abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11797427
Om half 12 zometeen op NED3. Dat je het even weet

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 15-07-2003 22:59]

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:59:34 #2
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_11797462
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 22:58 schreef nozem het volgende:
Om half 12 zometeen. Dat je het even weet
En op welke zender dan?
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_11797464
Ik wou er net een topic over openen!!

Maar goed, ik heb hem op video, maar ga hem toch kijken!!

pi_11797467
zender?
  dinsdag 15 juli 2003 @ 22:59:51 #5
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_11797471
En op welk netje dan wel? Tis nogal benauwd hiero.
yankee charlie dinges
pi_11797478
hendrix and stevie ray vaughan my hero's
  dinsdag 15 juli 2003 @ 23:00:13 #7
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_11797481
Ik gok NED3.

[edit] heuh ga door voor de wasmasjien

[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 15-07-2003 23:00]

yankee charlie dinges
pi_11797484
Ned 3
  dinsdag 15 juli 2003 @ 23:04:46 #9
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_11797599
Tnx ! * ondeugend heeft de video geprogrammeerd
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 15 juli 2003 @ 23:15:54 #10
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_11797877
Maar eerst ff Jiskefet
Wehehehehe Hoeiii
yankee charlie dinges
pi_11798475
wilde ik net zeggen.

NU dus!!!!

muziek met de middelvinger omhoog.

woensdag 16 juli 2003 @ 00:07:04 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_11798959
Als je het hebt over tijdloze muziek zeg, damn! Leuk om te zien hoe zo'n man op het podium staat met kauwgom in z'n bek staat daar nogal geen persoonlijkheid Heb weleens optreden van m op Woodstock gezien op de buis maar dat was wat ik gezien heb alleen spelen zonder dat je kon zien hoe hij zich verder gedroeg, zei ook niets maar was ookmaar een stukkie.

Heb weleens zo'n best of CD van iemand geleend maar dat is toch beetje onsamenhangend geheel, dan is live gaver misschien maareens DVDtje van aanschaffen

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_11798990
Machine Gun
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:10:20 #14
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11799005
hijs is echt zo relax, oh we hebben problemen met het geluid.. lekker boeiend we spelen wel wat anders

en die rifjes schud ie zo uit z'n mouw... ik wil ook zo kunnen spelen.. en ook zo relax on stage kunnen zijn..

#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_11799062
isle of wight was zijn laatste concert geloof ik. een paar dagen later is hij overleden. mijn engelse buurman is als jong pikkie naar isle of wight geweest. die verhalen van hem, ben ik soms best jaloers op.
pi_11799102
Ik weet niet maar mijn ouders zeuren dat de muziek die ik leuk vindt zo'n onsamenhangend gerotzooi is maar ik zit dit nu te kijken ik d8 the great Hendrix, maar ik ben nou niet echt impressed.

Al die riffjes zijn toonladdertjes etc en nu niet bepaald sneller dan je eric clapton ze hoort doen. Ik had eigenlijk meer verwacht van de 'beste gitarist allertijden' maja misschien komt et nog het concert is nog niet afgelopen

woensdag 16 juli 2003 @ 00:18:50 #17
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_11799149
Zit het ook te kijken.

Hendrix

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_11799210
onanymous, je moet het wel in de tijd plaatsen natuurlijk. wat hij daar doet was nog nooit eerder gedaan. nu lopen er duizenden gitaristen die meer tonen tegelijk spelen dan hendrix, alleen was hij de eerste. dit is trouwen niet the experience maar zijn nieuwe band band of gypsies en die klinken toch niet helemaal je van het. hendrix is trouwens niet alleen erg relaxed maar ook erg moe, hij had het wel gehad geloof ik als ik hem zo eens bekijk.

ik vind nog steeds electric ladyland een topper, rainy day dream away, 1983 a mermaid i should turn to be, moon turn the tides gently away enzo, heftige tripshit. dan is isle of wight maar kinderspel.

woensdag 16 juli 2003 @ 00:24:26 #19
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11799250
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:16 schreef onanymous het volgende:
Ik weet niet maar mijn ouders zeuren dat de muziek die ik leuk vindt zo'n onsamenhangend gerotzooi is maar ik zit dit nu te kijken ik d8 the great Hendrix, maar ik ben nou niet echt impressed.

Al die riffjes zijn toonladdertjes etc en nu niet bepaald sneller dan je eric clapton ze hoort doen. Ik had eigenlijk meer verwacht van de 'beste gitarist allertijden' maja misschien komt et nog het concert is nog niet afgelopen

en ik kan de tv niet harder zetten want huisgenoot slaapt! dit is kut

er zijn 10000 gitaristen die sneller kunnen, en 1000 die virtuozer zijn. Maar hij maakt muziek uit het puntje van z'n tenen, er zit een soul in... niet normaal. Joe satriani is een hele hele hele goed gitarist, technisch beter dan Jimi, en ook zeker sneller... maar hij heeft toch niet het gevoel wat jimi wel heeft. En zoals al gezegt word hij was 1 van de eersten, een pionier.

ik kan tv niet harder zetten huisgenoot slaapt

[Dit bericht is gewijzigd door werkeend op 16-07-2003 00:26]

pi_11799255
Hmm... Hendrix mag dan goed zijn, maar Mitch Mitchell op de drums is ook een meer dan uitstekende muzikant. Zit nu niet te kijken, maar ik heb dit allemaal op video staan. Eerlijk gezegd is 't ook niet een van zijn beste concerten, al is een 'middelmatig' Hendrix-concert ook nog altijd meer dan uitstekend.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:25:41 #21
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11799277
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:24 schreef Zander het volgende:
Hmm... Hendrix mag dan goed zijn, maar Mitch Mitchell op de drums is ook een meer dan uitstekende muzikant. Zit nu niet te kijken, maar ik heb dit allemaal op video staan. Eerlijk gezegd is 't ook niet een van zijn beste concerten, al is een 'middelmatig' Hendrix-concert ook nog altijd meer dan uitstekend.
vele bands zouden blij zijn als ze 1x in hun leven het niveau van een slecht optreden van jimi halen
pi_11799303
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:24 schreef werkeend het volgende:

[..]

er zijn 10000 gitaristen die sneller kunnen, en 1000 die virtuozer zijn. Maar hij maakt muziek uit het puntje van z'n tenen, er zit een soul in... niet normaal. Joe satriani is een hele hele hele goed gitarist, technisch beter dan Jimi, en ook zeker sneller... maar hij heeft toch niet het gevoel wat jimi wel heeft. En zoals al gezegt word hij was 1 van de eersten, een pionier.

Volgens mij werd ie omdat ie zo'n pionier is enorm opgehemeld (in zijn tijd was er niemand beter idd) maar het idee is een beetje blijven hangen heb ik zo het idee terwijl er al zat betere gitaristen zijn nu.
  woensdag 16 juli 2003 @ 00:29:02 #23
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_11799325
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:27 schreef onanymous het volgende:

[..]

Volgens mij werd ie omdat ie zo'n pionier is enorm opgehemeld (in zijn tijd was er niemand beter idd) maar het idee is een beetje blijven hangen heb ik zo het idee terwijl er al zat betere gitaristen zijn nu.

Het feit dat ie de eerste was die zoiets dee kan hem gewoon niet ontnomen worden. En hij deed het ook op zo'n manier dat het gewoon geweldig klinkt. Er mogen dan betere gitaristen zijn, maar ik vind zijn muziek tijdloos en zou niet weten welke band er een beetje op lijkt
pi_11799346
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 00:27 schreef onanymous het volgende:
Technisch misschien wel, maar Hendrix was ook een hele goede songschrijver en daar ontbreekt het vaak bij technisch goede gitaristen als Malmsteen, Vai en noem maar op een beetje aan. Ik ken ook bijna geen niet-muzikanten die naar die muziek luisteren, terwijl 'iedereen' wel een paar Hendrix-nummers kan noemen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_11799352
onanymous, misschien heb je gelijk maar zoals jimi hendrix in je ziel kan roeren op electric ladyland zo heb ik nog niemand gitaar horen spelen. heeft niks met techniek te maken, meer met visie en psychologie. i want to show different emotions zingt hij ook aan het begin van die plaat. dat hij misschien niet de beste gitarist is is helemaal niet interessant, wat hij doet doet niemand en heeft niemand ook meer gedaan. een uniek geluid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')