abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11792201
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:12 schreef Jarno het volgende:

En probeer maar eens om half negen nog een aardig plekje te vinden in de Arena. .

Liever niet! Mensen die zo laat naar een concert komen moeten maar gewoon achteraan schuiven

* calvobbes heeft een hekel aan mensen die veel te laat binnenkomen en nog voor gaan dringen zodat het vooraan sardientjes in een blik worden

Overigens zijn er extra kaarten vrijgekomen melden Mojo! Er zijn nog een paar plaatsen waar het zicht toch niet helemaal beperkt is. Dus iemand die nog wil gaan, kan nog kaarten a 34 euro kopen!
Maar je hebt dus niet echt ideaal zicht op het podium!

pi_11792277
Ik ga proberen om m'n verrekijkertje niet te vergeten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11792303
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:46 schreef Jarno het volgende:

Dat is dus 3x wachten op de set op bouw, tunen, etc. Belachelijk.

Ja of wachten met gewoon een muziekbandje

Lijkt me dan leuker om wat support acts te zien ipv een leeg podium!

Overigens treed Kelly Osbourne eerst op en daarna Skin!

Een rectificatie van Mojo:

quote:
Rectificatie Robbie Williams mailing
Per abuis is in de Robbie Williams mailing een fout geslopen. In de
desbetreffende mailing stond dat Skin het programma zou openen. Dit is
onjuist. Kelly Osbourne zal als eerste om 18.30 uur aantreden,
vervolgens Skin en daarna uiteraard Robbie Williams.
pi_11792355
Als het maar niet zo'n drama wordt als bij Eminem qua wachten.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11792528
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:23 schreef Karin het volgende:
Baal nog steeds als een stekker dat ik geen kaartjes heb. Maarja was te zwanger om 's nachts in de rij te gaan liggen. Een collega van me zou gaan liggen voor kaartjes en voor mij ook meenemen maar ze was ziek op de dag van de kaartverkoop en is niet gegaan. En om nou veel te veel geld via marktplaats oid kaartjes te kopen vind ik nou net te ver gaan.
Er zijn nog extra kaartjes in de verkoop gekomen vandaag. Kan beperkt zicht zijn, maar ja, je bent er dan toch...Informeer eens bij een verkooppunt in de buurt, zou ik zeggen.
pi_11792563
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:22 schreef iefow het volgende:
Donderdag wordt PARTY!!!!
Robbie is live echt de Koning en voor iedereen die daar zijn twijfels bij heeft, regel voor gein maar eens een liveopname van hem.. bij voorkeur should i stay or should i go in Slane een aantal jaar terug (hijs alleen maar beter geworden)
I know I know. Heb bijna al z'n shows in Nederland gezien. Melkweg, Paradiso, 013, Westergasfabriek en ga zo maar door
pi_11792611
quote:
[b]verhaal
Zit jij ook robbieonline?
pi_11793547
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 19:34 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Zit jij ook robbieonline?

en ik heb er ook op gezeten. Alleen laatst kwamen er toch wel errug veel mailtjes binnen, dus mijn mailbox raakte overvol en toen heb ik me maar afgemeld.

Ik vind het erg stoer dat Skin ook komt! *blij* ..hmm nu toch even haar album beluisteren Alleen hoorde ik al dat haar muziek niet zo "hard" is als Skunk Anansie

pi_11793707
Dus het is waar van Skin !?? Dik vet kicken..... heb ik alleen nog maar meer zin in vrijdag :):)
pi_11798881
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 20:16 schreef TuuT het volgende:

[..]

en ik heb er ook op gezeten. Alleen laatst kwamen er toch wel errug veel mailtjes binnen, dus mijn mailbox raakte overvol en toen heb ik me maar afgemeld.

Ik vind het erg stoer dat Skin ook komt! *blij* ..hmm nu toch even haar album beluisteren Alleen hoorde ik al dat haar muziek niet zo "hard" is als Skunk Anansie

Ze speelt ook gewoon nummers uit haar Skunk Anansie tijd.
pi_11800268
Toploader was het inderdaad Dancing in the moonlight kende ik dan nog wel maar de rest was echt zuur.

2 voorprogramma;s dus, jammer. Al is Skin al heeln wat beter dan Kelly Osbourne.

pi_11801621
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:23 schreef Karin het volgende:
Baal nog steeds als een stekker dat ik geen kaartjes heb. Maarja was te zwanger om 's nachts in de rij te gaan liggen. Een collega van me zou gaan liggen voor kaartjes en voor mij ook meenemen maar ze was ziek op de dag van de kaartverkoop en is niet gegaan. En om nou veel te veel geld via marktplaats oid kaartjes te kopen vind ik nou net te ver gaan.
ik heb ze gewoon om 10 uur via internet gekocht.
pi_11804569
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:09 schreef kroegtijger het volgende:
Of wat te denken van het voorprogramma van U2 op slane vorig jaar?? Red Hot Chili Peppers?? denk dat je dat toch maar al te graag als voorprogramma ziet....(correct me if im wrong in that)
Dat wel ja, maar heb je ook gezien wat er in het voorprogramma van de RHCP in de ahoy stond? Mars Volta , wat een kutvoorprogramma was dat zeg ...
pi_11805076
ik begin dat gezanik over voorprogramma's een beetje zat te worden.... Krijg je een extra optreden voor je geld te zien, vind je het nog niet goed de meeste grote namen hebben eerst ook in voorprogramma's gespeeld. Zo heb ik in het voorprogramma van Elliot Smith nog 3 doors down zien spelen... In het voorprogramma van iets anders (weet niet meer wat) speelde Radiohead (heb radiohead trouwens ook nog eens op beeckesteinpop gezien nog voor ze bekend waren) en had je begin deze maand nog Nada Surf in het voorprogramma van Live en Coldplay.

Maar goed, ik hoop dattie vrijdag dan ook afsluit met Back for good. Geniaal nummer in die uitvoering wist niet dattie die nog steeds speelt. Heb een tijdje geleden een concert van em gezien vanuit manchester Arena waar hij daar ook mee afsloot (trouwens een supergoed concert....alleen maar de wat stevigere nummers en geen Angels of She's the one ofzo) We zullen het vrijdagavond weten....

pi_11810754
mjah, het "dan kom je toch later" argument is ook niet echt sterk, want dan sta je achteraan bij zulke grote concerten. Voorprogramma's moeten het maar doen met het publiek dat voor de hoofd-act komt natuurlijk en de spullen zijn vast ook niet ideaal afgemixt voor hun muziek enzo . Maar soms is het zo irritant, dat je een uur crap moet aanhoren die nergens naar klinkt.. Maarja

* JvS heeft er iig HEEL HEEL erg veel zin in en gaat morgen op tijd (15:00 denk ik) toch die kant op, om maar een beetje enigszins redelijke plekjes op het veld te bemachtigen. Het gaat regenen als een bezetene, dus daar moeten we wat op verzinnen, gelukkig is het geen 34graden meer (dan zouden er veel mensen flauwvallen zeg! ) en kan het dak dicht zonder dat je helemaal dood gaat (een beetje nog maar ).

* JvS speelt nu Robbie Williams - Live At Slane Castle geript van Veronica . Zo'n heerlijk cool concert is dat he? Ik ehb er echt GRU WE LIJK zin in!

pi_11812428
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 15:14 schreef JvS het volgende:
mjah, het "dan kom je toch later" argument is ook niet echt sterk, want dan sta je achteraan bij zulke grote concerten. Voorprogramma's moeten het maar doen met het publiek dat voor de hoofd-act komt natuurlijk en de spullen zijn vast ook niet ideaal afgemixt voor hun muziek enzo . Maar soms is het zo irritant, dat je een uur crap moet aanhoren die nergens naar klinkt.. Maarja
Tsja, je moet kiezen hoor.... je kan niet alles hebben natuurlijk Of je kunt vooraan staan en t voorprogramma doorheen worstelen, en als je t voorprogramma echt absoluut niet wilt zien, dan houdt t in dat je achteraan staat. Lijkt me duidelijk wat je zou kiezen dan........ Dat de spullin niet ideaal afgemixt staan ben ik wel blij om...anders zou de hoofdact kut klinken en t voorprogramma goed.... Daarbij staat t meestal nniet zo heel beroerd hoor.... De muziek die in het voorprogramma zit ligt meestal in de lijn van de hoofdact...daarbij is de zaal ook hetzelfde, dus het zal voor 80% goed zijn....

ben trouwens wel blij dat ik niet morgen heen ga maar vrijdag....hopelijk iets beter weer...en hoef zaterdag niet vroeg op om te werken dus kan heerlijk uitslapen

pi_11813179
Gelukkig hoeven we Kelly maar een half uur aan te horen en die kale neger 45 min.
pi_11813198
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 16:47 schreef MCH het volgende:
Gelukkig hoeven we Kelly maar een half uur aan te horen en die kale neger 45 min.
weer 5 kwartier van mn leven verspilt
pi_11813339
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 16:48 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

weer 5 kwartier van mn leven verspilt

Heb even medelijden met mij, ik zie die trol zondag ook nog in Hannover.
pi_11813472
oei, da's wel heeel erg dan ja... ik leef met je mee
pi_11821261
Vrijdag ben ik ook van de partij en ik zit ook niet ech te wachten op voorprogramma's.. zeker niet als dat mega lang duurt.. en zeker niet als het Kelly Osborne is...

Kom met de auto vanaf Delft, enig oidee hoeveel files er staan rond die tijd??

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 juli 2003 @ 22:31:43 #72
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_11821936
De Bloem is erg blij......

Ik zou naar het concert gaan van Robbie Williams en mijn vriendin kocht een aantal kaarten maar toen dacht ik dat ik toch niet kon en zij verkocht mijn kaartje door aan een ander.

Ze belde net op dat die ander ziek is en of ik alsnog mee kan/wil en ja ik kan toch wel mee dus ik zie morgen toch nog Robbie Williams optreden .... yessssssssssssss!

Ben toch weer ff heel blij hoor! Moest het ff kwijt. Goeie zanger en ik hoor goeie verhalen over zijn live optreden dus ik heb er zin 'an...

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_11827518
.

Vanmiddag op tijd naar huis, ff wat eten, omkleden enzo. En dan hopelijk rond 3 uur, half 4 richting Arena. Zijn er in de buurt van de Arena trouwens ook parkeerplaatsen op loopafstand? Ik heb een beetje slechte ervaring met 50.000 man die tegelijk een stadion verlaten via een paar slagboompjes, dus buiten de Arena parkeren lijkt me wel wat.

pi_11827580
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 22:08 schreef Vicky het volgende:
Vrijdag ben ik ook van de partij en ik zit ook niet ech te wachten op voorprogramma's.. zeker niet als dat mega lang duurt.. en zeker niet als het Kelly Osborne is...

Kom met de auto vanaf Delft, enig oidee hoeveel files er staan rond die tijd??

Normaal gesproken veel....heeeeeel veel. Tot hoofddorp valt t meestal wel mee (via A4 dus) maar daarna begint de pret. En of je dan via de A9 of de A4/A10 gaat, het maakt geen ene klote uit......
Als je enigzins de weg weet in amsterdam zou ik als ik jou was afslag hoofddorp nemen, daarna binnendoor via de 3 meren weg bij de floriade naar knooppunt rotterpolderplein rijden.....rechtdoor de A200/N200 haarlemmerweg op en dan de binnenring nemen zoveel mogelijk naar zuidoost toe. dan hoef je maar een klein stukje snelweg te pakken en is t wel te doen. Houdt er rekening mee dat je zeer waarschijnlijk rondom de arena helemaal vast komt te staan. Wat je ook kunt doen is de auto neerzetten bij de VU of bij het AMC en daar de metro pakken.
pi_11827612
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 07:55 schreef Jarno het volgende:
.

Vanmiddag op tijd naar huis, ff wat eten, omkleden enzo. En dan hopelijk rond 3 uur, half 4 richting Arena. Zijn er in de buurt van de Arena trouwens ook parkeerplaatsen op loopafstand? Ik heb een beetje slechte ervaring met 50.000 man die tegelijk een stadion verlaten via een paar slagboompjes, dus buiten de Arena parkeren lijkt me wel wat.

vaak dat op de bedrijventerreinen een paar smart-asses staan die de slagboom open gooien voor een euro-tje of 10 per avond. Helaas werk ik niet op kantoor, anders had ik dat ook wel gedaan maar kan nu wel mn auto daar gewoon neergooien voor nop, dus dat scheelt ook al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')