't Word gewoon een speler uit Jan van Dijk zijn selectie.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ok ok mark van dijk dan!
ik win want bij jullie zijn de dijkies op![]()
3 penants en 1 die tegenhem opgeschoten word en zo het doel inrolt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:15 schreef methodmich het volgende:
Sonck maakt er 4.
Precies, allemaal tijdens Ajax - Roda en Roda - Ajax, zuur genoeg voor jou.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
3 penants en 1 die tegenhem opgeschoten word en zo het doel inrolt.
Als je het zou hebben over de topscorer van PSV zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar het gaat hier om de topscorer in de gehele HCE ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef Norman het volgende:
Moeilijk. Ik twijfel tussen Vonlanthen, Sibon, Vennegoor of Hesselink en misschien zelfs FarFar...
Ik gok op Vonlanthen.
Maakt opzich niet uit aangezien Cristiano & Koné er aan de andere kant ook weer wat balletjes inleggen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, allemaal tijdens Ajax - Roda en Roda - Ajax, zuur genoeg voor jou.
Dan kraam je onzin uit ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:58 schreef Norman het volgende:
nee, ik heb het over de gehele HCE natuurlijk.
Vorig jaar 13, met wat duels gemist. Als ie nu eens een match of 28, 29, 30 speelt, moet 15 gewoon kunnen. En 16 ook.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je het zou hebben over de topscorer van PSV zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar het gaat hier om de topscorer in de gehele HCE ...
En ik zie Zlatan ook echt geen 15+ goals maken in de HCE
Als ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar 13, met wat duels gemist. Als ie nu eens een match of 28, 29, 30 speelt, moet 15 gewoon kunnen. En 16 ook.
Dit topic is wat je verwacht... Ik denk dat Kuyt met gemak genoeg wedstrijden speelt om topscorer te worden. Ik gebruik geen "als" ...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:01 schreef methodmich het volgende:
Dit hele topic is als, Doc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |