Ik ben nog steeds moe en ben beetje sjaggie? heb het ook warm en daardoor en door beetje sjaggie zijn heb ik nergens zin in
Gelukkig hoef ik ook niks te doen vandaag Straks koken/eten en dan op de bank een filmpje kijken ofzow. En vroeg slapen
Verder lekgestoken door de muggen, maar "after bite" is een spulletje dat best goed werkt. Muggenbeettechnisch gezien voel ik me dus wel oké. (Blijkt dat dat spul gewoon opgeloste ammonia is... dus ik probeer binnenkort eens met schoonmaakammonia mijn muggenbulten weg te halen )
Mijn liefie gaat morgenochtend voor 4 weken naar Turkije, en ik mag niet mee. Dat is dan weer best een akelig gevoel... maar zodra ze terug is...
[Dit bericht is gewijzigd door Bazh op 16-07-2003 17:31]
quote:zoiets kost helaas veel tijd
Op woensdag 16 juli 2003 17:28 schreef ArmaniMania het volgende:
Moeilijk, ik krijg haar dus niet uit mijn hoofd
quote:Verliefdheid is minder ja
Op woensdag 16 juli 2003 17:28 schreef DarkElf het volgende:[..]
zoiets kost helaas veel tijd
quote:You go girl.. !!
Op woensdag 16 juli 2003 16:25 schreef diannetjhu het volgende:
edit: Ik ga er ook gewoon helemaal geen energie meer aan besteden.
Hij denkt maar wat ie wil denken. De enige die er door belemmert wordt, is hij zelf.
Maar voel me nog steeds wel ok
Ik voel me superfantastisch!!!!!!!
quote:Ik zeg het al een hele tijd, maar ik weet zeker dat het over een tijdje allemaal beter zal gaan met je. Hang in there tot die tijd! Ook al valt het niet mee.
Op woensdag 16 juli 2003 17:36 schreef sweek het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties nog allemaal.![]()
.
Ik probeer vol te houden en naar de positieve dingen te kijken hoor... maar mja, dat gaat niet al te makkelijk op dit moment. Alle positieve dingen lijken door dit ene negatieve ook weer een stuk minder positief...
Net voor het eerst in lange tijd mijn om weer eens gebeld en dat was best een leuk gesprek. Zo direct bij mijn ouders eten en daarna heerlijk buiten spelen...
Enige nadeel dat is dat overal hier de kasten overhit zijn geraakt die internet verzorgen.
Verder erg lekker dit weer Vind die warmte best okey.
quote:Pfew, jij moest zeker niet werken vandaag hč?
Op woensdag 16 juli 2003 18:12 schreef Levensgenieter het volgende:
Lekker dat warme weer
ik heb superzin in meeting volg. wk. waar ik eindelijk Wolkje zal zien
lieverd
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 18:17 schreef diannetjhu het volgende:
blij! vrolijk! la la la...ik heb superzin in meeting volg. wk. waar ik eindelijk Wolkje zal zien
lieverd
![]()
ik voel me goed!!
even de plantjes en de beestjes verzorgen
quote:naam?
Op woensdag 16 juli 2003 17:57 schreef Little_Missy het volgende:
Beetje fliefd...(op een mede-Fok!ker notabene
)
Dussuh, erg vrolijk enzo!
ontopic:
voel me goed: heb skates gekocht, alleen nog steeds heel sterke gevoelens voor een meisje dat helaas onbereikbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |