Zo genoeg?
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 14-07-2003 16:01]
quote:Ja oke, maar wil er dus iets mee doen (kan makkelijk want heb goeie broeken genoeg), maar wat..
Op maandag 14 juli 2003 16:21 schreef witste het volgende:
Tegenwoordig is het cool om 'vuile' broeken te kopen.. scheelt je dus geld....
dat DA idee van ox2 is wellicht wel een ideetje. Ik heb ook al wel wat ideetjes, de broek eerst afplakken met water werend tape ofzo, of het inbinden met touw (zodat ej van die vage strepen krijgt na het bleken) en er dan hier en daar wat bleek over pleuren. Ook wilde ik misschien eens kijken of het lukt zelf zo'n broek kan maken die eerst gebleekt en daarna gekleurd is... weet alleen niet zo goed hoe ik [idat[/i] moet aan pakken.
quote:Dat ik dus dikke onzin mevrouw
Op maandag 14 juli 2003 15:59 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik zou er zelf niet mee gaan experimenteren nee. Sowieso kom je niet aan de (goede) materialen, en is het niet makkelijk.
quote:ja dat wel, maar ik wil er dus iets anders mee doen
Op maandag 14 juli 2003 18:30 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik vind het altijd zonde om ze weg te gooien want mijn broeken gaan altijd precies onder bij het kruis tussen de pijpen kapot. Verder zijn ze dan altijd nog helemaal goed. Ik bewaar ze dus altijd voor als ik vies werk moet doen of iets dergelijks. Altijd handig.
ps: coole signature Hans Teeuwuuuhhhhh
quote:Ga morgen maar eens zwemmen met spijkerbroek dan
Op maandag 14 juli 2003 20:02 schreef Wuder het volgende:
Chloor eroverheen en voìla!!!
quote:U MAAKT UW NAAM WAAR!!! GILLETTE... THE BEST A MAN CAN GET!!
Op dinsdag 15 juli 2003 08:53 schreef gillette het volgende:
Laat dat nou 1 van mijn liefhebberijen zijn!
Het bleken van jeans zou ik niet gauw doen aangezien chloor je stof als 't ware "verteerd".
Je zou eens op DYLON kunnen kijken wat je met kledingverf enz. kan doen. Tye and dye is bijvoorbeeld een optie om verschillende tinten te maken.
Verder kan je in de meeste Gothicshops zgn. STUDS kopen (in allerlei vormen en maten) om de boel wat meer te customizen. Of verzet je achterzak naar je broekspijp enz.!
Veel plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |