quote:Nou, ik wil er toch eventjes op doorgaan
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afterburner is het best, maar het duurst geloof ik. Ik had een worm light en was er gewoon tevreden over.
Een worm-light is natuurlijk lekker goedkoop, maar hangt wel boven je schermpje. Hmm, die worm-light's zijn natuurlijk niet zo duur, dus dat kan ik sowieso wel eens proberen .
Ik heb namelijk een vrijwel nieuwe GBA versierd voor 50 euro. Maar het schermpje is zo donker. Als ik deze niet zo goedkoop had kunnen krijgen had ik waarschijnlijk een GBA SP gekocht, hoewel die eigenlijk veel te klein is voor mijn handen.
Hmm, zou een GBA SP display in een gewone GBA passen?
quote:
Megagame is Final Fantasy III?
27-08-2003 | Joost Vogel
Geruchten, geruchten, geruchten... Final Fantasy III zou naar de GameBoy Advance komen, maar eigenlijk wisten we dit allang. Huh?!
Een week geleden meldde we het gerucht dat er een megagame op komst is voor de GameBoy Advance. Een spel die zeker een miljoen keer over de toonbank zou gaan. Vandaag hebben we vernomen dat dit wel eens Final Fantasy III zou kunnen worden. Uiteraard zijn dit geruchten...Onze collega's bij GBAWorld vonden op de Braziliaanse website van Nintendo een interessant nieuwsitem. Oorspronkelijk zou Final Fantasy III naar de Wonderswan Color gaan, maar deze zou worden afgelast. In plaats daarvan poort Square Enix dit stukje gamegeschiedenis naar de GameBoy Advance. Een geweldige game die wel eens héél goed zou kunnen verkopen.
Of Final Fantasy III nou definitief naar de GameBoy Advance komt, weten we niet. Echter, de kans is behoorlijk groot aangezien we een jaar geleden al bevestiging hadden van dit nieuws! Hier staat namelijk dat Final Fantasy III zeker naar de GameBoy Advance wordt gepoort. Bezoekers die InsideGamer nauwlettend in de gaten houden wisten dus eigenlijk al een jaar geleden van dit nieuws!
Toch weten we het nog steeds niet helemaal zeker, en wachten we op een officiële aankondiging. Uiteraard houdt InsideGamer je op de hoogte.
STUITER STUITER
!
!
WOHOOOOO
*Negerdansje doet
Anyway, ik zal eens op EBay kijken of iemand goedkoop een afterburner in de aanbieding heeft. Tnx voor de replies!
quote:Ik vind RPG's wel leuk, maar dat turn-based vechten is imo echt de ziekste uitvinding ooit
Op donderdag 28 augustus 2003 08:46 schreef err het volgende:
hoera. Weer een RPG.
totaal niet aan mij besteed
quote:Laat hem een beetje van de zijkant schijnen, niet recht van boven iig.
Op donderdag 28 augustus 2003 12:04 schreef RetepV het volgende:
Op zich werkt het worm-light prima, misschien moet ik gewoon nog wat tweaken met de stand.
!
quote:Bij mij zit er nou Mystic Quest in
Op donderdag 28 augustus 2003 12:56 schreef Smots het volgende:
* Smots is helemaal retro gegaan met zijn GBA
Ik speel de laatste paar dagen vooral heel veel Tetris.
quote:En bij mij heb ik er Super Mario Land 2 in zitten
Op donderdag 28 augustus 2003 13:42 schreef Lexie het volgende:[..]
Bij mij zit er nou Mystic Quest in
.
Al 3 keer uitgespeeld op de SNES met de VGB .
Alvast bedankt!
quote:is die niet al lang uit dan?
Op donderdag 28 augustus 2003 23:37 schreef ETC het volgende:
Misschien dat ik het in de vorige topics gemist heb. Maar weet iemand wanneer WingCommander in NL uitkomt?Alvast bedankt!
quote:Geen idee maar ik moest vandaag voor mijn werk ffies naar Utrecht en
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:20 schreef err het volgende:[..]
is die niet al lang uit dan?
Speelt kut trouwens . Ik moet heel erg aan de controls wennen. Normaal was bij mij 'up' als dalen en 'down' als stijgen ingesteld maar dat is nu dus omgekeerd.
quote:dat moet vast wel ergens in te stellen zijn... zoek maar even naar invert flightcontrol ofzo..
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:50 schreef ETC het volgende:[..]
Geen idee maar ik moest vandaag voor mijn werk ffies naar Utrecht en
jawel daar lag die te wachten!!
Speelt kut trouwens
. Ik moet heel erg aan de controls wennen. Normaal was bij mij 'up' als dalen en 'down' als stijgen ingesteld maar dat is nu dus omgekeerd.
quote:Op de PC wel ja, helaas niet in de GBA versie.
Op zaterdag 30 augustus 2003 01:54 schreef Retarded het volgende:[..]
dat moet vast wel ergens in te stellen zijn... zoek maar even naar invert flightcontrol ofzo..
quote:Nooit te oud om te gamen. OK de intro is kinderachtig. Maar na 1 uur begint het echte spel! Trek nooit je conclusief als je een game 30 min hebt gespeel! Speel het langer, daar doe je zelf plezier aan!
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:33 schreef err het volgende:
die Final Fantasy tactics dinges, heb hem even gespeeld, was er na 5 minuten klaar mee. Ik voel me hier écht te oud voor
quote:GTA3 is allang al gecancelt hoor...
Op maandag 4 augustus 2003 11:52 schreef err het volgende:
[afbeelding]dit zijn ws screens van GTA3
Hadden ze dat nou maar aan pocketeers overgelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |