abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:33:41 #26
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_11804785
Damn! Ik heb 6 jaar terug mijn Teva's gekocht, en loop er nog steeds erg veel op.
Mijn teva's hebben piramides en ruines in Azië en Zuid Amerika beklommen en heb er duizenden kilometers op gelopen. Ik heb er mee gezwommen, door de modder gebanjerd en ga zo maar door.
Ze zijn nog steeds perfect! Kwaliteit is dus echt SUPER! Daar valt NIET aan te tornen!

Ik heb ook een paar Reef flip flop's zijn ook vrij prijzig maar ook super kwaliteit.

Teva's zijn hun geld dubbel en dwars waard!

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:36:32 #27
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_11804843
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:33 schreef wiseguy79 het volgende:
Nee, no offence hoor. Was maar een opmerking.

On-topic:

Ikzelf heb deze

[afbeelding]

[edit] Waren wel prijzig btw.. 99 euro [/edit]

Zijn wel mooi!
Welk type is dat?
<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:37:49 #28
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_11804865
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:36 schreef Iesie het volgende:

[..]

Zijn wel mooi!
Welk type is dat?

Universal Nomad... Echt superdingen. Zien er goed uit en lopen als een tiet!
pi_11848341
Teva's roeleren!!
Ik ben aan mn tweede paar bezig omdat ik die eerste wel heel erg had afgetrapt, maar ze zijn iedere cent dubbel en dwars waar en ze zien er nog eens leuk uit ook!
pi_11849628
Ik heb zelf sandalen van nomad en ik vind ze echt geweldig. Ze lopen heerlijk. .
  woensdag 23 juli 2003 @ 23:53:17 #31
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_11974852
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:57 schreef BrokenToe het volgende:
Timberlands hebben een beter (echt) voetbed en zijn steviger. Hebben ook een zeer gevarieerde keus qua kleur en model. Sorry, maar die teva's zitten echt niet stevig om de voet, het is een modemerk en daar dankt het zijn populariteit aan, maar echt niet door de kwaliteit.
Euh... ok, dan moet je denk ik even terug naar het begin, tis wel degelijk kwaliteit alleen tis niet bedoeld voor op straat. Ze vinden hun oorsprong in de whitewater sport (raften en wildwater kajakken) en ja daarin zijn ze nog steeds het beste van alles wat er te verkrijgen is.
Neerkomen wel!
  donderdag 24 juli 2003 @ 09:37:37 #32
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11979545
Heb ze een paar jaar gelden een keer gekocht voor de vakantie. Die vakantie ging toen niet door, en heb ze ook daarna niet gedragen. Ze zitten ds nog steeds in de doos.
Some people are chicken, other people eat chicken
pi_12068782
Ik heb mijn teva's alweer wat jaartjes, maar heb geen seconde spijt gehad dat ik ze gekocht heb.
Ze lopen heerlijk.
Ik heb ermee gezeild, gezwommen, gewandeld.
Het enige nadeel (is een groot woord) is dat ik na een winter eerst ff eelt moet kweken ... die van mij hebben een ietwat ruw voetbed, zal bij mn volgende paar denk ik iets zachtere kopen.
Fake it till you make it...
  maandag 28 juli 2003 @ 16:13:51 #34
12937 Speeded
Carpe Diem
pi_12070109
Heb jaren geroepen dat ik niet op "jezus Nikes' wilde lopen, heb ik twee jaar geleden een paar gekocht en heb ze vaak aan en heerlijk met lange autoreizen en wandelen bij de zee.
Mode merk, hahahaha. Sommige mensen hebben nog nooit verder gekeken dan de Perry sport.
Chillen in een bubbelbad
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2003 @ 16:50:47 #35
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12071094
heb altijd Teva's gehad....
3 jaar terug voor de verandering een keer nomad's en die lopen ook geweldig

vind sandalen altijd zo lekker lopen...
Teva's blijven mijn favoriet, dat zeker.....

maar die nomad's die ik nu heb zijn ook niet slecht (mag ook wel voor dat geld)

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juli 2003 @ 17:31:27 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12072012
Vraag: hebben ze een stugge of een soepele zool? In het laatste geval is het niets voor mij (kan met 1 voet niet afwikkelen).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12076048
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Vraag: hebben ze een stugge of een soepele zool? In het laatste geval is het niets voor mij (kan met 1 voet niet afwikkelen).
Die van mij hebben een soepele zool. Maar misschien zijn er ook met een stuggere zool van Teva??
Weet iig dat sandalen van Source een stuggere zool hebben. Die vond ik nl niet lekker zitten omdat ik mn voet er niet lekker mee kon afwikkelen. Dus er is wel iets voor je te vinden Rewimo!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juli 2003 @ 21:58:14 #38
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12077381
Ik heb nu sandalen van Björndal, die zijn prima gelukkig (heb al wat reserve-exemplaren aangeschaft), maar een mens wil wel eens wat anders hè
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!fotograaf maandag 28 juli 2003 @ 22:23:40 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12078201
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:31 schreef Rewimo het volgende:
er zijn zat varianten met een stugge zool....
bij de betere outdoor winkels hebben ze veel modellen Teva's (en ook andere merken!) daar moet vast wel iets bij zitten..
tis echt een tip, het zit heerlijk, en het loopt ook super!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_12384571
Helemaal waar, Teva's zijn fantastisch. Daar waar ik last had met die Nomad sandalen heb ik totaal geen problemen met Teva. Ik heb de Terra Fi en die zijn helemaal perfect, net pantoffels.
pi_12384684
Ben ik trouwens de enige bij wie die dingen verschrikkelijk gaan stinken?? Als ik er de hele dag op gelopen heb en ik doe mn teva's uit, dan heb ik me toch een partij stinkvoeten!!! Niet normaal!!

Iemand tips??

pi_12384704
Ik hou niet zo van slippers maar deze zien er echt wicked uit!
one, two, three.
pi_12384850
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ben ik trouwens de enige bij wie die dingen verschrikkelijk gaan stinken?? Als ik er de hele dag op gelopen heb en ik doe mn teva's uit, dan heb ik me toch een partij stinkvoeten!!! Niet normaal!!

Iemand tips??

Je voeten wassen misschien?

Oh ja, ik heb ze dus ook sinds kort. En ze lopen best lekker. En dat voor maar 39,95

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_12384991
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Je voeten wassen misschien?

Jaja, dat doe ik dan ook. Maar die dingen stinken dus echt mega!!!
Ik durf ze amper uit te doen waar mn vriendje bij is! Nou, dan weet je wel hoe erg het is!
pi_12385230
Heb Teva maar ff een mailtje gestuurd, misschien dat zij een oplossing weten voor mn probleem!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:47:19 #46
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_12385454
Wellicht omdat je er (uiteraard) zonder sokken in loopt. Het evt zweet verdampt voor een deel maar een deel komt ook op het voetbed terecht en doordat je daar de hele dag op loopt zal het wel wat gaan ruiken Oplossing: halverwege de dag even gaan zwemmen, zijn jouw voeten weer schoon en fris en kunnen je Teva's luchten. Werkt ook prima voor mij.

* Lawine heeft Tera Fi's, al weer dik 2 jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Lawine op 12-08-2003 17:49]

Koffie, zwart, geen suiker
pi_12385488
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:47 schreef Lawine het volgende:
Wellicht omdat je er (uiteraard) zonder sokken in loopt. Het evt zweet verdampt voor een deel maar een deel komt ook op het voetbed terecht en doordat je daar de hele dag op loopt zal het wel wat gaan ruiken Oplossing: halverwege de dag even gaan zwemmen, zijn jouw voeten weer schoon en fris en kunnen je Teva's luchten. Werkt ook prima voor mij.
Hmmm... heb geen zwembad op mn werk!
En daar loop ik niet eens de hele dag! Maar ze stinken wel!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 17:55:29 #48
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_12385626
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... heb geen zwembad op mn werk!
En daar loop ik niet eens de hele dag! Maar ze stinken wel!
Zwembad.. tja, een betere secundaire arbeidsvoorwaarde heh?

Enne *stook stook* vriendje-lief kan toch wel tegen een paar geurende voeten? Meteen reden om samen onder de douche te springen!

Enne, laat even weten als Teva antwoord op je mailtje?

pi_12385697
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:55 schreef Lawine het volgende:

[..]

Enne *stook stook* vriendje-lief kan toch wel tegen een paar geurende voeten? Meteen reden om samen onder de douche te springen!

Enne, laat even weten als Teva antwoord op je mailtje?

Ik nodig je bij deze uit om s avonds mijn voeten komen te ruiken!
En normaal heb ik dus helemaal geen stinkvoeten ofzo, maar met die Teva's..... En daar loop ik dan ook nog eens dagelijks op!

En ik laat weten wat Teva antwoord!

dinsdag 12 augustus 2003 @ 18:05:22 #50
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_12385833
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 17:58 schreef Liejannuh het volgende:
Ik nodig je bij deze uit om s avonds mijn voeten komen te ruiken!
Dank je ... denk ik
quote:
En ik laat weten wat Teva antwoord!
Top, ik ben er nl. ook benieuwd naar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')