ik post als ik thuis ben nog wel wat meer maar ben nu aant vakantievieren in spanje!
groetjes!
Favo platen: Right here in my arms, sigillum diaboli, don't fear the reaper en rebel yell.
Misschien een tip, op kazaa is ook een gare live opname te vinden van him die larger than live coveren de bsb. Is wel geinig.
En op die een of andere manier vind ik de clips van hun ook wel leuk.
Ik vind die zanger op sommige foto's echt op een meid lijken, niet ghey ofzo, maar die gezichtsbouw gewoon
quote:Super plaat! dat nummer sloeg bij mij direct aan, schijnbaar heb ik toch wat met liedjes waar een piano in voorkomt.
Op woensdag 16 juli 2003 21:23 schreef Patries86 het volgende:
Join me is binnenWel een okeej nr
Wicked Game vond ik een stuk minder, en voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat
ik de groep niet echt volg.
quote:Het nieuwe album! Love Metal
Op vrijdag 1 augustus 2003 21:02 schreef Yokozuna het volgende:
Heb weleens wat gehoord bij een gitaarfreak (en klasgenootje) van mijn ex-bandje. Klonk nieteens zo gek, welk album raden jullie me aan?Ik vind die zanger op sommige foto's echt op een meid lijken, niet ghey ofzo, maar die gezichtsbouw gewoon
quote:ik vind eigenlijk razorblade romace nog steeds de beste, maar love metal is ene hele goede 2e!
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:20 schreef Spleed het volgende:[..]
Het nieuwe album! Love Metal
Ik vind Razorblade romance ook het beste album...
Maar weet iemand toevallig waar ik Merchandise kan kopen, want bij de Large is alles altijd uitverkocht
quote:He bah ebay, toch bedankt.
Op zondag 24 augustus 2003 20:46 schreef Ils het volgende:
Lastig om te vinden, het meeste is nog te vinden op ebay.com maar verder
Ik heb via Large alleen de dogtag besteld, de rest vind ik echt om te huilen!
De grootste kans heb je nog op festivals, alhoewel op Bospop en Waldrock heb ik alleen 1 t shirt gekocht verder niets.
Ik heb trouwens een HER - razorblade romance poster bestelt uit amerika fucking RARE:)
quote:wat hij zegt
Op woensdag 16 juli 2003 21:14 schreef Zapper het volgende:
Ken alleen Join Me en das natuurlijk een geweldig nummer
eens kijken naar andere muziek
quote:Ik ook!
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:59 schreef Night-guardian het volgende:
HIM staat ook in het voorprogramma van ozzy osbourne op 9 september in ahoy, heb net de kaarjtes opgehaald
quote:ja nou ja, ik zal wel eens kijken of ik ze kan downloaden. maar ik heb dus alleen de live versie, en dies ongelofelijk zacht en onduidelijk helaas........naja, iig bedankt, dan weet ik dat. Let the search begin.
Op zaterdag 26 juli 2003 20:58 schreef RAM_ het volgende:
@blacksheep Poisen heart is een cover HIM heeft ooit 2 verschillende versies gedaan rock en acoustic ik heb ze bijde op MP3
ow.......join me was voor mij ook al et eerste nr dat ik hoorde van ze
quote:Hey Spleed!!!
Op maandag 1 september 2003 18:04 schreef Spleed het volgende:
Live versie van Pioson Heart is idd behoorlijk slecht te horen.... Niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |