Bestaat uit 2 stoelen en een 2persoonsbank.
Eventuele vragen kun je natuurlijk stellen. Ik ben echter wel op vakantie vanaf volgende week dus waarschijnlijk kan ik in dit topique niet meer antwoorden. Indien je intresse hebt kun je bellen naar 0318-556566. Er is meestal wel iemand thuis.
Prijs: in overleg. Doe maar een serieus bod. Mailen naar paulien.schenk@wanadoo.nl. Bellen heeft de voorkeur.
quote:het is niet de markt hier he!
Op woensdag 16 juli 2003 13:50 schreef U-lerZzZ het volgende:
25 Daalders.
quote:ik geef aan waarom ik niet veel geld wil bieden huilie
Op woensdag 16 juli 2003 13:58 schreef TheMosselman het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik het mooi vind? Waarschijnlijk hebben de meeste fokkers geen intresse maar met een paar duizend lezers is de kans op verkoop groter dan wanneer ik het hier niet plaats. Niet zeiken dus. Bij voorbaat dank.
Helaas voor jou, kan ik geen bod uitbrengen, aangezien ik zelf ook zo'n hardhouten bankstel heb...gaat generaties mee
quote:Klopt. Het is ook niet te tillen, zo zwaar. Zelfs verplaatsen (schuiven dus) kost heel wat moeite vanwege het hoge gewicht.
Op woensdag 16 juli 2003 15:06 schreef Ashram het volgende:
Mooie bankstel, vooral het eiken onderstel trekt me aan...kan ik een beetje opschuren en nieuwe kussen opleggen.
Men heeft hier duidelijk geen idee hoeveel MASSIEF eiken meubelen kosten en dan hebben we het niet over de goedkopere IKEA eikenhout.
Meeste goedkope bankstellen hebben van die brakke onderstellen die na een paar jaar echt verrot zijn.Helaas voor jou, kan ik geen bod uitbrengen, aangezien ik zelf ook zo'n hardhouten bankstel heb...gaat generaties mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |