Nadat mijn vriendje is verhuisd heeft hij niets meer van zich laten horen. Geen mail, geen sms, geen telefoontje... En dit terwijl hij heeft gezegd dat hij wél zou bellen, ik heb 1,5 week gewacht en daarna besloot ik hem te bellen... Het resultaat was dat zijn mobiel uitstond. Oké, dat kan.. Ik probeerde het een paar uur later weer. Maar hoe vaak ik het ook probeerde zijn mobiel stond constant uit. Ik heb dus toen een sms gestuurd en die kwam niet aan. Pas 2 dagen later ontving hij mijn smsje. (Dat weet ik omdat ik altijd bericht krijg als smsje aankomt bij iemand) Ik wachtte op zijn reactie maar half uur later had hij nog niks van zich laten horen, hierop belde ik hem maar zijn mobiel stond wederom uit. In de tussentijd nogsteeds niks van hem gehoord. Ik heb na lang denken tenslotte besloten ik niet langer ga wachten, en heb hem een smsje gestuurd waarin ik schreef dat zijn boodschap wel duidelijk was overgekomen. Dit smsje heeft hij ook ontvangen en weer niet op geantwoord...Ik vind het gewoon heel laag wat hij heeft gedaan, zo lang niks van zich laten horen... Aan de excusen: beltegoed op, telefoonnummer kwijt, email geblokkeerd, telefoon gestolen, etc etc. heb ik allemaal al 'behandeld' en kan ik heel makkelijk ontkrachten... dus daar hoeft hij ook niet meer mee aan te komen...
Wat vinden jullie van mijn actie, is het terecht of hebben jullie zoiets van je kon wel iets langer wachten...?
edit: in de eerste zin het woord "vriendje"
[Dit bericht is gewijzigd door Tuana op 16-07-2003 20:59]
Scarfication
Als ie je 2,5 week niet belt, en ook nog eens niet antwoordt dan lijkt het me duidelijk
Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn, of jullie relatie nog heel pril is of niet, maar het lijkt mij niet echt een goed teken.
overigens is dit wel een heel botte manier van het uitmaken...
Lijkt me niet echt goed als iemand 2.5week niet van zich laat horen..
Zo niet, laat barsten, dan is dit waarschijnlijk een hele zielige en makkelijke manier om van je af te komen..
Zou hem alleen niet vriendelijk te woord staan na 2,5 week....
Succes!
dus mochten jullie wel wat hebben vergeet het maar verder dan.... over uit...
quote:sms-je moet toch kunnen...
Op woensdag 16 juli 2003 20:37 schreef brazza het volgende:
Heeft hij het gewoon niet 2.5 week onwijs druk gehad met de verhuising?
quote:Is hij een vriend, een vlam of een ex?
Op woensdag 16 juli 2003 20:26 schreef Tuana het volgende:
Oké, na lang twijfelen of ik dit wel/niet zou posten toch besloten het maar wel te doen... het zit zo:Nadat mijn is verhuisd heeft hij niets meer van zich laten horen. Geen mail, geen sms, geen telefoontje... En dit terwijl hij heeft gezegd dat hij wél zou bellen, ik heb 1,5 week gewacht en daarna besloot ik hem te bellen... Het resultaat was dat zijn mobiel uitstond. Oké, dat kan.. Ik probeerde het een paar uur later weer. Maar hoe vaak ik het ook probeerde zijn mobiel stond constant uit. Ik heb dus toen een sms gestuurd en die kwam niet aan. Pas 2 dagen later ontving hij mijn smsje. (Dat weet ik omdat ik altijd bericht krijg als smsje aankomt bij iemand) Ik wachtte op zijn reactie maar half uur later had hij nog niks van zich laten horen, hierop belde ik hem maar zijn mobiel stond wederom uit. In de tussentijd nogsteeds niks van hem gehoord. Ik heb na lang denken tenslotte besloten ik niet langer ga wachten, en heb hem een smsje gestuurd waarin ik schreef dat zijn boodschap wel duidelijk was overgekomen. Dit smsje heeft hij ook ontvangen en weer niet op geantwoord...Ik vind het gewoon heel laag wat hij heeft gedaan, zo lang niks van zich laten horen... Aan de excusen: beltegoed op, telefoonnummer kwijt, email geblokkeerd, telefoon gestolen, etc etc. heb ik allemaal al 'behandeld' en kan ik heel makkelijk ontkrachten... dus daar hoeft hij ook niet meer mee aan te komen...
Wat vinden jullie van mijn actie, is het terecht of hebben jullie zoiets van je kon wel iets langer wachten...?
Overigens wel erg flauw/kinderachtig/vaag van hem...
quote:zo'n 9 a 10 weken.. Pril ja, ik weet het... Daarom is het misschien ook makkelijker om hem te "vergeten"
Op woensdag 16 juli 2003 20:39 schreef DeStedebouwer het volgende:
Hoe lang heb je iets met hem?
quote:couldn't agree more... denk maar zo: je bent beter af zonder hem als dit de manier is waarop hij je behandelt.... geen normaal mens die zo'n behandeling verdient.
Op woensdag 16 juli 2003 20:40 schreef ellufie het volgende:[..]
sms-je moet toch kunnen...
mijn conclusie: hij is een eikel... je bent weer single
Het is een rare manier om iets duidelijk te maken, dat vond ik toen ook wel, maar ja...wees blij dat het nu gebeurt. Stel dat je al maanden wat met hem hebt en hij flikt je dan zoiets.
quote:Ik ken z'n ouders nog niet.. alhoewel zij wel het een en ander over mij hebben gehoord.... ik heb erover nagedacht om het telefoonnummer van zn ouders op te zoeken in telefoongids en op te bellen, ik weet namelijk wel hun namen... maar dat staat zo wanhopig (--> "niet dat ik dat niet ben"
Op woensdag 16 juli 2003 20:36 schreef Joene het volgende:
ik zou zn ouders bellen en vragen of die weten hoe het met hem gaat ?
zodat je kan besluiten of je er naar toe moe tgaan of nie ?
quote:Haha, als ik dit zo lees wist hij volgens mij geeneens dat hij je vriendje was.
Op woensdag 16 juli 2003 20:48 schreef Tuana het volgende:[..]
Ik ken z'n ouders nog niet.. alhoewel zij wel het een en ander over mij hebben gehoord.... ik heb erover nagedacht om het telefoonnummer van zn ouders op te zoeken in telefoongids en op te bellen, ik weet namelijk wel hun namen... maar dat staat zo wanhopig (--> "niet dat ik dat niet ben"
) En bovendien wil IK er geen moeite meer voor doen eigenlijk...
...
en is 'ie te stom om je huisnummer op te zoeken in het telefoonboek?
quote:Het grappige was dat we (lees: Hij) hadden besloten van: we zijn een stel...
Op woensdag 16 juli 2003 20:39 schreef Harmonius het volgende:
als die kerel zo lang niks van zich laat horen dan hebben jullie van uit zijn oogpunt gewoon niks...dus mochten jullie wel wat hebben vergeet het maar verder dan.... over uit...
quote:Tjah, hij kan toch van gedachten veranderd zijn. Misschien door de verhuizing en de afstand enzo. Hoe dan ook wel een laffe actie.
[b]Op woensdag 16 juli 2003 20:53 schreef Tuana het volgende:[/bHet grappige was dat we (lees: Hij) hadden besloten van: we zijn een stel...
quote:Ik denk dat je gelijk hebt...
Op woensdag 16 juli 2003 20:41 schreef Zwartkijken het volgende:
Hij is zelfs verhuisd om bij je uit de buurt te zijn, vind je het gek dat hij geen antwoord geeft op SMSjes?
quote:nee...nu weer wel
Op woensdag 16 juli 2003 20:50 schreef Qarinx het volgende:
sorry offtopic: angeles doet je msn het niet?
quote:Was mn vriendje, is nu mn ex...
Op woensdag 16 juli 2003 20:42 schreef sjun het volgende:Is hij een vriend, een vlam of een ex?
In geval van een vaste relatie zou ik denken dat hij niet serieus met je is.
Na de eerste SMS zou ik een weekje wachten, dan nog een sms of kaartje met het verhaal dat ik nieuwsgierug was hoe de nieuwe omgeving beviel en als dan nog geen reactie binnen een week kwam besluiten dat ik weer vrij was.
quote:Ook al was zn telefoon gestolen en zou hij door geheugenverlies ofzo mijn nummer niet meer weten, er zijn talloze manieren waarop hij aan mijn telefoonnummer kan komen... o.a zijn beste vriend. Verder had hij mij ook kunnen mailen...
Op woensdag 16 juli 2003 20:49 schreef BalderX het volgende:
Misschien is zn telefoon gejat en heeft hij jouw nummer niet uit z'n hoofd geleerd?...
en is 'ie te stom om je huisnummer op te zoeken in het telefoonboek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |