire gekocht. echt kicke die nieuwe wereld en die nieuwe Pokémon
quote:ik kreeg m triwing schroevendraaier er gratis bij toen ik mn afterburner kocht via tritonlabs.com
Op donderdag 31 juli 2003 19:39 schreef Hellrazor het volgende:
hey,ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef
weten jullie waar je zo\n schroevendraaier
quote:Oeh mooi, als ik weer geld heb koop ik hem
Op donderdag 31 juli 2003 17:12 schreef Tain het volgende:[..]
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=75683
quote:Ik zie nix?
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:06 schreef err het volgende:
ik heb screens van NFS Porsche Unleashed...woeha!
quote:moment, ik kan nu ff niet uploaden...
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik zie nix?
quote:dit is het eerste spel van ontwikkelaar Pocketeers
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:23 schreef Young_David het volgende:
Zier er errug goed uit voor een Gameboy spel :d
quote:Dat ziet er inderdaad ERG goed uit!
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:05 schreef err het volgende:[..]
dit is het eerste spel van ontwikkelaar Pocketeers
Die hebben een revolutionaire 3d engine ontwikkeld, de C2 engine..er zijn veel filmpjes op hun site te downloaden waarin ze alle GBA wetten breken
NFS PU is de meest gehypte titel ooit op de gba denk ik.. verwachtingen liggen errug hoog!
ik speel nu golden sun, maar ik zit vast, iemand ervaring met dit spel?
quote:Tomb Raider heb ik in de uitverkoop-bakken van Bart Smit zien liggen, samen met wat oudere Zelda's.
Op maandag 4 augustus 2003 09:28 schreef jaimiefanatic het volgende:
weet iemand waar ik tomb raider kan kopen. ik zag hem wel liggen in gran canaria, maar hier in nederland nog nergens kunnen vinden.ik speel nu golden sun, maar ik zit vast, iemand ervaring met dit spel?
En er is zelfs een speciaal Golden Sun topic! [GBA] Golden Sun
Welke ben je aan het spelen, deel 1 of deel 2, Golden Sun Lost Age?
Als je vast zit dan kan ik je http://gss.gamers-syndicate.net/ aanraden. De grafische walkthrough is goed en verklapt nooit meer dan je wil weten. En er staan hele leuke smileys op die site, maar dat terzijde.
quote:mwoa, liver een goede topdown dan een crappy 3d. Ik ben benieuwd wanneer we meer info krijgen. Ik betwijfel zelfs of dit echt is.
Op maandag 4 augustus 2003 11:52 schreef err het volgende:
[afbeelding]dit zijn ws screens van GTA3
Hadden ze dat nou maar aan pocketeers overgelaten
PS: Bij neckerman verkopen ze gt advance 3, maar hebben ze als cover gta3 staan Beetje consumenten bedrog...
quote:omg, nou wordt het wel heel moeilijk om geen gba sp te kopen
Op maandag 4 augustus 2003 07:51 schreef err het volgende:
Flashback komt naar de GBA ! Dit was een topspel op de PCKan er verder nog geen info over vinden
quote:Pocketeers maken zeker geen crappy 3d. Die zijn prima in staat om zo'n spel te maken. kijk anders een naar Apex die bezig zijn met Payback. Was ook een prima alternatief voor GTA geweest.
Op maandag 4 augustus 2003 18:11 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
mwoa, liver een goede topdown dan een crappy 3d. Ik ben benieuwd wanneer we meer info krijgen. Ik betwijfel zelfs of dit echt is.
quote:Die heb ik nog gewoon in de winkel zien liggen hoor.
Op maandag 4 augustus 2003 18:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Street fighter alpha 3 niet meer geleverd wordt? Leek me net zo leuk...
quote:Ja ik hoorde dat ik met wat geluk nog ergens een winkel zou vinden met hem op voorraad, maar verder werd hij (voorlopig) niet meer opnieuw geleverd heb ik begrepen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:21 schreef Young_David het volgende:[..]
Die heb ik nog gewoon in de winkel zien liggen hoor.
Pocketeers zal zn best moeten doen !
quote:Het is dat je Rally zegt, Top Gear is een kut spel
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:30 schreef err het volgende:
Wow..wat is Top gear Rally een gruwelijk mooi spel...grafisch (3d) nog niet geevenaard ben ik van mening, en tel daarbij op uitstekende gameplay!Pocketeers zal zn best moeten doen !
quote:Dan zou ik Golden Sun Lost Age voor de zekerheid ook maar alvast inslaan.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels heb ik Zelda OOA en OOS, Broken Sword en Sheep.
Als ik nu nog ergens Golden Sun of Breath of Fire voor een redelijke prijs op de kop kan tikken hou ik het wel een paar weken vol zonder m'n vent.
Ik probeer Tactics Ogre (The Knight of Lodis) te pakken te krijgen maar dat lukt helaas niet erg.
quote:golden sun is bij de dixons 29,95
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Inmiddels heb ik Zelda OOA en OOS, Broken Sword en Sheep.
Als ik nu nog ergens Golden Sun of Breath of Fire voor een redelijke prijs op de kop kan tikken hou ik het wel een paar weken vol zonder m'n vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |