Blade € 10,-
Good Will Hunting € 10,-
Witness To The Mob € 6,-
quote:Ik heb de SE TIN versie van Battle Royale (met extra bloed
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:33 schreef Sai het volgende:[..]
Dat Battle Royale, is dat nou wat? ik had er nog nooit van gehoord, maar half Fok schijnt de DVD te bezitten. Een aankoop waard? Ik zag hem in de twee voor 11,50 actie bij FAME (en ik moest toch nog Abel gaan kopen).
quote:Goeie film
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:56 schreef heracles het volgende:
Net besteld
Jacobs ladder
quote:Ik heb vandaag de R1 binnen. Zelfde extra's maar met een keitoffe hoes van Mr. Pink.
Op maandag 18 augustus 2003 14:46 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]Erg mooie editie die Australische!
. Dan maar geen Nederlandse ondertiteling...
Verder binnen (postbode had het zwaar vandaag):
- Monty Python and the Search For the Holy Grail
- Some Like It Hot
- 24 Hour Party People
- Shawshank Redemption
Marnie
Family Plot
&
Torn Curtain
quote:brengt de postbode het bij jou?
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:21 schreef Sai het volgende:[..]
Ik heb vandaag de R1 binnen. Zelfde extra's maar met een keitoffe hoes van Mr. Pink.
Verder binnen (postbode had het zwaar vandaag):
- Monty Python and the Search For the Holy Grail
- Some Like It Hot
- 24 Hour Party People
- Shawshank Redemption
quote:daar hebben we dit topic voor: [DVD] op welke bestelling(en) wacht jij?
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:09 schreef dapluiz het volgende:
Net besteld :
Fargo S.E.
Platoon S.E.R1 virus (meer extra's, en ik kick op vage killerrobots, dus so what dat de film zuigt
)
quote:Dat is een mooiere hoes inderdaad!
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:21 schreef Sai het volgende:[..]
Ik heb vandaag de R1 binnen. Zelfde extra's maar met een keitoffe hoes van Mr. Pink.
quote:Ehm, ja? Althans, ik heb hem er nooit op kunnen 'betrappen' maar ik zou niet weten wie ze anders zou moeten bezorgen. Verder ben ik zelf net gestopt met postbodereren en ik bezorgde ook af en toe play.com pakjes... Wie (of wat) bezorgt ze bij jou dan?
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
brengt de postbode het bij jou?
quote:Bij mij brengt de post de pakjes van Play ook nooit. Ik kreeg net weer 2 pakjes binnen en dat was iemand die met een normale auto voor kwam rijden. En zo gaat het altijd bij mij...nooit via de postbode.
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:03 schreef Sai het volgende:[..]
Ehm, ja? Althans, ik heb hem er nooit op kunnen 'betrappen' maar ik zou niet weten wie ze anders zou moeten bezorgen. Verder ben ik zelf net gestopt met postbodereren en ik bezorgde ook af en toe play.com pakjes... Wie (of wat) bezorgt ze bij jou dan?

24: seasons 1 and 2, Limited Edition boxset (limited... naja, ik heb een nummer in de 22 duizend, dus dat zal best nog meevallen)
quote:Een erg leuke film, maar volgens mij zijn de extra's niet echt uitgebreid... Waar heb je hem gekocht? Het kan zijn dat je gewoon niet om die extra's geeft ook natuurlijk...
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:36 schreef Mennosson het volgende:
Amelie (had een vriendin van me erg aangeraden)
Kei gaaf!
quote:Nee dat klopt, de extra's zijn beperkt maar ik heb dan ook gekozen voor de eenvoudige versie. De twee disc special edition lag er (FRS) ook maar die was 2x zo duur.
Op dinsdag 19 augustus 2003 16:25 schreef sweek het volgende:
Een erg leuke film, maar volgens mij zijn de extra's niet echt uitgebreid... Waar heb je hem gekocht? Het kan zijn dat je gewoon niet om die extra's geeft ook natuurlijk...
Apocalypse Now (redux) ![]()
A Fistfull Of Dollars
quote:Bij play gaat het nog wel...
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:59 schreef Mennosson het volgende:[..]
Nee dat klopt, de extra's zijn beperkt maar ik heb dan ook gekozen voor de eenvoudige versie. De twee disc special edition lag er (FRS) ook maar die was 2x zo duur.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=100128
Als 'ie binnenkort eens in de aanbieding is dan koop ik hem wel... nu nog niet.
Cat's Eye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |