- veiligheid,quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef Jaguarized het volgende:
Enige positieve van Van der Valk in Punda is de locatie en het restaurant.
Jawel maar voor mij is het te Nederlands.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
- veiligheid,
- geen kakkerlakken,
- geen muggen,
- een zwembad,
- airco!!!,
- altijd warm water,
- kamers worden opgeruimd,
- iedere week schone handdoeken,
- iedere dag Happy Hour van vijf tot zes,
- ruime kamers met twee bedden (eventueel te delen),
- schone, ruime keuken,
- ijsklontjesmachine op de gang,
- (draadloos) internet.....
Ik kan er toch wel wat meer verzinnen.....
Haha ja lekker boeiend, met studententarief via KLM ben je nog goedkoper uit dan bij wereldstage. (quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:02 schreef BoNi het volgende:
Maar ze vliegen wel met KLM...... (ik wel in ieder geval).
Ik wilde graag in het Plaza hotel zitten en dat kon alleen via het stagebureau geregeld worden.
Stage heb ik wel zelf geregeld.
Toen ik er zat zeker niet..... Zijn nog twee jongens uitgegooid toen ze erachter kwamen dat ze niet via stagebureau daar zaten....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef boebiedoe het volgende:
Overigens kun je ook in het van de valk komen zonder wereldstage, dan moet je er alleen minimaal 3 maanden blijven, als student dan.. Betaal je 800 gulden per maand.
Geloof idd dat er nu eea veranderd is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef boebiedoe het volgende:
Maar toen ik er zat wou iedereen uit het Plaza omdat ze zich er zo verveelden en liever onder de studenten zaten, en dat hadden ze goed, want in de studentenhuizen was het ondanks het gebrek aan fatsoenlijke faciliteiten toch veel gezelliger.
Alleen de eerste drie verdiepingen zijn voor studenten en van een aparte vleugel was al helemaal geen sprake meer. Overigens was het altijd leuk om dronken naar het penthouse te gaan, aan de bewaking verkondigen dat je vader daar aanwezig was om vervolgens na controle via het trappenhuis eruit getieft te worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Geloof idd dat er nu eea veranderd is.
In mijn tijd () was er één vleugel gereserveerd voor studenten en het was toen zeker wel gezellig, believe me!!
Nu hebben ze de studenten geloof ik verspreid over het hele hotel geplaatst, kan me voorstellen dat dat veel minder gezellig is idd.
Nee, voor een studentenkamer ben je 575 gulden kwijt (ik ronde het net even af naar 600) en voor een hotelkamer 800 gulden. Maar er is ook huisvesting waar je voor 400 gulden terecht kwijt kan en waar de faciliteiten vele malen beter zijn. Ik heb deze link al aan de betreffende personen gegeven dus die moeten maar e.e.a vertellen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef Loesj het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je voor een studentenkamer en een hotelkamer evenveel kwijt?
In de 'toren' zaten geen studenten. Eén van de vleugels van het lage gebouw was voor de studenten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Alleen de eerste drie verdiepingen zijn voor studenten en van een aparte vleugel was al helemaal geen sprake meer. Overigens was het altijd leuk om dronken naar het penthouse te gaan, aan de bewaking verkondigen dat je vader daar aanwezig was om vervolgens na controle via het trappenhuis eruit getieft te worden.
Studentenkamer is zeker goedkoper dan een hotelkamer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef Loesj het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je voor een studentenkamer en een hotelkamer evenveel kwijt?
En dat zijjn toch heel wat lekkere polartjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:07 schreef BoNi het volgende:
Scheelt je gauw 3 tot 400 gulden per maand.
Daar geile studentes of door geile negerinnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:07 schreef BoNi het volgende:
Het zwembad werd trouwens 's nachts ook vrij vaak misbruikt voor andere doeleinden dan zwemmen.....
Is er inmiddels al Balashi op Curaçao eigenlijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En dat zijjn toch heel wat lekkere polartjes..
Ik wel, draadloos. Snel is het niet, betrouwbaar ook niet, maar het is iig iets...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Loesj het volgende:
Heb je in zo'n studentenkamer internet?
Met de dolfijnen zwemmen is natuurlijk een hele ervaring, maar tegen een flinke prijs. Ik geloof 143 US dollar op het moment. Het kan elders in de wereld veel goedkoper en 'natuurlijker', ik heb het idee dat het hier vooral voor rijke Amerikaanse toeristen bedoeld is.quote:Op maandag 10 april 2006 00:57 schreef Étoile het volgende:
Over een maandje ga ik met mijnbijna 3 weken naar Curacao, heb er zoveel zin in!
Heeft iemand ook met dolfijnen gezwommen? Was dat het geld waard?
Ik las dat aangeraden wordt om duurdere apparatuur in fotozaken of duikwinkels te laten opladen. Is de kans op problemen echt zo groot? Sowieso zullen we een converter moeten aanschaffen denk ik.
Ohja, en is iemand wel eens bij het Curacao Jazz Festival geweest?
DaMayan, elvis.quote:Op maandag 10 april 2006 05:09 schreef DaMayan het volgende:
Yup tis wel echt fucking duur. Maarja tis wel weer een unieke ervaring.
Van de studenten doen alleen diegene het waarvan de ouders langskomen (en lappen) of die er werken en korting krijgen of zelfs gratis volgens mij.
Ik ben net een maandje geleden geweest. Dolfijnen zwemmen is inderdaad flink aan de prijs, maar het was het helemaal waard. Het is gewoon uniek om 20 minuten met die beesten rond te zwemmen. Bereid je wel voor op extra kosten, want gegarandeerd dat je alle foto's en video's wiltquote:Op maandag 10 april 2006 00:57 schreef Étoile het volgende:
Over een maandje ga ik met mijnbijna 3 weken naar Curacao, heb er zoveel zin in!
Heeft iemand ook met dolfijnen gezwommen? Was dat het geld waard?
Ik las dat aangeraden wordt om duurdere apparatuur in fotozaken of duikwinkels te laten opladen. Is de kans op problemen echt zo groot? Sowieso zullen we een converter moeten aanschaffen denk ik.
Ohja, en is iemand wel eens bij het Curacao Jazz Festival geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |