quote:En nu genoeg daarover
Op vrijdag 18 juli 2003 11:46 schreef err het volgende:[..]
nee hoor, de licht-sensor check is er al uit gesloopt. Gewoon speelbaar dus.
quote:En hoelang gaat het duren voor daar een patch voor komt net zoals voor de verschillende save methodes ... er zijn al patches om alle null bytes eraf te rippen en er worden al roms geleverd met complete oldschool style commodore intro's van this game is brought by met scrollers etc.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In de cartridge van Boktai wordt een lichtsensor ingebouwd (anders is het spel niet speelbaar). Al het triest warez-volk heeft dus pech.
quote:Het spel past zich aan de weersomstandigheden aan, dus sommige gebieden kun je pas in het donker bereiken en sommige eindbazen kun je alleen in zonlicht verslaan. Lijkt me dus behoorlijk lastig spelen zonder die sensor.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:46 schreef err het volgende:
nee hoor, de licht-sensor check is er al uit gesloopt. Gewoon speelbaar dus.
quote:Toch nog 1x offtopic ... er zijn al flash kaarten met realtime klok voor bijv pokemon. Zou me niks verbazen als ze die day/night shifts daar op aan weten te sluiten oid.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het spel past zich aan de weersomstandigheden aan, dus sommige gebieden kun je pas in het donker bereiken en sommige eindbazen kun je alleen in zonlicht verslaan. Lijkt me dus behoorlijk lastig spelen zonder die sensor.
quote:Wat dacht je van een soort loop naar de volumeregelaar, kan je mooi daarmee het percentage zon instellen
Op vrijdag 18 juli 2003 11:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het spel past zich aan de weersomstandigheden aan, dus sommige gebieden kun je pas in het donker bereiken en sommige eindbazen kun je alleen in zonlicht verslaan. Lijkt me dus behoorlijk lastig spelen zonder die sensor.
quote:Al mijn cube games (nu 15) heb ik gekocht en ik heb een paar GBA spellen gewoon gekocht. Als ik games echt super tof vind koop ik ze. Daarnaast heb ik een flash kaart, maar die staat nu vol met nes en sega master system games.
Op vrijdag 18 juli 2003 11:56 schreef Jarno het volgende:
Koop nou gewoon eens je spelletjes, stelletje triestelingen. Beetje GBA spel kost gloedjenieuw 50 euro, ben je weken zoet mee. Bestel 'm uit Canada en je bent maar 30 euro kwijt.
Heerlijk toch 500 games op je gba spelen
quote:Juist, en 2e hands zijn ze zelfs nog goedkoper.
Koop nou gewoon eens je spelletjes, stelletje triestelingen. Beetje GBA spel kost gloedjenieuw 50 euro, ben je weken zoet mee. Bestel 'm uit Canada en je bent maar 30 euro kwijt.
En nu kappen met die warez-shit.
Overigens koop ik Boktai niet. Ik speel op wisselende tijden wanneer het mij het beste uitkomt. Lijkt me beetje frustrerend om niet verder te kunnen omdat je toevallig zonlicht nodig hebt.
quote:en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen. Daarnaast schreeuwt Ninetndo van de daken dat de verkoopcijfers de pan uit knallen dus ik voel me niet schuldig.
En nu zal ik ophouden
[Dit bericht is gewijzigd door err op 18-07-2003 12:04]
Het lijkt me wel een tof spel dat met dag en nacht ... erg leuk concept. Misschien ook wel een kopertje. Maar eerst wil ik kuru kuru kururin nog kopen dit weekend
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:02 schreef err het volgende:[..]
en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen.
Wat een onzin... Er zijn ook gewoon ontwikkelkosten in gaan zitten hoor... Een team dat het spel gemaakt heeft.
En nu genoeg over Warez !
quote:Of 30 euro. Iedere debiel met een beetje inkomen kan tegenwoordig een credit-card aanvragen, dus dat is geen reden. Als je bij dvdboxoffice bestelt, heb je het binnen een week in huis, free shipping worldwide.
en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen.
Maar goed, gasten als jij zijn nog niet tevreden als ze 5 voor een tientje zijn, en zullen blijven downloaden tot ze er dood bij neervallen. De parasieten in de pels, die zul je altijd wel houden vrees ik.
Ga maar lekker naar je flash linker zooi en je elite 0-second release ellende, en val ons d'r niet mee lastig wil je.
quote:Er zijn zat games van rond de 10 / 15 euro ...
en dit moet me overhalen? 50 euro voor een lousy 4mb groot spel, hetzelfde wat ik betaal voor een 2 Gb PC spel..sorry hoor, maar zo haal je piracy op je hals. Een serieuze pricedrop en ik wil overwegen spellen aan te gaan schaffen. Daarnaast schreeuwt Ninetndo van de daken dat de verkoopcijfers de pan uit knallen dus ik voel me niet schuldig.
En nu zal ik ophouden
Net zoiets als met dvd's ... tuurlijk heb ook ik een tiental divxjes liggen, maar ik heb van dingen die ik echt waardeer liever het origineel en heb nu ook een dvd collectie van 51 dvd's ...
[Dit bericht is gewijzigd door Webby op 18-07-2003 12:05]
quote:Oh, okay.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:En nu genoeg over Warez !
quote:Ik heb elk spel op mijn Nintendo tot nu toe legaal, itt tot mijn PC games. Maar zelfs als ik zou kunnen flashen enzo zou ik dat niet doen bij mijn Cube of GBA. Tis toch een principekwestie bij de consoles
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Jarno het volgende:[..]
Of 30 euro. Iedere debiel met een beetje inkomen kan tegenwoordig een credit-card aanvragen, dus dat is geen reden. Als je bij dvdboxoffice bestelt, heb je het binnen een week in huis, free shipping worldwide.
Maar goed, gasten als jij zijn nog niet tevreden als ze 5 voor een tientje zijn, en zullen blijven downloaden tot ze er dood bij neervallen. De parasieten in de pels, die zul je altijd wel houden vrees ik.
Ga maar lekker naar je flash linker zooi en je elite 0-second release ellende, en val ons d'r niet mee lastig wil je.
quote:Ik weet het, ik heb een creditcard en bestel ook bij dvdboxoffice. Maar alleen dvd's.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:05 schreef Jarno het volgende:[..]
Of 30 euro. Iedere debiel met een beetje inkomen kan tegenwoordig een credit-card aanvragen, dus dat is geen reden. Als je bij dvdboxoffice bestelt, heb je het binnen een week in huis, free shipping worldwide.
quote:Huilebalk.
Ik ben benieuwd.
quote:kijk, DAT zijn prijsjes
Op vrijdag 18 juli 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Net Chu Chu Rockets gekocht, voor € 8,98Ik ben benieuwd.
quote:Waar waar?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
Net Chu Chu Rockets gekocht, voor € 8,98Ik ben benieuwd.
quote:Dan koop je die games toch niet, bespaar je ook geld mee
Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:[..]
Ik weet het, ik heb een creditcard en bestel ook bij dvdboxoffice. Maar alleen dvd's.
[..]Huilebalk.
Als je weet wat er voor een ongelovelijke BAGGER uitkomt voor de GBA (70% is echt troep) en daar dan toch 50 euro voor durven te vragen..30 euro is ook nog teveel.
quote:Voor de opvolger van de GBA schijnen ook CD cardridges te komen, net als bij de PSP.
En die kosten liggen alleen maar zo hoog vanwege het foute medium wat Nintendo gebruikt, de cartridges. Het zijn echt niet alleen maar ontwikkelingskosten. De PSP die eraan komt bijvoorbeeld garandeert lagere prijzen omdat de productiekosten veel lager liggen. En dat is een goeie zaak.
quote:FRS (met zo'n kortingskaart).
Op vrijdag 18 juli 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Waar waar?
quote:ja want ps2 games zijn zoooooo goedkoop
Op vrijdag 18 juli 2003 12:13 schreef err het volgende:[..]
Ik weet het, ik heb een creditcard en bestel ook bij dvdboxoffice. Maar alleen dvd's.
[..]Huilebalk.
Als je weet wat er voor een ongelovelijke BAGGER uitkomt voor de GBA (70% is echt troep) en daar dan toch 50 euro voor durven te vragen..30 euro is ook nog teveel. En die kosten liggen alleen maar zo hoog vanwege het foute medium wat Nintendo gebruikt, de cartridges. Het zijn echt niet alleen maar ontwikkelingskosten. De PSP die eraan komt bijvoorbeeld garandeert lagere prijzen omdat de productiekosten veel lager liggen. En dat is een goeie zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |