Ik hou het op Wesley Sonck met 28 goals, met Kezman er 2 of 3 doelpuntjes 8er..
Kuyt komt niet zo hoog omdat ie een lange tijd nodig heeft om te wennen.. En die Lazovic ook niet, want dat vind ik niet egt een spits.. Hij scoort niet genoeg (na wat ik van 'm gezien heb, ook in Joegoslavie)
quote:Sonck speelt natuurlijk al jaren in Nederland, dus die is allang gewend....
Ik hou het op Wesley Sonck met 28 goals, met Kezman er 2 of 3 doelpuntjes 8er..Kuyt komt niet zo hoog omdat ie een lange tijd nodig heeft om te wennen
Kezman??? wie is dat??? Die heeft een beetje mazzel gehad dit seizoen, dus die telt niet meer mee.
Kuyt?? Die moet nog groeien...
quote:Sonck komt uit het 'Groooote' België..
Op woensdag 16 juli 2003 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Sonck speelt natuurlijk al jaren in Nederland, dus die is allang gewend....
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:37 schreef strandbal het volgende:
uiteraard Kezman weer......
Sonck speelt niet elke wedstrijd ook al issie fit, die anderen wel...
quote:Hoe kom je hier in godsnaam bij? Hij raakt niet eens in de dubbele cijfers, aangezien hij na een potje of 5 bankzitter zal zijn.
Op woensdag 16 juli 2003 10:48 schreef WaStEd het volgende:Kuyt 23
Kezman 30
Sonck 25
Zlatan 20
vd Vaart 20
Hoogendorp 20
De aantallen zijn maar gokjes maar ik denk dat de top vijf er zo ongeveer uit gaat zien.
quote:Als ik deze cijfers zo zie dan wordt Ajax met gemak kampioen. Drie spelers van hetzelfde team die 20 doelpunten of meer scoren in één seizoen? Daar teken ik voor
Op woensdag 16 juli 2003 10:55 schreef Speed1971 het volgende:
Zonder enige twijfel Kezman. Wel moet ik daarbij zeggen dat ik denk dat als Kezman`s eerste seizoens helft weer heel goed is dat het dan toch nog wel eens waarschijnlijk zou kunnen zijn dat hij rond de winterstop verkocht wordt. Maar dat is koffiedik kijken.Kezman 30
Sonck 25
Zlatan 20
vd Vaart 20
Hoogendorp 20De aantallen zijn maar gokjes maar ik denk dat de top vijf er zo ongeveer uit gaat zien.
quote:Het is de enige spits die ze hebben nu, en bij Utrecht scoorde hij ook een keer of 16 17 geloof ik.
Op woensdag 16 juli 2003 10:50 schreef aldostuta het volgende:[..]
Hoe kom je hier in godsnaam bij? Hij raakt niet eens in de dubbele cijfers, aangezien hij na een potje of 5 bankzitter zal zijn.
quote:Hoezo druk zeg. Ik zal dit berichtje even printen en door de deur bij Dirkie schuiven. Wellicht komt je voorspelling dan wel uit
Op woensdag 16 juli 2003 11:02 schreef WaStEd het volgende:[..]
Het is de enige spits die ze hebben nu, en bij Utrecht scoorde hij ook een keer of 16 17 geloof ik.
Maar goed, als hij er niet meer als 20 maakt bij Feyenoord kan hij onder de kop miskopen bij Feyenoord. Moet hij wel de 181ste plaats delen met Somalia
Kuyt: 8
quote:Enige spits die ze hebben? En Lazovic, Elmander & Lurling dan?
Op woensdag 16 juli 2003 11:02 schreef WaStEd het volgende:[..]
Het is de enige spits die ze hebben nu, en bij Utrecht scoorde hij ook een keer of 16 17 geloof ik.
Maar goed, als hij er niet meer als 20 maakt bij Feyenoord kan hij onder de kop miskopen bij Feyenoord. Moet hij wel de 181ste plaats delen met Somalia
quote:*MEe eens is
Op woensdag 16 juli 2003 11:10 schreef ThE-LaMBaL het volgende:
Sonck: 28
Ketsman: 24
Van der Vaart: 19
Hoogendorp: 17
Van der Haar: 17Kuyt: 8
quote:+ Buffel + van Persie..
Op woensdag 16 juli 2003 11:13 schreef Qi het volgende:[..]
Enige spits die ze hebben? En Lazovic, Elmander & Lurling dan?
Daar teken ik voor...
(Al scoren Roiha en Calabro meer goals in de voorbereiding...)
quote:+ Bombarda. Ik noemde gewoon een paar namen. Van Persie is trouwens niet echt een spits, meer een vleugelaanvaller.
Op woensdag 16 juli 2003 11:16 schreef ThE-LaMBaL het volgende:[..]
+ Buffel + van Persie..
quote:Van der Haar Superboer.. Dus 17 goals.. Dat vind ik nou een goeie spits
Op woensdag 16 juli 2003 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Van der Haar 17 goals ?Daar teken ik voor...
(Al scoren Roiha en Calabro meer goals in de voorbereiding...)
quote:Ssssst!
Op woensdag 16 juli 2003 11:18 schreef Qi het volgende:[..]
+ Bombarda. Ik noemde gewoon een paar namen. Van Persie is trouwens niet echt een spits, meer een vleugelaanvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |