Maar voor mannen lijkt me dat niet echt iets (of lijk ik nou vreemd)quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:55 schreef schatje het volgende:
Touche éclat is een geweldig product. Echt een aanrader.
Very impressive.quote:
Sommige mannen gebruiken tegenwoordig ook make-up. Ik vind dat een camouflagestift eigenlijk ook wel kan. Het is een handig hulpmiddeltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 22:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar voor mannen lijkt me dat niet echt iets (of lijk ik nou vreemd)
Kan je die foto niet ff op fok posten? Dan edit je je hele gezicht weg en post je alleen je ogen.quote:
Volgens iemand uit dit topic werkt de "Vitamine E Eye Cream" van The Body Shop. Het zal bij hem best werken, maar bij mij geen enkel resultaatquote:Op woensdag 12 april 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ok wat werkt er nu wel en niet ff samenvattend
en dan vooral voor de mannen
Hoe werkte circle clear bij jouquote:Op woensdag 12 april 2006 13:01 schreef AirRaid het volgende:
zal per persoon ook verschillen wat er werkt en wat niet
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:19 schreef -moi- het volgende:
gewoon om de 3 weken zonnebankje pakken.. zie je de kringen ook veel minder.
Ik heb de foto niet meer op mijn pc staan, maar misschien heeft Sanne hem nog in haar mail.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Kan je die foto niet ff op fok posten? Dan edit je je hele gezicht weg en post je alleen je ogen.![]()
Dat werkte bij mij dus nietquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik smeer tegenwoordig gewoon een vitamine E houdend gezichts ding erover, en het is nu echt zoveel minder. Zelfs als ik een nacht niet slaap zegt niemand er wat van. Dat was vroeger wel anders.
En ik heb veel geprobeert, maar gewone vitamine E hydraterende creme helpt bij mij athans het best, nog goedkoop ook.
Hoewel ik 1x echt iets heel goeds heb getest, maar daar ben ik de naam even van kwijt.
Was iets met de naam 'hydrotox' oid en heel klein wit tubetje..
Als manquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:48 schreef Fillipe het volgende:
Camouflage stick, weet je tenminste zeker dat het werkt
Ja, als man inderdaad. Doe is niet zo ouderwets man, we leven niet meer in de jaren 40. Ik zie er liever representatief en frisser uit met gebruik van een camouflagestick dan als een student die weer veel te veel nachten heeft doorgehaald met de kringen onder z'n ogen. Nee, dat stukje zogenaamde mannelijkheid interesseert me nou echt geen reet, en het gebruik van een camouflagestick doet daar naar mijn idee ook geen enorme afbreuk aan. Wie dat wel denkt prima, maar dan vind ik je een simpele ziel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |