[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 15-07-2003 22:59]
quote:En op welke zender dan?
Op dinsdag 15 juli 2003 22:58 schreef nozem het volgende:
Om half 12 zometeen. Dat je het even weet
[edit] heuh ga door voor de wasmasjien
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 15-07-2003 23:00]
Heb weleens zo'n best of CD van iemand geleend maar dat is toch beetje onsamenhangend geheel, dan is live gaver misschien maareens DVDtje van aanschaffen
en die rifjes schud ie zo uit z'n mouw... ik wil ook zo kunnen spelen.. en ook zo relax on stage kunnen zijn..
Al die riffjes zijn toonladdertjes etc en nu niet bepaald sneller dan je eric clapton ze hoort doen. Ik had eigenlijk meer verwacht van de 'beste gitarist allertijden' maja misschien komt et nog het concert is nog niet afgelopen
ik vind nog steeds electric ladyland een topper, rainy day dream away, 1983 a mermaid i should turn to be, moon turn the tides gently away enzo, heftige tripshit. dan is isle of wight maar kinderspel.
quote:er zijn 10000 gitaristen die sneller kunnen, en 1000 die virtuozer zijn. Maar hij maakt muziek uit het puntje van z'n tenen, er zit een soul in... niet normaal. Joe satriani is een hele hele hele goed gitarist, technisch beter dan Jimi, en ook zeker sneller... maar hij heeft toch niet het gevoel wat jimi wel heeft. En zoals al gezegt word hij was 1 van de eersten, een pionier.
Op woensdag 16 juli 2003 00:16 schreef onanymous het volgende:
Ik weet niet maar mijn ouders zeuren dat de muziek die ik leuk vindt zo'n onsamenhangend gerotzooi is maar ik zit dit nu te kijken ik d8 the great Hendrix, maar ik ben nou niet echt impressed.Al die riffjes zijn toonladdertjes etc en nu niet bepaald sneller dan je eric clapton ze hoort doen. Ik had eigenlijk meer verwacht van de 'beste gitarist allertijden' maja misschien komt et nog het concert is nog niet afgelopen
en ik kan de tv niet harder zetten want huisgenoot slaapt! dit is kut
![]()
ik kan tv niet harder zetten huisgenoot slaapt
[Dit bericht is gewijzigd door werkeend op 16-07-2003 00:26]
quote:vele bands zouden blij zijn als ze 1x in hun leven het niveau van een slecht optreden van jimi halen
Op woensdag 16 juli 2003 00:24 schreef Zander het volgende:
Hmm... Hendrix mag dan goed zijn, maar Mitch Mitchell op de drums is ook een meer dan uitstekende muzikant. Zit nu niet te kijken, maar ik heb dit allemaal op video staan. Eerlijk gezegd is 't ook niet een van zijn beste concerten, al is een 'middelmatig' Hendrix-concert ook nog altijd meer dan uitstekend.
quote:Volgens mij werd ie omdat ie zo'n pionier is enorm opgehemeld (in zijn tijd was er niemand beter idd) maar het idee is een beetje blijven hangen heb ik zo het idee terwijl er al zat betere gitaristen zijn nu.
Op woensdag 16 juli 2003 00:24 schreef werkeend het volgende:[..]
er zijn 10000 gitaristen die sneller kunnen, en 1000 die virtuozer zijn. Maar hij maakt muziek uit het puntje van z'n tenen, er zit een soul in... niet normaal. Joe satriani is een hele hele hele goed gitarist, technisch beter dan Jimi, en ook zeker sneller... maar hij heeft toch niet het gevoel wat jimi wel heeft. En zoals al gezegt word hij was 1 van de eersten, een pionier.
quote:Het feit dat ie de eerste was die zoiets dee kan hem gewoon niet ontnomen worden. En hij deed het ook op zo'n manier dat het gewoon geweldig klinkt. Er mogen dan betere gitaristen zijn, maar ik vind zijn muziek tijdloos en zou niet weten welke band er een beetje op lijkt
Op woensdag 16 juli 2003 00:27 schreef onanymous het volgende:[..]
Volgens mij werd ie omdat ie zo'n pionier is enorm opgehemeld (in zijn tijd was er niemand beter idd) maar het idee is een beetje blijven hangen heb ik zo het idee terwijl er al zat betere gitaristen zijn nu.
quote:Technisch misschien wel, maar Hendrix was ook een hele goede songschrijver en daar ontbreekt het vaak bij technisch goede gitaristen als Malmsteen, Vai en noem maar op een beetje aan. Ik ken ook bijna geen niet-muzikanten die naar die muziek luisteren, terwijl 'iedereen' wel een paar Hendrix-nummers kan noemen.
Op woensdag 16 juli 2003 00:27 schreef onanymous het volgende:
Volgens mij werd ie omdat ie zo'n pionier is enorm opgehemeld (in zijn tijd was er niemand beter idd) maar het idee is een beetje blijven hangen heb ik zo het idee terwijl er al zat betere gitaristen zijn nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |