abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11808178
Massief eiken bankstel, klassieke stijl. Gaat weg omdat hier iets moderners in huis komt. Nieuwprijs 7.000 euro!!! Vertoont hier en daar wel een slijtageplek op het hout. De bekleding is van hoogwaardig leder.

Bestaat uit 2 stoelen en een 2persoonsbank.

Eventuele vragen kun je natuurlijk stellen. Ik ben echter wel op vakantie vanaf volgende week dus waarschijnlijk kan ik in dit topique niet meer antwoorden. Indien je intresse hebt kun je bellen naar 0318-556566. Er is meestal wel iemand thuis.

Prijs: in overleg. Doe maar een serieus bod. Mailen naar paulien.schenk@wanadoo.nl. Bellen heeft de voorkeur.

pi_11808211
25 Daalders.
Wie?
pi_11808255
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:50 schreef U-lerZzZ het volgende:
25 Daalders.
het is niet de markt hier he!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11808293
inclusief verzendkosten? 10 euro

ziet er brak uit

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_11808508
Heb ik ooit gezegd dat ik het mooi vind? Waarschijnlijk hebben de meeste fokkers geen intresse maar met een paar duizend lezers is de kans op verkoop groter dan wanneer ik het hier niet plaats. Niet zeiken dus. Bij voorbaat dank.
pi_11808538
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 13:58 schreef TheMosselman het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik het mooi vind? Waarschijnlijk hebben de meeste fokkers geen intresse maar met een paar duizend lezers is de kans op verkoop groter dan wanneer ik het hier niet plaats. Niet zeiken dus. Bij voorbaat dank.
ik geef aan waarom ik niet veel geld wil bieden huilie
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_11808616
Biedt dan gewoon niet. Zeikerd.
  woensdag 16 juli 2003 @ 15:06:49 #8
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_11810541
Mooie bankstel, vooral het eiken onderstel trekt me aan...kan ik een beetje opschuren en nieuwe kussen opleggen.
Men heeft hier duidelijk geen idee hoeveel MASSIEF eiken meubelen kosten en dan hebben we het niet over de goedkopere IKEA eikenhout.
Meeste goedkope bankstellen hebben van die brakke onderstellen die na een paar jaar echt verrot zijn.

Helaas voor jou, kan ik geen bod uitbrengen, aangezien ik zelf ook zo'n hardhouten bankstel heb...gaat generaties mee

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_11810912
Graag een richtprijs vermelden om de 'grappige' users weg te houden.
pi_11811848
Men mag zelf een richtprijs bepalen a.d.h.v. de nieuwwaarde. Ik heb zelf geen enkel idee. Het mag duidelijk zijn dat een bankstel van 7000 euro niet weg gaat voor een paar tientjes.
pi_11811868
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:06 schreef Ashram het volgende:
Mooie bankstel, vooral het eiken onderstel trekt me aan...kan ik een beetje opschuren en nieuwe kussen opleggen.
Men heeft hier duidelijk geen idee hoeveel MASSIEF eiken meubelen kosten en dan hebben we het niet over de goedkopere IKEA eikenhout.
Meeste goedkope bankstellen hebben van die brakke onderstellen die na een paar jaar echt verrot zijn.

Helaas voor jou, kan ik geen bod uitbrengen, aangezien ik zelf ook zo'n hardhouten bankstel heb...gaat generaties mee

Klopt. Het is ook niet te tillen, zo zwaar. Zelfs verplaatsen (schuiven dus) kost heel wat moeite vanwege het hoge gewicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')