Iemand die dit ook heeft? of heeft gehad? Of weet wat ik er aan kan doen?
quote:Het is voorvocht. Niets vreemd aan. Wel mee uitkijken, er kunnen al spermacellen in zitten.
Op dinsdag 15 juli 2003 02:55 schreef Menke het volgende:
Naja het zit dus zo,
Ik heb sinds een aantal weken een vriendin en we hebben nu een paar keer sex gehad (ik heb haar net nog naarhuis gebracht ze kon niet blijven slapen). Maar als ik vantevoren nog met haar op de bank lig te zoenen enzow wil er wel eens een natte plek in mijn boxer komen
ik schaam me er redelijk voor...... ik denk dat het wel sperma kan zijn want het is behoorlijk glibberig maar ik kom dus (gelukkig) niet vantevoren klaar dat zou ik wel merken, er komt dus alleen een plek in mijn boxer.
Iemand die dit ook heeft? of heeft gehad? Of weet wat ik er aan kan doen?
quote:Kej gaat wel goed komen....
Op dinsdag 15 juli 2003 02:57 schreef keesjeislief het volgende:
Het is gewoon voorvocht... Wat je eraan kunt doen? Meer ervaring kweken
quote:Jaja lach maar................ en ik maar
Op dinsdag 15 juli 2003 02:59 schreef searchy het volgende:
Chemische castratie?Zou het anders ook niet weten.
(euhhh. luiers?
)
quote:Waarom?
Op dinsdag 15 juli 2003 02:57 schreef Menke het volgende:Is daar iets aan te doen? ik wil er vanaf..............
quote:Omdat het mega irritand is en omdat ik me er voor schaam
Op dinsdag 15 juli 2003 03:00 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Waarom?
quote:Je hoeft je er echt niet voor te schamen. Toen ik een vriendin had, had ik het ook. Het is een natuurlijke reactie van je lichaam. Om het bot te zeggen, zorgt dat vocht er voor dat het neuken makkelijker maakt. De vagina van een vrouw word ook nat naar mate ze meer opgewonden word.
Op dinsdag 15 juli 2003 03:00 schreef Menke het volgende:[..]
Jaja lach maar................ en ik maar
[Dit bericht is gewijzigd door searchy op 15-07-2003 03:03]
quote:'t Is alleen maar een compliment als je nat wordt van je vriendin
Op dinsdag 15 juli 2003 03:01 schreef Menke het volgende:Omdat het mega irritand is en omdat ik me er voor schaam
quote:Is nix aan te doen. Is teken van sexuele opwinding. Om vlekken en natte plekken te voorkomen kun je vast je broek uitdoen of met condoom aan in je broek gaan zitten
Is daar iets aan te doen? ik wil er vanaf..............
quote:Ik vind die stijve lul wel genoeg
Op dinsdag 15 juli 2003 03:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
't Is alleen maar een compliment als je nat wordt van je vriendin
.
Geil toch?
quote:Dat is geen optie
Op dinsdag 15 juli 2003 03:04 schreef henrivdm het volgende:[..]
Is nix aan te doen. Is teken van sexuele opwinding. Om vlekken en natte plekken te voorkomen kun je vast je broek uitdoen of met condoom aan in je broek gaan zitten
Tis gewoon glijmiddel van moeder natuur hoor, en het doet z'n werk uitstekend.
quote:Nou, uitkijken? Waarom? Dan zou je ook niet zonder condoom gepijpt kunnen worden en dat wordt gewoon als veilig beschouwd.
Op dinsdag 15 juli 2003 02:56 schreef searchy het volgende:[..]
Het is voorvocht. Niets vreemd aan. Wel mee uitkijken, er kunnen al spermacellen in zitten.
quote:tja dat wordt weer een enkeltje biologieles voor jou
Nou, uitkijken? Waarom? Dan zou je ook niet zonder condoom gepijpt kunnen worden en dat wordt gewoon als veilig beschouwd.
quote:Veilig tegen zwangerschap wel ja
Op dinsdag 15 juli 2003 08:10 schreef FBtje het volgende:[..]
Nou, uitkijken? Waarom? Dan zou je ook niet zonder condoom gepijpt kunnen worden en dat wordt gewoon als veilig beschouwd.
Tegen soa's e.d. niet nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |