abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12586343
wat is de japanse famicom versie van Rodland waard? volledig met doosje en boekske ?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:01:08 #77
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12586517
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:54 schreef Kondros het volgende:
wat is de japanse famicom versie van Rodland waard? volledig met doosje en boekske ?
Niet zo verschrikkelijk veel. Je moet proberen de Europese versie uitgebracht door Storm te pakken te zien te krijgen, dat is een zeldzame uitgave.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  woensdag 20 augustus 2003 @ 21:13:24 #78
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_12586853
Edit: Dat mag dus niet. Duizenden NES games op één playstation cd gebrand

[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 20-08-2003 23:26]

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_12590231
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:13 schreef BdR het volgende:
Edit: Dat mag dus niet. Duizenden NES games op één cd gebrand
Naast dat het niet mag, is het ook nog eens niet eens leuk... Spelletjes spelen op een pc zuigt nu eenmaal (behalve Monkey Island en Cheesy Invaders misschien)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12591218
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 21:13 schreef BdR het volgende:
Edit: Dat mag dus niet. Duizenden NES games op één cd gebrand
Weak dude, fucking weak. Waarom zou je dat doen? Je spelplezier is echt weg.
pi_12599770
Reden interesseert me niet. Downloaden doen we niet als het gaat om Nintendo games

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 21-08-2003 12:57]

Je bent wie je bent, zo niet wie ben je dan wel?
pi_12599835
Kent er iemand Winkels in Antwerpen die nog NES/SNES spullen verkopen ???
pi_12600852
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:15 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Weak dude, fucking weak. Waarom zou je dat doen? Je spelplezier is echt weg.

Krijgen we dat weer... Je spelplezier is er niet minder om, 't zou bij sommige personen misschien aan hun geweten gaan knagen, maar zelfs dat lijkt me sterk. Maar daar is 't warez-topic voor.
Comfortably numb
pi_12600888
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 11:35 schreef Kondros het volgende:
Kent er iemand Winkels in Antwerpen die nog NES/SNES spullen verkopen ???
Ja, of gewoon in de buurt van Rotterdam en Den Haag?
Ik heb nog wel een aantal SNES spellen op mn verlanglijstje staan.
Tis wel een nes-topic, maar als er toch adressen van zulke winkels gegeven worden...
Comfortably numb
pi_12600993
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:01 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Het eerste deel

Die vind ik trouwens het moeilijkste van allemaal. Kheb sinds kort ook deel 2, alleen beetje jammer dat ie steeds vastloopt

Ik kon deel 1 nooit uitspelen op de nes, toen heb ik 'm gedownload en mezelf even van dat trauma afgeholpen door m wel uit te spelen. De controllers van mn nes zijn redelijk gaar, dus daarmee viel ie nooit meer uit te spelen. En deel 2 vond ik echt veel beter dan deel 1, die kon je tenminste met zn 2en tegelijk spelen, en de gameplay was beter.
Comfortably numb
pi_12742678
Ik heb thuis nu 3 nessen staan en heb heel veel spellen dubbel, sommige zelfs 4x.
Nu wil ik er een verkopen, maar wat zou een complete nes met zapper en mario1/duckhunt, mario2, mario3 (compleet), megaman2, megaman3 (compleet) en kirby's adventure(compleet) op moeten leveren?

Is een spel los (met of zonder doosje) ongeveer 10 euro waard?

En stel nou dat ik mijn nes met de originele doos zou willen verkopen met handleidingen en alles, wat is dat dan waard? (sorry maar ik heb geld nodig)

pi_12745409
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:19 schreef Chrizzly het volgende:
Ik heb thuis nu 3 nessen staan en heb heel veel spellen dubbel, sommige zelfs 4x.
Nu wil ik er een verkopen, maar wat zou een complete nes met zapper en mario1/duckhunt, mario2, mario3 (compleet), megaman2, megaman3 (compleet) en kirby's adventure(compleet) op moeten leveren?

En stel nou dat ik mijn nes met de originele doos zou willen verkopen met handleidingen en alles, wat is dat dan waard? (sorry maar ik heb geld nodig)

Het hangt volledig van het spel af wat de hoogte is van wat mensen er voor willen geven. Als je het voor het geld doet, kun je het beste los aanbieden i.p.v. in een pakketdeal (is wel meer geklooi...). Die set die je omschrijft zou toch wel 75 kunnen opleveren mits je iemand vindt, die ook daadwerkelijk die spellen zoekt en tof vindt.
pi_12750636
75 euro zou mooi zijn
pi_12755944
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:19 schreef Chrizzly het volgende:

NES+Zapper+Mario/Duckhunt= 35 euro
mario 3= 15 euro
megaman 3= 15
kirby=15

Dus zeker wel meer dan 80 euro:D, aangezien je bv kirby misschien voor meer kunt verkopen. Maar ik heb wel interesse in megaman 3 compleet.

Ik heb nu ook een NES met zapper, duckhunt/mario bros, soccer, shockwave, mario bros, donkey kong, zelda 1, kirby adventure(allen compleet, alleeen duckhunt/mario en soccer niet).

Ik wil eigenlijk alleen nog de mega mannen en zelda 2.

pi_12756243
realistischer is:

Nes set met zapper en mario/dh: 25
Megaman 3 compleet : 20
Mario 3 : 10
Kirby : 12,50

pi_12766342
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:19 schreef Kiff het volgende:
realistischer is:

Nes set met zapper en mario/dh: 25
Megaman 3 compleet : 20
Mario 3 : 10
Kirby : 12,50

Misschien megaman 3 wel 20 maximaal. Maar NES+controllers+zapper+handleiding+mario/duckhunt is wel meer dan 25 euro.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 21:05:36 #92
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12766724
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:47 schreef snesfan het volgende:

[..]

Misschien megaman 3 wel 20 maximaal. Maar NES+controllers+zapper+handleiding+mario/duckhunt is wel meer dan 25 euro.

Hmm, hangt er toch van af hoor. Meestal kan je ergens wel goedkoper op de kop tikken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12768382
Heel erg bedankt voor de reacties.
Nu nog hopen dat ik het geld er voor krijg
pi_12770828
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 21:56 schreef Chrizzly het volgende:
Heel erg bedankt voor de reacties.
Nu nog hopen dat ik het geld er voor krijg
Nou als je mij een chille deal op Mario 3 en Megaman 3 maakt, dan ben ik wel happy!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:07:49 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12770967
Handelen per mail of in V&A

Verkoper weet nu wat ie ervoor kan vragen enzo.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12773847
Ik speel alle oude nes games altijd op de pc, ook al heb ik de echte originele games op zolder liggen nu. Niks illegaals aan dus.

Dit is vooral zo met GBA games, veel leuker op je grote scherm, alleen is die zo zwaar natuurlijk.

Ik speel de NES spellen trouwens bijna nooit meer, alleen pas geleden nog eens zelda 1, nu was ik eindelijk oud en wijs genoeg om de tweede wereld ook uit te spelen.

pi_12773937
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 00:59 schreef YourMaster het volgende:
Ik speel alle oude nes games altijd op de pc, ook al heb ik de echte originele games op zolder liggen nu. Niks illegaals aan dus.
Ik kwam er laatst achter dat die schiet spellen niet werken als ik mijn nes op de video-in op mijn pc aansluit (ik heb geen normale tv). Had ik kunnen weten maar is toch jammer

[edit] Hier stond iets over emuleren. Mijn excuses hiervoor [/edit]

En wat betreft mario 3 en megaman, in het weekend zal ik alles bij elkaar zoeken en kijken wat ik allemaal wil verkopen en wat de huidige staat is.

[Dit bericht is gewijzigd door Chrizzly op 28-08-2003 01:35]

pi_12774079
Iedereen kan wel zeggen dat ie de originelen op de zolder heeft liggen. Omdat dit niet te controleren is word er gewoon helemaal NIET over emuleren gesproken.

Tevens mis je gewoon de fun van de originele controller

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12774167
Das waar.

Ook al zijn mijn handen nu wel erg groot in verhouding met die kleine nes-pads

Toen ik mijn eerste nes had, zo'n 12 jaar geleden ofzo denk ik, waren die dingen groot en kon ik net bij sommige knoppen, nu zijn ze iel en is het maar gek dat het er maar 2 zijn.

Ik doe die schietspellen zowieso nooit. Ik heb zo'n 265 in 1 casette voor de nes en daar zaten wat van die spellen bij, en ik heb een namaak zapper en dat is toch wel het stomste wat er op de nes is uitgebracht. (op piano na dan)

pi_12774321
Ik heb ook zo'n nepzapper, en ik vind hem veel fijner dan een echte. De trekker gaat veel soepeler en die hoor je niet klikken als je hem induwt. Heel handig als je een uurtje To the earth wil spelen. Het enige nadeel is dat hij iets te licht is, maar je kunt er altijd een gewichtje in plakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')