quote:Ja, maar SB1 is nog steeds 14.99 (die is ook veel beter, maar toch)
Op zaterdag 26 juli 2003 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:Valt wel mee , aangezien de meeste nummers op SB3 al gereleased zijn op nieuwe(rawkus) solo albums , tenminste de nummers die net iets beter klinken dan de anderen
dancepop :/
30 Euro vind ik best veel voor Relax, Kosheen en Zuco 103, de rest van de artiesten vind ik matig tot bagger
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 26-07-2003 22:33]
quote:Laat dit een les voor Rawkus zijn dan
Op zaterdag 26 juli 2003 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
goed lopende titels , blijven over het algemeen lang in de midprice
hier te luisteren. De beat is vrij vreemd, maar eigenlijk is het nummer best cool, zelfs de hook is na een paar keer luisteren wel pakkend
quote:le peuple de l'herbe , kan je beter vergelijken met Dj Shadow of de herbaliser , over het algemeen instrumentaal , mooi geproduceerde beats , veel reggae/drum n bass invloeden , ze komen wel uit frankrijk , maar het zijn zelf geen rappers
Op zaterdag 26 juli 2003 22:34 schreef makaveli_nh het volgende:
wat voor een soort hiphop is le peuple de l'Herbe? is niet frans toch
mr Lif komt naar NL
is dat wat/ wat is dat
?
quote:Dat is heel cool
Op zaterdag 26 juli 2003 22:41 schreef makaveli_nh het volgende:
en nog 1tjemr Lif komt naar NL
is dat wat/ wat is dat?
quote:Hij heeft ook op wat tracks gerapt op de nieuwe prefuse73.
Op zaterdag 26 juli 2003 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mr Lif is goed , als je hem nog niet kent , surf eens naar de Def Jux site , of probeer eens aan de tracks Home Of The Braves , Wanted , Return Of The B-boy of Succes(feat Aesop Rock) te komen
quote:Deltron 3030 en Dr Octagon zijn heel erg cool, vooral de manier waarop de beats geproduceerd zijn spreekt me erg aan
Op zaterdag 26 juli 2003 22:46 schreef HAL9000S het volgende:
Luisteren jullie ook wat experimentelere hiphop als Sir Menelik, Kool Keith's Dr Octagon, Deltron 3030 etc.??
Van melenik kennik te weinig om een redelijke mening te geven
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 26-07-2003 22:52]
quote:ja mij ook dus...hetzelfde geldt voor Dr Dooom, cenubites en veel werk geproduceerd door Cutmastah Kurt en Dan the Automator.
Op zaterdag 26 juli 2003 22:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Deltron 3030 en Dr Octagon zijn heel erg cool, vooral de manier waarop de beats geproduceerd zijn spreekt me erg aan
quote:Heb je de Masters of illusion weleens geluisterd?? Vanaf de spankmaster ben ik het vertrouwen echter verloren in Keith
Op zaterdag 26 juli 2003 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dr Octagon en Deltron vinnik beide zeer goed, Dr Octagon's beats zijn btw gemaakt door Dan The Automator (oa Gorillaz) , en kool kieth mag er dan wel over heen rappen , ik vinnum op black elvis toch fijner rappen
quote:zeker, ik heb 2 UMC's albums! Ze zijn heilig
Op zaterdag 26 juli 2003 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kool Keith bij de Ultramagnetic MC's blijft toch mijn favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |