* Alleen de Spaanse league
* Attribute Masking Off (standaard alle statistieken van de spelers zien) (edit 24-7-2003 -> stond on, moet off zijn)
* Database op max
* Versie 4.0.7 (edit 24-7-2003 -> Spelen met versie vanaf 4.0.7, upgraden naar 4.0.8 mag)
* Spelen met Ceuta uit Spaanse 2e Divisie B4
We spelen tot 2008, en dan bekijken we wie de meeste managerpoints heeft, en wie de meeste tastbare successen behaald heeft.
Homepage club :
Echte eindstand seizoen 02/03 in de 2e Divisie B4 :
code:We moeten eigenlijk nog een gezamenlijke webspace hebben waar we allemaal onze screenshots kunnen uploaden.Equipo PJ PG PE PP GF GC Puntos
1º
Algeciras 31 15 11 4 33 17 57
2º Extremadura 31 15 9 5 45 27 56
3º C. Murcia 31 15 8 7 41 18 54
6º
A.D. Ceuta 31 14 10 6 34 24 52
Verdere suggesties uiteraard welkom.
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 24-07-2003 13:49]
quote:Same here. En na de Challenge gooi ik ze er zo en zo weer af.
Op dinsdag 15 juli 2003 16:17 schreef ToBe het volgende:
Gebeurd altijd, beetje vanuit gaan dat men eerlijk speelt. Ik heb wel webspace available, maar dat is niet free uploadable door derden...
Ik weet niet of ik het voor elkaar krijg vanavond al te beginnen, maar ik doe mijn best.
Ben benieuwd naar Ceuta in CM4 in ieder geval, hopelijk is er iets van te maken....
Ik ben net even begonnen met Ceuta, zeer speelbaar ploegje! Zelfs 2 aankopen...
Alleen supporters zijn boos, ik ben geen bekende coach... ik moet van het bestuur serieuze poging tot promotie maken en van de supporters ergens hoog eidigen.
Leuke ploeg.
eerst even ep4 downloaden trouwens
-edit: lama, al gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door TomHoofd op 15-07-2003 18:47]
Ik probeer nu een speler te kopen en dr staat nu in die gele lettertjes.
The squad must have no more then 0 non-EU players.
WTF
quote:Hmmm, ik heb zo een vermoeden welke speler jij wilde aantrekken. Had precies hetzelfde probleem. Ach, ondertussen toch al 4 aankopen gedaan.
Op dinsdag 15 juli 2003 19:37 schreef TomHoofd het volgende:
4e reply op rij maar what the hellIk probeer nu een speler te kopen en dr staat nu in die gele lettertjes.
The squad must have no more then 0 non-EU players.
WTF
Heb 2 portugezen, 1 duitser en 1 spanjaard aangetrokken.
Nu nog een goede aanvaller erbij en ik ben happy. Heb echt een super goede verdediger gevonden voor 8k... heeft wereld stats!
-edit-
foutje
quote:Is het zo duidelijk omdat hij zo goed is
Op dinsdag 15 juli 2003 20:29 schreef ToBe het volgende:
Ik had ook DIE speler...
quote:Nee, niet echt iets afgesproken.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:06 schreef AirRaid het volgende:
is er een bepaalde datum wanneer je klaar moet zijn
Een maand?
Of 2 maanden?
Suggesties?
quote:zullen we zeggen tot ergens in september
Op dinsdag 15 juli 2003 20:32 schreef Werik het volgende:[..]
Nee, niet echt iets afgesproken.
Een maand?
Of 2 maanden?Suggesties?
Maar we gaan met goede moed verder
Fanatieke lui daar
Ik heb zelf inmiddels een Oostenrijker, een Spanjaard en 2 Portugezen gehaald. (1 Portugees op loonbasis)
Eerste wedstrijd moet nog komen, maar 't ziet er hoopvol uit, ik moest investeren in nieuwe spelers en een team opbouwen, dus dat moet nog wel gaan lukken
edit : Kreeg bij een search naar een speler na wat filters toegepast te hebben ineens een ''Acces out of Bounds'' error o.i.d. CM4 vliegt eruit, en mijn game bleek nog niet gesaved...
Later overnieuw beginnen dan maar...
[Dit bericht is gewijzigd door PBateman1978 op 15-07-2003 23:37]
Ik heb een aantal jong spanjaarden, een fin, een deen, 2 van de Faroer eilanden en een cyprioot gekocht.
Ik hoop alleen dat de financien het houden.
O, 1 van die Spanjaarden was zelfs blij dat ie voor een club met zo een grote supportersschare mag spelen.
Maar ik heb ook een vraagje voor CM4, ik kon al de andere versies van CM altijd spelers editen enzo maar weet iemand of dat bij de nieuwe nu ook gaat? Ik heb het nog nergens zien staan
Greetz
quote:Moet je ff naar CM fanaten deel 10 gaan. Daat staat er geloof ik wat over in. Of in 1 van de vorige delen. Het is al wel eens beschreven volgens mij. Link staat hierboven ergens van het topic
Op woensdag 16 juli 2003 12:58 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik ga nu ook maar es beginnen met het alom bekende CeutaMaar ik heb ook een vraagje voor CM4, ik kon al de andere versies van CM altijd spelers editen enzo maar weet iemand of dat bij de nieuwe nu ook gaat? Ik heb het nog nergens zien staan
Greetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |