teamspeak!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is wel zeker! Misschien zelfs met elkaar als je over wi-fi speelt![]()
Als nintendo nu eindelijk de marketing eens goed voor elkaar heeft kan sony inppakkenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:18 schreef kepler het volgende:
[..]
hmmmm ok
helaas denk ik dat het grote publiek voor de PSP gaat... maar we zullen zien
Wat een raar glanzend ding...ziet er breekbaar uit.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:59 schreef Biggs het volgende:
launch titels
Hot Shots![]()
Death Jr![]()
F1![]()
ATV Offroad Fury![]()
Syphon Filtermischien
Frogger![]()
Ape Escape![]()
Wipeoutmisschien
Spider-Man![]()
Medieval![]()
Gran Turismo![]()
Tony Hawk´s Pro Skater![]()
Ridge Racer![]()
Dynasty Warriors![]()
Dark Watch![]()
uh verkeerd topic ? Nintendo DS, deel 3quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik prefereer Viewtiful Joe
Henshin a gogo baby!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:54 schreef HomerJ het volgende:
Ik prefereer Viewtiful Joe
ken jij een goed alternatief ? ik niet hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:05 schreef rockstah het volgende:
PSP in mijn ogen:
spuuglelijk
prachtige graphics:
ps2 games:
peperduur:
movie playback: jeuj
niks dus
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:17 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ken jij een goed alternatief ? ik niet hoor
de Zodiac bvquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:26 schreef capibar het volgende:
[..]
een pda?![]()
ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
de Zodiac bv
onzin, kan ook film kijken op m'n telefoon en meestal heb je niet eens ondertitels nodig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:23 schreef BMH het volgende:
Graphics zijn verbluffend. De line-up zwak. Features overbodig. Als je een film gaat kijken, moet je een vergrootglas hebben voor de ondertiteling. Pointless lijkt me.
De Playstation 1 was opzich ook "best een aardige eerste poging"... een "best aardige eerste poging" die heerser over de console-markt werd met een opvolger die nu heerser over de console-markt is!quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:00 schreef twi het volgende:
De DS gaat het winnen, maar dat is logisch, gezien 'ie van de marktleider komt die volgens mij iets van 95% van de markt in handen heeft. De PSP is best een aardige eerste poging om een deel van die markt af te snoepen. Ik zeg, de PSP pakt 25% van de markt. De rest is voor de DS.
Nou had de Playstation een groot voordeel. De concurrentie was echt NERGENS met de Nintendo 64 en de Sega Saturn. De markt lag helemaal open. De GBA SP is nog immens populair, de DS heeft net een launch gehad waar de hele bestaande GBA-community nu nog over aan het flippen is met launchtitels die stuk voor stuk aanspreken, dus ik denk dat die DS het gewoon echt goed gaat doen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
De Playstation 1 was opzich ook "best een aardige eerste poging"... een "best aardige eerste poging" die heerser over de console-markt werd met een opvolger die nu heerser over de console-markt is!
Met andere woorden: Ik zou niet te snel conclusies trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |