abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:26:56 #1
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_11818038
Oké, na lang twijfelen of ik dit wel/niet zou posten toch besloten het maar wel te doen... het zit zo:

Nadat mijn vriendje is verhuisd heeft hij niets meer van zich laten horen. Geen mail, geen sms, geen telefoontje... En dit terwijl hij heeft gezegd dat hij wél zou bellen, ik heb 1,5 week gewacht en daarna besloot ik hem te bellen... Het resultaat was dat zijn mobiel uitstond. Oké, dat kan.. Ik probeerde het een paar uur later weer. Maar hoe vaak ik het ook probeerde zijn mobiel stond constant uit. Ik heb dus toen een sms gestuurd en die kwam niet aan. Pas 2 dagen later ontving hij mijn smsje. (Dat weet ik omdat ik altijd bericht krijg als smsje aankomt bij iemand) Ik wachtte op zijn reactie maar half uur later had hij nog niks van zich laten horen, hierop belde ik hem maar zijn mobiel stond wederom uit. In de tussentijd nogsteeds niks van hem gehoord. Ik heb na lang denken tenslotte besloten ik niet langer ga wachten, en heb hem een smsje gestuurd waarin ik schreef dat zijn boodschap wel duidelijk was overgekomen. Dit smsje heeft hij ook ontvangen en weer niet op geantwoord...Ik vind het gewoon heel laag wat hij heeft gedaan, zo lang niks van zich laten horen... Aan de excusen: beltegoed op, telefoonnummer kwijt, email geblokkeerd, telefoon gestolen, etc etc. heb ik allemaal al 'behandeld' en kan ik heel makkelijk ontkrachten... dus daar hoeft hij ook niet meer mee aan te komen...
Wat vinden jullie van mijn actie, is het terecht of hebben jullie zoiets van je kon wel iets langer wachten...?

edit: in de eerste zin het woord "vriendje"

[Dit bericht is gewijzigd door Tuana op 16-07-2003 20:59]

I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:29:38 #2
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_11818121
Als mijn vriend 2.5 week niets van zich zou laten horen dan zou hij wel een verdomd goede reden moeten hebben, anders is het wat mij betreft ook gewoon over. Wat asociaal zeg.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:29:55 #3
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_11818132
Ik zou maars gaan afvragen of jullie relatie zin heeft als hij zo lang nix van zich laat horen..
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_11818133
perfecte actie , maar waarom bel je dan zijn huisnummer niet gewoon?..ik zou er echter naar toe zijn gegaan,om ff persoonlijk te horen wat ie te zeggen heeft (wetend dat ie me hard gedumpt heeft)..

Scarfication

pi_11818142
Ik denk dat het al over was voordat je je smsje stuurde, hij neemt niet voor niets geen contact op.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:30:25 #6
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_11818148
Ik vind dat je groot gelijk hebt, als het echt je vriendje is, vind ik het eerlijk gezegd een beetje triest van hem dat hij zo lang niets van zich laat horen. Of hij moet er een goede reden voor hebben natuurlijk, maar na 2,5 week zou je die toch onderhand ook wel gehoord moeten hebben..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:31:02 #7
38316 BoomSmurf
pi_11818162

Als ie je 2,5 week niet belt, en ook nog eens niet antwoordt dan lijkt het me duidelijk

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_11818201
Ja, dat is natuurlijk belachelijk.

Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn, of jullie relatie nog heel pril is of niet, maar het lijkt mij niet echt een goed teken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11818238
lijkt me duidelijk ja.

overigens is dit wel een heel botte manier van het uitmaken...

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_11818250
zou je je niet is zorgen om hem gaan maken misschien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:34:48 #11
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_11818259
beetje vreemd zeg, hoe lang hebben jullie dan al een relatie?

Lijkt me niet echt goed als iemand 2.5week niet van zich laat horen..

woensdag 16 juli 2003 @ 20:35:29 #12
53077 DroekesTijger
Ferocious Tiger
pi_11818277
Ik zou me toch gaan afvragen of IK nog iets met die jongen zou willen. Laat het niet van hem afhangen, maar maak het gewoon uit.... Is het beste voor iedereen lijkt me zo, want iemand 2,5 week laten wachten is niet best...
If it's not tied down, it's a cat toy.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:35:53 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_11818288
goede actie
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Milf woensdag 16 juli 2003 @ 20:35:57 #14
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11818291
wat een aso zeg dat doe je toch niet
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:36:37 #15
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_11818303
Ja, uiteindelijk werd het mij ook wel duidelijk..de eerste week had ik zoiets van: hij heeft het druk met verhuizing, en stuurde maar smsje.. tweede week had ik zoiets van: hallo, je mag wel eindelijk bellen hoor, en na 2,5 week: Screw you.. maar ik vind het gewoon laf van hem om het op zo'n manier te doen.. hij had het ook gewoon kunnen zeggen... Maar ja, meneer durfde dat blijkbaar niet ofzo...
Het probleem is dat ik niet eventjes kan 'langsgaan' omdat hij nu 3 uur van mij vandaan woont, het telefoonnummer van het huis waar hij nu woont heb ik niet, alleen zn mobiel..
Ik wil wel even duidelijk stellen dat ondanks ik nog steeds verliefd op hem ben, en heel veel om hem geef ik toch niks meer met hem wil. Het is voor mij nu verleden tijd, tenzij hij inderdaad een verdomd goede reden heeft waarom hij zo lang niks van zich heeft laten horen. Ik vind het zeer respectloos om de ander zo 'aan het lijntje' te houden en respect staat bij mij hoog in het vaandel.
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_11818305
ik zou zn ouders bellen en vragen of die weten hoe het met hem gaat ?
zodat je kan besluiten of je er naar toe moe tgaan of nie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11818317
Heeft hij het gewoon niet 2.5 week onwijs druk gehad met de verhuising?
"When the only tool you have is a Hammer, you tend to treat every problem as a nail" |
pi_11818346
Heb je een reden om je zorgen te maken over hem? Maw, zit 'ie wellicht in de problemen? Dat 'ie daarom niks van zich (kan) laten horen?

Zo niet, laat barsten, dan is dit waarschijnlijk een hele zielige en makkelijke manier om van je af te komen..

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_11818360
Zodra er een smsie aankomt zou ik hem gelijk bellen, dat is namelijk een teken dat z'n telefoon aanstaat....

Zou hem alleen niet vriendelijk te woord staan na 2,5 week....

Succes!

pi_11818367
Hoe lang heb je iets met hem?
pi_11818380
als die kerel zo lang niks van zich laat horen dan hebben jullie van uit zijn oogpunt gewoon niks...

dus mochten jullie wel wat hebben vergeet het maar verder dan.... over uit...

Lachen is gezond :D!
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:40:55 #22
61084 ellufie
en toen was er niets....
pi_11818419
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 20:37 schreef brazza het volgende:
Heeft hij het gewoon niet 2.5 week onwijs druk gehad met de verhuising?
sms-je moet toch kunnen...
mijn conclusie: hij is een eikel... je bent weer single
"the dreams in which I'm dying, are the best I've ever had"
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:41:12 #23
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_11818429
Hij is zelfs verhuisd om bij je uit de buurt te zijn, vind je het gek dat hij geen antwoord geeft op SMSjes?
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:41:33 #24
60713 Jim_Carrey
Alrighty then!!!!!!
pi_11818442
mijn vriendin laat ook altijd weinig van haar horen. Daar kan ik me ook kwaad om maken. Het is immers een kleine moeite.
I checked her last week, not a drip.
  woensdag 16 juli 2003 @ 20:42:27 #25
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_11818474
Een vriend van mij heeft hem onlangs nog gezien, dus er is niks (ernsigs) aan de hand. Heb bovendien nog zijn beste vriend paar dagen geleden gesproken die mij vertelde dat hij erg veel zin had in de vakantie die hij en mijn (inmiddels) ex-vriendje samen hebben gepland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')