Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
En nu, een uurtje geleden, heeft hij zijn identiteitskaart teruggevonden en is erachter gekomen dat dat ding al drie maanden verlopen is. En dat terwijl we vrijdag op vakantie gaan!
Ik ben geadopteerd geloof ik
quote:of hij
Op woensdag 16 juli 2003 22:42 schreef bloempjuh het volgende:
quote:Dat doe ik ook wel eens. En die van de grasmaaier op frequente basis.
Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
quote:Dit is bij ons ook al de derde keer..
Op woensdag 16 juli 2003 22:43 schreef static het volgende:[..]
Dat doe ik ook wel eens. En die van de grasmaaier op frequente basis.
quote:Uitwisselingetje doen? Krijg je zijn gitaar + versterker er gratis bij..
Op woensdag 16 juli 2003 22:44 schreef Crazyman_ het volgende:
Daarvoor is het een broertje. Die van mij is precies hetzelfde...
quote:Lukt nog wel om dat in orde te krijgen toch.
En nu, een uurtje geleden, heeft hij zijn identiteitskaart teruggevonden en is erachter gekomen dat dat ding al drie maanden verlopen is. En dat terwijl we vrijdag op vakantie gaan!
maar van zo'n broer(tje) weet k alles af!
quote:Prima, krijg jij ook gratis zijn 2 bijzonder lawaaierige scooters.
Op woensdag 16 juli 2003 22:44 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Uitwisselingetje doen? Krijg je zijn gitaar + versterker er gratis bij..
quote:Dit was ook een uitzonderingsgeval. Hij verveelde zich en het was te warm op zijn kamer om gitaar te spelen. Na anderhalve meter heg was ineens het snoer doormidden. Toevallig hoor..
Op woensdag 16 juli 2003 22:45 schreef CreativeMind het volgende:
Ben blij dat hij uberhaupt nog iets in en om huis doet. De mijne is "op frequente basis" te lam om maar 1 poot uit te steken
quote:
Hij is 17 en een ontzéttende eikel van tijd tot tijd.Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
is toch lief? Hij doet de heg in ieder geval wel, en naja, een beetje verstrooid... en dan heeft hij een gitaar waar hij liedjes op speelt... zie er het positieve in en die kaart komt wel goed
quote:Haha.. 'm even terugsturen voor een tandenborstel en dan gewoon vertekken.. *evil*
Op woensdag 16 juli 2003 22:47 schreef bbrother het volgende:
kut gasjesik zou em thuislaten vrijdag
quote:Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
Op woensdag 16 juli 2003 22:48 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wees eens creatief met die zaag zou ik zeggen.
quote:Hahaha.. best wel.. bovendien gaat bloed een beetje moeilijk uit 't gaz.. grasveld hier
Op woensdag 16 juli 2003 22:49 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
quote:Precies, je kunt daar wel meer mee doorzagen dan een snoer
Op woensdag 16 juli 2003 22:49 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Het feit dat het ding niet meer werkt is in hoge mate beperkend in de catastrofe die je anders aan had kunnen richten
Drinkt voornamelijk de hele dag bier of zit bij z'n vriendin.
Tijdens het eten loopt hij continue te mauwen dat het eten niet goed is.
En hij krijgt het altijd voor elkaar om zn pc in de soep te laten lopen... "Ik heb niks gedaan, hoor" is het dan.
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:51 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Hahaha.. best wel.. bovendien gaat bloed een beetje moeilijk uit 't gaz.. grasveld hier
geen ruzie maken hoor!
quote:Met 'n bus dus. En ik ga mooi naast mijn zusje zitten..
Op woensdag 16 juli 2003 22:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
kweetniet hoe je op vakantie gaat, maar als je met de auto gaat, mag je de hele weg naast hem zitten
of in het vliegtuig en dan de hele vakantie samen
geen ruzie maken hoor!
quote:wiiii ff offtopic
Op woensdag 16 juli 2003 22:52 schreef BaBy-G het volgende:
ach... als ie er een tijdje niet is dan mis je hem toch wel hoor...
en waren we allemaal rond die leeftijd niet een etterbakkie...
[Dit bericht is gewijzigd door Fatality op 16-07-2003 22:59]
quote:maar ik was rond die leeftijd ook een etterbakkie hoor...
Op woensdag 16 juli 2003 22:55 schreef hardsilence het volgende:[..]
wiiii ff offtopic
super sweety baby you!![]()
quote:Dat zal wel niet..
Op woensdag 16 juli 2003 22:58 schreef Fatality het volgende:
Wat een gigantisch infantiele broertjes hebben jullie zeg,
ben blij dat ik geen infantiel broertje ben
quote:als ik het zo lees allemaal zou ik best nog wel jouw broertje kunnen zijn
Hij is 17 en een ontzéttende eikel van tijd tot tijd.Vanmorgen heeft hij een verlengsnoer doorgezaagd toen hij de heg aan het snoeien was..
quote:En jij lijkt mijn broertje wel, die kan ook niet tegen kritiek
Op woensdag 16 juli 2003 22:59 schreef Brendovic het volgende:
je lijkt mijn zus wel, kan ook zo goed zeiken
quote:da geloof k graag
Op woensdag 16 juli 2003 22:59 schreef BaBy-G het volgende:
maar ik was rond die leeftijd ook een etterbakkie hoor...
quote:Jamaar dat wil zij weer niet, omdat je die geleende cd's maar niet teruggeeft en die keer dat je zonder te vragen haar fiets hebt geleend, is ze ook nog niet vergeten. Kortom, je moet de heeeeele weg naast hem
Op woensdag 16 juli 2003 22:54 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Met 'n bus dus. En ik ga mooi naast mijn zusje zitten..
quote:Je hebt je je naam in ieder geval mee.
Op woensdag 16 juli 2003 23:00 schreef MOD het volgende:[..]
als ik het zo lees allemaal zou ik best nog wel jouw broertje kunnen zijn
quote:Hahahaha ik denk, die gaat lekkere meiden scoren in Lloret!!! Maar hij gaat naar Mickey en Pluto en Donald en Knabbel en Babbel en....
Op woensdag 16 juli 2003 22:59 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Dat zal wel niet..
Wil je toevallig naar Disneyland Parijs?
En dan vertelt hij heel stoer waar hij geweest is, aan zijn vrienden in de kroeg
sorry als ik heeelll debiel reageer maar ben in een ouwehoer-bui en probeer een beetje het positieve er voor je uit te pikken.
quote:valt toch wel mee...
Op woensdag 16 juli 2003 23:01 schreef hardsilence het volgende:[..]
da geloof k graag
maar k vind je op die foto eg scheetig, lievv joh
quote:Je gaat je gang maar joh.
Op woensdag 16 juli 2003 23:03 schreef Waxxer het volgende:[..]
sorry als ik heeelll debiel reageer maar ben in een ouwehoer-bui en probeer een beetje het positieve er voor je uit te pikken.
![]()
Mgoed, ik ga wel aardig en lief zijn hoor..
Ik vat m niet
We nemen een smokkelaar mee op vakantie..
Is het moeder instinkt zeg ik altijd maar
quote:Heb jij last van broertjes? Nee?
Op donderdag 17 juli 2003 09:14 schreef ook_gek het volgende:
Jij lijkt me zusje wel. Die moet ook zich ook met alles bemoeien. Al dat gezeik aan m,n kop. Dat doe ik niet goed. Dit doe ik niet goed. En als je dan wat zegt is het. Jezus je kan dat toch wel even doen!!!!Is het moeder instinkt zeg ik altijd maar
quote:Wel van een zusje. En ik weet hoe JOU broertje zich voelt met zo een zus
Op donderdag 17 juli 2003 09:39 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Heb jij last van broertjes? Nee?
quote:JouW met een W op het eind. Leer jij eens typen!
Op donderdag 17 juli 2003 09:45 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wel van een zusje. En ik weet hoe JOU broertje zich voelt met zo een zus
quote:Je kan het niet hebben he
Op donderdag 17 juli 2003 09:47 schreef bloempjuh het volgende:[..]
JouW met een W op het eind. Leer jij eens typen!
Dit topic is een klaagtopic over broertjes. Open jij maar een eigen topic over lastige zussen als jij het beter weet.
Oh en heb last van dislecty dus dan kan er wel eens een foutje in zitten
Gelukkig hebben we geen heg, want met een heggeschaar had trie best gevaarlijk kunnen zijn. Hij is overigens wel aardig opgedroogd....
quote:Nee, klopt, ik erger me wel vaker aan jou (zonder W).
Op donderdag 17 juli 2003 09:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je kan het niet hebben he
* ook_gek komt op voor het onderdrukte broertjeOh en heb last van dislecty dus dan kan er wel eens een foutje in zitten
quote:Oehja.. dat is ook leuk
Op donderdag 17 juli 2003 09:51 schreef Vampira-spike het volgende:
Mijn broertje had drift aanvallen toen hij wat jonger was... Nee da's leuk*zucht*. Het stoom kwam dan zowat uit zijn oren....Gelukkig hebben we geen heg, want met een heggeschaar had trie best gevaarlijk kunnen zijn. Hij is overigens wel aardig opgedroogd....
quote:Erger jij je aan mij? Ben ik nu je broertje
Op donderdag 17 juli 2003 09:51 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee, klopt, ik erger me wel vaker aan jou (zonder W).
Bovendien is mijn broertje niet onderdrukt, hij is een lambal.
het loopt altijd goed af!
oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
quote:Een zin die drie vragen oproept bij mij:
Op donderdag 17 juli 2003 10:16 schreef pimpin het volgende:oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
- "..verklaart alles.." -> ook dat ik een puberbroer heb?
- "..een alto.." -> Da's nieuw voor me. Ik ben een alto. Hoera! Hoe kom je daar bij?
- "..hebben het niet zo op broertjes.." zijn alto's zulke broertjeshaters? Dat wist ik niet..
quote:Dus m,n zusje is een alto. Ik ga het haar niet vertellen dat mag jij doen. Als je dood wil.....
Op donderdag 17 juli 2003 10:16 schreef pimpin het volgende:
oh dit verklaart alles je bent een alto, die hebben het nooit zo op broertjes
Vraagje: wat kan/mag/zal een douanepersoon als je alleen een verlopen kaart kan laten zien?
Ze kunnen boos doen, of hij moet een nood-pas laten maken... wat komt hij daar laat achter zeg, je broertje is dan wel lief (ik bedoel: 17 en disney-fan ), maar vooral Fransen met hun vooroordelen over Nederlanders....
* waxxer zou erg kortademig worden als in zo'n geval de Franse grens in zicht komt...
Maar als ik het zo goed inschat is je broertje niet zo'n macho stoere bink met een grote bek, het zal wel met een sisser aflopen, misschien een boete en veel oponthoud, maar hij zal om zoiets denk ik niet als de eerste de beste crimineel worden behandeld. En ik denk dat er massa's mensen zullen zijn, met hetzelfde probleem
quote:neeneenee, dat is zielig. Trouwens, je moet OOK Belgie nog door he, dus in totaal 4 keer de grens over.... Doe eens lief tegen hem!! Gaat hij denk je ook in de rij staan om Mickey Mouse een hand te geven?
Op donderdag 17 juli 2003 16:11 schreef bloempjuh het volgende:
Dat scheelt. Laat 'm maar een boete krijgen, dan leert 'ie het meteen af
Nee hoor, hij vindt 't allemaal best leuk, maar is niet zo'n superdisney-fan. Hij vindt 't gewoon leuk dat we weer eens een gezinsding doen. Dat hij dan misschien morgen uit de bus wordt gegooid omdat hij geen geldige papiertjes heeft vind ik wel triest voor 'm
Hij gaat wel mee in de achtbanen trouwens. Als het goed is..
Hij komt geloof ik bijna iedere week met een ander meisje aan tafel. De meeste zijn wel aardig hoor, maar ik kan de tel niet meer bijhouden. Verder jat 'ie constant mijn auto (nou ja die van mijn moeder). Hij komt niet verder dan de oprit maar dat doet er niet toe. Ook valt hij altijd mijn vriendinnen lastig en zijn vrienden vallen mij én mijn vriendinnen lastig. Hij komt altijd langsscheuren op z'n quad als ik aan het paardrijden ben, waardoor mijn licht ontvlambare paard er vandoor vliegt. Hij komt in het weekend altijd thuis met een zatte kop en is dan altijd de code van het alarm kwijt waardoor het (stille) alarm afgaat. Of hij was de code van het hek kwijt waardoor iemand op moest staan om hem binnen te laten. Ook is hij al regelmatig in de vijver gevallen met z'n zatte kop.
Verder is hij ook al een keer opgepakt door de politie omdat hij samen met vrienden mijn vaders auto had gepakt en daar dronken mee was wezen rijden. Toen knalden ze heel slim tegen een paaltje... (minderjarig+geen rijbewijs+dronken+ongeluk = niet slim).
Nou ja iig ehm ruilen??
Nou, ik krijg de indruk dat hij geen vlieg kwaad doet, dus ze zullen hem wel niet wijsbeens tegen de bus smijten om hem te fouilleren. Wees blij dat je een rustig broertje hebt, die tenminste de heg knipt, dan een broertje, die hele dagen op zijn scooter over de straat zwerft, om de 5 min. vloekt, het huis terroriseert, tot 14.30 uur in bed blijft liggen.... en nu neemt hij het Groot Vakantie Boek mee van Donald Duck, gaat in de achtbaan, de wildwaterbaan, de zweefmolen en ga zo maar door. En hij wil een familieding doen, samen met jullie zijn...
Hij had ook elke dag willen scoren in Lloret de Mar, bier zuipen op Terschelling..... nee nee, niets van dat alles: hij wil met JULLIE op vakantie, naar EURO DISNEY. Dan kan die kaart toch gewoon gestolen worden, wat jullie betreft??
quote:Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Op donderdag 17 juli 2003 16:26 schreef ramses het volgende:
...
Nou ja iig ehm ruilen??
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 16:28 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Hek, alarm, vijver.. klinkt best groot
IK ben eerst aan de beurt!
quote:Hmm ik denk dat ik mijn broertje een beetje verkeerd aan je voorgesteld heb. Hij is best lief, hij ziet er best aardig uit (hé het is mijn broertje hè, dus ik zal nooit toegeven dat hij er leuk uitziet). Ehm hij ehm kan best aangenaam zijn.
Op donderdag 17 juli 2003 16:28 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Nee dankjewel. Wel van huis als dat kan
Hek, alarm, vijver.. klinkt best groot
Maar wat ik wil zeggen is dat je niet hoeft te ruilen, je mag hem er gewoon bij hebben. Klinkt best gezellig toch?
hij wordt volgende maand 18 maar dat zou je ook niet zeggen, hij is net een jaar met die breezers begonnen, en na 2 van die dingen claimt ie dat ie dronken is
en dan bij appelsap roepen "wooh hier zit vette alcohol in"
gelukkig heb ik bijna nooit last van hem, praat nooit met hem, heb niet bij hem op school gezeten, en hij gaat niet uit dus daar kom ik hem ook niet tegen
quote:Laat hem dit maar niet lezen he
Op donderdag 17 juli 2003 16:31 schreef ramses het volgende:[..]
Hmm ik denk dat ik mijn broertje een beetje verkeerd aan je voorgesteld heb. Hij is best lief, hij ziet er best aardig uit (hé het is mijn broertje hè, dus ik zal nooit toegeven dat hij er leuk uitziet). Ehm hij ehm kan best aangenaam zijn.
Maar wat ik wil zeggen is dat je niet hoeft te ruilen, je mag hem er gewoon bij hebben. Klinkt best gezellig toch?
Ah joh, een jaartje of drie en hij is de keurigheid zelve dus nog even geduld en hij is weer helemaal maatschappelijk verantwoord!
Wie o wie wil haar hebben
quote:Ach met mij is het ook goed gekomen, dus
Op donderdag 17 juli 2003 16:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
Laat hem dit maar niet lezen he
Ah joh, een jaartje of drie en hij is de keurigheid zelve
dus nog even geduld en hij is weer helemaal maatschappelijk verantwoord!
eigenlijk lijken we best op elkaar
quote:Dit is een broertjes-klaag-topic! Grr!
Op donderdag 17 juli 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:
ik lijk gelukkig niet op m,n zusje. Ik was erger vroeger.
quote:Dan heb je mijn zusje nog niet gezien
Op donderdag 17 juli 2003 17:19 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Dit is een broertjes-klaag-topic! Grr!
quote:Vast wel. Maak er maar mooi een eigen zusjes-klaag-topic van. Toedeledokie!
Op donderdag 17 juli 2003 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
zusjes die aan het puberen zijn zijn 1000 keer erger!
quote:wat dacht je van broertjes van bijna 18 die de puberteit nog helemaal niet gehad hebben
Op donderdag 17 juli 2003 17:30 schreef Thomas B. het volgende:
zusjes die aan het puberen zijn zijn 1000 keer erger!
ze is zelfs aan het leren koffie drinken
nee het zijn echt de broertjes die het irritantste zijn
quote:Broertjes zijn altijd het vervelendst
Op donderdag 17 juli 2003 17:44 schreef ToXiCitY het volgende:
mn zusje is dan wel weer redelijk normaalze is zelfs aan het leren koffie drinken
nee het zijn echt de broertjes die het irritantste zijn
quote:blablabla
Op donderdag 17 juli 2003 17:40 schreef bloempjuh het volgende:
Of broertjes van lastige zusjes die een klaag-over-je-broertje-topic verzieken met hun gezeur over hun zusje..
*lief kijkt*
Alleen als je normaal kan reageren en niet "Je lijkt mijn zusje wel.." mag 't
quote:FF tussendoor: ben jij homo?
Op donderdag 17 juli 2003 16:07 schreef Waxxer het volgende:
komt hij daar laat achter zeg, je broertje is dan wel lief (ik bedoel: 17 en disney-fan),
quote:Als hij nou 'ja' zegt, wat dan?
Op donderdag 17 juli 2003 22:22 schreef Vaatdoek het volgende:[..]
FF tussendoor: ben jij homo?
quote:nee
Op donderdag 17 juli 2003 22:22 schreef Vaatdoek het volgende:[..]
FF tussendoor: ben jij homo?
zie waar ik zoal reageer
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 22:28 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Als hij nou 'ja' zegt, wat dan?
Dankjewel!! Maarja, gelukkig zijn journalisten vaak wel van deze wereld
Ik maak gewoon vaak typetjes van mensen als ik dit soort dingen lees/hoor, ook als het meisjes zijn... Dus betrof het hier een zusje dan was het net zo geweest.
Volgende vraag is dan: ,,Jajajajaja, rugridder, waarom reageer je dan juist hier???"
Nou, dat zal ik uitleggen, ik wilde ff forummen en klikte een willekeurige aan op de Frontpage en toen kwam ik hier en kon het niet nalaten te reageren. Dus.
quote:Ik zal normaal reageren. Zal je we niet gewend zijn van me. Maar toch gaan we het proberen
Op donderdag 17 juli 2003 19:40 schreef bloempjuh het volgende:
Nee *onverbiddelijk*Alleen als je normaal kan reageren en niet "Je lijkt mijn zusje wel.." mag 't
quote:Vooruit dan maar. Een kans.
Op donderdag 17 juli 2003 23:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik zal normaal reageren. Zal je we niet gewend zijn van me. Maar toch gaan we het proberen
Geef me een kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |