quote:Bron? Link?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:16 schreef Seborik het volgende:
Stiekem heb ik geen flauw idee wat we eigenlijk gaan doen, want ik heb de topics in voetbal nog niet gelezen.
quote:Wil jij dan ook Zander?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:17 schreef Zander het volgende:
7 tot 9 juryleden, is dat niet een beetje veel? Hoe minder mensen, hoe sneller er overeenstemming is.. anders wordt het weer zo'n vijfjaren-plan.
quote:Wat meer communisme hier kan natuurlijk geen kwaad
Op vrijdag 18 juli 2003 12:17 schreef Zander het volgende:
7 tot 9 juryleden, is dat niet een beetje veel? Hoe minder mensen, hoe sneller er overeenstemming is.. anders wordt het weer zo'n vijfjaren-plan.
quote:Uiteraard, kameraad Tony. Natuurlijk zal ik graag zitting nemen in de Doema, mocht er een beroep op mij worden gedaan.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat meer communisme hier kan natuurlijk geen kwaad
quote:Als je zin hebt, mag je mijn plekje.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:21 schreef Zander het volgende:
Ik vind 't best, maar je hebt er nu toch al vijf? Lijkt me zelf meer dan voldoende, eigenlijk.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 12:25 schreef Seborik het volgende:Een communistisch metalforum.
quote:Is het uitdelen van awards niet enigszins tegen de goed-communistische grondgedachte in?
Op vrijdag 18 juli 2003 12:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wat meer communisme hier kan natuurlijk geen kwaad
quote:Welnee, onderscheidingen kenden ze in de SU ook, de 'Zilveren Tractor van Verdienste" en zo..
Op vrijdag 18 juli 2003 12:27 schreef Litpho het volgende:
Is het uitdelen van awards niet enigszins tegen de goed-communistische grondgedachte in?
quote:Er staat geen materieel kapitalistische beloning tegenover, maar een eervolle vermelding. Voor de beste arbeiders dus die een voorbeeldfunctie in de muziekrevolutie hebben
Op vrijdag 18 juli 2003 12:27 schreef Litpho het volgende:Is het uitdelen van awards niet enigszins tegen de goed-communistische grondgedachte in?
quote:Ik weet niet of de Robert Fripp award wel een voorbeeldfunctie is.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er staat geen materieel kapitalistische beloning tegenover, maar een eervolle vermelding. Voor de beste arbeiders dus die een voorbeeldfunctie in de muziekrevolutie hebben
quote:Dat is ook meer een moderne schandpaal. Pas U aan aan de revolutie of anders staat u ook een zelfde lot te wachten
Op vrijdag 18 juli 2003 12:30 schreef Seborik het volgende:Ik weet niet of de Robert Fripp award wel een voorbeeldfunctie is.
Wat een te gekke plaat is dit toch. Ik zou ook wel dit soort muziek willen spelen in een band, maar waar haal je de juiste muzikanten vandaan..
Wat before-foto's zijn hier te aanschouwen: http://mspaint.kicks-ass.org/huis
Eigenlijk is er nu geen spoor meer dat het ooit een zooitje was. Behalve de vis, die is overleden. Kheb 'em wel af en toe gevoerd, maar het mocht niet baten. Ach ja, kben nooit goed met dieren geweest
quote:Jammer dat de afstand redelijk groot is. Ik had het wel willen proberen. Maar ja, zo'n goed musicus ben ik nu ook weer niet (meer).
Op vrijdag 18 juli 2003 14:45 schreef Zander het volgende:
Nou ja, ik ben nog niet zover dat ik briefjes ga ophangen bij de supermarkt of zo, schiet hier in Metalcity toch niet op..
Heb echt ineens een kutbui, best wel irritant.
Leuk huis Tijn.
En dan ga ik nu even douchen. Damn, dat is nou ècht nodig
quote:Hmmm, ik denk dat anderen er meer kijk op hebben, Seb. Ik ben bang dat ik soms teveel topics oversla bij het lezen.
Op vrijdag 18 juli 2003 12:15 schreef Seborik het volgende:Jane wil misschien ook wel?
Oh, en Tijn, wat voor een R&P-figuur moet je wel niet zijn om eerst je huis te gaan fotograferen voordat je gaat opruimen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |