quote:
Op donderdag 17 juli 2003 11:28 schreef Litpho het volgende:
Duke Ellington?
+1 Litpho en eer voor volgende vraag
shit..
[Dit bericht is gewijzigd door Jappr op 17-07-2003 11:35]
quote:Uiteraard
Op donderdag 17 juli 2003 11:33 schreef Grobbel het volgende:
Joni Mitchell.
Grobbel +1
Flaming Lips
The Neptunes
N' Sync
Michael Jackson
quote:The Neptunes? die waren producers voordat ze voor zichzelf als N.E.R.D. begonnen
Op donderdag 17 juli 2003 11:38 schreef Grobbel het volgende:
Okay, een rijtje namen... Wie hoort er niet bij en waarom? (er is een bepaalde factor die drie van deze bands/artiesten/acts verbindt, maar een verbinding van een heel ander soort heeft met de vierde. Wat mij betreft mag je ook gewoon die ene factor (lees: bepaalde artiest/band) noemen plus de naam van degene die niet in het rijtje hoort, een uitgebreide uitleg is niet eens echt nodig dan).Flaming Lips
The Neptunes
N' Sync
Michael Jackson
quote:Inderdaad! Waar hij heeft "samengewerkt" met de andere drie, heeft ie van Michael Jackson enkel de look en de danspasjes gejat.
Op donderdag 17 juli 2003 11:56 schreef Z het volgende:
Michael Jackson. Want Jusin lijkt wel op hem, maar heeft nooit iets met hem gedaan?
Z +1
Grobbel +1
quote:mwah, best wel ok... hij geeft je je geld terug als je tijdens z'n concert om Summer of 69 vraagt
Op donderdag 17 juli 2003 12:16 schreef Z het volgende:
Rian Adems idd, één notoire klootzak, staat met z'n rug naar het publiek (en niet uit verlegenheid zoals Tricky) wordt boos als je praat tijdens een concert, en wordt helemaal pissig als je wegloopt bij een concert van hem, ookal duren die uren en uren.... Wel een aardig cd-tje trrouwens.Grobbel +1
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 12:18 schreef ranja het volgende:[..]
mwah, best wel ok... hij geeft je je geld terug als je tijdens z'n concert om Summer of 69 vraagt
Ik ken een journaliste die hem wel eens gesproken heeft en die vond hem 'niet aardig'. En ik had er wel eens wat over gelezen...
Wie is ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |