iedereen is welkom, maar je moet niet vergeten te bukken want hij is wel op dwergenformaat
!morgen in home-warming-up party! (niet vanavond want vanavond is er party bij Rhapsody)
Leuk hutje heb je hier, mocht je nog meubels ofzo nodig hebben dan kan ik ze wel maken. Het kan alleen even duren want ik heb het op het moment druk.
Prachtig plekje heeft U zeg. Maargoed, ik zal snel terzaken komen. Ik ben op zoek naar U denk ik. Een van de boeken in mijn bibliotheek schrijft over uw komst vermoedt ik. Zou ik U enkele vragen mogen stellen?
preliator voeg me ff toe op msn w _ kursten@hotmail.com zonder de spaties
mag ik een tafel een stoeltje en een bank hebben??
* Preliator zoekt verbanddoos voor de wond op magneet zijn hoofd
* Preliator richt zich tot dagobert
tuurlijk mag u enkele vragen stellen
* Preliator richt zich tot Asschen_sukar
dwergenbier kan je ook wel gewoon vragen hoor! moet je dr 1??
quote:* overeind helpt *
Op dinsdag 15 juli 2003 22:21 schreef Magneet het volgende:
* Magneet komt het hutje binnengelopen en natuurlijk stoot hij zijn hoofdLeuk hutje heb je hier, mocht je nog meubels ofzo nodig hebben dan kan ik ze wel maken. Het kan alleen even duren want ik heb het op het moment druk.
* buiten begint magneet een tafel en wat stoelen in elkaar te zetten en als hij klaar is zet hij ze allemaal binnen.
Zo dat zit weer in elkaar gratis en voor niks omdat je pas op het eiland bent.
* dan draait magneet zich om naar de andere gast die vroeg wat zij hier deden en antwoord
Ik kwam deze nieuwe eiland bewoner welkom heten en kijken of hij nog wat spullen nodig had, wat ik dus al geregeld heb, wat brengt u zelf hier?
* Dagobert beseft zich net te laat dat het niet de meest verstandige zet is om iedereen alles te vertellen, maar nu is het te laat. De timmerman weet het, maar hopelijk vergeet hij het snelw eer en vraagt hij niet te lang door.
quote:de rode ruiter, Zafilla, koning van Mak... Zijn dat niet die lui die altijd de buurlanden aanvallen om zo de steden te verbranden en alle magische documenten te jatten?? Waardoor ze nu bekend staan als groot,machtig en berucht land die zonder enige mededogen je oppakken als je je dwergenbier niet optijd hebt afgeleverd??
Op dinsdag 15 juli 2003 22:52 schreef Dagobert het volgende:
Bent U bekend met Zafilla? De koning van Mak? De heerser die ook wel de Rode Ruiter wordt genoemd?
bedoel je die lui?
Wat een rare kwast zeg konkrijken enzo dat gaat me allemaal boven me pet, nou ik pak maar een pilsje.
en * magneet pakt een pilsje die preliator heeft klaargezet.
He preliator goed bier hebben jullie dwergen zeg.
quote:ik dank je zeer
Op dinsdag 15 juli 2003 22:56 schreef Magneet het volgende:
mwah wondje is niet zo groot preliator maar toch bedankt, mwah tafeltje stoeltje heb ik zo in elkaar zitten, heb me bakfiets voor staan dus ik zet wel even iets in elkaar.* buiten begint magneet een tafel en wat stoelen in elkaar te zetten en als hij klaar is zet hij ze allemaal binnen.
Zo dat zit weer in elkaar gratis en voor niks omdat je pas op het eiland bent.
* Preliator pakt bier
Die goede oude Matmarmicus...* mompelt Dagobert als hij hier nou nog was om dit heugelijke feit mee te maken.
* Terwijl Dagobert nog een beetje staat na te denken ziet hij Perliator naar Pluisjes Ranjastalletje (7) verdwijnen. Hij twijfelt even en besluit dan ook voor een oranje verfrissing te gaan.
pff zal je maar gebeuren verdrinken in een ranja glas
als jullie me even verexcuseren trek ik even droge kleren aan
* Preliator kleed zich om
Matmarmicus ja dat was een goede, het is een zwarte dag in de geschiedenis waarop de Rode Ruiter, Matmarmicus te pakken kreeg. Veel hoop voor ons Dwergen leek toen verloren. Vooral toen de dropen van het ZuiderlijkeBegaanbare werden aangevallen. En volledig werden vernietigd
als jullie me willen verexcuseren, ik moet morgen vroeg op om mijn hutje een kleurtje te geven.
Ik wens jullie allen een fijne nachtrust toe
Maar U heeft het overleeft. De profetie is uitgekomen. Uw volk zal bloeien, zo stond het beschreven, alles komt weer goed. Ow ow ow wat ben ik opgelucht. U bent er, ik heb zitten wachten, de moedt haast opgegeven, maar U bent er.
* Het geluk kan niet meer op voor Dagobert. Hij loopt enthousiast in de rondte en blijft maar juichen.
Goede nacht, ik kom U later wel eens weer op zoeken. We moeten praten!
* Dagobert trekt zijn cape dicht en begeeft zich dan weer naar zijn Abdij.
das makkelijk tegen mij praten als ik in de jachthaven zit
*hijg hijg*
party... oh ja, maar de koelkast is nog niet gebracht...
naja dwergenbier genoeg dus kom maar als je wilt
Sorry dat ik je zo heb laten zweten.
* Inquistor87 pakt handdoek en zegt sorry
als je nou eens begint met een dwergenbiertje gebrouwen door mij
* Preliator geeft biertje aan
Inquisitor ligt op de bank, met zijn hoofd naar beneden en zijn voeten omhoog. Naast hem op de bank staan een paar tonnetjes van zijn dwergenbier! en voor inquistor op de grond ligt een gore opgedroogde kotssmurrie.
* Preliator denkt dat kan niet goed zijn, die heeft veel ste veel op. Hij staat op om te kijken hoeveel dwergenbiertonnetjes er nog over zijn gebleven na de plunderingen van Inquistor. Hij loopt naar zn voorraadkastje. Het eerste wat preliator opvalt is dat de kast gewoon wagenwijd openstaat en daarnaast is de kast die normaal gevuld staat met tonnetjes dwergenbier helemaal leeg! Preliator loop weer terug naar inquistor.
Inquistor ligt nu weer anders als daarnet. Hij ligt nu diagonaal over de bank heen verspreid. Er steekt een snottebel uit zijn neus die meebeweegt met zijn ademen.
"man man man, das niet zo goed "
* Preliator besluit actie te ondernemen, hij geeft Inquistor een schop!
"Ej jij wakker worden! je weet toch dat je niet te veel dwergenbier moet drinken. Geniet maar drinke met MATE!!! Hup jij mag ff je kots opruimen en dan wil ik die tonnetjes nog wel doen.
* Preliator gooit inquistor een dweil in zijn armen
* Inquistor87 heeft toch zo'n verschrikkelijke hoofdpijn, en als je nog een dweil tegen je kop aan krijgt wordt het niet beter :/
maarja er zit niks anders op
* Inquistor87 begint met dweilen en helpt daarna mee met tonnetjes op ruimen.
Maar het was een geweldig feest Preliator
bedankt dat jullie allemaal helpen met opruimen
* Inquistor87 vraagt waar de WC is want ik voel weer een opwelling
ik weet niet wat jij doet Inqu maar ik ga ff rond op FOK!eiland
doei1
Hoe kan ik dit goed maken
Ik bewaak je huisje wel is dat goed??
Have fun on Fok! Eiland
heej t is gezellig hier!
we nemen steeds zeker jou snelle auto heen en weer??
he Inquistor jij pakt wel ff wat bier he je weet wel waar het staat. Nou als je dat nog weet....
kijk ik wel ff of dr nog wat te snacken is
quote:hij is mss een beetje klein voor jou :/
Op donderdag 17 juli 2003 22:38 schreef Rhapsody het volgende:
ik ga deze sofa eens uitproberen
* Inquistor87 zoekt op onderste plank en vind nog maar 2 vaatjes dwergenbier, damn das ook ni veel.....
je moet wel de tonnen pakken he niet die kleine vaatjes!
* Preliator ziet nog net Inquistor zn hoofd stoten en pakt gelijk maar de verbandtrommel
* Inquistor87 zet vaatjes terug en pakt de tonnetjes, aahhh kijk daar zijn er weer wat meer van......
pfff gelukkig net niet mn hoofd gestoten, maar het bloed wel een beetje van drnet
* Inquistor87 neemt plaats op de grond voor de openhaard
je moet m wel zelf opplakken want je bent een beetje te groot
misschien moet ik bij magneet maar een picnicktafel bestellen, die kan buitenstaan en dan stoot niemand zn hoofd
*plakt pleister op hoofd*
mmm Preliator, hij is wat klein, mag ik er misschien nog één??
Weet je wat Preliator omdat je zo aardig bent mij een pleister te geven krijg je van mij een glas bier ingeschonken, liev eh
*loopt naar lage kastje en pakt de grote oude houten mokken eruit*
Rhapsody wil jij ook een mok of hou je het gewoon bij je tonnetje??
* Inquistor87 schenkt mok bier in voor Preliator
* Preliator maakt blokjes kaas en blokjes worst klaar
oh nu heb ik ze wel op dwergenformaat gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Preliator op 17-07-2003 23:02]
*plakt pleister op hoofd* ah dank je helpt gelijk , speciale dwergenmedicijnen ofzo???
waarom heb je 1 pleister en 1 sok van mij op je hoofd???
mmm misschien heb ik genees tenen
* bedankt Inquistor87
Hoe gaat ie met je hoofdje?
quote:die pleister is nix speciaals hoor, k denk dat het het sokje is
Op donderdag 17 juli 2003 23:36 schreef Inquistor87 het volgende:
Gaat beter hoor, die dwergenpleisters werken goed
* Preliator kijkt verwonderd naar zijn voeten
* Inquistor87 kijkt eerst met vies gezicht naar Preliator's voeten en daarna naar de witte sportsok op zn hoofd...
quote:* Preliator jubelt met zn jubeltenen
Op donderdag 17 juli 2003 23:41 schreef Inquistor87 het volgende:
euhm dat sokje stinkt* Inquistor87 kijkt eerst met vies gezicht naar Preliator's voeten en daarna naar de witte sportsok op zn hoofd...
ej je bent genezen man! was een lelijke wond hoor!
mmm hee nog geen picknicktafel of vrachtwagen
* Preliator vraagt zich af of die dan toch sneller is dan een vrachtwagen
hoeveel krijg je eigenlijk voor die tafel?
mm ik had hem toch nog staan, geef maar 100 fok!euro dan is het goed
nog bedankt he! die komt wel goed van pas met alle grote mensen / wezens hierzo!
ja hoor rhapsody ik kom dr aan!
* Preliator gaat verder met dwergenbier brouwen
what?
ja hoor het staat allemaal al klaar in de voorraadkast, de tonnetjes met een uitroepteken er op getekend zijn voor het hotel
moet ik helpen met vervoeren?
*gaap*
* hardcorealways doet de tonnetjes in de kruiwagen en gaat fluitend terug naar het hotel.
Guusie staat te popelen om iets aan hem te geven...
Ej Guusie!!
Misschien is ie wel een beetje te groot, straks past ie niet in je dwergenhutje
mmm misschien kan die inderdaad beter op mn picknicktafel staan
maar bedankt!!!!!
Je hoeft alleen een beetje water te geven! dan leven ze heel lang owja, mag ik een kopje dwergenbier, dat smaakte wel lekker
ah hier staan de bloemen wel goed
* Preliator geeft de bloemen wat bier
oh volgensmij heb ik wat verkeerd gedaan....
* Preliator haalt de bloemen uit het bier en zet ze in een vaas met water. En gooit Guusie wat Dwergenbier naar Guusie
Maar nu moet ik weer aan het werk, anders worden ze boos:P Bedankt nog he!
OH ja dr is weer een lading klaar voor Rhapsody... ff bellen
moet je ook nog voor het Hotel hebben??
* Preliator kijkt in de voorraad wat hij voor het hotel heeft
Ik heb al reclame gemaakt voor het feest van vanavond, en ik heb ook al 2 DJ's, dus ik kan het feest niet meer afblazen.
Maar ik heb het in het hotel dit weekend heel rustig gehad, dus daar heb ik nog genoeg dwergenbier over.
Ik haal het wel uit het hotel, en dan bezorg jij morgen het bier bij het hotel.
Want de bar van het hotel is vanavond toch gesloten.
Vind je dit goed?
* Preliator loopt weg
*gaap*
oh die bloemen van Guusie zijn niet meer goed naja ik laat ze nog wel ff staan
* Preliator wilt wat drinken pakken maar realiseerd dat hij nog bier naar magneet moet bregen. Preliator legt een vat dwergenbier in zijn kruiwagen, en loopt naar magneet
ik zet het zo wel even neer bij jou huis. Ik heb niet super veel voor jou helaas want grotendeel van het bier gaat naar het restaurant en naar FOA, naja de rest van mijn voorraad gaat wel naar jou!
* Preliator begint zijn mini in te laden
quote:dank dank!
Op woensdag 30 juli 2003 14:04 schreef Preliator het volgende:
Oh ja hoor dat heb ik wel. Alleen ik moet nu nogal veel bier rondbrengen dan.ik zet het zo wel even neer bij jou huis. Ik heb niet super veel voor jou helaas want grotendeel van het bier gaat naar het restaurant en naar FOA, naja de rest van mijn voorraad gaat wel naar jou!
* Preliator begint zijn mini in te laden
* Guusie begint gelijk de bloemen weg te gooien die die van mij had gekregen, er is nog geen post dus dat is wat minder werk, dan ga ik maar weer
doei
He? wat ligt daar? z'on klein kaartje, jeminee... hoe kan hij dat lezen:? owja tis een dwerg
Nouw verder ligt er niks... ik laat het wel beveiligen door een politie man!
dan ga ik maar weer, Collega bewaakt u het huis? dan ga ik weer naar huis! dank!
nou die bedank ik zo wel
* Preliator is helemaal niet moe van de lange reis dus gaat maar dwergenbier brouwen
Ohw je hebt mij niet gezien , ik schuil hier
* Lord_Dreamer kruipt in ver weg in een hoekje in het hutje
hij heeft net briefje weer meegenomen het is alleen een beetje verkreukt
het briefje aan Rhapsody:
Sorry Rhapsody ik moest in ik keer weg ik zag Asschen_sukar in nood in dat skatepark, k ben m helpen. Het bier staat naast de bank (echte own dwergenbier )
De duif flappert nadat hij het briefje heeft laten vallen, naar een rustig plekje in het hutje
quote:Dwerje? ooh dwergjes krijgen korting op tattoo's
Op donderdag 28 augustus 2003 16:53 schreef Lord_Dreamer het volgende:
Ja het hutje is bewoond , door een aardige Dwerg die Preliator heet..Ohw je hebt mij niet gezien , ik schuil hier
* Lord_Dreamer kruipt in ver weg in een hoekje in het hutje
en psss ik zal niets zeggen dat je hier verstopt zit hoor
mm eerst maar even een briefje schrijven
briefje:
ik ben een tijdje weg, ik ben op reis naar DwarfMountain.
zo nu maar even spullen inpakken
* Preliator pakt de nodige spullen voor een lange reis in, in een knapzakje
mmm doei duif, jij past wel op jezelf. Blijf van de koelkast van Rhapsody af.
* Preliator verlaat zn hutje en gaat op reis
HEEEJ IEMAND DAAR??? HELLUP!!!!!!!!!
* tot Preliator zijn verbazing begint de draak ineens te landen. Hij land voor Preliator zijn eigen hutje. De draak gooit Preliator naar binnen en gaat op de picknicktafel voor het huisje zitten
Asjemenou, wat was dat nou weer??
* Preliator kijkt in het rond en ziet dat zijn hutje nogsteeds het zelfde is als eerst, alleen slingeren her en der vogelzaadjes.
Duif!! ben je hier
Geen gehoor...
* Preliator Wil naar buiten lopen om even iedereen op het eiland te begroeten, maar zodra hij 1 voet heeft buitengezet spuwt de kleine draak vuur richting hem.
Ej kijk uit groot vuur beest!
* van schrik springt Preliator weer naar binnen. Al snel heeft hij door dat hij niets kan doen dan te wachten tot er hulp komt.
Naja dan maar wat bier brouwen...
Oe shit, er staat een grote enge draak voor, ik ga maar snel even hulp halen!!!!!!
* Guusie crost met zijn auto weer weg en gaat naar de direnarts om hulp te vragen.. Guusie schreeuwt ook nog ff naar preliator, HOU JE TAAAI!
mmm heb je nou al geschoten???
want hij ziet er nog heel heel wakker uit....
ehm Guusie?? je kan ook mijn bijl halen, misschien kan ik dan wat proberen
quote:Geweren zijn beter..
Op vrijdag 12 september 2003 15:17 schreef Preliator het volgende:
* Preliator keek uit zn raampje en zag wat er gebeurdemmm heb je nou al geschoten???
want hij ziet er nog heel heel wakker uit....ehm Guusie?? je kan ook mijn bijl halen, misschien kan ik dan wat proberen
---------
* ondertussen vliegt preliator zijn duif terug naar preliator zijn hutje. Als hij door het open-raam naar binnen wilt vliegen ziet hij de draak voor het raam zitten. De duif maakt een snelle duikvlucht naar het raam en schiet snel naar binnen. Helaas was de draak ook snel en wist nog net de staartveren van de duif te verschoeien
quote:daaaaank!!!! nu moeten we iets met hem doen. ik ken wel iemand die er een wilt.. maar dat weet ik niet zeker.. zal het nu gaan navragen.. hoelang is hij verdoofy
Op vrijdag 12 september 2003 15:34 schreef Charmaine het volgende:
* Charmaine heeft de verdoving in haar geweer en ziet hoe de draak even is afgeleid door een duif en schiet de pijl af die doel treft. Hoewel de prik niet al te pijnlijk moet zijn, word de draak furieus en rich zijn aandacht weer op Charmaine, die moet rennen om niet verschroeit te worden. Gelukkig is het een snelwerkende verdoving, dus zakt de draak, niet veel later door zijn poten en geeft de draak zich met een zielig gegrom over aan de verdoving
quote:ok, wil je dan even een paar van die verdovings pijltjes geven... dan kan ik hem verdooft houden!
Op vrijdag 12 september 2003 15:40 schreef Charmaine het volgende:
Hij blijft ongeveer een uur verdooft, dus je hebt niet zo heel veel tijd.
Maar als je me niet meer nodig heb, ga ik weer terug naar mijn praktijk.
Je moet wel goed mijn advies opvolgen, want als je hem teveel geeft gaat hij dood. Kijk goed naar zijn poten als die beginnen te bewegen en ook al is het heel licht, mag je hem een spuit geven, maar niet eerder dan dat, want dan heeft hij nog teveel verdoving in zich en kan hij eraan dood gaan, het is namelijk erg sterk spul
quote:OK dank, en guusie blijft op de wacht!
Op vrijdag 12 september 2003 15:52 schreef Charmaine het volgende:
* Charmaine pakt een paar van haar verdovingspijltjes.Je moet wel goed mijn advies opvolgen, want als je hem teveel geeft gaat hij dood. Kijk goed naar zijn poten als die beginnen te bewegen en ook al is het heel licht, mag je hem een spuit geven, maar niet eerder dan dat, want dan heeft hij nog teveel verdoving in zich en kan hij eraan dood gaan, het is namelijk erg sterk spul
asjemenou? wat is hier nou weer gebeurd??
* Inquistor87 kijkt een beetje ongemakkelijk naar de slapende draak
Ej Preliator heb jij niet wat te drinken voor me
Tuurlijk Inquistor kom maar binnen, pak maar wat, dr is nieuw bier en dr staat ook nog wat fris
Als jij ook wel wat wilt Guusie pak maar.
Ik ga ff die nieuwe wc-pot installeren, das wel een mooi iets dat ik heb overgehouden aan dit avontuur
* Preliator begint te knutsellen
* Preliator loopt weg met wat vaatjes bier en roept nog ff achterom
ik ben zo terug! houdt die draak slapende!
quote:Guusie ziet weer wat bedwegen en ik schiet gelijk weer.. ik moet weer aan het werk.. prely kan jij het even overnemen???????
Op vrijdag 12 september 2003 19:03 schreef Preliator het volgende:
Oh mensen ik moet even weg!
ik moet wat bier leveren* Preliator loopt weg met wat vaatjes bier en roept nog ff achterom
ik ben zo terug! houdt die draak slapende!
oh sh....
* Preliator schiet snel weer een verdoving in de draak
okee, wat zal ik eens doen... ohja dat kan
* Preliator pakt wat vaatjes dwergenbier, en zn doe t zelf katapult en loopt weer terug naar het feest
shit shit shit!!! Wat nu!!!!!
* Inquistor87 ziet de draak opstaan en begint een beetje boos op het huisje van Preliator in te rammen....
Damn... wat nu?!?!?!
euh.... PRELIATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Rustig, rustig... Guusie komt sniekie aanlopen en schiet het beest weer met zijn verdovings pijltjes.. en zet hem vast aan een boom ergens anders... zo, daar hebben we geen last meer van...
Op zaterdag 13 september 2003 14:52 schreef Inquistor87 het volgende:
* Inquistor87 ziet de draak weer bewegen en raakt in paniek!shit shit shit!!! Wat nu!!!!!
* Inquistor87 ziet de draak opstaan en begint een beetje boos op het huisje van Preliator in te rammen....
Damn... wat nu?!?!?!euh.... PRELIATOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volgende keer sla je m gewoon KO
[sub] de verdovingspijltjes liggen in de bloempot naast de deur [/sup]
k ben best wel moe ondertussen vinden jullie t erg als ik dr ff tussenuit knijp?
* Preliator loopt naar binnen richting zijn bedje
quote:Ok preliator. 1 De draak was wakker en 2 hoe moest ik nou weten waar die verdovingspijltjes liggen!
Op zaterdag 13 september 2003 18:31 schreef Preliator het volgende:
Zo he Inquistor wat ben jij een lafaard zeg
Zo groot en stevig gebouwd maar als er een verdoofde draak zich omdraaid in zijn slaap raakt ie al in paniekvolgende keer sla je m gewoon KO
[sub] de verdovingspijltjes liggen in de bloempot naast de deur [/sup]
k ben best wel moe ondertussen vinden jullie t erg als ik dr ff tussenuit knijp?
* Preliator loopt naar binnen richting zijn bedje
oww shit de draak ligt dr nog
* Preliator schiet nog wat pijltjes in de draak en loopt naar binnen
ejj duif alles goed
* Preliator voert de duif en loopt naar het brouw gedeelte en begint dwergenbier te brouwen
* Preliator legt zn bierbrouwspullen weg en loopt naar Choppa
goedenmiddag!
Nog bedankt voor dat grote stuk vlees he
en nog sorry voor dat bijna ongeluk, ik weet nog niet precies wat er gebeurde...
wil je wat drinken?
ja t is jammer dat pluisje weg is
maar ze had gezegd dat ze nog wel langs zou komen zodat wij niet zonder ranja zouden komen te zitten
* Preliator maakt wat hapjes klaar
* Preliator loopt even naar zn brouwerrij gedeelte en komt terug met een vaatje bier en geeft deze aan Choppa
dit is als schadevergoeding voor je geschokken koe
* Preliator neemt ook een hapje
ik ga zo naar t VTC ga je mee?
Goh van Chen, jammer dat ik niet thuis was
* Preliator ziet plotseling dat er moddervoetafdrukken door zn huisje lopen
Goh Guusie heeft hier ook weer eens een keer naar me gezocht toen ik er niet was....
* Preliator begint zijn huisje maar een beetje schoon te maken
* Preliator loopt naar zijn brouwerijtje en begint dwergenbier te brouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |