quote:Jaja, ik verveel me
Op zaterdag 26 juli 2003 00:52 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
oeps, ik vroeg et aan tony
quote:Spearhead en alle andere Michael Franti projecten, The Allmighty RSO en People Under The Stairs. Het 2e album van The Roots (Do You Want More ?!!?) heeft misschien wel als inspiratie gedient, maar het klinkt wel heel anders.
Op zaterdag 26 juli 2003 00:49 schreef makaveli_nh het volgende:
Steve-O, heb je al wat van Relax?
ik nu wel, ik raad je right here aan, heerlijk nummertony_montana jij weet dat wel (oude wijsgeer:))
met wat is relax het meest te vergelijken, vind jij? the roots denk?
Qua muziek dus Spearhead en qua intensiteit lijken ze live wel wat op Slick Rick en Doug E. Fresh of Blackalicious Veel Interactie met het publiek
quote:Muzikaal niet echt, qua live beleving wel weer heel veel
Op zaterdag 26 juli 2003 00:50 schreef Posdnous het volgende:
Absoluut niet te vergelijken met The Roots
quote:Die verse is idd heel erg ill
Be on the lookout for this mass murderous suspect
That fills more body bags than apartments in projects
And as far as the coroners know
The autopsy show, it was a Shaolin blow
Put on by my family brought to the academy
of the Wu and learned how to
fuck up yo' anatomy, steadily, calm and deadly
Spatter-head lyrics I lick through your transmit
MC's submit to the will as I kill your
juvenile freestyle, civilize the men-tal
Devils worship this like an icon
Bear-huggin mics with the grips of a python
quote:lekker puh
Op zaterdag 26 juli 2003 00:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Muzikaal niet echt, qua live beleving wel weer heel veel
quote:Tja, ligt een beetje aan mij denk ik.
Muzikaal niet echt, qua live beleving wel weer heel veel
quote:Vooral met die slome stem van hem
Die verse is idd heel erg ill
Hij wordt niet voor niks The Poet genoemd en de opvolger van Slick Rick genoemd. Hij is een echte Storyteller
quote:I forgive you
Op zaterdag 26 juli 2003 00:58 schreef Posdnous het volgende:[..]
Tja, ligt een beetje aan mij denk ik.
Ik zal het maar eerlijk zeggen: Ik hou helemáál niet van Relax![]()
Vergelijkingen met The Roots doen dus erg veel pijn
quote:De eerste 2 albums van Nas zijn ook wel mijn ding
Op zaterdag 26 juli 2003 01:00 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
Maar in tegenstelling tot blijkbaar veel mensen zijn Nas en Relax helemaal mijn ding
quote:dit is echt heel nieuw voor mij
Op zaterdag 26 juli 2003 01:01 schreef Posdnous het volgende:[..]
De eerste 2 albums van Nas zijn ook wel mijn ding
En ik hoor veel goede dingen over de laatste.
normaal moet ik me altijd verdedigen tegen de eminem en pacfans, en uitleggen wat lyrics zijn en dat hij niet zo sloom is als het lijkt
quote:Dat kan ik me voorstellen, ik moest er ook een beetje aan wennen, maar nadat ik ze een keer live had gezien was ik helemaal om. Die gasten moet je ook live zien. Ik ging er zonder vertrouwen heen, maar die gasten kunnen een bejaardenhuis nog op z'n kop zetten. Een van de beste live shows die ik heb gezien
Op zaterdag 26 juli 2003 00:58 schreef Posdnous het volgende:Tja, ligt een beetje aan mij denk ik.
Ik zal het maar eerlijk zeggen: Ik hou helemáál niet van Relax![]()
Vergelijkingen met The Roots doen dus erg veel pijn
morgen weer om 8 uur werken = 7 uur opstaan..
LeTrSz
later
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 26-07-2003 01:06]
quote:De laatste is wel aardig, maar dan zou ik eerder The Lost Tapes aanraden, Stillmatic vond ik eik. ook wel goed te doen
Op zaterdag 26 juli 2003 01:01 schreef Posdnous het volgende:De eerste 2 albums van Nas zijn ook wel mijn ding
En ik hoor veel goede dingen over de laatste.
quote:Da's dan wel erg triest. Nas is met Rakim toch wel de best flowende MC (van de wat bekendere MC's dan, dus mensen als Big L. daargelaten
Op zaterdag 26 juli 2003 01:03 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
dit is echt heel nieuw voor mij
![]()
normaal moet ik me altijd verdedigen tegen de eminem en pacfans, en uitleggen wat lyrics zijn en dat hij niet zo sloom is als het lijkt
quote:Trustuh
Op zaterdag 26 juli 2003 01:04 schreef makaveli_nh het volgende:
ey guys, ima leave the central for nowmorgen weer om 8 uur werken = 7 uur opstaan..
LeTrSz
later
quote:ja
Op zaterdag 26 juli 2003 01:01 schreef makaveli_nh het volgende:
Steve-O nog in tha house?
quote:beetje jammer dat er maar zo weinig nummer op the lost tapes staan
Op zaterdag 26 juli 2003 01:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De laatste is wel aardig, maar dan zou ik eerder The Lost Tapes aanraden, Stillmatic vond ik eik. ook wel goed te doen
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 26-07-2003 01:17]
om half 2 ga ik
nog 11 minuten
weet iemand toevallig nog een cool optreden binnenkort?
Ook een goeiemorgen
Goedemorgen trouwens
Thursday, July 24 @ 19:11:27 EDT
HipHop-Central.com reported that Last Friday RZA called a meeting at his condo in NYC for all nine members. RZA had reportedly called the meeting to discuss the group's future plans and to work out all the differences that Clan members have been having as of late including small beefs between ODB & Raekwon and Ghostface Killah & Inspectah Deck. The meeting lasted an hour and a half and after a practically brutal fight, Method Man left vowing to never work with the group again!!!! A couple of hours later Meth popped up on Funk Flex's "Friday Night Street Jam" where he told the world he was no longer a Wu member and premired a new song titled "Verbal Darts", a scathing diss to his eight "brothers" in the clan!!!!!
On Saturday the eight remaining members of the Wu appeared on Tony Touch's show on Power 105 on which the group talked about Mehod Man, their upcoming albums and hinted at the possibility of a tour and major motion picture!!!! They also played a new track which they said they recorded at RZA's crib after hearing Meth on Hot 97. The track was called "Real Niggaz", which featured all eight members dissing Method Man and production from RZA. They claimed it was the Wu version of N.W.A.'s song of the same title on which N.W.A. dissed Ice Cube and that the track would appear on their upcoming group album.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kweet niet of dit al eerder is gepost (geen zin om alle oude posts door te lezen ). Zoniet dan bij deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |