abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11758472
Ik vraag me wel 's af; ben ik de enige hier in NL die platen koopt van deze labels? Zijn er nog meer Franse-sound dance liefhebbers? Zoja, welke producers/tracks/labels vind je goed?
  maandag 14 juli 2003 @ 15:08:25 #2
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_11763525
Nee hoor, ik heb ook alletwee de compilatie ceedees [Waves I ende Waves II ] Vooral waves II is erg lekker met Rhumba en Soulbells

Natuurlijk ben ik ook fan van Daft Punk [duh], Demon, Etienne de Crecy, Demon, Alex Gopher en Kojak [<-- zeker de moeite waard, ik heb hem in Nederland nergens zien liggen maar desalniettemin zeer lekker] en nog meer van dat soort shit.

Kijk anders ook ff op www.daftcrew.fr.st . Staan ook zeer goede dingen. Vooral het nieuwe ArrowLabel klinkt erg goed en dan vooral Matt 4 It

Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_11768302
Ik heb Wavez I en II... top labelcompilaties: ik kan ze echt eindeloos draaien Overigens alles met een Franse sound
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_11771669
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:08 schreef IsaacD het volgende:
Nee hoor, ik heb ook alletwee de compilatie ceedees [Waves I ende Waves II ] Vooral waves II is erg lekker met Rhumba en Soulbells

Natuurlijk ben ik ook fan van Daft Punk [duh], Demon, Etienne de Crecy, Demon, Alex Gopher en Kojak [<-- zeker de moeite waard, ik heb hem in Nederland nergens zien liggen maar desalniettemin zeer lekker] en nog meer van dat soort shit.

Kijk anders ook ff op www.daftcrew.fr.st . Staan ook zeer goede dingen. Vooral het nieuwe ArrowLabel klinkt erg goed en dan vooral Matt 4 It

Haha, op dat forum van DaftCrew zit ik dagelijks! Username: Maarten (obvious natuurlijk). Jammer alleen dat het de laatste tijd een beejte rustig is. En ik ben druk bezig met een nummer voor Arrow Trax.

Maar iig goed om te horen dat hier mensen Waves in huis hebben, had ik nooit verwacht!! Welke artiesten hebben jullie tot dusver gezien? Ik heb Cassius & Together bij het A.D.E., DJ Falcon in de Escape en Rico met Play Paul/Raw Man in Osnabruck een jaartje terug.

dinsdag 15 juli 2003 @ 10:40:47 #5
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_11780808
quote:
Op maandag 14 juli 2003 21:26 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Haha, op dat forum van DaftCrew zit ik dagelijks! Username: Maarten (obvious natuurlijk). Jammer alleen dat het de laatste tijd een beejte rustig is. En ik ben druk bezig met een nummer voor Arrow Trax.

Maar iig goed om te horen dat hier mensen Waves in huis hebben, had ik nooit verwacht!! Welke artiesten hebben jullie tot dusver gezien? Ik heb Cassius & Together bij het A.D.E., DJ Falcon in de Escape en Rico met Play Paul/Raw Man in Osnabruck een jaartje terug.

Ik heb nog geen enkele "French Flavour" artiest gezien eigenlijk Treden Daft Punk en Demon sowieso wel op eigenlijk [buiten Frankrijk dan]? Ik weet nooit wanneer die gasten naar Nederland komen enzo.. Op Ticketservice.nl staat in ieder geval nooit iets...

Maar ehhh wij mogen op Fok! toch zeker wel de primeur hebben van je track? Met welke tools werk je dan voor zo'n nummer? SoundForge en Fruity Loops ofzo?

Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_11781605
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 10:40 schreef IsaacD het volgende:
Ik heb nog geen enkele "French Flavour" artiest gezien eigenlijk Treden Daft Punk en Demon sowieso wel op eigenlijk [buiten Frankrijk dan]? Ik weet nooit wanneer die gasten naar Nederland komen enzo.. Op Ticketservice.nl staat in ieder geval nooit iets...
Nee Daft Punk als duo treed al lang heel niet meer op helaas, maar Bangalter nog regelmatig, alhoewel hij nu een oorbeschadiging heeft gaat hij ook steeds minder DJ'en. DJ Falcon is dus wel 2 keer naar NL gekomen, en aangezien hij echt een stoner is zal hij wel vaker komen denk ik. Demon heb ik ook nooit iets van gehoord iig. Ik heb trouwens Jess & Crabbe ook gemist. Was ik met een vriend van me dikke 2 uur gereden naar Munster, konden we die tent niet vinden ... komen we er thuis weer achter dat we er gewoon langs gereden zijn
quote:
Maar ehhh wij mogen op Fok! toch zeker wel de primeur hebben van je track? Met welke tools werk je dan voor zo'n nummer? SoundForge en Fruity Loops ofzo?
Hehe, zodra ik wat verder ben zal ik je 's wat sturen. We zijn ook bezig op het forum met een DaftCrew remix project, waar iedereen z'n eigen favo. French house nummer pakt en er een remix van maakt. Als je zin hebt om mee te doen...

En ik gebruik Reason 2.5 en Cubase met diverse plug-ins...

pi_15213660
echt niet meer liefhebbers?

ik hoorde trouwens dat Daft Punk in 1995 in Doornroosje heeft gedraaid/opgetreden, en dat er ook een opname van bestaat, zeker niet iemand die die heeft?! (kan 'm niet op soulseek vinden)

zondag 7 december 2003 @ 11:27:38 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_15217121
Natuurlijk ken ik het.

Goddelijke muziek

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')