quote:Wie ben je dan? In dat cafe geldt een identificatieplicht, en een vriendelijkheidsplicht...
Op dinsdag 15 juli 2003 21:13 schreef hams het volgende:
Nee
Ook grappig dat ik soms voor newbie wordt uitgemaakt omdat ik niet zo vaak post.
Ben zelf vriendelijk maar dat moet van 2 kanten komen toch?
quote:moeje van me?
Op dinsdag 15 juli 2003 21:54 schreef hams het volgende:
Zit al een poosje hier op het forum maar interesse om te posten heb ik niet vaak. Komt meestal doordat enkele mensen zichzelf wel erg serieus nemen en zich meestal aangevallen voelen.Ook grappig dat ik soms voor newbie wordt uitgemaakt omdat ik niet zo vaak post.
quote:Sinas voor Tong.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:34 schreef hams het volgende:
ventje, doe s niet zo bijdehand..
Beste bijdehams. Hools staat erom bekend dat je per dag minimaal één bijdehandte opmerking moet plaatsen.
Anders kom je hier gewoon niet binnen.
Vraag me dan ook af wie jou heeft toegelaten.
btw, het gemiddelde ligt op 12. Lag eerst op 18. Maar sinds jij, niets bestellend aan de bar, Turkse kranten zit te lezen. Is het drastisch gedaald.
quote:Neej. Ja kijk dan ga ik wel..
Op dinsdag 15 juli 2003 21:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Sinas voor Tong.
Beste bijdehams. Hools staat erom bekend dat je per dag minimaal één bijdehandte opmerking moet plaatsen.
Vraag me dan ook af wie jou heeft toegelaten.btw, het gemiddelde ligt op 12. Lag eerst op 18. Maar sinds jij, niets bestellend aan de bar, Turkse kranten zit te lezen. Is het drastisch gedaald.
quote:Vind ik niet zo bijdehand.
Op dinsdag 15 juli 2003 22:01 schreef hams het volgende:Neej. Ja kijk dan ga ik wel..
3 kwartier QOTSA live.
quote:jij mag nu ook weer optiefen
Op dinsdag 15 juli 2003 21:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Sinas voor Tong.
Vraag me dan ook af wie jou heeft toegelaten.btw, het gemiddelde ligt op 12. Lag eerst op 18. Maar sinds jij, niets bestellend aan de bar, Turkse kranten zit te lezen. Is het drastisch gedaald.
quote:
Zit al een poosje hier op het forum maar interesse om te posten heb ik niet vaak. Komt meestal doordat enkele mensen zichzelf wel erg serieus nemen en zich meestal aangevallen voelen.Ook grappig dat ik soms voor newbie wordt uitgemaakt omdat ik niet zo vaak post.
quote:*kuch*
Zit al een poosje hier op het forum maar interesse om te posten heb ik niet vaak. Komt meestal doordat enkele mensen zichzelf wel erg serieus nemen en zich meestal aangevallen voelen.
quote:Sorry, ik heb zo tijd voor je, ik sta effe buiten te bellen...
Op dinsdag 15 juli 2003 22:10 schreef hams het volgende:
Met die smilies overtuig je me niet schatje
quote:ok als je het voetbal niet volgt, ga lekker andere mensen in andere topics lastig vallen ofzo
Op dinsdag 15 juli 2003 20:34 schreef hams het volgende:
ik volg voetbal in zijn geheel niet meer zo dus het kan me geen aars schelen wat jij vind.
quote:*Zucht*
Op dinsdag 15 juli 2003 22:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
jij mag nu ook weer optiefen
quote:Fiets kopen ?
Op dinsdag 15 juli 2003 22:13 schreef hams het volgende:
ja? wil je iets kwijt?
quote:idd,dilema's
Op dinsdag 15 juli 2003 20:47 schreef Doc het volgende:[..]
Heb je het eeuwige dilemma: wat is meer 'de club': het team dat er toevallig staat of de supporters die er altijd staan...
quote:Nee hoor, alleen je doet zo lief...
Op dinsdag 15 juli 2003 22:13 schreef hams het volgende:
ja? wil je iets kwijt?
quote:prijs?
Op dinsdag 15 juli 2003 22:15 schreef tong80 het volgende:[..]
Fiets kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |