quote:Ok thnx!! Khoorde dit al van meer mensen, maar kwilde t toch ff van een paar kenners weten he
Op zaterdag 26 juli 2003 10:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Illmatic, da's by far z'n beste album. Die kan je volgens mij gewoon bij de FRS halen
[Dit bericht is gewijzigd door Timo20 op 26-07-2003 12:12]
Als je de CD gaat halen geef dan ff door of die net zo leuk is
Een reclame voor de cd "The history of Hiphop". Tsja zou leuk kunnen zijn, maar er staan dus nummers van o.a. Nelly op Noemen ze dat history?? komop zeg...
quote:hehe ja je haalt me de woorden uit de mond!! kzag die reclame gisteren ook
Op zaterdag 26 juli 2003 18:47 schreef H4ze het volgende:
Ik zag daarnet zoiets doms om tv...Een reclame voor de cd "The history of Hiphop". Tsja zou leuk kunnen zijn, maar er staan dus nummers van o.a. Nelly op
Noemen ze dat history?? komop zeg...
quote:hij is zeker goed he, luister em nu ook
Op zaterdag 26 juli 2003 19:03 schreef Timo20 het volgende:
Kheb trouwens vanmiddag Illmatic van Nas gehaald voor ¤ 9,95 in de stad en kmoet toegeven: hij is echt meer dan dik in orde!!!
Verder heb ik tijdens me wekelijkse middagje shoppen ook nog "The World According To RZA" en "FBT Comeback" van Alliance Ethnik aangeschaft._O_
quote:En dat voor een vakantie periode
Op zaterdag 26 juli 2003 19:46 schreef makaveli_nh het volgende:
Er was gisteravond zowaar weer leven in de central
quote:jij met je vakantieperiode
Op zaterdag 26 juli 2003 20:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En dat voor een vakantie periode
check trouwens op www.hiphopinjesmoel.nl dat mp3 nummer van nicotine, die vind ik echt leuk..coole tekst ook wel
hij staat links bovenaan
Wel de originele release natuurlijk, met de getekende voorkant
het draait altijd op dezelfde artiest uit bij mij
quote:Bedoel je dat melodieuze geluidje? Klinkt als één of andere western-serie
Op zaterdag 26 juli 2003 20:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nicotine is sowieso erg dope. Op de cd This Is What You Wat staat het nummer Snap Out Of It. Daar gebruiken ze een Black Sheep sample heel cool
quote:Yup en ze doen ook mee op Oldschool Hiphop Makes The Newschool Hiphop van PNPPP op die cd. Voor mij een van de beste hiphop cd's ooit in Nederland uitgebracht
Op zaterdag 26 juli 2003 20:34 schreef Posdnous het volgende:Bedoel je dat melodieuze geluidje? Klinkt als één of andere western-serie
Ik heb er wat Lou Reed, Iron Maiden en OP cd's opgesnuffeld
quote:yep soundboming 3 vond ik er ook tussen voor ¤7.99 , was ook geen cent meer waard btw
Op zaterdag 26 juli 2003 20:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bij FRS zijn nu trouwens een hele hoop cd's in prijs verlaagd. Oa Hell On Earth van Mobb Deep en een hoop andere hiphop cd's dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.Ik heb er wat Lou Reed, Iron Maiden en OP cd's opgesnuffeld
quote:Waar treden ze op?
Op zaterdag 26 juli 2003 22:20 schreef makaveli_nh het volgende:
ik die cd van NERD ook voor 7.99. was ook geen cent meer waard
ik zal ns gaan kijken, maar ik ga eeerst voor de cd van relax denk ik
gaat er iemand nog naar het optreden van ze 6 september? ik wil wel heen, maar ik weet niet of ik iemand kan vinden om mee te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |