quote:bij ons in de stad zijn er een aantal mensen die over die sokken kwestie anders denken, ziet toch wel grappig uit
Op woensdag 16 juli 2003 10:51 schreef The-Pretender het volgende:[..]
Je moest eens weten hoe relax dat loopt man. Uiteraard zonder sokken maar dat spreekt voor zich zelf
Teva Pretty Rugged en ze lopen goddelijk
. http://www.teva.com/products.asp?d=1&g=women&c=original&sc=8&sku=6433&NAV=1
Een heel stuk lekkerder dan mn oude, die waren (ff ter vergelijking) zowat van steen aan de binnenkant en deze zijn als tja als wat eigenlijk... In elk geval lekker zacht.
Had in mn oude soms wel dat ik ze vond stinken, laatst op vakantie, maar toen waren ze nat geweest. Ik weet niet of t daar aan lag.
Mn nieuwe zijn nog te nieuw om te ruften
En oef... wat lopen ze lekker!!!!!
quote:Dat mag dan ook wel voor dat geld
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:21 schreef Mavi het volgende:
Ik heb vorige week de Pretty Rugged Nylon gekocht. Ik vond het een rib uit mijn lijf, maar hikte er al 3 jaar tegenaan.En oef... wat lopen ze lekker!!!!!
quote:Op vakantie of lekker in de tuin zijn ze heerlijk!
Op woensdag 20 augustus 2003 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ik had het er toevallig over met vriendinnen, die erbij zweren. Ik had zelfs nog nooit van dit fenomeen gehoord. Mij zie je er niet in lopen, vind ze foeilelijk!
quote:teenslippers vindt ik irritant.
Op woensdag 20 augustus 2003 20:09 schreef eyal het volgende:
doe toch normaal en koop gewoon teenslippers.
wil je op jezus lijken ofzo?
quote:Heb jij ooit met teenslippers gewandeld, laten we zeggen een kilometertje of 10 minstens, of berg op/af?
Op woensdag 20 augustus 2003 20:09 schreef eyal het volgende:
doe toch normaal en koop gewoon teenslippers.
wil je op jezus lijken ofzo?
quote:volgens mij zijn ze al vanaf 50 euro.... dan heb je dus wel een eenvoudig modelletje.
Op woensdag 16 juli 2003 10:49 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Ze zijn vrij prijzig... (rond de 100 euro) en te koop bij de betere sportzaak!
kan ze idd al voor rond de 30 - 40 euro vinden.
wil je het gek maken. dan neem je ze voor ruim 100 euro.
quote:Zo is dat, mannen die in Teva's lopen hebben gewoon een waanzinnig sexy uitstraling. Zij durven!
Op woensdag 16 juli 2003 10:51 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Ik heb nog nooit zulke sexy voeten gehad!
quote:hoeveel heb je er toener tijd voor betaald? als ik vragen mag....
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef elegancez het volgende:
Dees heb ik! Erg fijne sandalen! Hele vakantie zowat op gelopen.
quote:En die heb ik dus ook!
Op woensdag 20 augustus 2003 22:55 schreef elegancez het volgende:
Dees heb ik! Erg fijne sandalen! Hele vakantie zowat op gelopen.
.
quote:Kortom: groene zeep en de fik erin!
Beste Lianne,
Hierbij stuur ik u een reactie op uw e-mail en kan ik u het volgende melden.
Het pluizen van de webbing word veroorzaakt doordat het harde gedeelte van het klittenband over de webbing scheurt. Dit gebeurt meestal als men met de voeten over elkaar zit.
Dit is echter heel makkelijk te verwijderen door met een aansteker langs de pluisjes te gaan. De warmte zorgt er dan voor dat de losse draadjes weer terug smelten in het geheel.
Teva sandalen worden gemaakt van EVA rubber, een natuurlijke rubbersoort met gedeeltelijk open cellen . Vocht en bacteriën kunnen dus gemakkelijk in de zool dringen en doordat voetzouten en -zuren steeds weer "warm" worden, ontstaan onaangename luchtjes.Zoals u van TEVA mag verwachten word er aan gewerkt om vervelende geurtjes tegen te gaan. In de zolen wordt een antibacterieel middel verwerkt "Microban" Dit is het nieuwste van het nieuwste en bovendien geheel milieuvriendelijk. Natuurlijk is voetverzorging ook erg belangrijk.
Wat u als klant kunt doen om een stank probleem te voorkomen is uw sandalen regelmatig te reinigen met groene zeep.
Hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |