Vraag ik me ook wel af wie dat gaat doen. Net als de vraag hoe ze de derde arm en dat extra hoofd van Zaphod in elkaar zetten. Ik hoop trouwens wel dat de engelse stijl van Adams blijft en het geen amerikaans gedoe wordt. Enne dat 'hippe' taalgebruik van Zaphod in de boeken is om te smullen dus dat moeten ze lekker behouden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:13 schreef Sessy het volgende:
Enneh Trillian dan? Tricia McMillian?
quote:Hand me the rap-rod, plate captain!
Zooey Deschanel (nooit van gehoord)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:12 schreef Fixers het volgende:
Vraag ik me ook wel af wie dat gaat doen.
Ze heeft er wel het koppie voor, nu nog de manieren van lopen, praten, doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:02 schreef Offy het volgende:
[..]
Zooey Deschanel (nooit van gehoord)
http://www.imdb.com/name/nm0221046/
Ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:22 schreef Sessy het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die zo'n elvis-imiterende hippie voorstelt wanneer ze zaphod leest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ze moeten dat schrappen in de filmEn weer een stukje onzinnige proza.
Nee. Je zult het gewoon moeten kopen (vies woord, zeker?) of het in de bibliotheek even gaan lenen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 06:05 schreef Oversight het volgende:
is het boek ergens online te lezen ?
Eeerm ik heb wel eens een website met het boek gezien hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 09:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Je zult het gewoon moeten kopen (vies woord, zeker?) of het in de bibliotheek even gaan lenen.
Ja, ga hem even lekker aanmoedigen. Laten we vooral met boeken dezelfde kant op gaan als met muziek: Veel illegaal downloaden op Internet en de uitgevers excuus geven de prijzen nog hoger te maken, zodat mensen die wel boeken kopen, daar de dupe van worden.quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeerm ik heb wel eens een website met het boek gezien hoor
Het is in veel gevallen nog goedkoper ook om een boek te kopen ipv downloaden en printen. Veel teksten zijn beschikbaar, vrij en legaal, via Project Guthenberg. Deze boeken zijn altijd oude teksten die inmiddels vrij zijn van auteursrechten. In de regel betkent dat het boek minstens 100 jaar geleden moet zijn gepubliceerd.quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, ga hem even lekker aanmoedigen. Laten we vooral met boeken dezelfde kant op gaan als met muziek: Veel illegaal downloaden op Internet en de uitgevers excuus geven de prijzen nog hoger te maken, zodat mensen die wel boeken kopen, daar de dupe van worden.
Een vijfdelige trilogie, dat is 't.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is het nou eigenlijk precies, een reeks?
Begonnen als trilogie en verlengd wegens daverend succes?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Een vijfdelige trilogie, dat is 't.
neuh gewoon een vijfdelige trilogie...quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Begonnen als trilogie en verlengd wegens daverend succes?
Je zal er geen spijt van hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben al bezig het te bestellen.
Nee, als hoorspel (geen gein)quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Begonnen als trilogie en verlengd wegens daverend succes?
Ik heb 'm ook maar besteld (The Ultimate Hitchhiker's Guide). 14,14 Euro bij Proxis.be, geen verzendkosten, mooie prijs.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben al bezig het te bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |