quote:Meer richting Zelda en Secret of Mana. Dus niet turnbased, maar meer een actierpg. Maar als hij al eens half zo goed is als Secret of Mana
Op woensdag 23 juli 2003 20:59 schreef TripleM het volgende:[..]
Wat voor soort games is Sword of Mana? Is het Golden Sun achtig? Dan vind ik t nu al koel namelijk, ben verslaafd
quote:Actie RPG. Hmm. Ik ken Zelda wel, maar Secret of Mana dus weer niet. Ik ken dan weer wel Golden Sun en hoe heet die andere, oude voor de gewone Gameboy ook alweer.. puntjepuntje Sword II, ook zo'n RPG waar je met een groepje avonturen beleeft (om het even erg oneerbiedig samen te vatten).
Op woensdag 23 juli 2003 21:06 schreef Lexie het volgende:
Meer richting Zelda en Secret of Mana. Dus niet turnbased, maar meer een actierpg. Maar als hij al eens half zo goed is als Secret of Mana.
Hmm info zegt dit:
quote:Screenies:
We got to play through the first few minutes of Sword of Mana at Square Enix's E3 booth. The game is a Game Boy Advance-based remake of the first Seiken Densetsu, which was released in English on the original Game Boy as Final Fantasy Adventure. Longtime Square fans will remember that Seiken Densetsu 2 was released on the Super NES in English as Secret of Mana, and it seems that Sword of Mana is being patterned in gameplay mechanics and visuals after that popular game.At its heart, Sword of Mana is a Zelda-like overhead action RPG. You'll have a basic sword combo attack and other special abilities that you can also use during or between battles to achieve various effects. The one ability we saw was sleep, which let you lie down in the grass and slowly recover hit points. Like in Secret of Mana, we quickly gained an ally in the form of a young traveling girl. The game uses AI to control characters helping you, and you can set preferences related to how you want these characters to behave. Sword of Mana also uses the wheel menus seen in Secret of Mana, which will surely take old fans back.
The visuals in Sword of Mana consist of good, solid RPG-style sprites and tiled backgrounds. The game looks more or less like many Square games on the SNES, and this coupled with the fact that the game is a remake evokes a lot of nostalgia. We're looking forward to playing more of Sword of Mana, and we'll tell you about it when we do.
http://gameboy.gamezone.com/gamesell/screens/s22016_GBA.htm?Num=0 en verder
We gaan op vakantie en nemen een linkkabel en 3 GBA's mee. We gaan in ieder geval spelen: Tetris, Mario Kart, Dodgeball, Bomberman.
Wie heeft er nog goede tips??
quote:Chu Chu Rocket!
Op donderdag 24 juli 2003 11:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat zijn nou de games om met meerdere mensen te spelen (2 of 3)?We gaan op vakantie en nemen een linkkabel en 3 GBA's mee. We gaan in ieder geval spelen: Tetris, Mario Kart, Dodgeball, Bomberman.
Wie heeft er nog goede tips??
slechts 10 euro bij de Vrije Platenzaak en dikke pret (ook singeplayer, trouwens)! Vooral erg chaotisch Je hebt er trouwens maar 1 cartridge van nodig, de andere GBA's downloaden dan het spel via de linkkabel.
Verder is Zelda: Four Swords wel aardig, maar imho niet de 45 euro waard (replay value vind ik zelf wat tegenvallen). Alleen leuk dus, als je ook a Link to the Past wilt gaan spelen (het andere spel op de cartridge). Overigens heeft iedere speler hier een eigen cartridge voor nodig.
quote:Die ga ik es bekijken.. thanx. We zijn overigens op zoek naar die simpele games die ontzettend leuk zijn om effe tegen elkaar te doen. Niet van die spellen zoals Zelda waarbij je een heel verhaal moet volgens en tientallen uren bezig bent..
Op donderdag 24 juli 2003 12:01 schreef MrTinux het volgende:[..]
Chu Chu Rocket!
quote:Dat valt met Four Swords wel mee, over 1 potje (1 wereld a 3 of 4 levels, er zijn er vier) doe je net geen half uur. Oftewel binnen 2 uur heb je alle werelden gehad
Op donderdag 24 juli 2003 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Die ga ik es bekijken.. thanx. We zijn overigens op zoek naar die simpele games die ontzettend leuk zijn om effe tegen elkaar te doen. Niet van die spellen zoals Zelda waarbij je een heel verhaal moet volgens en tientallen uren bezig bent..
We zijn op vakantie dus we gaan ook nog gewoon zuipen en achter de wijven aan
enne, veel plezier op vakantie natuurlijk
quote:Ik heb enorme fun met Four Sword op school. Ik speel et zeker 2 keer in de week met 3 spelers. Four Swords en Advance Wars 2 zijn mijn favorite multiplayer games voor de GBA.
Op donderdag 24 juli 2003 12:08 schreef MrTinux het volgende:[..]
Dat valt met Four Swords wel mee, over 1 potje (1 wereld a 3 of 4 levels, er zijn er vier) doe je net geen half uur. Oftewel binnen 2 uur heb je alle werelden gehad
Ok, de engine die erachter zit zorgt er wel voor dat iedere keer de levels anders zijn ingedeeld, maar ECHT vernieuwend is het na die 2 uurtjes niet meer. Ik zie het zelf dan ook als een leuke aanvulling op aLttP, maar het is de aanschaf van de cartridge zelf niet waard.
enne, veel plezier op vakantie natuurlijk
Chu Chu Rocket is inderdaad superleuk, gewoon een leuk simpel puzzelspelletje, multiplayer heb ik nog niet gespeeld maar ik moet dan ook nog steeds es zo'n kabel aanschaffen..
Wat zijn nog meer spellen die vergelijkbaar zijn met Golden Sun? Ik heb wel meer RPGs gespeeld maar deze lijkt er vooralsnog met kop en schouders bovenuit te steken, wat een geweldig spel! Ik las dat deel 2 aan het einde van dit jaar komt, daar kijk ik nu al naar uit!
quote:Golden Sun: The lost age (niet deel 2, want die bestaat niet) komt in september in onze winkeltjes.
Op donderdag 24 juli 2003 13:03 schreef TripleM het volgende:
Wat zijn nog meer spellen die vergelijkbaar zijn met Golden Sun? Ik heb wel meer RPGs gespeeld maar deze lijkt er vooralsnog met kop en schouders bovenuit te steken, wat een geweldig spel! Ik las dat deel 2 aan het einde van dit jaar komt, daar kijk ik nu al naar uit!
Leuke RPG's voor de GBA: Megaman Battle Network serie (1 tot/m 3), Sword of mana, Lufia, boktai, Pokemon Sapphire/Ruby (rules big time!), Phantasy Star Collection, Lord of the Rings: The Two Towers, Final Fantasy Tactics Advance, Tactics Ogre - The Knight of Lodis, Breath of Fire 1&2 enz
quote:Sword of mana komt over een aantal maanden.
Op donderdag 24 juli 2003 14:25 schreef TripleM het volgende:
Dan ga ik die mooi es aanschaffen, The Lost Age. Dat Sword of Mana moet ik ook maar es proberen..
quote:Lost age heb ik ondertussen al weer uitgespeeld
Op donderdag 24 juli 2003 14:25 schreef TripleM het volgende:
Dan ga ik die mooi es aanschaffen, The Lost Age. Dat Sword of Mana moet ik ook maar es proberen..
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 24-07-2003 20:52]
quote:Ik kan niet. Je MOET 18 zijn van die apen daar in london
Op vrijdag 25 juli 2003 09:31 schreef sp3c het volgende:
ik ga dit jaar naar ects en ik heb een afspraak geregeld met de peoples achter Payback ... met een beetje geluk mag ik er mee spelen ook
quote:zullen we met de pet rondgaan en zelf publisher worden?
ik ga dit jaar naar ects en ik heb een afspraak geregeld met de peoples achter Payback ... met een beetje geluk mag ik er mee spelen ook
quote:Ik denk niet dat "met de pet rond gaan" genoeg is om een game uit te brengen. Je moet echt al je geld lenen, en hopen dat de game verkoopt, anders ben je een davilex
Op vrijdag 25 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:[..]
zullen we met de pet rondgaan en zelf publisher worden?
quote:hehehe als het zou werken had ik dat een jaar geleden al gedaan op de ects, dan speelden we nu gta3 style 3d shit ipv mario advance 122
Op vrijdag 25 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:[..]
zullen we met de pet rondgaan en zelf publisher worden?
helaas is mijn pet waarschijnlijk niet groot genoeg
quote:Erg kort? Sommige games zijn zelfs 5 sec, wat is daar nu kort aan?
Op vrijdag 25 juli 2003 13:47 schreef Fannetje het volgende:
Deze week Lotto weekend Miljonairs en Wario Ware gekocht. Lotto weekend miljonairs is iig erg verslavend, Wario Ware heb ik pas net, maar ziet er erg cool uit, al zijn de spelletjes wel érg kort.
quote:Even wat vraagjes van een leek.. Wat is ECTS en waarom heb jij een afspraak met die lui van Payback? (Payback is een game ga ik dan even van uit)
quote:1. ECTS is de grootste computergames beurs van Europa, het is nix vergeleken met de Amerikaanse E3 maar het is toch een leuke trip naar london waar ik toch regelmatig kom, het is alleen toegankelijk voor de pers en gamesbusiness peoples.
Op vrijdag 25 juli 2003 19:04 schreef TripleM het volgende:[..]
Even wat vraagjes van een leek.. Wat is ECTS en waarom heb jij een afspraak met die lui van Payback? (Payback is een game ga ik dan even van uit)
easy now
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |