quote:HAD ja
Op woensdag 16 juli 2003 22:21 schreef Burger_Queen het volgende:
Voor zover ik weet issie niet gay (hij had een vriendin.. dus hij is hooguit bi)
quote:* demonseeker14 vind Funeral of Hearts heel erg de goeiste
Op woensdag 16 juli 2003 23:09 schreef sassa_s het volgende:
Geen fan maar vind ze zeker wel goed, Join Me vind ik wel de beste....
Achja en dat heartagram, t hangt om mijn nek, ik vindt m wel leuk.
quote:Niet meer, ze hebben de rechten al overgekocht
Op woensdag 16 juli 2003 21:18 schreef Crowbar het volgende:
ja ik vind HIM wel goed. in america heet het HER
quote:Jamai had ook een vriendin hoor
Op woensdag 16 juli 2003 22:21 schreef Burger_Queen het volgende:
Voor zover ik weet issie niet gay (hij had een vriendin.. dus hij is hooguit bi)
Ik heb alle cd's! ze gaan over paar maanden in NL in clubs optreden! als ik de kans krijg ga ik er zeker heen
Hebbe mense hier ook BOotlegs van HIM? ik wil wel ruilen of is dat illegaal?
Heb veel live mp3 en meer als 3 gig live video's
OOOooh gaan ze in clubs touren in Nederland ( ik dacht alleen in Helsinki?) dat gaat me geld kosten:)
Ik heb ook plannen om dit jaar naar Tavastia te gaan ( Helsinki dus)
Waar heb je die info vandaan dan dat ze gaan touren in clubs? ik heb alleen ergens gelezen dat er een europese tour kwam in november/december.
Ja jammer he, ik zat het al helemaal te plannen om naar Belgie te gaan maarja helaasch, dan maar naar Helsinki
quote:NEE!
Op woensdag 16 juli 2003 22:04 schreef Wisp het volgende:
maar de centrale vraag blijft.. is die zanger nou gay of niet?
quote:Alsjeblieft!!!! Als je weet waar en wanneer ze in Nederland optreden, vertel mij vertel mij!!!!! Bij voorbaat dank!
Op donderdag 17 juli 2003 23:45 schreef RAM_ het volgende:
Van zon een kerel die ook groot HIM fan is. die zei dat! lijkt me echt geweldig om HIM live te zien!
maar volgens mij is ville BI! en linde ook zeggen ze in interview! ook in rockpalast einde van laaste nummer (join me) gaat Mige met linde zoenen,geleik hele video verpest dammit
Dat Linde bi was is toch al heel lang bekend? En Ville is volgens mij gewoon hetero, volgens mij wil hij met dat gezoen met Mige en vroeger Zoltan gewoon reacties uitlokken.
Om even op een post een eindje terug te reageren: ik heb vroeger heel erg veel bootlegs gehad, maar ik heb ze allemaal weggeflikkerd.
btw, ik heb een mp3tje van HIM die poison heart speelt, weet iemand of dit een eigen nr is, of gewoon een cover van iemand, en zo ja, weet iemand hoe ik aan de cd kan komen waar dan de niet live versie van dat nr op staat, of erges waar ik em kan downloaden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |