Zucht....
quote:Maar jij zegt het dan weer op zo'n true-e manier
Op woensdag 16 juli 2003 23:51 schreef Cora het volgende:
Ik ben ook heel raar.
quote:Maar dat vinden ze dan weer leuk, omdat het eigenlijk suf is en dus weer niet mainstream... maar
Op woensdag 16 juli 2003 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm ja, ik geef dat soort tuig altijd lollies.
ach wat zeur ik ook...
quote:Idd, alto is zo mainstream tegenwoordig...
Op woensdag 16 juli 2003 23:52 schreef _The_General_ het volgende:
alto is tegenwoordig niet meer appart, iedereen is alto nowadays
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:52 schreef _The_General_ het volgende:
alto is tegenwoordig niet meer appart, iedereen is alto nowadays
quote:het stikt er van hoor!!! ! !
Op woensdag 16 juli 2003 23:53 schreef teknomist het volgende:[..]
quote:Mja, maar ik gebruikte alto hier in de negatieve zin...
Op woensdag 16 juli 2003 23:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Je hebt van die alto meiden die een beetje BrEzAaH zijn uitgeslagenEn je hebt alto meiden
quote:Dus de boerenlul die met een Bavaria voetbal zit te kijken is ook een alto?
Op woensdag 16 juli 2003 23:53 schreef _The_General_ het volgende:[..]
het stikt er van hoor!!! ! !
quote:de echte alto meiden zijn geil
Op woensdag 16 juli 2003 23:53 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Je hebt van die alto meiden die een beetje BrEzAaH zijn uitgeslagenEn je hebt alto meiden
quote:Jaaaaaaaaaa
Op woensdag 16 juli 2003 23:54 schreef _The_General_ het volgende:
het ergste zijn de alto meiden die alto zijn omdat hun vriendin alto is,of nog erger omdat de jongen die ze leuk vind alto is ..........
quote:als tie dreads heeft en naar nirvana luisterd wel
Op woensdag 16 juli 2003 23:54 schreef teknomist het volgende:[..]
Dus de boerenlul die met een Bavaria voetbal zit te kijken is ook een alto?
quote:stuur ze ff langs dan
Op woensdag 16 juli 2003 23:55 schreef LeFTBuRN het volgende:[..]
de echte alto meiden zijn geil
quote:stuur ze maar bij mij langs, dan zal ik het fenomeen alto meisje een grondig onderzoeken
Op woensdag 16 juli 2003 23:56 schreef ThE_ED het volgende:[..]
stuur ze ff langs dan
quote:Ja, dan wel
Op woensdag 16 juli 2003 23:55 schreef _The_General_ het volgende:[..]
als tie dreads heeft en naar nirvana luisterd wel
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 23:57 schreef _The_General_ het volgende:[..]
stuur ze maar bij mij langs, dan zal ik het fenomeen alto meisje een grondig onderzoeken
quote:ik ben er al een aan het onderzoeken
Op woensdag 16 juli 2003 23:57 schreef _The_General_ het volgende:[..]
stuur ze maar bij mij langs, dan zal ik het fenomeen alto meisje een grondig onderzoeken
maar ik ben ook alto
quote:idd
Op woensdag 16 juli 2003 23:58 schreef Hermez het volgende:
Maar de echte altomeiden zijn dan ook wel raar meestal, het onderscheiden is echter moeilijk. Tis echter al bijvoorbaat dat ik denk van als zo iemand zegt, hoi ik ben zus en zo, en ik ben alto, dat ik dan denk Fake. Een echte alto loopt niet te verkondigen dat hij of zij alto is, t gaat immers niet om aandacht maar om jezelf zijn.
Als iemand je gaat waarschuwen dat ze raar zijn dan weet je al dat ze een soort ADHD faken...
Want diepgaande gedachte alto is alternatief, anders dan de rest, en als je jezelf een alto noemt dan ben je het zelfde als andere alto's
Maar sommige alto wijven/meiden/vrouwen
Die breezah hoef ik niet Niet voor langer dan een avond dan he
Ze keek wel heel boos...
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:01 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Niet voor langer dan een avond dan he
quote:foto's?
Op woensdag 16 juli 2003 23:58 schreef LeFTBuRN het volgende:[..]
ik ben er al een aan het onderzoeken
En als ik dan, als doodgewone boer, verklaar metal-fan te zijn? Een kop alsof ze water zien branden. Ik loop toevallig niet in zwarte shirts, wijde broeken met kettingen en skate-board schoenen.
"Huh.. jij? Oh.. Relaxed... Zou je niet zeggen..."
"Wat voor metal dan, ook Nightwish enzow en Within Temptation?"
Nope. Echte metal. Geen sprookjesrock.
[Dit bericht is gewijzigd door Rider_on_the_storm op 17-07-2003 00:03]
quote:hokjes rulen
Op donderdag 17 juli 2003 00:02 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
er is maar 1 alto... en dat is suzuki.damn hokjesmentaliteit.
de 'nep' alto-meiden vinden zichzelf zo stoer in hun nirvana of slipknot shirtje en lopen hele dag over straat te hobbelen
Nja, en dan heb je nog een miljoen verschillende types er tussen zitten want tja,
ik ben uniek.. net als iedereen
quote:Hahaha, heb ik ook vaak. Ik zie er niet als boer uit, maar als ik 'normaal' gekleed ben, en ze vragen/merken/horen wat voor muziek ik draai/hoor/leuk vindt dan reageren ze altijd van: "He, jij :|"
Op donderdag 17 juli 2003 00:03 schreef Rider_on_the_storm het volgende:En als ik dan, als doodgewone boer, verklaar metal-fan te zijn? Een kop alsof ze water zien branden.
quote:ik hoor ze het zo zeggen haha
Op donderdag 17 juli 2003 00:03 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Alleen al dat het er zo dik bovenop moet liggen maakt het zo triest.
"Huh.. jij? Oh.. Relaxed... Zou je niet zeggen.
quote:Nightwish is juis koel jah
Op donderdag 17 juli 2003 00:03 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Alleen al dat het er zo dik bovenop moet liggen maakt het zo triest.En als ik dan, als doodgewone boer, verklaar metal-fan te zijn? Een kop alsof ze water zien branden.
"Huh.. jij? Oh.. Relaxed... Zou je niet zeggen..."
"Wat voor metal dan, ook Nightwish enzow en Within Temptation?"
Nope. Echte metal. Geen sprookjesrock.
Of van die gasten die maiden geen metal vinden omdat het te blij is... e dan wel met een linkin park shirt lopen.. grrrr
quote:Debiel hè.
Op donderdag 17 juli 2003 00:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Hahaha, heb ik ook vaak. Ik zie er niet als boer uit, maar als ik 'normaal' gekleed ben, en ze vragen/merken/horen wat voor muziek ik draai/hoor/leuk vindt dan reageren ze altijd van: "He, jij :|"
quote:tja ok, maar stel nou dat een gast verkleed is als alto en die zegt ja, ik hou erg van Tiesto, ik ga deze vakantie naar salou, echt vet uit mijn plaat...
Hahaha, heb ik ook vaak. Ik zie er niet als boer uit, maar als ik 'normaal' gekleed ben, en ze vragen/merken/horen wat voor muziek ik draai/hoor/leuk vindt dan reageren ze altijd van: "He, jij :|"
Ik vind het niet zo raar als mensen dat zeggen, ik bedoel, je oordeelt altijd op het uiterlijk, iedereen doet dat en zal dat ook voor altijd blijven doen, en daar is niets mis mee als je maar wel kan accepteren dat iemand achteraf toch heel anders kan zijn
quote:Ja, lol, same here
quote:Ik was bij het optreden van Murderdolls op Waldrock.
Op donderdag 17 juli 2003 00:05 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
En de meeste hebben de ballen verstand van muziek trouwens.
Jezus man.. Ik vindt hun stijl goed, maar een beetje gehypt. Maar de meiden die daar waren alle maal op IPH en waren alle maal ien Muderdolls outfit
quote:Ja idd..
Op donderdag 17 juli 2003 00:06 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
Ik vind het niet zo raar als mensen dat zeggen, ik bedoel, je oordeelt altijd op het uiterlijk, iedereen doet dat en zal dat ook voor altijd blijven doen, en daar is niets mis mee als je maar wel kan accepteren dat iemand achteraf toch heel anders kan zijn
lol, ik moest ineens denken aan een voorval op een verjaardag. 1 iemand zei dat ie niet van 'dat soort muziek' hield. Dus iemand anders gelijk "oh dan zijn er dus 2". Ik "wie dan?" Zij "nou ik dacht niet dat jij". lol... Tot ik vertelde wat ik zo doorgaans luister..
ach op zich best leuk, toch
quote:Nightwish is meuk Ed, gegil en gekrijs van die stupide noorderlijke bandjes moet maar eens afgelopen zijn, Kill &destroy, laat ze maar weer voor kerstman gaan spelen
Op donderdag 17 juli 2003 00:05 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nightwish is juis koel jah
..
quote:Als ik dié tegenkom hè. Dan krijgt ie van mij een hand. Erg stoer zou ik dat vinden.
Op donderdag 17 juli 2003 00:06 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
tja ok, maar stel nou dat een gast verkleed is als alto en die zegt ja, ik hou erg van Tiesto, ik ga deze vakantie naar salou, echt vet uit mijn plaat...
quote:Ik vond ze ook niet super... maar ik heb ze maar half gehoord op graspop hoor
Op donderdag 17 juli 2003 00:08 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Ik was bij het optreden van Murderdolls op Waldrock.
Jezus man.. Ik vindt hun stijl goed, maar een beetje gehypt. Maar de meiden die daar waren alle maal op IPH
en waren alle maal ien Muderdolls outfit
quote:zit wat in...maar sommige zijn ook echt raar
Op woensdag 16 juli 2003 23:50 schreef ThE_ED het volgende:
"ja ik ben heel raar hoor"
Maar eigenlijk zien ze gewoon alleen kinderlijk en irritant. Dat kinderlijk is te vergeven, maar zeur dan niet en houd op met te doen alsof je raar en daarom niet mainstream bent.Zucht....
quote:Kutkerstman.
Op donderdag 17 juli 2003 00:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Nightwish is meuk Ed, gegil en gekrijs van die stupide noorderlijke bandjes moet maar eens afgelopen zijn, Kill &destroy, laat ze maar weer voor kerstman gaan spelen
quote:Kutgegil van noordelijke bandjes
Op donderdag 17 juli 2003 00:10 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Kutkerstman.
Hype is over, ze gaan maar weer hout hakken of zo.
quote:I know, trance is echt zo not-done.
Op donderdag 17 juli 2003 00:09 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Als ik dié tegenkom hè. Dan krijgt ie van mij een hand. Erg stoer zou ik dat vinden.
Eindelijk iemand die precies doet wat ie zelf wilt. En van niks- of niemand zich iets aantrekt.
Waarom kunnen die subculturen elkaar niet gewoon overlappen? DJ Tiesto, sterker nog, de hele stroming trance, is per definitie een taboe voor een alto.
Ik bedoel, ze haten alles wat stekeltjeshaar heeft en in een spijkerjasje loopt. Ikvind het ook niet om aan te horen, en tja, ik stel me wel iets anders op als ik met zoiemand contact maak maar om hem nou meteen helemaal af te zweren, nee.
Maar echt veel alto's gaan alleen om met alto's en willen ook niet omgaan met mensen daar buiten, terwijl dat andersom toch wel iets minder is...
Dus so far for the open-minded culture
quote:Of telefoons maken?
Op donderdag 17 juli 2003 00:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Kutgegil van noordelijke bandjes
Hype is over, ze gaan maar weer hout hakken of zo.
quote:En allemaal LPF gaan stemmen!
Op donderdag 17 juli 2003 00:16 schreef ThE_ED het volgende:
En dat vegetarische gedoe moet ook maar eens afgelopen zijn.
Varken aan het spit met gerstebier is toch veel authentieker?
quote:nee
Op donderdag 17 juli 2003 00:19 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
En allemaal LPF gaan stemmen!
quote:Fucking Retard
Op donderdag 17 juli 2003 00:19 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
En allemaal LPF gaan stemmen!
quote:Ik heb een complete house (verzamelnaam "computermuziek") collectie, naast m'n metal en rock collectie. Dat bewijst al dat 't best te combineren is. Hangt van alleen m'n stemming af.
Op donderdag 17 juli 2003 00:12 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
I know, trance is echt zo not-done.
Tis eigenlijk best wel grappig, ik ben zelf alto en zo ook veel van mijn vrienden en kennissen. En ik merk dat echt veel van hun echt heel narrow-minded zijn, bijv. over trance enzo.
quote:Ook niet mijn smaak, die hele trendy kleding. Maar toch wel erg arrogant hoor, die vriendjes van jou.
Ik bedoel, ze haten alles wat stekeltjeshaar heeft en in een spijkerjasje loopt. Ikvind het ook niet om aan te horen, en tja, ik stel me wel iets anders op als ik met zoiemand contact maak maar om hem nou meteen helemaal af te zweren, nee.
quote:Erg open-minded ja.... Arrogante zakjes snot zijn 't, de mensen waar jij 't nu over hebt.
Maar echt veel alto's gaan alleen om met alto's en willen ook niet omgaan met mensen daar buiten, terwijl dat andersom toch wel iets minder is...Dus so far for the open-minded culture
quote:Dan ben je een soort alto onder de alto's
Op donderdag 17 juli 2003 00:19 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Fucking Retard
quote:je hebt echt geen idee hoeveel der zo zijn heh...
Op donderdag 17 juli 2003 00:20 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ik heb een complete house (verzamelnaam "computermuziek") collectie, naast m'n metal en rock collectie. Dat bewijst al dat 't best te combineren is. Hangt van alleen m'n stemming af.
Ik vind het per definitie afwijzen van muziek-stromingen nou zo not-done hè. Wat een kortzichtigheid.
[..]Ook niet mijn smaak, die hele trendy kleding. Maar toch wel erg arrogant hoor, die vriendjes van jou.
Ze moeten anderen eens wat meer respecteren, iets wat omgekeerd véél meer 't geval is.
[..]Erg open-minded ja.... Arrogante zakjes snot zijn 't, de mensen waar jij 't nu over hebt.
quote:Ik stem wel VVD telt dat ook?
Op donderdag 17 juli 2003 00:20 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
Dan ben je een soort alto onder de alto's
quote:Dat interesseert me geen biet.
Op donderdag 17 juli 2003 00:21 schreef Fucking_Retard het volgende:[..]
je hebt echt geen idee hoeveel der zo zijn heh...
Ik zit te wachten op 't moment dat zo'n wijdbroek dat recht in m'n gezicht zegt. Heerlijk. Dat zou ik echt fantastisch vinden.
quote:VVD is goed
Op donderdag 17 juli 2003 00:22 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik stem wel VVD telt dat ook?
Maar ik ben niet echt een alto geloof ik...
quote:Nee Ed, jij bent een kakker, face it,
Op donderdag 17 juli 2003 00:22 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik stem wel VVD telt dat ook?
Maar ik ben niet echt een alto geloof ik...
quote:Altijd al geweten, en ook nooit verzwegen, toch?
Op donderdag 17 juli 2003 00:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee Ed, jij bent een kakker, face it,
quote:Vond je mijn Anthrax shirtje niet mooi?
lose the outfit
quote:Ja, daarom kleden ze zich ook allemaal hetzelfde. Omdat ze van binnen allemaal "toevallig" op elkaar lijken. Lol.
Op woensdag 16 juli 2003 23:58 schreef Hermez het volgende:
Een echte alto loopt niet te verkondigen dat hij of zij alto is, t gaat immers niet om aandacht maar om jezelf zijn.
quote:Precies. Ik hou heel erg van sommige nummers van Christina Aquilera, Shakira, en Boyzone, maar ook Trance, klassieke muziek, en van vele bands zoals Cannibal Corpse (Slayer, Brutal Truth, Chorus, Atrocity, enz).
Op donderdag 17 juli 2003 00:09 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Eindelijk iemand die precies doet wat ie zelf wilt. En van niks- of niemand zich iets aantrekt.
Waarom kunnen die subculturen elkaar niet gewoon overlappen? DJ Tiesto, sterker nog, de hele stroming trance, is per definitie een taboe voor een alto.[..]
Als ik dié tegenkom hè. Dan krijgt ie van mij een hand. Erg stoer zou ik dat vinden.
Waarom kunnen die subculturen elkaar niet gewoon overlappen? DJ Tiesto, sterker nog, de hele stroming trance, is per definitie een taboe voor een alto.
quote:Nee, de rest van je kleding, da's echt niet van deze tijd
Op donderdag 17 juli 2003 00:24 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Altijd al geweten, en ook nooit verzwegen, toch?
[..]Vond je mijn Anthrax shirtje niet mooi?
Dat kun je ook gewoon verbaal doorgeven hoor...
Kleed je nou eens leuk ofzo.
Leukachtig ofzo.
quote:Welke rest?
Op donderdag 17 juli 2003 00:27 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, de rest van je kleding, da's echt niet van deze tijd
Kleed je nou eens leuk ofzo.
Leukachtig ofzo.
En like I care, DAT is pas alto
Als m'n werk 't toeliet had ik allang dreadlocks gehad. En als ze te koop waren ergens, liep ik in shirts van Alice in Chains of Smashing Pumpkins.
Nog steeds dezelfde Arjen.
Maar oh wat zullen de mensen (en vooral de alto's die er heel alto bijlopen) je ineens anders bekijken.
quote:Ja doei Ed,
Op donderdag 17 juli 2003 00:28 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Welke rest?
Hoe goed ken je me nou? Niet, toch?En like I care, DAT is pas alto
Geef mij maar gewoon een gast met een normale broek (met van die zakken aan de zijkant ) en een t-shirt
lekker makkelijk...
Ook erg zijn van die mensjes die Di-rect helemaal gaaf vinden en daarom "alto" zijn...bah...Di-rect is pop, geen alternatieve muziek
Dat zijn dus Alice in Chains en The Smashing Pumpkins.
Als er ergens shirts te krijgen zijn, dan bestel ik er direct 4. Ik zou trots zijn met die naam op m'n rug te kunnen lopen.
quote:Da's alleen maar kledingsmaak.
Op donderdag 17 juli 2003 00:31 schreef CasB het volgende:
ik word wel altijd gek van die mensen die expres van die aparte kleren dragen, zwart met knalgeel/groen enzo, alleen maar om op te vallen en apart te zijnGeef mij maar gewoon een gast met een normale broek (met van die zakken aan de zijkant
) en een t-shirt
lekker makkelijk...
Ik zal daar echt niemand op afkeuren.
We kunnen toch prima vrienden zijn, met een compleet andere kledingsmaak? Het zegt toch per definitie niet iets direct over iemand's persoonlijkheid?
oh.. hmmmz hehe
quote:Ben je raar? Bewijs het maar!
Maar eigenlijk zien ze gewoon alleen kinderlijk en irritant. Dat kinderlijk is te vergeven, maar zeur dan niet en houd op met te doen alsof je raar en daarom niet mainstream bent.Zucht....
Juist degenen die raar zijn, zijn zich daarvan niet bewust.
En juist degenen die (echt!) alto zijn ook.
En nepalto's zijn heel erg stom!
quote:nou dat komt er ook wel een beetje sesamestreetachtig uit...
Op donderdag 17 juli 2003 00:41 schreef Suicidal_Maniac het volgende:
En nepalto's zijn heel erg stom!
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:43 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou dat komt er ook wel een beetje sesamestreetachtig uit...
quote:Ik heb niet voor niets deze signature
Op donderdag 17 juli 2003 00:44 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
![]()
quote:Kunnen die niet praten dan?
Op donderdag 17 juli 2003 00:41 schreef Suicidal_Maniac het volgende:En nepalto's zijn heel erg stom!
quote:Anders moet ik gaan schelden denk ik...
[..]nou dat komt er ook wel een beetje sesamestreetachtig uit...
quote:Ja, wel, want daar begon het hele probleem mee...:)
[..]Kunnen die niet praten dan?
ik kreeg ineens de neiging om dat te zeggen.
Is een beetje mijn stopwoordje deze week.
quote:welk woordje?
Op donderdag 17 juli 2003 01:22 schreef ThE_ED het volgende:
Mhuhhahahhaahahaik kreeg ineens de neiging om dat te zeggen.
Is een beetje mijn stopwoordje deze week.
Al mij zogenaamde "alto" vrienden van de middelbare school hebben tegenwoordig netjes hun studie afgerond en lopen in driedelig pak.
it's just a fase.
Zodra iedereen aan het werk is, en een beetje alles op een rijtje heeft, zijn ze allemaal hetzelfde
quote:De meesten wel idd.
Op donderdag 17 juli 2003 02:28 schreef _o_ het volgende:
Zodra iedereen aan het werk is, en een beetje alles op een rijtje heeft, zijn ze allemaal hetzelfde
quote:Zoals ik al zei, dat kinderlijke is niet zo erg, maar ga dan niet doen alsof het allemaal zo bijzonder is.
Op donderdag 17 juli 2003 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oech vreselijk dat soort meisjes!!
Och ja, ze kunnen er bijzonder weinig aan doen.
Gewoon op zoek naar hun eigen identiteit.
Ze hebben het alleen allemaal nog niet zo door. Komt nog wel hoor
quote:Juist omdat ze denken dat ze origineel zijn staat het extra stom, want iedereen doet het al :S
Op donderdag 17 juli 2003 08:54 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Zoals ik al zei, dat kinderlijke is niet zo erg, maar ga dan niet doen alsof het allemaal zo bijzonder is.
quote:Volgens mij doen alle jonge meisjes dat. Dus je kan het ze kwalijk nemen. Iedereen is zo geweest
.
Gewoon op zoek naar hun eigen identiteit.
quote:Het wordt tijd dat ze eens in mijn onderbroek zoeken
...
Gewoon op zoek naar hun eigen identiteit....
quote:ik ben ook nog steeds op zoek maar niet zo overdreven
Op donderdag 17 juli 2003 08:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
Volgens mij doen alle jonge meisjes dat. Dus je kan het ze kwalijk nemen. Iedereen is zo geweest
Je bent jong en je wil wat
quote:ik wil alles!!
Op donderdag 17 juli 2003 09:08 schreef ook_gek het volgende:
ik ga ook maar eens zoeken danJe bent jong en je wil wat
quote:Stom breezah sletje
Op donderdag 17 juli 2003 09:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ik wil alles!!
behalve geassoiceerd worden met een altomeisje
quote:Same here, alleen geen alto......
Op woensdag 16 juli 2003 23:51 schreef Cora het volgende:
Ik ben ook heel raar.
quote:dat dan nog veel liever
Op donderdag 17 juli 2003 09:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Stom breezah sletje
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 09:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
dat dan nog veel liever
quote:Ik ook en nu nog
Op donderdag 17 juli 2003 09:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik had altijd scheit aan die altos.
quote:ja joh het komt allemaal wel goed
Op donderdag 17 juli 2003 09:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
dan is het wel heel erg.
Ag denk maar zo. Als die meisjes wat ouder zijn zien ze hun fouten in en gaan dan normaal doen
quote:Meestal gebruiken meisjes dit als smoes om een enge knul weg te jagen hoor.
quote:so 5 minutes ago
Op donderdag 17 juli 2003 10:10 schreef thumper het volgende:
Tssss, alto is zó 1995!......
quote:Hier hebben we weer een exemplaar dat zich beter vindt dan iemand anders
Op donderdag 17 juli 2003 09:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
dat dan nog veel liever
quote:En wat is er erg aan dan. Ik voel me ook beter dan sommige groepen of mensen. Niks mis mee.
Op donderdag 17 juli 2003 10:22 schreef R2cksson het volgende:[..]
Hier hebben we weer een exemplaar dat zich beter vindt dan iemand anders
...
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 10:24 schreef ook_gek het volgende:[..]
En wat is er erg aan dan. Ik voel me ook beter dan sommige groepen of mensen. Niks mis mee.
quote:Nu voel ik me ook beter dan jou
Op donderdag 17 juli 2003 10:26 schreef R2cksson het volgende:[..]
quote:Psies!
En wat is er erg aan dan. Ik voel me ook beter dan sommige groepen of mensen. Niks mis mee.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 10:27 schreef thumper het volgende:[..]
Psies!
Ik ben ook niet verwaand ofzo, ik ben gewoon goed!
quote:
quote:Het lijkt wel een SPer met bivakmuts op.
Op donderdag 17 juli 2003 10:22 schreef R2cksson het volgende:[..]
Hier hebben we weer een exemplaar dat zich beter vindt dan iemand anders
...
quote:Ach ja, misschien ben ik ook veel te serieus vandaag...
Op donderdag 17 juli 2003 10:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nu voel ik me ook beter dan jou
Maar ik zat mij te ergeren aan een of ander dom wijf (met een CU2 ) dat meent dat ze er beter uitziet dan een alto snolletje, terwijl ze uitziet als een of ander mama kindje, zo'n heel truttig kind, dat nauwelijks zelfstandig is...
dat lucht op...
quote:Hoo je moet wel mee werken hoor. Dat noem je namelijk een kakker. Als het truttig is
Op donderdag 17 juli 2003 10:39 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ach ja, misschien ben ik ook veel te serieus vandaag...
Maar ik zat mij te ergeren aan een of ander dom wijf (met een CU2
) dat meent dat ze er beter uitziet dan een alto snolletje, terwijl ze uitziet als een of ander mama kindje, zo'n heel truttig kind, dat nauwelijks zelfstandig is...
dat lucht op...
quote:Voor mijn part heet het een bouvier, dat soort wijven moet je gewoon eens lekker alternatief door de plee smeren...
Op donderdag 17 juli 2003 10:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoo je moet wel mee werken hoor. Dat noem je namelijk een kakker. Als het truttig is
quote:Daar houden alternatieve meisjes zowiezo wel van.
Op donderdag 17 juli 2003 10:48 schreef R2cksson het volgende:[..]
Voor mijn part heet het een bouvier, dat soort wijven moet je gewoon eens lekker alternatief door de plee smeren...
quote:Je komt zeker niet vaak buiten. Want wat je nu zegt is precies wat die meisjes willen
Op donderdag 17 juli 2003 10:48 schreef R2cksson het volgende:[..]
Voor mijn part heet het een bouvier, dat soort wijven moet je gewoon eens lekker alternatief door de plee smeren...
quote:Dan smeer die sweet16 eens alternatief door een plee, kijken of ze het lekker vindt...
Op donderdag 17 juli 2003 11:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je komt zeker niet vaak buiten. Want wat je nu zegt is precies wat die meisjes willen
quote:ja?
Op donderdag 17 juli 2003 13:43 schreef -Mzraki- het volgende:
_
|_|hokjes, hokjes...
quote:En die meningen en denkwijzen zijn nog erger.
Op donderdag 17 juli 2003 16:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
* Toffe_Ellende brabbelt iets over dat uiterlijk niets met het 'alternative' zijn te maken heeft. Het zit 'em denkwijzen, meninge. Kuch,brabbel,kuch
De zweep erover zeg ik je. De kolenmijnen in trappen.
quote:En?
Op donderdag 17 juli 2003 14:07 schreef ThE_ED het volgende:[..]
ja?
en?
Als ze jou in een hokje plaatsen wordt je ook des duivels.
quote:Mja, in mijn geval zou dat best kunnen
Op donderdag 17 juli 2003 17:33 schreef cvangurrep het volgende:
Ik blijf erbij dat veel meisjes dit alleen maar zeggen om een enge gast weg te jagen.
quote:Neu hoor...
Op donderdag 17 juli 2003 17:34 schreef yvonne het volgende:[..]
En?
quote:ik bedoel eigenlijk ongeacht subcultuur of afkomst. Die mensen die zich nu alto of alternatief noemen hebben zelden een mening.
Op donderdag 17 juli 2003 17:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
En die meningen en denkwijzen zijn nog erger.
De zweep erover zeg ik je. De kolenmijnen in trappen.
[20:52:28] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: maar k heb ook kei lelijke mense bij mij op msn maar daar praat ik ook nooit mee:P
[20:52:38] Timmeyerink:
[20:52:39] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: meeste daarvan heb k selfs geblokt
[20:52:48] Timmeyerink: Ga je alleen met knappe mensen om ?
[20:52:53] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: ja:>
Vervolgens nog een beetje gezeur over dat ze uitgescholden was voor freak, en zei dat diegene zelf een freak was.
Toen had ik er wel genoeg van. Kortzichtig schaap
quote:Allemachtig wat een ongelooflijke dombo is dat.
Op donderdag 17 juli 2003 17:45 schreef Massive het volgende:
Mijn klasse voorbeeld van de verbreezering der alto's:[20:52:28] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: maar k heb ook kei lelijke mense bij mij op msn maar daar praat ik ook nooit mee:P
[20:52:38] Timmeyerink:
[20:52:39] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: meeste daarvan heb k selfs geblokt
[20:52:48] Timmeyerink: Ga je alleen met knappe mensen om ?
[20:52:53] Linkin Park,Nightiwsh,Good Charlotte en Blink182 rulezzz!!!!!!: ja:>
Vervolgens nog een beetje gezeur over dat ze uitgescholden was voor freak, en zei dat diegene zelf een freak was.
Toen had ik er wel genoeg van. Kortzichtig schaap
Die zou ik absoluut, per direct, blocken & deleten.
quote:Ja, dat heb ik daarna ook direct gedaan.
Op donderdag 17 juli 2003 17:47 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Allemachtig wat een ongelooflijke dombo is dat.
Echt een zeldzaam exemplaar.Die zou ik absoluut, per direct, blocken & deleten.
quote:Als je btw me iets duidelijk wilt maken ofzo, om welke vage reden dan ook, dan kun je dat gewoon mail/msn/icq/fotoboek-en hoor. En anders aub dingen roepen die wel up to date en waar zijn. En discussieren over meningen doen we verder maar niet. (Dit dus in het algemeen ff, dus niet zien als alleen een reply op deze post.)
En?
quote:You're missing the point of the topic.
Op donderdag 17 juli 2003 17:49 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik heb er ook een afschuwelijke hekel aan, die meisjes en gasten die er in van die enge kleding bijlopen op zo'n manier van "kijk eens, ik ben anders, ik ben origineel".
quote:Want
Op donderdag 17 juli 2003 17:52 schreef ThE_ED het volgende:[..]
You're missing the point of the topic.
quote:Het gaat niet om de kledingstijl of whatever, maar over het feit dat ze dan zeggen "ja ik ben heel raar hoor" en dat dat dus echt gewoon niet zo is
Op donderdag 17 juli 2003 17:57 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Want
Je kunt het ruimer nemen, maar ook te ruim heh
quote:Ik ben anders vrij makkelijk in een hokje te plaatsen.
En?
quote:Hoooo, ik bepaal hier wel wat ruim is
Op donderdag 17 juli 2003 17:58 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Het gaat niet om de kledingstijl of whatever, maar over het feit dat ze dan zeggen "ja ik ben heel raar hoor" en dat dat dus echt gewoon niet zo is
Je kunt het ruimer nemen, maar ook te ruim heh
quote:ruim is relatief idd
Op donderdag 17 juli 2003 18:00 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Hoooo, ik bepaal hier wel wat ruim is
quote:alto
Op donderdag 17 juli 2003 18:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben ook raar,zelfs de buren wonen naast ons
quote:ThE_ED plaatst me in een hokje waar ik niet thuis hoor
Op donderdag 17 juli 2003 18:01 schreef ThE_ED het volgende:[..]
alto
* ArmaniMania hoort in een raar hokje thuis
quote:Sex met een willekeurig iemand op een willekeurige plaats zowiezo is nooit verkeerd
Op donderdag 17 juli 2003 18:09 schreef Grayburn het volgende:
Sex mét een alto ín een Alto is nooit verkeerd imho.
quote:Precies.
Op donderdag 17 juli 2003 18:04 schreef HAL9000S het volgende:
Alto zijn zit hem in denkwijzes, niet hoe mensen zich profileren. Een echte alto zal ook nooit zeggen dat ie een alto is, anders stopt hij/zij zichzelf weer in een hokje en dat is niet de bedoeling van een alternatieveling.
quote:Ja ok, maar ik wou het ontopic houden
Op donderdag 17 juli 2003 18:12 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Sex met een willekeurig iemand op een willekeurige plaats zowiezo is nooit verkeerd
quote:Ik bood je alleen maar een alternatief
Op donderdag 17 juli 2003 18:13 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ja ok, maar ik wou het ontopic houden
.
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 18:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik bood je alleen maar een alternatief
Flikker toch op met je kutkicks.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:47 schreef snotje het volgende:
Hele late TVP
Ik vond het een interessant topique. Ik had geen tijd om het door te lezen.quote:
Bookmark dan, dit slaat nergens op...quote:Op zondag 9 juli 2006 13:15 schreef snotje het volgende:
[..]
Ik vond het een interessant topique. Ik had geen tijd om het door te lezen.
Een TVP dus![]()
Wat een gelulquote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef Canisfire het volgende:
Fok loopt echt achter
ALTO IS NIET MEER NU IS HET EMO DAT IS HET ZELFDE ALLEEN DIE SNIJDEN ZICH OOK EN VINDEN ALLES KUT![]()
Lul niet zo dom.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:25 schreef Canisfire het volgende:
Fok loopt echt achter
ALTO IS NIET MEER NU IS HET EMO DAT IS HET ZELFDE ALLEEN DIE SNIJDEN ZICH OOK EN VINDEN ALLES KUT![]()
jij bent gewoon een alto, punt.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef Sheriam het volgende:
Wat is 'alto' eigenlijk precies? Is 't gewoon 'niet mainstream' of is het wel een bepaalde stijl van alternatief? Ik heb wel vaak aparte dingen aan maar niet van een bepaald merk of 1 bepaald type, soms wat gothic achtig, soms hippie achtig, soms iets waarvan ik helemaal niet zou weten in welk 'hokje' het past (belletjes in m'n haar bijvoorbeeld). Ben ik nu alto of gewoon alternatief?
/niet echt geinteresseerd in hokjes, gewoon een beetje nieuwsgierig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |