abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11797061
ik wil graag 150 dollar op me paypal account aangezien me creditcard geblokkeerd is en de bank snapt niet waarom dus krijg ik een nieuwe creditcard.

maar had ondertussen wel ebay artikel gekocht....

wie wil 150 dollar overmaken zodat ik t euro equivalent overmaak.... aan hem via girotel...

pi_11797177
ja dat is t probleem ook niet interpay zou me creditcard zonder reden geblokkeerd hebben....

k'heb ook volgende week nieuwe mastercard maar dacht maybe kan iemand helpen zodat ik t zo snel kan afhandelen....

pi_11797507
Je kan toch ook gewoon geld overmaken naar je paypal account
pi_11799024
150.00 USD (United States Dollars) = 134.238 EUR (Euro)

1 USD = 0.894923 EUR 1 EUR = 1.11741 USD

135 Euro dus... mail mij, maak me 145 Euro over morgen, dan heb ik het overmorgen (heb ook Girotel) en dan zet ik jou netjes $150 via mijn PayPal account (heb een Dutch Business Account), of ik stuur het meteen door naar diegene aan wie je het moet betalen met een bericht van jou erbij (dat bespaart hem of jou kosten voor het versturen).

Mailen kan via redah-apenstaartje-hoensbroek-punt-net.

pi_11799934
tags
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_11801890
Offtopic verwijderd. Offtopic wordt niet gewaardeerd in V&A
pi_11806455
Je kunt gewoon geld in Euro overmaken naar je eigen Paypal account vanaf elke Nederlandse bankrekening. Dit kost niets en is geschied binnen 3 tot 4 werkdagen. Vervolgens zet je zelf het geld om in Dollars op je Paypal account. Ik heb dit al 2 keer gedaan en het werkt perfect. Van Paypal krijg je een unieke code, die gebruik je als omschrijving bij het overschrijven.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12480164
Topicstarter heeft verzocht dit topic op slot te doen. Waarvan Akte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')